Cargo, според мен както дявола чете светото писание, абсолютно по същият начин и ще го защитава.ТА С ПСЕВДО-ЗАЩИТНИЦИ,ОПОНЕНТИ ИЗОБЩО НЕ СА НУЖНИ! Любовта е достатъчна стихия за да се погрижи за себе си, но винаги е хубаво някой да разказва за нея. 
Уважаема Алдонеа,
Любов е социологическа категория. Тя е това, което характеризира определен тип взаимоотношения в човешките общности. Любовта не е двама души да си правят секс и да се харесват междувременно.
Не ми пука как дявола чете евангелията. Пука ми за това, че жидовете в своята намеса в Християнството са успели да изхвърлят от каноничната Библия "Благовестието на Христа", където Синът Божий разяснява на хората що е любов.
Днес в каноничната Библия са останали само непълни и откъслечни преразкази за любовта, като определен точно и достатъчно принцип за изграждане на човешки отношения.
Категорията любов е всеобхващащ принцип за обществени отношения, един от аспектите на които (далеч не главния) е да се чукаме обичайки се.
Оставена без защита, любовта едва ли не беше сведена от жидовете до безогледен промискуитет - Хипарството. Едва ли си чувала какво се пееше в песните на хипитата?! - надрусани певци стенеха сексуално диференцирано: Няма ли някоя на която да го завра?! о йе!; и респективно - Няма ли кой да ми го завре?! о йе!
А по-късно и сексуалната диференциация изчезна и се стигна до безразличие изобщо кой на кого - хомосексуализъм ...
Зареждането с енергия при изгрев бе сведено до тъпо съзерцание на слънчевия изгрев след оргия ... Джулай морнинг ...
Изоставена сама по себе си - любовта се изражда умирайки.
Любовта не громи егоизма, доколкото е характеристика на общността, а егоизма е елемент от същността на личностите формиращи тази общност.
В този смисъл заглавието на темата е несъстоятелно.
Друга една категория е отрицание на Любовта.
Ако Любовта е същностна характеристика на християнската общност - комуната
то
Тоталитаризма е същностна характеристика на отношенията в юдейската общност - гетото
(Тоталитаризъм е категория от юдейската социология, въведена от юдейски социолог, преди няколко века, в процеса на изследване на юдейските гета, възложена му от ръководителите на гетата. Това, че днес жидовете ни я натрапват
като термин характеризиращ някои режими в определени държави е меко казано нахалство и перфидност)
Любовта е не обратното на омраза, а нещо съвсем от друга епархия.
