Нищо не твърдя, освен едно "не обобщавай". А ето, че пак обобщи.
Щом като не съм съгласен изцяло с твоето мнение, следователно пък за мен тази система била перфектната. От единия край, че чак до другия.
Такова крайно би-полярно мислене е характерно или за фанатиците/селктантите (които не мислят), или за хората, които не са фанатици, но пък пак не желаят да мислят.
Със сигурност не е перфектна за мен, но ако сложа за сравнение тази система, и предлагания от тебе родово-общинен строй, определено икономическата система бие с лек превес по точки другата. Искрено съжалявам, за което.
За компютрите. Казах ти, конкретизирай!
Ти пак ми говориш за някаква "програма".
Е коя е тая "програма"!? Игра ли е, или в работата ти трябва нещо? Или да си пуснеш интернета ти пречи?
За интернет 2, не съм чувал. Изобщо.
За тоя е-буук не знам много, но ето, че чета в уикипедията, че поддържал 16 езика.
http://en.wikipedia.org/wiki/Sony_ReaderАко не ти харесва, просто си купи друга марка.
Аз лично още не съм си харесал нито един е-рийдър, но вместо да се оплаквам, че не са произвели нещо, което на мен лично да ми допада, като цена и функционалност, си преглъщам, и евентуално чакам да се произведе нещо по-добро.
Ако мислиш, че си струва, може да произведеш ти един и да започнеш да го продаваш.
Или пък може да ползваш хартиени книги или компютър за четене.
Дали трябва подобната икономика да насърчава глупостта на хората.
Не мисля, че е работа на икономиката да учи хората на това що е хубаво и що не е.
За това си има и семейство, и приятели, и един тон учения и книжки.
Икономиката, най-общо казано, е наука за максимизиране на ефективността на благата.
Това включва и производство, и продажба, употреба и планиране на личното време, на личните ресурси и всякакви други подобни.
И то (!)(съществен момент), ефективност в полза на този, който я прилага!
Ако искаш наука за благото на хората, може да се обърнеш към Философия, или пък Етика.
И отново те ще са в полза на този, който ги прилага. (разбира се, съобразено с неговоите способности, възможности и адекватност).