Автор Тема: Бермудския триъгълник  (Прочетена 17155 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

Неактивен asdfghjkl

  • Много Писал
  • *****
  • Публикации: 2 780
  • Невъзможно е нищо
Отг: Бермудския триъгълник
« Отговор #15 -: Април 29, 2006, 01:14:16 am »
Мдаа, в Дяволско море при дръпнатите. Там са изчезнали страшно много кораби, в пъти повече отколкото в Бермудския триъгълник. Гледах един филм, в който показваха разкази на хора преживели аномалии в района. Много моряци разказват, че са ставали свидетели на странни обекти, които излитали изпод водата. Също са виждали и такива които плуват под водата. Скептиците казаха, че изчезването на кораби се дължи на изригването на подводни вулкани, които са често срещани там. Т.е. избухва вулканчето, но за нещастие в този момент над него минава кораб и чао. Аз съм по-склонен да вярвам на историите на моряците, не виждам причина да си измислят тези разкази.
Oh, look at you... Look at you! Stop trying to control everything and just LET GO! LET

ssi

  • Гост
Отг: Бермудския триъгълник
« Отговор #16 -: Април 29, 2006, 08:28:58 am »
Е не виждам начин да изчезне кораба от подводен вулкан освен да излезе лавата и да го потопи, само ,че ако беше така тамвече трябва да има вулканичен остров. ;)
« Последна редакция: Февруари 23, 2007, 20:50:38 pm от ssi »

Неактивен H.

  • Много Писал
  • *****
  • Публикации: 8 652
  • In Lies We Trust...
Отг: Бермудския триъгълник
« Отговор #17 -: Април 29, 2006, 14:59:37 pm »
Гледайте The Triangle - приятен е.

Oberon

  • Гост
Отг: Бермудския триъгълник
« Отговор #18 -: Юни 21, 2006, 14:32:05 pm »
Е не виждам начин да изчезне кораба от подводен вулкан освен да излезе лавата и да го потопи, само ,че ако беше така тамвече трябва да има вулканияен остров. ;)

Кораб може съвсем спокойно да се гътне от подводен вулкан, особено ако има завихряне на водата и рязко повишаване на температурата. Ако има завихряне, най-тежката част на кораба започва да потъва и повлича целия кораб. Гледал съм на филмче как правят експерименти с лодки, там където има завихряния..лодката потъва за секудни. Ако рязко падне плътността на водата пак може да потъне много масивен кораб.
При бермудския случая не е такъв. Там няма активни подводни вулкани...

Неактивен Alien

  • Много Писал
  • *****
  • Публикации: 6 658
  • WATCHER
Re: Бермудския триъгълник
« Отговор #19 -: Ноември 10, 2006, 15:28:27 pm »
Излезе някакъв научнопопулярен филм по темата Бермудският Триъгълник



Oberon

  • Гост
Re: Бермудския триъгълник
« Отговор #20 -: Ноември 10, 2006, 15:42:53 pm »
Гледал съм го, не струва:(((
Само виж субтитрите "Мита за...", демек тук не говорим за нещо реално, а за мит:))))

Неактивен H.

  • Много Писал
  • *****
  • Публикации: 8 652
  • In Lies We Trust...
Re: Бермудския триъгълник
« Отговор #21 -: Ноември 10, 2006, 21:52:05 pm »
Филми има 108 поне... Всички слаби до един.

Неактивен H.

  • Много Писал
  • *****
  • Публикации: 8 652
  • In Lies We Trust...
Бермудската “Книга на Мъртвите”
« Отговор #22 -: Ноември 10, 2006, 23:24:48 pm »
Бермудската “Книга на Мъртвите”

Информационната банка на нашата уфологична колегия разполага с малко известни факти за тайнственото изчезване на океанския лайнер “Камбрера” в Бермудския Триъгълник. Този факт съдържа една подробност, която се явява част от отношението на нашият триизмерен свят, в който е организирана Човешката сфера на Съзнание, към четириизмерния и повече измерния свят, където се организират другите сфери на съзнание. Това се случило така:

Веднъж в Атлантическия океан, недалеч от бреговете на Америка, от борда на риболовен траулер била забелязана в открито море фигурата на човек. В бинокъла се виждало, че той заемал вертикално положение, но тялото му се носело без каквито и да е признаци на живот. Това учудило рибарите и когато моторницата, спусната от борда, се приближила до “плувеца”, станало ясно, че човекът или спи, или е в безсъзнание. Спасителите се учудили още повече, когато го пренесли на борда. Той бил облечен в аквалангски костюм, който нямал аналози между всички известни модели. Костюмът имал система за животообезпечение, програмирана за дълъг срок, с множество “джунджурии”, предназначението на които било трудно да бъде определено. Отначало моряците решили, че са хванали шпионин и когато той вдишал амоняка и дошъл в съзнание, естествено първият въпрос към него бил “Кой си ти?” Пострадалият отговорил, че той е един от пътниците на океанският лайнер “Камбрера”.
Спасителите се спогледали. Те знаели, че преди няколко денонощия “Камбрера” бил обявен за изчезна в Бермудския триъгълник при неизвестни обстоятелства.
Пътникът заявил на капитана, че има важно съобщение за учените и може да го обяви чрез средствата за масова информация. Той помолил да направи това колкото се може по-скоро, тъй като предполагал, че може и да не издържи дълго. Капитанът се свързал с брега и съобщил за този случай на няколко информационни агенции. След известно време на палубата кацнал вертолет с група журналисти, въоръжени с микрофони и телевизионни камери. Ето какво научили те от потърпевшия:

“Нашият междуконтинентален лайнер “Камбрера” плаваше по курс към Европа. Както знаете това е комфортен пътнически кораб, обзаведен с всички удобства. Ние си почивахме на горната и долната палуба, къпехме се в басейна, наслаждавахме се на великолепния изглед към безбрежния океан. Корабното радио редовно прекъсваше музикалните програми с прогнози за времето, които не съдържаха и най-малък намек за влошаване. Слънцето блестеше, на небето нямаше нито едно облаче и някои от пътниците се шегуваха по повод на известните съобщения в пресата, отнасящи се до трагедиите в района, през който ние преминавахме. Всички бяха сигурни, че ако нещо се случи с кораба, то виновни за това биха били по-скоро буря или вълнение, но не и някакви мистични явления. И разбира се, всички мислехме, че такова хубаво време е сигурна гаранция за безопасността на нашето пътешествие.
Обаче след известно време благополучието започна да се нарушава. Пътниците забелязаха, че праволинейният курс на океанският лайнер се е отклонил и продължава да се отклонява. Поведението на капитана също показваше безпокойство. И въпреки, че лицето му беше непроницаемо, но “КЕП” през цялото време нещо питаше по различните системи за връзка. И на въпроса на пътниците за причините за изменението на курса, той отговаряше, че заобикаля голямо струпване на водорасли, откъснали се от Саргасово море и носещи се из Атлантика. Отначало пътниците повярваха, но безпокойството им отново се възобнови и усили, когато стана ясно, че корпусът на лайнера се обръща на 180 градуса. Капитанът беше принуден да признае, че е възникнала непредсказуема ситуация, която по негово мнение се е появила вследствие на авария на кормилната система. Но всички прибори показваха, че кормилата са в пълна изправност. След няколко минути стана ясно, че корабът отново “обръща” по гигантска окръжност на предишния си курс, а центърът на тази окръжност беше една видима точка, където нивото на водата беше по-ниско от нивото на хоризонта. Палубата на кораба се наклони под ъгъл към хоризонта и въпреки пълната мощност на двигателите лайнера се приближаваше все повече и повече към спускащия се надолу център. Оборотите на океанския лайнер около опасните координати се ускориха и стана ясно, че го всмуква гигантска фуния.
Радио и теле връзките престанаха да функционират по всички диапазони. Някои от пътниците не издържаха, обличаха спасителните екипи и скачаха във водата с надежда да се спасят с плуване от надвисналата катастрофа. С приближаването си към центъра ъгълът на наклона на фунията ставаше все по стръмен, въртенето на кораба се ускоряваше и, можете да си представите нашия ужас, когато корабът се оказваше на слънчевата страна на фунията и срещу нас се изправяше под прав ъгъл гигантската тъмна стена на водата, канеща се да ни погълне всеки момент. Накрая лайнерът се плъзна в центъра на водовъртежа, но по неизвестни причини неговото собствено въртене се прекрати. Сега около нас се въртеше океанската маса от вода, ние се спускахме все по-ниско, ставаше все по-тъмно и хората бяха изпаднали в шок. Те бяха замръзнали по местата си и нямаха сили да помръднат. Изведнъж корабът трепна така, както когато корпусът му е поставен на стапелите. Създаде е впечатлението, че той стои на твърда основа. Двигателите му спряха, беше неземно тихо и ние се приготвихме за най-лошото. Изведнъж до палубата от водата изплува платформа прилична на пристан и се изравни с палубата на кораба. В пространството се чу ясен глас, който каза на чист английски език с лек металически акцент следното: “Уважаеми дами и господа, ние ви предлагаме да преминете на тази платформа като оставите всичките си вещи на борда. Вие ще бъдете осигурени с всичко необходимо и вещите няма да ви бъдат нужни. Молим ви да побързате, защото след няколко минути енергията на водата ще измени ситуацията и вашият кораб ще се окаже безполезен.

Пътниците, разбирайки, че това все още не е краят, се оживиха и побързаха да преминат на спасителната платформа. Последен, както винаги, напусна кораба капитанът, като не забрави да вземе със себе си и корабният котарак. Едва успял да премине на платформата и от нейните бордове от всички страни се метнаха нагоре прозрачни защитни стени, покривайки всички хора и платформата като асансьор започна да се спуска надолу. Океанската маса на водата около нас беше съвсем тъмна, но във вътрешността на нашия “асансьор” имаше светлина, идваща отвсякъде и неизвестно откъде.
След няколко секунди платформата спря, съединявайки своето ниво с прозрачно помещение със същата овална форма. Когато стените се сляха, в мястото на тяхното сливане се образува светеща цветна арка, показваща преминаването в новото помещение. Всички пътници преминаха в този “салон” и, измъчени от преживяното се настаниха в приготвените меки, комфортни седалки. Познатият вече глас произнесе: “Уважаеми земляни, вие се намирате на нашата междугалактическа база “СИРИУС-ОРИОН 1400/365ANC”, която наблюдава планиранията от нас експеримент за еволюция на биологичния вид Разум на вашата Планета в течение на 13 милиарда години по ваше изчисление. В процеса на Великия Галактически експеримент е планирано вземането на проби, които се извършват по пътя на прехода на плазмата на вашето съзнание от тримерната човешка сфера на Съзнанието в нашата многомерна, неизвестна ви, Друга Сфера на Съзнание...

Едвам щом пострадалият произнесе тези думи, тялото му се залюля. По него протече вътрешен трепет и той застина без движение. Дишането и пулса бяха запазени, но корабният лекар така и не можа да го върне в съзнание.
Така завършва тази удивителна история и така започва изследването на възможностите за връзка с Другите Сфери на Съзнание.

Неактивен Alien

  • Много Писал
  • *****
  • Публикации: 6 658
  • WATCHER
Re: Бермудския триъгълник
« Отговор #23 -: Ноември 10, 2006, 23:37:48 pm »
Това коя година става Доста интересно  ;)

Eon

  • Гост
Re: Бермудския триъгълник
« Отговор #24 -: Ноември 10, 2006, 23:39:22 pm »
Малко дезинфо ми се вижда... 13 милиарда години... Разума на Земята на колко години е? А и самата Земя на колко години е?

Вселената е на около 13-15 милиарда години.

И името на кораба...... Хммм...

Неактивен H.

  • Много Писал
  • *****
  • Публикации: 8 652
  • In Lies We Trust...
Re: Бермудския триъгълник
« Отговор #25 -: Ноември 10, 2006, 23:45:07 pm »
Много е стара статията от 80-те поне. Но идва от официален източник - Междуконтиненталния научен център по изследване на НЛО-явленията на Земята - ICUFON в съдружие със Средноазиатската и Казахстанска Колегия по Уфологични науки SACCUFON.

Antonium

  • Гост
Re: Бермудския триъгълник
« Отговор #26 -: Февруари 08, 2007, 11:30:21 am »
Откъс от книгата "Мъглата". Интересна теория.

Eлектронна мъгла
„Брус Джърнън предлага приемливо реше¬ние за мистерията с „Полет 19". Има мно¬жество документирани случаи на опитни пилоти, сблъскали се с електромагнитни смущения."
Уолтър Хътън,
заместник-началник на авиационния отдел
на окръг Брауърд, Флорида,
и преподавател по авиация
към Брауърд Комюнити Колидж
„Онова, което виждам под себе си, няма нищо общо с кар¬тата ми на Флорида... Къде ли се намирам?"
Това били обърканите думи на Чарлс Линдбърг, с които описал загадъчното си преживяване по време на полет над Карибите, през самото сърце на Бермудския триъгълник.
Линдбърг излетял в 1:35 сутринта на 13 февруари 1928 г. на рутинен полет - последен етап от обиколката му из Мек¬сиканския залив и Карибите. Смятал да прелети, без да спи¬ра, разстоянието от Хавана до Сейнт Луис, което щяло да бъде първият полет без прекъсване между двата града.
„Преходът би трябвало да е лесен - около една трета от разстоянието между Ню Йорк и Париж", пише по-късно той в автобиографията си.
Издигнал се на височина 4000 фута* и се приготвил да се наслади на нощния полет.
„Но на половината път над Флорида Стрейтс стрелката на магнитния компас започна да се върти, а на индукционния - да скача напред-назад като обезумяла. В същото време се образува мараня, която скри хоризонта."
Само веднъж преди това на Линдбърг му се било случвало да вижда два компаса да блокират едновременно. Това стана¬ло по време на буря в Атлантика на път за Париж. Тогава магнитният му компас само се отклонявал напред-назад, така че му се наложило да определи посоката според средната точ¬ка на отклонението. Над Карибско море обаче иглата се вър¬тяла в кръг, а индукционният компас бил безполезен.
„Нямах никаква представа дали летя на север, на юг, на изток или на запад."
Линдбърг започнал да се издига към чистото небе, кое¬то само допреди минути било над главата му. Ако успеел да види Полярната звезда, можел да се ориентира по няка¬къв начин. Но с изкачването, мъглата ставала все по-гъста и по-гъста. Затова се спуснал на височина под 1000 фута, ала мъглата оставала и едва бил в състояние да различи океана.
Малко преди зазоряване забелязал някакъв призрачен остров и решил, че е стигнал Флорида Кийс. Но след като минал над една тясна водна ивица, Линдбърг видял дълга брегова линия, извиваща не надясно, а в противоположната посока на тази, в която продължавала сушата според картата на Флорида.
„Но ако не летях над Флорида Кийс, къде другаде можех да бъда? Възможно ли бе да съм се върнал до Куба? Нима опитите ми да разчета полуделия компас са ме накарали да се отклоня от курса на цели 180 градуса?"
Бреговата линия свършила и той видял пред себе си още ниски острови. Тогава осъзнал, че се намира не над Флорида Кийс, а над Бахамите. Това означавало, че се е отклонил на деветдесет градуса и на около 300 мили* от курса. Когато слънцето се издигнало достатъчно високо над хоризонта, той определил къде е изток и полетял през мъглата в противопо¬ложната посока, към бреговете на Флорида. Магнитният ком¬пас престанал да се върти в мига, в който достигнал сушата. Преминал през десетки силни вихрушки, докато прекося¬вал въздушното пространство над Флорида и Джорджия, и продължил към крайната си цел - Сейнт Луис.
Може би за да запази реномето си на добър пилот, Линд-бърг никога не разказал публично за странното си преживя¬ване в района, който по-късно щял да стане известен като „Бермудски триъгълник". Описва го едва в автобиография¬та си, която била публикувана четири години след смъртта му през 1978 г. Няма обаче съмнение, че той е оцелял в си¬туация, в която мнозина други са намерили смъртта си -най-вероятно заради невероятните си способности като пи¬лот.
Случката с Линдбърг може да бъде просто интересна бе¬лежка към забележителната му летателна кариера и живот, ако не беше фактът, че той всъщност документира случай на един рядък, но често смъртно опасен метеорологичен фено¬мен, който и до днес си остава природна аномалия.
Четиридесет и две години по-късно един пилот на име Брус Джърнън попаднал в подобна мъгла, докато летял от
остров Андрос в Карибско море към Южна Флорида. В ня¬кои аспекти полетът на Джърнън бил дори по-страшен от този на Линдбърг. Той не само се лишил от помощта на елек¬тронните уреди, но изпитал и изкривяване на времето, което го озадачава вече години наред.
В крайна сметка Джърнън стигнал до заключението, че се е сблъскал с некласифицирана досега геометеорологична обстановка, която нарича „електронна мъгла". Според него тази мъгла се получава от електромагнитната енергия, осво¬бождавана от земята в атмосферата през водата. Джърнън е убеден, че електронната мъгла е причина за многото странни изчезвалия на самолети и плавателни съдове в прочутия Бер-мудски триъгълник.
Макар преди да смятал, че тази обстановка е уникална само за Бермудския триъгълник, днес той е на мнение, че подобни явления могат да се наблюдават и другаде. В тази книга ще съсредоточим вниманието си върху Карибско море, където Джърнън и други пилоти са попадали в електронна мъгла, и ще свържем теорията с известни инциденти в ра¬йона.
Няколко години след случая Джърнън разказал история¬та си на д-р Менсън Валънтайн, директор по онова време на Природонаучния музей в Маями и един от известните изс¬ледователи на Бермудския триъгълник. Д-р Валънтайн го изслушал внимателно и му задал редица въпроси. Двамата се срещнали отново няколко месеца по-късно на едно съби¬ране, на което присъствал и Чарлс Берлиц, който вече бил написал прочутата си книга „Бермудският триъгълник". В края на вечерта Валънтайн изненадал Джърнън със следния коментар на сбогуване: „Не бива да забравяте, че държите ключа към Бермудския триъгълник."
„За него като че ли беше много важно да разбера това -спомня си Джърнън. - Аз обаче бях хлапе под тридесетте и
просто не можех да си представя, че държа ключа към нещо толкова значимо и мистериозно."
Години по-късно обаче той щял да се сблъска за втори път с мъглата и да разбере нещо, което преди това му убяг¬вало. Той открил защо объркващата мъгла като че ли се прос¬тирала на мили наоколо, макар че не се появявала на радара. Именно тогава той разбрал, че е разкрил един важен елемент от загадката на Бермудския триъгълник и че наистина дър¬жи ключа към него.
Електронната мъгла е истинска, опасна и загадъчна. За разлика от другите метеорологични феномени, тя е свързана с изкривявания на времето и някой ден може да се окаже ключ към пътешествията във времето. Тази мъгла е приро¬ден феномен, но е била получавана и при лабораторни експе¬рименти с изненадващи резултати.
Като цяло, науката игнорира електронната мъгла и я при¬числява към фантастиката и измишльотините. Учените ста¬ват особено подозрителни, когато започне да се говори за връз¬ката на мъглата с НЛО, левитацията, пътуването във време¬то... и Бермудския триъгълник.
Вярно е, че много от самолетните катастрофи и изчезва¬нето на плавателни съдове в Карибско море могат да се обяс¬нят с най-обикновени метеорологични явления. Има обаче и нещо друго, което разбираме напълно. То е надеждата на ав¬торите, че тази книга ще помогне да се разяснят нещата око¬ло мъглата и ще открие пътя на нови проучвания върху не¬обичайния и важен феномен, който би могъл да промени на¬чина, по който възприемаме света, в който живеем.

mimo3ka

  • Гост
Бермудският триъгълник
« Отговор #27 -: Април 09, 2007, 11:35:57 am »
 Хипотезата за съществуването на странно и загадъчно място, аномална зона, между Флорида, Куба и Бермудите- Бермудския триъгълник безусловно съществува, но дали наистина е толкова кръвожадна, както я описват във вестниците и списанията?

mimo3ka

  • Гост
Re: Бермудският триъгълник
« Отговор #28 -: Април 09, 2007, 11:37:26 am »
5-ти декември 1945г. бил обикновен ден за американските ВВС базирани във Флорида. По това време, голяма част от пилотите на служба там, имали голям летателен опит, за това произшествия във въздуха се случвали сравнително рядко. Опитен командир, с повече от 2500 летателни часа, бил Чарлз К. Тейлър, а можело да се заложи и на останалите пилоти от неговото 19-то звено, мнозина от които, били с по-високи звания от Тейлър. Задачата им този път била не много сложна: да излязат на прав курс към Чикън Шоал, намиращ се северно от остров Бимини. . Преди обичайните тренировъчни учения бойните летци се шегували и смеели, само един от тях почувствал, че нещо не е наред в душата му и останал на земята, противно на заповедта. Това му спасило живота … Времето било чудесно, пет триместни бомбандировача-торпедоносци “Ивенджър” излетяли и поели курс на изток, имащи на борда гориво за 5,5 часа …

 В 14:10ч. Самолети с 14 пилота (вместо 15) излетяли, достигнали целта около 15:30 - 15:40 и тръгнали по обратния курс на югозапад. Само след няколко минути в 15:45, в командния център на авиобазата Форт Лотърдейл, се получило първото странно съобщение: “Имаме аварийна обстановка. Очевидно сме се отбили от курса. Не виждаме земя, повтарям, не виждаме земя!” Диспечерът ги попитал за координатите им. Отговорът силно озадъчил всички присъстващи офицери: “Не можем да определим своето местоположение. Не знаем къде се намираме. Изглежда сме се заблудили.” Все едно на микрофона бил не опитен пилот, а загубил самообладание новак, нямащ никаква представа относно навигацията над море. При тази ситуация, представителите на авиобазата взели единственото правилно решение: “Дръжте курс на запад!”

 Нямало как, пилотите да пропуснат дългото крайбрежие на Флорида. Но … “Не знаем на къде е запад. Нищо не става … Странно … Не можем да определим посоката. Даже океана изглежда по-различно!” От земята се опитали да дадат указание за цел на ескадрилата, но заради рязка атмосферна промяна, тези съвети по всяка вероятност не били чути. Самите диспечери трудно улавяли откъси от разговорите между летците: “Не знаем къде се намираме. Би трябвало да сме 225 мили северо-източно от базата .. Изглежда, че ние …”

 В 16:45 от Тейлър пристига странно съобщение: “Намираме се над Мексиканския залив”. Наземният диспечер Дон Пул помислил, че пилотите или са объркани, или са се побъркали, тъй като указаното място било в съвършенно противоположната страна на хоризонта! В 17:00 станало ясно, че пилотите са на границата на нервен срив, а някой от тях крещи: “Дяволите да го вземат, ако летяхме на запад, щяхме да попаднем у дома!” А после гласът на Тейлър: “Домът ни е на северо-изток…” Първата уплаха преминала, а от самолетите забелязали някакви острови. “Под мен земя, пресечена местност. Уверен съм, че това е Кис…”

 Наземните служби също засекли изчезналите и се появила надежда, че Тейлър ще се ориентира… Но всичко се оказало напразно. Настъпила тъмнина. Излетялите звена, в търсене на изгубените самолети се върнали без нищо (а още един самолет изчезнал в това време).

mimo3ka

  • Гост
Re: Бермудският триъгълник
« Отговор #29 -: Април 09, 2007, 11:51:15 am »
 Таинствени огньове и странни аварии донесли името на това място - "триъгълник на смъртта", Много векове пътешественици внезапно попадали в това тайнствено място на свирепи ветрове. Още Кристофор Колумб, оказал се в тези части на океана, записал в своя корабен дневник, че екипажа видял във водата особенна, излъчваща светлина пяна. Това явление се наблюдава и сега . Понякога това светене е толкова силно, че то може да се види даже от космоса. Американските астронавти от "Аполо-12", докладвали, че виждат необичайна светлина излизаща отБермудския триъгълник. Всички прибори , като че ли полудели - стрелките на компасите, локалните прибори. Явления в Бермудския триъгълник - бързото течение Голфстрим, и не обозначените на картата в тези части наАтлантическия океан подводни каньони , и силните штормове, които започват внезапно. Бермудския треъгълник е едно от двте места на Земята , където стрелките на компаса показват не магнитния полюс на нашета планета. Вследствие на тово сега и самолети могат да се движат в неправилно направление. Возможно е да се странна картина - риба, плаваща върху брюхом. Ричард Вайнер, автор на популярната книга "Дяволския треъгълник", написал: "Там протичат мистични, странни явления, аз вярвам, че те не винаги могат да бъдат обяснени с грешки на хората, приборите и магнитни аномалии". Мнението на експертт а по НЛО Джон Спенсър е написана в книгъта "Предверие на исчезванията", той казва, че в океана основали своя колония пришълци от космоса. "За своите научни изследвания, те изсползват кораби, самолети и техните екипажи."По време на един полет на американски бомбардировач пилотът казал : "Те изсчезнаха ."Радиолюбителите, чули по радиото гласа на един от пилотите на изстребител на ВВС на САЩ : "Не те преличат на нас - те преличат на пришълци от космоса". Винсент Гадисом, американски писател, автор на книги за морските тайни написал: "Направете линия от Флорида до Бермудските острови , после към Пуерто Рико и обратно към Флорида . В този триъгълник са снанали болшинството корабокрушения". Колкото и да се изпише, загадката на бермудския триъгълник няма да баде разрешена , но аз ще ви запозная с някои от по-интересните мистерии станали в "Триъгълника на смъртта"

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27