Jean-Luc Picard, бих искал да оборя скептицизма ти за третата снимка на ultrafutur. Следите, кито оставят самолетите в атмосферата се наричат инверсионни. За да останат следи в атмосферата са необходими определени климатични условия, влажност на въздуха, температура, електрично съпротивление, състав на въздуха, скорост на самолета, количеството на изгорените газове от двигателите му и т.н. Аз живея в град, над който преминава едното трасе от международните полети на самолетите над България и често виждам инверсионни следи, ообено при факта, че на средно на час над града ни преминават над 10 самолета в различни направления и на различна височина. Но често такива следи няма. Пак повтарям, те се появяват при определени условия. А когато ги има са при почти всички самолети, които летят на приблизително еднаква височина. Често при полети с голяма разлика във височината едни самолети оставят инерсионна следа, а други не. С една дума мога да направя разлика между обикновенна инверсионна следа, пръскане на торове и химически препарати от селскостопански самолет, който лети на максимум петнайсетина метра над посевите или овошките /такива също често виждам/ и това, което е на снимката. Това, което е на снимката Е СЯКАШ НА САМОЛЕТА МУ ГОРЯТ ДВИГАТЕЛИТЕ, но димът не е като от изгорели петролни газове с тъмен цвят И НЯМА НИЩО ОБЩО С ОБИКНОВЕННИТЕ ИНВЕРСИОННИТЕ СЛЕДИ, КОИТО СА БЕЛИ НА ЦВЯТ И ПОЧТИ ПРОЗРАЧНИ И НЕ ТАКА ПЛЪТНИ. Разликата е твърде съществена...