forcomnet ,има и още един аспект на нещата.Оказва се че знанието в познатия ни вариант,не върши никаква работа.
Какво от това като имаме образовани хора,като и те не могат да направят нищо.Оказва се че умните ,изобщо не знаят как.Тоест не са чак толкова умни.Ние винаги търсим причините кАТО разделяме всичко на полярности.Умни и глупави.
Ако всъщност интелигентността се измерваше с това което може да прави човек с ръцете си ,картинката пак щеше да е същата,обаче с обратния знак.Пак ще има разделение.
Явно истината е в баланса,и според мен,това е и истинската причина,заради която образованието е такова.Знанието се слага в рамка,а рамката от своя страна подрежда пирамидата.
За мен необразоваността,е ясния знак ,че представата ни за знанието,се трансформира в друга форма.(аз мисля ,че нищо не се губи).
Това което днес наричаме необразованост,утре ще се превърне в оргомно разбиране,така ги виждам нещата.
По улиците ходят необразовани хора,дето знаят много повече за някои аспекти ,който образованите не виждат.
Всъщност знанието(образованието) не ни е истинския проблем,а разбирането.
Това че някой е интелигентен,образуван ,дори господ,не значи че разбира напълно картината.
В разбирането е проблема.Единстевеното нещо което не позволява на истинското образование да се случи е в неразбирането на собствените ни взаимоотношения.
С борбата за образование,нищо няма да направим.Само ще се борим с него.
