Автор Тема: Рептилии, драконианци и змейове от езотерична гледна точка  (Прочетена 25628 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

Неактивен Спорт-Здраве3

  • Малко Писал
  • **
  • Публикации: 385
  • ако четеш това,значи един сириусец те хапе по гъза
Относно: Рептилии , Драконианци , Змейове
« Отговор #15 -: Август 06, 2008, 20:08:32 pm »
Мда,това ще да е.Единствено по този начин не съм писал Тик(нито "Родезийски") ;)

Ами възможно е да е отровно,защо не? И в животинското царство едни растителни видове са силно непоносими за едни животни,и обичани от други.А и рептилите явно са минерало- и металоориентирани.Мисля,че това съм го чувал от ченълинг информация - че поемането на чисти метали в храносмилателната система ги лекувало...оттам и ритуала да се покриват със златен прах.

Кредо казва,че сокът на дървото е отровен - онова,което му давал горчивия вкус.Сангомите винаги трябвало да носят "Бонго" - заострен прът от Тик - против рептили,когато странстват нощно време.
« Последна редакция: Август 06, 2008, 20:09:38 pm от Спорт-Здраве2 »
"Where am I" is the usual question... In this case "when" might be more apt.

Неактивен хадзапи

  • Пишещ
  • ***
  • Публикации: 808
Относно: Рептилии , Драконианци , Змейове
« Отговор #16 -: Август 06, 2008, 23:22:33 pm »
Спорт-Здраве, питаш за лисиците. В китайската литература е много добре развит образът на лисицата. "Разказите на Ляо Чжай за необикновеното" с автор Пу Сунлин, е писана през ХVІІ-ХVІІІ век. Тази книга е в 3 части, от които първата е изцяло посветена на лисиците. Казва се "Лисьи чары". Пиша го, както е в руския превод и издание. Има заглавия, като- "Лисий сон", "Дева-лиса", "Лиса-наложница", "Лиса наказывает за блуд", "Мохнатая лиса", "Лис выдает дочь замуж", "Как он хватал лису и стрелял в черта" и други. Във втората част "Странни истории", също има за лисици - "Лиса острит", "Лис Чжоу Третий". В друг сборник "Проделки праздного дракона" са публикувани китайски градски повести от ХVІ - ХVІІ век. Между тях има такива като - "Месть лиса", "Проделки праздного дракона", "Повесть о Белой Змейке" и др.

Четени са тези книги от мен много отдавна, имам ги в библиотеката си и покрай темата и споменаването за лисиците, се сетих за тях и ги извадих и пак ги попрехвърлях, поне да си припомня съдържанието. Много ми бяха интересни при прочитането, лесен стил за възприемане.

Характерното е, че лисицата е представена в образа на преобразуваща се от лисица на човек и обратно, подобно на върколаците в народното творчество на Балканите. И прави често бели на хората, но има и образи на добронамерени лисици, които ако са спасени от човек в някаква ситуация, после му се отблагодаряват. Както и описани случаи на лисица харесала някой момък, превърнала се на девойка, жени се за този момък, след време той разбира, че жена му е лисица и я напуска, а тя му
отмъщава. В китайската литература лисицата основно не е представена в добра светлина. Тя върши основно злини, носи нещастие, трябва хората да се пазят да не срещнат човек-лисица и ...

А образи на змейове и дракони има в приказките на различни народи. Срещани са от мен в японската митология и приказки, в индийската митология и приказки знаят повечето хора, четящи този форум, че този образ на змиите-наги го има, присъства в казахски, казахстански, украински, руски, немски и др. вълшебни приказки.


В книгата "Тайная история человечества" намирам следното:

"Група френски учени намерила в джунглите на Африка племе на хора-динозаври. Тези диваци вместо членоразделна реч използват вопли и грухтене, от гърбовете им стърчат твърди костени шипове, характерни за динозаврите и някои съвременни рептилии. Възможно е те да са произлезли от съвсем други предци, отколкото ние, хората.
"Удивително е, че тези шипове, чиято дължина достига 35 см., растат направо от гърба, - заяви д-р Джейн Латън, ръководител на изследователската група. - Има ги даже и при децата. Причина за растежа на такива шипове може да е някаква генетична мутация."
Д-р Латън, професор по биология в Парижкия университет, прекарала 2 месеца в селото на хората-динозаври заедно с френски учени, обявява за своето поразително откритие на пресконференция в Киншаса (Заир). Тя отказа да съобщи точното местонахождение на това племе, казвайки само, че селото се намира в труднодостъпен район в джунглата, недалече от река Чуапа, примерно на 450 км. на юго-запад от знаменития заирски водопад."

В същата тази книга има глава "Змийският народ", ще се опитам след няколко дена да преведа по-голямата част от нея, има интересен разказ на руснак, попаднал в една пещера, пълна със същества, подобни на змии, замразени в огромни ледени блокове, май нещо като подземно генно хранилище.
« Последна редакция: Август 06, 2008, 23:37:10 pm от хадзапи »

Неактивен Спорт-Здраве3

  • Малко Писал
  • **
  • Публикации: 385
  • ако четеш това,значи един сириусец те хапе по гъза
Невероятно откритие хадзапи!  :o Много ще ми е интересно,ако преведеш каквото можеш и сметнеш за съществено :)

Превъплъщенията на лисицата също са много любопитни.Не е ли странно? Това дори не е странно,а може би е направо озадачаващо за скептиците: как така в народна приказка от България става дума за същество,което се превъплъщава,включен е мотив за превъплъщаване чрез сродно нему същество,и е включено едно на пръв поглед обикновено животно,което според останалата част от общата ни култура няма връзка с този мотив,но връзката се проявява чрез мотива на далечния изток,а именно - отново превъплъщение?

Това не е просто народна памет,а е общопланетарна памет.Всеки народ има сказания за превъплъщаване,както и сведения от исторически извори,и тези сказания не само са общи за всички народи,но имат и връзка помежду си чрез не един образ(на змея),а и чрез други образи(като лисицата) :)

Тоест превъплъщаването е нещо,което е влияело не само на определени народи,а на всички хора от всички континенти на Земята.



От това следват много важни въпроси:
-възоснова на какво се осъществява преобразяването?
-как така материя се губи в нищото и материя се създава от нищото за секунди?
-как и защо сегашните хора не знаят неща,за които са знаели много по-отдавна?

След като си зададе тези въпроси,може би всеки материално предубеден човек,тоест всеки "конвенционален човек",следва да е загубил вяра в цялото си възприемане на околното.Доколко разбираме и доколко осъзнаваме какво означава да живееш в матрица?
« Последна редакция: Август 07, 2008, 20:56:14 pm от Спорт-Здраве2 »
"Where am I" is the usual question... In this case "when" might be more apt.

Неактивен Спорт-Здраве3

  • Малко Писал
  • **
  • Публикации: 385
  • ако четеш това,значи един сириусец те хапе по гъза
Приказката Змеят и Ласка девойка


Това е една не толкова осведомяваща относно рептилите приказка,но разкриваща езотерично знание,което хората от старо време са пазели :)


*Ласка е най-хубавта мома в селото и било ранна есен - времето,когато се заклаждат седенките и момите си избират момци и обратното.Змейовата майка - Бурята - също пратила сина си да си избира мома.Змеят е триглав и крилат.
/Ласка си харесва един Никола,който не участва в приказката,но може да е полезно да му се спомене името,защото е емблематично/

*Змеят си избира мома от най-високата скала и си избира Ласка.Като идва хорото(след седенките),се спуска и я грабва.Отнася я в "черната си пещера,където бил каменният му дворец.До там никой нямал смелостта да стигне."

*Змеицата я поздравява,но Ласка мълчи,защото говее(мълчи,защото според обичая,когато невеста сктъпва в чужд дом,трябва да мълчи от уважение девет месеца).Мълчи и "в очите й горял огън,а нозете й не сещали земята под себе си".

*Змеят чакал Ласка да проговори,за да се венчаят.Ласка не проговаряла и змеят и змеицата се отказват да я чакат и я мислят за няма.Змея решава да я върне в селото й,защото "за какво му е гола хубост?".Змеицата скача като ужилена и го спира,защото "хората като научат къде е дворецът ни,чак тука ще дойдат".

*Решават да я пратят на тяхната посестрима ламята.Змеят излъгва Ласка да отиде до тяхната съседка,за да вземе шиник,за да си премери змея жълтиците.Когато тя тръгнела занатам,змеят щял да извика на ламята за какво праща Ласка при нея.

*Ласка отива при ламята.Тя казва,че ще слезе в мазето да вземе шиника,но вместо това се скрива да си точи зъбите.Една мишка я вижда и казва на Ласка какво й готви ламята.Ласка я пита ка кда се спаси и мишката й казва,да бяга все на изток,откъдето изгрява слънцето.Като усети,че ламята я настига,да си хвърли гребена,за да изникне гъста,трудно проходима гора.Ако пак я настигне,да си хвърли огледалцето,за да се появи дълбоко езеро.

*Ласка започнала да бяга.Ласка усеща,че ламята я настига и си хвърля гребена.Изниква гъста гора и ламята се бави,докато си проправи път.Ламята пак я настига и Ласка си хвърля огледалцето.Ламята се удавя в дълбоките води на езерото.

*Змея и змеицата я видели от високата скала  и се спуснали да я убият,за да не стигне при селото.Момичето "усетило,че го гонят" и се скрило в една гора.Там намира стара баба да събира дърва.Обяснила й защо бяга,а бабата й казава,да си преметне на главата нейната престилка,да набере билки тинтява и комунига и да ги метне върху змейовете като дойдат и повече да не се плаши.

*Така и става - преметва забрадката,мята тревите върху чудовищата,и те се разхвърчали на две посоки".Змеят от гняв се блъска в едно дърво и се пръска,а змеицата проклина  Ласка с думите "Дано от днес нататък да не си Ласка,а Ляста".Тогава Ласка се превръща в лястовица и затова всички лястовици имали черни забрадки на белите си тела - защото забрадката на Ласка останала върху нея :)




-Празниците са тясно преплетени с действията на рептилите в нашите приказки,което е много точна информация! Няма спор,(а все пак като източник бих посочил Дейвид Айк.Не че той пръв го е забелязал,но е оратор и добре го обяснява)че Илюминати ВИНАГИ,за всяко нещо,използват точни цикли от програмата Време и от движението на небесните тела.Според Аризона Уайлдър Илюминати ползват много празници - най-вече друидически,може би защото историята на нейния живот се развива в Англия.Според нея те използвали пълнолуние,новолуние,лятно и зимно слънцестоене,делнични и неделни празници,поне всяка седмица,за жертвопринушения и ритуали(енерго-манипулации),чрез които да запазят човешка форма.
Ние в България и без да има източник си знаем,че на всеки празник ще стане нещо,за да се отнеме ритуално и пиблично някой живот.

Най-интересното е,че от съвсем конвенционален и програмиран човек(за който ще разкажа в едно тема в конспиративния форум :P ) научих,че имало някакъв..."мит",или поверие,което се е запазило и до днес доста силно...че на някаква дата или на някакъв празник морето винаги взимало по една жертва.Това колежката ми го спомена по повод на това,че четях една статия за удавили се момчета и момичета наскоро.

-Името Никола май има връзка тъкмо с езерото от приказката :) Чета из нета,че освен на реките и моретата,Св.Никола бил покровител и на търговците,което може би може да се свърже и с жълтиците на змея  :-\
От един мой приятел съм запомнил мисълта,че постигнатите цели,както и знанието,са изначално в нас самите,нямат нужда да бъдат преследвани,а само проявени.Както мишката казва на Ласка,че езерото може да я спаси,така и ние си мислим,че когато чуем нещо,го научаваме в този момент.А през цялото време името на нещо около нас,може да е било запис тъкмо на това знание.Както в приказката :)


-Много силен мотив се оказва връзката майка-син при змейовете.Все има майка змеица(старата змеица),която държи козовете,и син змей,който държи силата.И все пак все сина змей е този,с който всяка приказка завършва.Тази също - змеят умира,но майката не! Въпреки това историята приключва.
Златният фалос или въобще мъжката символика е на върховна почит при рептилите - това се знае не само от ченълинг информация,свидетелска информация и история,ами и от модерно време.Достатъчно е да хвърлим поглед на модните течения(update-тите на програма Обществена),които Илюминати внедряват едно след друго.

Интересно е също така и това,което Кредо Мутуа разказва за цар Шака - че всяко дейстиве и всяка негова кампания до най-малката подробност били измислени и диктувани от майка му.За цар Шака Кредо спомена въ ввръзка с кръвните рептилски линии,от които произлиза и царската власт на Земята - богоизраността и следователно правото на властване над останалите.
Тъкмо връзката майка-син,каквато се описва и при змейовете в нашите приказки.


-"Най-високата скала" някак ми напомня за Стоунхендж.Тоест за това,че пресечните точки на силовите линии,или на дракщоновмите линии(както ги наричат на изток,това е от Айк),сиреч линиите на енергийната решетка на Земята,се обособяват като енергийно завихряния и там винаги има някакъв монумент - стоунхендж,пирамида,светилище или подобно.
Това ми се връзва по смисъл,като се има предвид,че рептилите се описват не само кръвожадни за кръв,но и кръвожадни за всичко - включително енергия и вибрации.
Също така ми идва на ум една доста смислена картинка - по празник змей си избира мома от най-високата скала,тоест рептил си определя храната по време на глобален енергиен цикъл от възлово енергийно място.Колко типично,нали?

Каменният дворец на първо място въобще не змучи като от приказка - издълбани в скалите храмове,дворци и жилища има по зялата Земя.За момента се сещам за Петра(Petra) в Йордания,която се смята за едно от чудесата на света.Ето няколко линка за снимки,заслужава си да се видят.Същунски змейски дворец,само дето не е баш в пещера :) :

http://www.civilization.ca/cmc/petra/images/petra02.jpg
http://blog.lib.umn.edu/parkx632/architecture/petra.jpg
http://cache.virtualtourist.com/365067-Petra-Petra.jpg
http://places.mongabay.com/jordan/petra_canyon2.jpg
http://www.caminandosinrumbo.com/jordania/petra/petra.jpg

Ето за какъв комплекс става дума,каньонът на Петра: http://www.atlastours.net/jordan/petra_map.jpg


Според мен се вижда,че думите "замък в пещерата" би трябвало да се възпиремат колокто се може по-буквално,защото това,както и повечето неща от всяка една пирказка според мен,са истина.
Пещерата не е просто тъмна,а е черна,което ми навява мисълта,че е най-вече вибрация,като цвят,отколкото тъмнина.Стюърд Суердлоу казва за черното като вибрация,че може да означава както скриване на състоянието на действителността,така и зло,смърт,но също така и празнота,но и безкрай и безкраен източник.

Любопитно е това,че никой няма смелостта да стигне толкова далеч,за да намери замъка на змея.Тоест,не че няма смелостта да тръгне да го търси,нито че няма смелостта да го намери,а че няма смелостта да отиде достатъчно далеч,което е много добра забележка от страна на народния автор.И наистина - хората нямаха ли едан приказка,че пещерняците(тип "алпинисти",модерни времена) са най-смелите хора?

Когато си представя приказката на филм или по-точно като реално преживяване,се сблъсквам със страха да изоставя всичко(отивайки далеч,тоест сякаш пътят назад граничи с невъзможното) и се сблъсквам с дилемата за това какво в действителност има и какво няма човека докато живее на Земята.А и като се поставя в пещера и пред мен има огромен замък,издълбан в скалата,добивам някакво тежко,задушевно,но хладно усещане.Доколокто съм чувал от хора(предполагам че инфото им е от ченълинг инфо)рептилите обичат да се обграждат с женска енергия(май Ян,но не съм сигурен,защото не ме бива в източния въпрос  ::) ).

Това също така е много често срещан елемент по романите и компютърните игри - подземен замък в пещера,пълен с гадини.Дали не е в програмата за подготовка?



-Много силен мотив,който се потвърждава на 100% от Кредо Мутуа и от всички източници!
Момата мълчи,тоест отказва да отдаде енергия на змея.Кредо Мутуа набляга на това,когато обяснява за жертвопринушенията на девици,че жертвата трябва да проговори(наред с това да се взира в очите на приносителя си,както и той в нейните и други неща).А какъв тип енергия? Ярост и гняв - тъкмо това,от което имат нужда рептилите и което всъщност превръща човека в батерия - както е описан в първата част на Матрицата.
"Гола хубост" е направо ключов израз.Неподплътена хубост,тоест красота,която всъщност не носи енергия,защото няма енергиен обмен или връзка между хубавото нещо и онзи,който иска да се прехласне по него - много финно енергийно общуване.
Говоренето има отношение и в края на приказката.

Мълчание девет месеца,колкото е времето за създаването и раждането на едно дете,препраща и къ мидеята,че доста неща се слечват на една родилка на финно ниво и вероятно затова народът има обичай тя да мълчи,тоест да се пази от енергийно отдаване през тези девет месеца  :-\


-Прави впечатление секретността на съществуването на змейовете.Обиталищата им все са отдалечени,скрити,трудно достъпни и непреодолими.Действането в тайна е самият ключов момент за завладяване на планетата,както става ясно от всичко казано за Илюминати и рептилиите до сега.Явно привличането на внимание им е голям враг ;) както на повечето хора отдавна е ясно.Това се потвърждава и в приказката.


-Ламята е представена като посестрима на змея,което според мен е най-дословното доказателство,че в народното съзнание има твърде ясна разлика между змей,ламя и хала.Много ще ми е любопитно ако изникне приказка,в която халата да е посестрима на ламята или змея,защото по проявление не отговаря на техните белези,но пък юнаците пак й режат главите  :-\


-Намесва се и мотивът за викането - за последният вик,който призовава на помощ.В много романи последният,предсмъртен вик на злото,призовава  още 100тина демона.Тоест намесва се още ритуалност - Ласка отива при ламята,която е призована,и изяждането би трябавло да се наблюдава от змея и змеицата(както става ясно по-късно в приказката).Това си е чисто жертвопринушение,описано в класически вид,както е известно че се извършва от модерните сведения за това.
Тоест,след като върху Ласка не може да бъде вампирствано,значи ще отиде за еднократно принушение.

Още повече,че отново инфо се потвърждава на 100%.Както Кредо Мутуа описва принушението - девицата трябва да бъде много много изплашена,за да произведе необходим лууш.След това трябва да повярва,че може да избяга,което да бъде само постановка,за да започне да генерира вибрациите на възраждането - на феникса,който,както Айк посочва,е един от класическите символи на Илюминати,но променил се от феникс в орел.Сле дтова онзи,за когото е принушението,трябва да се взира в очите на жертвата,за да открадне душата й.
Това обяснява защо ламята играе театро,обяснява символиката на мишката(подмолен вестител,който да подтикне Ласка към фарса на бягството) и най-вече обяснява какво за бога търсят змея и змеицата на високата скала :) След като Ласка е минала ритуала,те се спускат за да го завършат - за да я убият и да й откраднат душата.

Нещата се объркват от бабката.И може би тъкмо затова е казано,че змеят се блъска в дърбото от гняв,а не от нещо друго.какво би могло да го разгневи? Проваленият ритуал :) ,който предизвиква кълненето(псуването :P ) на змеицата.


-Според мен бягството на Ласка е базирано на прехода от вибрация на вибрация.Тъкмо както го изисква и ритуала на принушението,описа нот Кредо ;)
Намесен е и принципа на частицата и цялото,което се съдържа в нея.От гребена на Ласка(от нейната същност) - гората и тн.
Мога да подкрепя мнението си,че тази приказка всъщнос тописва ритуал на жертвопринушение и с това,че изрично,не веднъж,се споменава,че Ласка усеща че я преследват.Тя не го вижда,а просто усеща(ужаса от преследването),тоест тук става дума за едно емоционално фиаско,което трябва да накара Ласка да отдели необходимия вкусен лууш.

-Бягането към изгрева е също много силен символ.Може да има нещо общо с нещо,което Креду Мутуа казва - че Читахули(рептилите) имат смъртна непоносимост от светлина.Но в нашите приказки това не е толкова силно подчертано.
Изгряващото слънце е още един основен символ на Илюминати.Но както знаем,само заради това,че някой крете не решил да възприеме еди нсимвол за свой,не значи,че символът се превръща в нещо скверно :) Надеждата има силни изрази в тази приказка,но аз съм на мнение,че тя описва един типичен ритуал.


-Всичко явно е пит-топ,докато не се появява бабката :) Тя също така казва на Ласка,че след като хвърли билките(същите оздравителни билки от миналата приказка)не бива повече да се плаши,тоест да не отделя повече лууш,защото всичко свършва.
На този етап смятам,че бабката е всъщност вибрацията на майката Земя.Според мен това се символизира и от покриването с наметалото - скриване,чувство на сигурност след ужаса на преследването,оеднаквяване на вибрациите.Стюард Суердлоу обръща внимание на Змеята като "заземител",нейното енергийно поле според невата информация дава сигурност,стабилност,чувство за реалността.Тъкмо тези неща са враг на всеки излишен лууш и според мен точно това намира израз в образа на кротката бабка,която събира дърва.


-За сега смятам,че разхвърчаването на змейовете на две посоки символизира пречупването на духа им,но вероятно има още нещо в това последствие,което в момента не ми идва на ум.
Прави впечатление,че змеят се пръска,точно както се пръска и змеицата от приказката Славейко Боризмейко,след като е лапнала същите две билки - синя горска тинтява и комунига.

-Последните думи на змеицата или проговарянето пак ми напомнят на предсмъртния зов на злото.
Прави впечатление и думата за изпълнение - дано.Доколокто си спомням,някъде из форума четох нещо,писано от Дънов(но е най-вероятно да съм го чел в някоя от книгите на Петър Добрев),който говореше за думите "Нека" и "Дано",които са се запазили през изключително много поколения и които са програмни за пространството и проектират волята на заклинателя навън.
(а може и да е от една книга за личния магнетизъм)

-Ласка се превръща в самия символ на надеждата - лястовицата.Тоест надеждата,която побеждава смъртта - тоест в крайна сметка се изтъква,че надеждата(вероятно в израза си под формата на воля) и уравновесеността са най-големите врагове на змейовете :) И тъкмо това са нещата,които юнаците,които ги убиват,притежават в изобилие.





П.П.Интересно е това,че змеят е триглав и крилат,което в последствие си обясних за себе си.Ако приемем,че гората и езерото всъщност представляват бягство през честотите на вибрацията,то ламята умира от това,че не може да последва Ласка.А триглав змей означава три лица,а три лица значи съвършена вселена,според архетиповите модели на Стюард Суердлоу.Крилат триглав змей може би означава,че е мулти-измерен или че има широк спектър от вибрационни честоти,които може да обитава и най-вече - може да се предвижва през тях(крилата) ;)
В крайна сметка намира смъртта си от вибрациите на Майката Земя.Което ме подсеща за историята за онзи миньор,който извънземните тръгнали да отвличат.Той обаче,заради силния стрес,изведнъж осъзнал връзакта си с планетата и извикал "Оставете ме! Аз съм син на тази земя!" и тогава извънземните се стъписали.Описва се как около него започнала да се събира мъгла,която извирала от храстите и от самата земя,как той описал кръг във въздуха с ръката си и когато го завършил,от ръката му излязал силен светъл лъч,който убил тварите.
Мисля,че тази история я четох в сайта на Воини на Тангра,а може и да съм я чел някъде из форума.


П.П.1.Извинявам се за грешките,поуста е нередактиран.
« Последна редакция: Август 08, 2008, 00:13:49 am от Спорт-Здраве2 »
"Where am I" is the usual question... In this case "when" might be more apt.

Неактивен хадзапи

  • Пишещ
  • ***
  • Публикации: 808


ЗМИЙСКИЯТ   НАРОД


Враждата между Човекът и Змията (змиите) - е една от най-древните и най-разпространените теми в митологиите.Смелият Персей убива ужасната Медуза, коварният Змей скланя простодушният Адам и любопитната Ева да нарушат забраните на Едем - подобни примери нямат чет. От митологията на Древна Индия ни е известно, че дълго време противници на боговете са били змееподобни чудовища - асури, обитаващи във въздушните сфери. В Библията се казва, че наказанието на Змията за развращаването на хората се състои в това, че отсега тя ще пълзи поземята. Значи, до този момент при змията е имало друг начин на придвижване?
Съвременната палеонтология е потвърдила реалността на това твърдение, че предците на змията са били 4риноги рептилии, напомнящи драконите от Комодските острови.
Митовете от Древна Индия помнят Нагите - исполински змии, живеещи в подземното царство. там те си издигали великолепни дворци от злато и скъпоценни камъни. Нагите можели да сменят образа си и често се явявали сред хората в човешки образ.
- Възможно е, - твърди сътрудникът на групата "Авеста", жител на Новокуйбишевск Анатолий Стегалин, - човечеството да го е предшествала не техническа, а биологическа цивилизация на серпентоидите (от лат. "серпента" - "змия").
първите представители на расата на серпентоидите се е появила още през мезозоя, когато преди 270 млн. год. се е установила доминиращата роля на рептилиите.
канадският палеонтолог Дейл Ръсел, изучавайки изкопаемите останки на гущерите стехинозаври, е установил, че "размерът на техния главен мозък се е увеличавал така бързо, както и при предците на човека". при определени условия те са могли да станат разумни същества.
...
Територията в Самарска област, днес носеща името Самарска Лука, по-точно западната й част (от селището Переволока до град Сызрань), е представлявала източния край на Лавразия, далече вдаваща се в морето Тетис. Над околната равнина тази част от сушата се е издигала на височина 100-200 метра.
През мезозоя е започнал нов етап от развитието на повърхността на Земята - ръста на океаните, ознаменувал по-нататъшното раздробяване и потъване та големи пространства от сушата. Пра-Жигули става остров. Възвишеното плато, далече влизащо в морето, - е идеално мяста за развитието на влечугите. Ако нашата хипотеза за серпентоидите е вярна, то те първо би трябвало да са заселили тези места. Анатолий Стегалин предполага, че главната дейност ана цивилизацията на серпентоидите първо би трябвало да стане биологическата, а впоследствие - генетичната селекция.
В края на кредата настъпва значително влошаване на климата. Зоните на благополучно екологично обитание на серпентоидите намаляват. Биоцензът на динозаврите на много места идва в упадък. Но това влошаване дава по-нататъшен тласък за развитието на цивилизацията. Стегалин предполага, че преди 80-100 млн. год. серпентоидите започнали широкомащабни експерименти по създаването на особени същества, способни да решават различните, в това число технологични задачи при бързо влошаващите се условия.
В края на мезозоя остров Пра-Жигули е потънал в бушуващото море. Тези, които са преживяли геологичните сътресения, се скрили под земята. Може да се предположи, че неспособни да се справят с влошаващите се условия на съществуване серпентоидите са подготвили колосални подземни убежища. Едно от тях  - е на територията на Пра-Жигули. Тук, в огромни пещери, потънали в анабиоза, спят хиляди разумни същества.
В началото на 1970-те год. няколко човека, почиващи в района на селището Шелехмет при Змийският залив, наблюдавали удивителна картина. В мъглата се виждали контурите на някаква долина. Ясно се виждало как огромен змей се извисявал над фигурите на ниски хора, образуващи около него няколко тесни кръга.
Отначало змеят бил неподвижен, само над туловището му се поклащала малка глава. След това той 3 пъти направил огромен кръг, ту приближавайки се, ту отдалечавайки се от хората.
- До тогава, - разказват очевидците, - на нас ни беше просто интересно да гледаме. Сега дойде страхът. Той се засилваше постоянно. Не беше възможно да помръднем. Цялото тяло беше като парализирано.
А хората в равнината започнали да се движат в такт с движението на змея, все повече и повече стеснявайки кръга...В този момент мъглата започнала да се движи и картината изчезнала.
Какво е било това? Може би мисъл-форма, проектираща на мястото на събитието дълго време след смъртта на мозъка или явление, родило този образ.
Змийският залив - е място, където за обитаване на змии в Самарска Лука има особено благоприятни условия. Някои години тук има толкова змии, че не може да се направи и крачка, без да се настъпи спяща или пълзяща гадинка.
Към темата за серпентоидите подхожда и още един разказ от архива на Павлович.

Неактивен хадзапи

  • Пишещ
  • ***
  • Публикации: 808
Относно: Рептилии, драконианци и змейове о
« Отговор #20 -: Август 09, 2008, 08:48:40 am »
Разказвачът (по негова молба няма да казваме името му) през младостта си обичал да лази из пещерите и минните галерии. И веднъж попаднал под срутване.
"Отначало, - разказва той, - аз падахнякъде надолу в прегръдка с някакви камъчета. Осъзнат се в мрак. За щастие фенерчето ми се оказа цяло. Хвърлих се към изхода. И изпитах истинска паника. Излъзът, през който попаднах в галерията, беше погребан под много рухнали обломки.
Известно време (часовникът се беше разбил при падането) аз опитвах да прокопая излаз. Но това се оказа безнадеждно. Започнах да изследвам останалата част от хоризонталната галерия. тя не беше голяма...
Изведнъж сякаш по-рано задушният въздух сякаш стана по-свеж. Срутването, затварящо изхода, беше отворило дупка, през която вееше хладен вятър. Отхвърляйки няколко големи отломки, аз успях да разширя дупката толкова, че да мога да се промъкна. Дупката се превръщаше в тесен, практически вертикален кладенец, водещ някъде в недрата на планините. Оттам и идваше свежият въздух, и това обещаваше спасение. Никой, особено в най-близко време не би ме търсил. Осъзнавайки това, аз влезнах в кладенеца. Не зная колко време продължи спускането. Не беше възможно да падна: много тясна беше пролуката. Фенерчето ми помагаше малко, налагаше се да се движа опипом. Няколко пъти от умора и страх, аз заспивах, закрепвайки се между стените на скалите. Идвах на себе си от жажда и продължавах да се спускам. Кладенецът ме изведе към голяма пещерна зала, запълнена със сталактити и сталагмити. Фантастично зрелище! Но тогава не ми беше до него.
Известно време аз кръжах по залата, докато случайно (или воден от шесто чувство) не се озовах край извор, обкръжен от искрящи като скреж, кристали.Напивайки се с вода, известно време си почивах, мислейки напрегнато, какво да правя по-нататък. Потокът вода, издигайки се от дъното на камениста чаша, някъде се оттичаше, криволичейки между сталактитите. Аз тръгнах край него. Гората от сталактити и сталагмити свърши внезапно, таванът на подземната зала внезапно рязко отиде нагоре. Аз стоях на брега на огромно подземно езеро, което, проблясвайки на светлината на фенерчето, отиваше някъде в далечината, тъй като очертанията му се губеха в мрака. Бреговете на езерото бяха удивително гладки и равни. Изключвайки фенерчето, аз известно време се прислушвах и се вглеждах каква посока да избера. И тук, в пълната тишина на подземието, на мен ми се стори, че вдясно, на 20 крачки от мене, от скалата струи лека гълъбова светлина. И аз тръгнах натам.
По-нататък беше като сън. Тясна пролука, покрита с лед. Със слаба гълъбова светлина свети именно леда. И тук стана нещо странно: съзнанието ми се изключи, изчезна чувството на страх и глад. Аз повече не можех да се командвам сам и, движейки се, сякаш по принуда, се озовах в тесния коридор - огромни ледени блокове, притиснати един до друг. И все пак това бяха отделни блокове, а не плътна ледена стена. Но най-удивителното (въпреки, че тогава аз нямах способност да се удивлявам) беше, че вътрешността на тези ледени кубове я заемаха някакви същества. Те бяха много, сякаш хилядократно отражение на някакъв кошмарен сън. Всяко същество заемаше само един куб. Трудно е да бъдат описани: преди всичко, главата, надвисваше над тялото, облещени огромни фасетъчни очи, голяма надчелна буца, малки свити и притиснати към корема лапички или ръчички. Туловището - нещо като мек пашкул, загънат в тръбичка и също притиснато към корема.
На пръв поглед всичките те си приличаха. Но както вървях по ледения коридор, в съзнанието си фиксирах незначителни разлики. Можеше да се проследи как от блок на блок се увеличава размерът на черепната буца, очите ставаха все по-големи и по-големи, постепенно отмествайки се към ушните кухини, нарастваха и самите размери на неподвижните фигурки. В тези места аз усещах някаква неразбираема мъка. Но такива места бяха малко.
По-нататък късчето памет просто ми отсъства, но на мен ми се струва, че аз все така вървях и вървях, и от двете страни се простираха все същите кубове с уродчета. Навярно там бяха милион. Следващият ми спомен е - все същият коридор, и на пода две отромни слънчеви зайчета, едно върху друго. Да мина покрай тях нямаше възможнаст, и аз стъпих в центъра на светещия кръг. В този момент нещо чудовищно с цял размах ме удари по главата. И повече нищо не помня.
Дойдох на себе си на върха на Попова планина. Свежият вътър ми духаше в лицето. Бяха минали 5 дена от моето пътешествие под земята..."

"Колко може да се доверим на този разказ? Най-лесно е да се предположи, че той е следствие от пренесената при пропадането травма, разсъждава Павлович. - Но има много любопитни детайли. Било ли е даденото пътуване реално пътешествие във физическия свят или се е наблюдавало фино ментално въздействие?
Легендата за ледените пещери в Жигулевските планини има много дълга и сложна история. Удивителната енергетика на тези места в съчетание с преданията за отварящите се скали, подземните палати и т.н., позволява да се предположи, че гореприведеният разказ може би е истина. Човекът по волята на обстоятелствата е попаднал в потайни подземни палати, където до "преднадначения час" е скрито НЕЩО. Нещо или много древно, или последващо след човека. Кой знае, не са ли дошли от тези кухи хълмове първите хора на Земята. Историята обича да се повтаря..."


              ТАЙНАЯ ИСТОРИЯ ЧЕЛОВЕЧЕСТВА

          автор-съставител   В. В. Потапов
« Последна редакция: Август 09, 2008, 08:49:30 am от хадзапи »

Неактивен Tina

  • Доста Писал
  • ****
  • Публикации: 1 696
Оня ден гледах "Мумията: Гробницата на Драконския Император" - мно-о-о-о-го интересно: човек / триглав дракон с крила, шейпшифтинг, еликсир на вечния живот, взимане на най-хубавата човешка девойка... :) - всичко дето се пише тука!  ;) Препоръчвам го!

Неактивен хадзапи

  • Пишещ
  • ***
  • Публикации: 808
"Преди 600 години тази гора е била свещеното място на друидите - до деня, когато свети Патрик е прогонил змиите от Ирландия и мъдрите друиди изчезнали..."

"В онази сила се криеше Мъдростта на времето. Там беше Змията - мъдра и властна. Само Девата, която винаги затиска змията, можеше да я държи в подчинение..."

Това са цитати от книгата на Паоло Куелю - "БРИДА". Само тези няколко изречения са, на друго място не се споменава за Змията, но си задавам въпроса - след като свети Патрик е изгонил змиите, а с тях и друидите са изчезнали, то тези друиди не са ли били в подчинение на тези змии и какво всъщност се подразбира в израза "Мъдрост на Змията"? С какво е мъдра Змията и защо за мъдрост е избран точно образът на змията, а не на някакво друго животно или растение? С какво Девата затиска Змията и само Тя може да я държи в подчинение, как? И защо Змията е властна?

Неактивен Iris

  • Пишещ
  • ***
  • Публикации: 922
От езотерична гледна точка змията символизира най-високата точка на развитие на човека. От екзотерична гледна точка, тя символизира нейната противоположност.
 ...
Змията (олицитворение на злото, според ортодоксалната концепция; Изкусителя)е напълно неразбрана като символ. Тя е най-подходящия символ изразяващ двете крайности в живота. В най-висок смисъл тя представя Пазача на Прага и прозвището "Змии" [serpent - букв. влечуго] се е отнасяло дълго време за тези посветени от висока степен, които са имали задължението по всякакъв начин да поставят на изпитание кандидата за посвещение, стремящ се към някоя от степените в Ложата. ... Силата на мълчанието, мъдростта, уединяването, "свалянето" на обвивката, приемането на различни форми са някои от качествата общи за змията и за посветения, и показват защо змията символизира най-високото ниво на съществуване. Нейното привързване към долните сфери на съществуване, потайност, лукавост, прикритата отрова, предателството и т.н., символизират навиците и характеристиките на този тип природа, която се свързва с черния магьосник. Затова, змията е подходящ символ и за двата полюса на живота.
Teachings of the Temple - 55. The symbol of the Serpent.

Неактивен Спорт-Здраве3

  • Малко Писал
  • **
  • Публикации: 385
  • ако четеш това,значи един сириусец те хапе по гъза
Арогантността на масонските източници е жалка гледка  :P


Странно е едно - от един исторически момент нататък се появява мъдрост и мъдрост,знание и знание,памет и памет...Това е моментът,в който змеят се превръща в змия,в който момент обективността преминава в субективна символика.


Ответната реплика към всички онези индиански, индийски, китайски, японски, европейски(който не се сеща - Ницше е типичен пример) псевдо мъдреци е същата,като отговора на въпроса "Каква е мистерията на българите?"

Гледали ли сте филмът The Forgotten(Забравените)? Нашият народ е същински главен герой в него.
Защо само в нашия фолклор змията е единствено и изключително зла,измамна,подла и кръвожадна? Защо е отбягвана, убивана, мразена и искрено презряна навсякъде из спомените ни?
Защо ключови исторически марионетки мразят нас и местообитанието ни? Защо ключови говорители на разнообразните ложи,било то Бели или Тъмни,никога не говорят за нас и нашата страна,никога не разглеждат народът ни като съществен,никога не оставят следа,можеща да доведе до нашия народ?

И...защо ни изтребват по-тихо,отколкото ни споменават?

Какво си спомняме,какво не можем да забравим за змейовете? Спомняме си нещо,но какво за бога си спомняме?
« Последна редакция: Август 18, 2008, 12:14:38 pm от Спорт-Здраве2 »
"Where am I" is the usual question... In this case "when" might be more apt.

Неактивен Tina

  • Доста Писал
  • ****
  • Публикации: 1 696
Какво си спомняме,какво не можем да забравим за змейовете? Спомняме си нещо,но какво за бога си спомняме?

Пиши по нататък, че стана интересно!

Неактивен хадзапи

  • Пишещ
  • ***
  • Публикации: 808
Спорт-Здраве, наистина стана интересно, явно имаш дълбоки познания по темата, пиши повече!!!

А какво можеш да кажеш по поставените от мен въпроси. И за змиите и за друидите, нямам информация за тях. Ако знаеш нещо, би ли го споделил!

Само "Митология на Ирландия" е прочетена от мен и се споменават някои неща за друидите, а иначе има тук-таме някои неща за тях. Нещо много тайно явно има около тях, за да не се пише и споменава тяхната дейност и учение(я).

А и защо Девата? За Дева Мария ли е намекът, или...?

Подсещам се, че в българската митология се споменава за "Василиск"-а, змееподобно страшно създание, което убива с погледа си, а може да бъде победено само като се гледа в огледало образа му. Ражда се от яйце на петел. 
А наистина има случаи на птица, излюпена и  външно изглеждаща като петел във всяко едно отношение, но с възможност за мътене на яйца. Преди около 2-3 години имаше такъв случай, тук, в България и го бяха изнесли като любопитна новина.
В една от книгите за Хари Потър беше пресъздаден образа на василиска, но името беше преведено като "базилиск". Мисля, че беше в "Хари Потър и стаята на тайните".

В руските приказки, както и в украинските и кавказките най-чест е образа на змея. Змей Горынич.

Ако знаеш нещо по въпроса, който задаваш, какво пази в спомените си народа ни, би ли го написал?

Йоло Денев има една книга, в която си развива тезата, че прабългарите били дошли от планетата Тангра преди може би около 30 000 год., но този човек никой не го взема насериозно. Книгата му е написана повърхностно и много разхвърляни са мислите на автора и се чете трудно и мудно, може би затова го смятат за хахо?!
Знаеш ли нещо и за този човек? Дали има някаква сериозна частица в това, което той казва. Все пак това си е неговата гледна точка, но има гледни точки и на други хора...

Неактивен H.

  • Много Писал
  • *****
  • Публикации: 8 658
  • In Lies We Trust...

Неактивен Спорт-Здраве3

  • Малко Писал
  • **
  • Публикации: 385
  • ако четеш това,значи един сириусец те хапе по гъза
Не зная отговора на въпроса,който зададох :) Просто такова усещане имам - че народният разказвач знае нещо,но не си дава сметка за това.Тъкмо спомен от онзи тип,който се е изтъркал,попроменил,осимволизирал и изоставил обективността вследствие на много поколения и много стотици години.

И като се замислих,ако този спомен на народния творец наистина е от този тип,то в такъв случай как се образуват такива спомени? Когато главният им обект започне да я кара ъндърграунд,сиреч да започва да действа потайно :) Това ще да е моментът,в който змейовете са влезли под земята или във водата.Но най-вече - когато са преминали към потайната част от плана си,когато са хвърлили своята хибридна мрежа над човечеството и са спрели да се появяват пред очите на хората - "изчезнали са".И хората вече са спокойни и могат да забравят за тях...
...докато в същото време змията навлиза във високите културни слоеве на народите,потомците на змея завземат властта и започват да моделират цивилизацията по свой образ и подобие,действайки с човешка ръка.


Относно друидите на момента се сещам,че е много вероятно тяхната йерархия да е превзета от илюминати.Срещал съм снимки на висши масони и илюминати заедно с друидически събори и тн...Айк показва такива.Също така,според интервюираната от Айк Аризона Уайлдър,илюминати ползват всички друидически празници за своите жертвопринушения или цели,както и всички по-специални моменти - слънцестоенията,пълните луни,новите луни и тн.

Въпросът е в програмирането на енергията.Там,където се намират големите и съществените Земни енергийни възли и завихряния,се правят илюминатски ритуали с различни цели,за да се придаде на енергийното завихряне вибрацията,която е нужна на рептилите.Защото енергията е неутрална и ще вибрира с такава честота,с каквато бъде наситена.
Това става навсякъде по земята,не само на ангилйските острови.Тук при нас всяко свещено място е осквернявано(тъкмо горното е обяснение на тази дума,а освещаването пък е програмиране на енергийния възел на по-бърза вибрация).Затова и масоните си правят ритуалите в по-значимите ни манастири - ползват ги като командни пултове на естествената енергетика на това географско пространство.Затова са разрушили тепето в Пловдив,затова обикалят постоянно Рилските езера,Кръстова гора и тн.И където и да покварят,хората все казват,че вече не е същото като преди и че вече няма обаяние по тия места.

И тук има особеност - докато друидите правят светсик събори и тн и все още има друди,практикуващи друидизъм по традиционен начин и които не се крият от фотоапарата,то нашите колобри са потънали вдънземя и все едно не съществуват.
И понеже английските острови са много силно експлоатирани,смятам,че за илюминати ще е изключително полезно да превземат напълно друидските съсловия.



Нямам си идея защо "Девата".Напоследък нямам много време да пиша,но когато се поосвободя,ще се поразровя.Възможно е това да се разгледа от гледна точка на съзвездията като космически географски пространства,възможно е да се разгледа и като игра на думи и всъщност да означава или съответните черти на характера на Девата,или Дева Мария.Но не залагам на Дева Мария,защото доста,ако не всички до един,образи от библията са съществували в друго време,други имена и други концепции и цялата история на библията не е много реална.

Например Исус и Хорус(от Египетските богове) имат досущ еднакви биографии и прякори :) Какво остава за майката на Исус...

Според мен ако намесим религия ще стане една безсмислена игра на огледала,където всичко конкретно е отражение на отражението и ще стане мазало.
Нали в крайна сметка затова са създадени религиите - да замазват следите зад змейския път :P


Също така е важно да имаш оригинала - може превода да е Дева,но в оригинала думата да има повече от един семантични варианта,да има диалектни разклонения в смисъла и въобще да е дума-ключ :) А когато една дума-ключ се преведе,това е все едно да завъртиш ключа в бравата още веднъж в грешната посока :P
« Последна редакция: Август 19, 2008, 16:04:32 pm от Спорт-Здраве2 »
"Where am I" is the usual question... In this case "when" might be more apt.

Неактивен Tangrata_

  • Много Писал
  • *****
  • Публикации: 2 465
Може би
"Девата" е олицетворение на чистия (човешки) ИН. Т.е. максималния ИН. Ако имаме хексаграми, пълния Ин ще е съставен само от прекъснати линии.
Евентуално войнът ще е максимален ЯН.
Водата може да служи за заземяване, т.е. като "земя". Но какво е змея? Хаос? Егото?

Ето един паралел. Не казвам, че това е истинската версия, но в живота е пълно с паралелни явления. Ако ме разбирате.

Змея и Война са 2 те половини на човека. Змея е тъмната половина и егото. За да живее има нужда да се храни с млади девици, при това редовно. Егото винаги има нужда от редовно подхранване. То не е самодостатъчно.
В крайна сметка война побеждава себе си - т.е. змея, егото си. И вече няма нужда от млади девици. И става светец.
Т.е. намира баланс ИН/ЯН вътре в себе си, както и с космоса. Балансира Ин и Ян и няма нужда от подхранване отвън, за да балансира.
Искаш да свалиш някое момиче: www.lovestyle.org/forum  Българите в Канада: www.bgcanada.com

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27