Снимка (уж) отвътре на chemtrail-самолет:

Хм, четях доста време без да коментирам ама тая снимка ме провокира

Значи това не е никакъв chemtrail разпръскващ самолет - това е самолет в процес на сертификация. Различни затоварвания на самолета предизвикват местене на центъра на тежестта. За това всеки нов модел трябва да успява да докаже, че ще е стабилен по време на полет без значение дали всички пътници са седнали на задните седалки, дали дебелите са отзад а слабите отпред, дали някой от задната част на самолета е решил да отиде до тоалетната в предната част. За това тия бидончета се пълнят с течност, която в зависимост от теста се мести напред назад, предизвиква местене на центъра на тежестта и така се тества как реагира самолета на тия местения. Ryanair например поради факта, че летят с малко багаж, което прецаква центъра на тежестта винаги имат няколко реда седалки празни. Не е толкова авангардно това обяснение като chemtrail-овете, ама мисля че е достатъчно интересно и най-вече е вярно

Ето снимки на Еърбъс А380 по време на тестовете му, ще ги видите същите бидончета отстрани, където трябва да са седалките:
http://www.airliners.net/photo/Airbus-Industrie/Airbus-A380-841/0820811/M/http://www.airliners.net/photo/Qantas-(Airbus-Industrie)/Airbus-A380-841/0972143/M/Много ще ми е трудно да отговоря на всички небивалици, по причина че не ми се преглежда 30 страници тема отново, но ще се опитам.
Въпрос: Защо приличат толкова много на нормални облаци?Отговор: Ами просто защото механизма на формиране им е подобен на тоя на нормалните облаци. Това НЕ са изгорели газове от самолета. При изгаряне на горивото като краен продукт има и водни пари. Тия водни пари при подходящи атмосферни условия пренасищат въздуха, което предизвиква кондензация върху въглеродните частички от 'ауспуха' на самолета. Понеже горе на високото е яко клинч тая кондензирала вода моментално замръзва и така се формират тия следи. Между другото всичко това отнема частици от секундата, и за това формирането някой път започва дори зад самолета, а не че ви пръскат с вещество от опашката.
Въпрос: Защо толкова се различават следите на самолети преминали само 20 мин един след друг?Отговор: Ами щеше да е чудно ако не се различаваха

Толкова много променливи влизат в системата, че ако се случат две еднакви следи това ще е живо чудо. На първо място атмосферата е адски непостоянно нещо, и макар да е сравнително стабилна на големи височини никога не знаеш в кой момент ,къде, какви ще са условията. На второ време зависи много от самолета - начина по който въздуха облита самолета и най вече завихранията след него могат да създадат доста различни по вид кондензационни следи. Зависи от двигателя на самолета - доказано е, че по-модерните двигатели, с по-висока ефективност формират повече contrails. Зависи и от височината на полета: колкото по-ниско лети самолета, толкова е по-малко вероятно да формира следи...това е грубо казано, защото в определени случаи не е вярно. Зависи в голяма степен от горивото и най-вече съдържанието на сяра в него. Два еднакви самолета летящи един до друг могат да дадат коренно различни следи, ако единия е зареден в Бургас, а другия в София
Въпрос: Защо са понякога на мрежи и точно над големите градове?Отговор: Над големите градове са, защото над тях най-много се лети

А мрежите се получават заради вятъра - на практика два самолета като минат през едно и също място през половин час вятъра вече е издухал първата следа . И за това така.
Въпрос: Йоносфера нещо си?Отговор: Мерна ми се нещо за йоносферата по време на четенето, не запомних какво, ама е абсурдно. Самолетите летят на 10-11км височина, йоносферата започва след 80, май и още нагоре...несериозно е.
Въпрос: Защо някой изчезват бързо, а други седят с часове?Отговор: Ами пак зависи от атмосферата. Нормалните облаци не се ли разпръскват и формират също по доста непостоянни начини?
Въпрос: Защо точно в последните години и точно над България. Преди ги нямаше?Отговор: Ами в последнит години и особено като почнаха да падат визовите ограничения до и от бг почна много да се лети. Обърнете внимание на растежа на превозени пътници на летища София/Варна/Бургас и ще разберете.
Ако съм пропуснал някой ключов въпрос припомнете и ще се опитам да отговоря, малко нямам желание да преглеждам 30 страници тема. Ако някой има желание мога да му изпратя по пощата доста материали от научни списания по въпроса, правих едно проучване наскоро точно по тая тема и за това и сигурно толкова ме сърби да отговоря

Eто още една 'изобличаваща' снимка, която сигурен съм ако я бях пуснал без коментар щеше да предизвика ахкания и охкания


Всъщност това е научен експеримент, точно да докаже казаното по-горе за по-модерните двигатели. Левия самолет е А340, доста по-модерен от десния Б707. За това и левия формира следи при условия, при които десния ги няма

А иначе конспирацията е добре подкована - етерни ледове, фотонни пояси, електромагнитни микро-мега лъчения...чак ми се ще да изръшкам цялата тема да събера всички бисери. Това е терминология, която е ясна на много малко хора, и за да се оборят всичките простотии от един човек сигурно ще са необходими 10-ина висши в няколко различни области. Същевременно вие ги използвате като едва ли не даденост, която на всеки е ясна. Е аз в мойта област за самолетите конкретно се постарах каквото мога да разясня, а ако тук цъфнат биолог и физик и т.н. съм сигурен че и другите аргументи ще бъдат развенчани като chemtrail разпръскващия самолет по-горе.
Иначе тук има доста интелигентни хора, очевидно с доста свободно време в ръцете си. И ме е много яд, че вместо да хванете да научите нещо наистина полезно и интересно обикаляте и вярвате на сайтове на малоумници.