Автор Тема: Геометрията на пространството  (Прочетена 51479 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

Неактивен 396

Геометрията на пространството
« -: Март 24, 2011, 18:46:06 pm »
Джон Кийли (John Ernst Worrel Keely) 1837 - 1898 , е американски изобретател. Не съм се интересувал кога точно е започнал да твърди, че е открил нова двигателна сила, защото си остава факт, че това се е случило още в края на 19ти век.


Кийли нарекъл тази енергия "етер" (aether на английски, което се различава от наркотика ether) и първоначално го смятал за "паровиден", тъй като според неговите твърдения, бил способен да извлезе интер-атомна енергия от водната пара и въздуха. Под интер-атомна разбирал такава енергия, която е атомообразуваща и разпространяваща се от атом в атом. Според неговите думи, тази енергия се основавала на нещо, което нарекъл "вибрационна симпатия" и което му създало образа на баща на вибрационната физика.


В днешно време името на Кийли е доста позабравено. И все пак след неговото време етерната теория търпи единствено развитие. редица учени и изобретатеби посвещават живота си на нея, още повече учени често прибягват до нея, когато обикновената физика не е способна да представи доказателства за определени явления. Квантовата физика също не признава официално етерната теория, въпреки че се позовава точно на вижданията на Кийли в някои от основните си твърдения.


В модерно време етерната теория продължава да се развива и с нея се занимават достатъчен брой учени. поради всички новости, открития и емпирични успехи, конвенционалната физика вече не може да отрече етерния подход и отдавна не го нарича "теория", но все още не го признава за истина.


Но ние с вас и без друго няма да се занимаваме с конвенционалната физика, конвенционалното общество и конвенционалните хора.
в тази тема:
Алтернативно лечение --> Обобщителна тема "Здраве"

говорихме за човешкото тяло, леко засегнахме човешкото съзанние и избистрихме представата си какво е болест и какво е здраве, като изклистаризирахме електро-магнитната същност на целия организъм и съзнание. Споменахме хора, които са живи примери за невярността на всички конвенционални теории и които са евентуални доказателства за електро-магнитната същнос тна света и всичко, което съществува.


Сега ще довършим онази представа, сливайки я в единно знание, като се запознаем с атомния модел на Кийли.

Неактивен 396

Re:Геометрията на пространството
« Отговор #1 -: Март 24, 2011, 19:57:59 pm »
Атомният модел на Кийли


Във физиката съществуват дузина атомни модели. Онова нещо, което ни е известно от учебника по физика, е един от най-невъзможните и нелогични атомни модели, които са били съставяни, и е бил избран като първото нещо, с което да се запознаем в тази материя.

Не е нещо учудващо, тъй като е стар навик в учебниците винаги да се приемат възможно най-съмнителните и хвърковати твърдения, които същетвуват в научното настояще за времето на учебника. Без значение за коя наука става дума.

В действителност няма себеуважаващи се физици (и химици), които да са в настоящия научен авангард, и да влагат надеждите и доверието си в атомния модел, на който нас с вас са ни учили.

Затова нека не ви изглежда толкова странно, че още в края на 19ти век е имало наръч различни атомни модели.

Един от тези е атоминят модел на Кийли.




За Кийли, светът е представлявал едно етерно море. Всичко видимо и невидимо според него е един огромен аквариум (с обособени граници), пълен с етер, а ние сме частици, плуващи из този етерен аквариум.


Когато сте били на море, или в голяма вана, сигурно сте забелязали, че когато силно махнете с ръка под водата, след нея се образуват множество водни течения и завихряния. Можете да ги видите с очите си и можете да ги почувствате върху кожата си.

За Кийли атомът е представлявал етерно завихряне, намотка от етерни течения... точно както онези водни завихряния и усукващи се течения след ръката ви във ваната или в морето.



Ако си представите това, което се случва след ръката ви под водата, изобразено върху платното на художник, ще е очевидно, че тези водни течения са изградени от вода.
В крайна сметка няма граници между едно водно завихряне и едно водно течение в негово съседство - водата просто протича от единия вихър и минава през другия вихър. Но в същото време всеки вихър се характеризира със свое собствено усукване, посока, скорост и тн., тоест ние все пак можем да възприемем условни граници между бъркотията, която се получава след замахналата под водата ръка.


В ситуацията на гигантския аквариум, пълен с етер, според виждането на Кийли, един атом е бил такъв подводен етерен вихър с условни граници и относително постоянна конфигурация, както обиконвения воден вихър съществува с постоянни параметри поне за известно време.


Така според Кийли определен етерен вихър, с едни параметри, предсатвлява един атом. Друг етерен вихър, с различни параметри и форма, представлява различен по вид атом.


Забележете трите неща, които отличават подхода на Кийли от конвенционалната наука:

1) вселената и всичко съществуващо имат определени граници, вселената не е безкрайна по начина, по която си я представя ортодоксалната наука

2) всичко е изградено от едно единствено нещо - етер. Няма разновидност на материята във вселената - етерът е единствената материя, която съществува

3) разнообразието от етерни вихри създава илюзията за разнообразие при същестувващите вещества





Кийли е изобразявал виждането си за атома ето така




Най-външната сфера е част от вътрешиня вортекс. Външната сфера и вортексът, минаващ през центъра, всъщност са тялото на нещо, наречено тороид. Тороидът е векторно-геометрична фигура, за която е характерен следният строeж:



Но това е само тороидната повърхност. Тороидът е векторна фигура, тъй като има динамика в себе си, и тази динамика изглежда ето така:





Забележете, че ако се проследи посоката на вортекса отгоре-надолу, погледът ще мине през средата на фигурата, ще обиколи външния й периметър, след което отново ще се появи отгоре и ще извърви вътрешния вортекс по вътрешния периметър.

Тоест изобразеният поток, като посока, е затворен кръг.




Това представлява външната сфера, която Кийли е изобразил в записките си.
По неговите думи, трите вътрешни гръга са омалени сфери, еднакви по строеж и геометрия на най-външната. Тези три по-малки сфери обикалят геометричния център на голямата сфера.

Моделът се повтаря, и всяка от тези три вътрешни сфери има свои собствени три вътрешни сфери, които също обикалят геометричните им центрове.



Според виждането на Кийли степента на сложност на атомния строеж, по принципа, който описахме, определя вида на атома - тоест веществото, което този атом представлява.



Обобщение:

В ситуацията на един гигантски етерен аквариум, всички атоми представляват вид етерно завихряне с условни граници и временни параметри. В зависимост от степента на сложност на атомното завихряне, атомът се държи по различни начини, създавайки представата ни за "вещества".


Трябва да обърнем внимание на едно много важно нещо.

Но преди да продължим нататък, отделете време и си представете тази ситуация.
В която съществува една единствена материя - за сега наречена етер.
Представете си как всеки атом представлява динамична векторна условност в това етерно море, като подводен вихър в морето.
Представете си как етерът протича навсякъде - от атом в атом и как всеки атом е изграден от единственото нещо - етер.



П.П.
Интересно е да се обърне внимание на факта, че науката открива все по-големи и по-големи тела. Науката също така открива все по-малки и по-малки... и по-малки и по-малки... частици. И никога до сега не е стигнала до "край".
Това може да се обясни с атомния модел на Кийли, защото колкото повече лучени обвивки обелваш, толкова повече частици ще изскочат наяве.

Неактивен Георги Ангелов

  • Четящ
  • *
  • Публикации: 36
Re:Геометрията на пространството
« Отговор #2 -: Март 24, 2011, 20:42:18 pm »
Незнам , дали тук е мястото но искам да благодаря на 396(спорт-здраве) ,за изключителната интересна информация която ни предпоставя .Не искам да изцапам темата,но просто неможах да се сдържа. Чета,навсякъде из форума, и наистина спорта,прави много интересни теми и заключения. Трябва да има повече хора като него, а не само да се говорят "врели-некипели" . Благодаря на спорта !
В една от книгата на Христо Нанев за Слава Севрюкова , ясновидката често говори за вихри в вселената , вихър във вихър ... Също така Петър Дънов също казва, въртене във въртене става! Явно има връзка , Севрюкова описва ,вселената като организъм които се свива и разширява , може би този аквариум диша като живо същество.


П.П
Това за ваната наистина е така , много често го правя много е приятно за кожата,
като леко джакузи.
« Последна редакция: Март 24, 2011, 21:35:46 pm от Георги Ангелов »

Неактивен 396

Re:Геометрията на пространството
« Отговор #3 -: Март 24, 2011, 21:00:05 pm »
След като отделихте време да се задълбочите в тази представа и тази гледна точка за света, нека обърнем внимание на онова важно нещо.



Представете си море. И дъска, плаваща на повърхността.

Представете си, че в далечината се надига вълна, гърбицата й минава под нашата дъска, и продължава към брега.


Нека помислим какво е тази вълна. Тя очевидно е изградена от вода. Но тази вода не се мести - по очевидната причина, че дъската ни не е помръдната, тя се е издигнала нагоре, и се е спуснала надолу, но не е изминала никакъв хоризонтален път.

Тази вълна очевидно има някаква геометрия. Има някакви граници и условна форма. Тази вълна също така има посока, сила и скорост... тоест тази вълна има векторно-геометрична природа.
И все пак, няма постоянен строеж - тя е изградена от вода, да, но в единия момент водата е бистра, в другия момент водата е мътна, а вълната си върви и е съвсем непроменена от различната вода, която минава през нейната векторно-геометрична система.

Звучи малко странно за нещо толкова обикновено, нали?



Ако се върнем към новата ни представа за света, тогава какво представлява един атом?

В онзи гигантски аквариум, пълен с етер... атомът е просто една геометрично-векторна система (както вълната), с посока, форма, скорост и всякакви други параметри... но атомът няма постоянен строеж.
Той е изграден от етер, да... има само един етер. Но това, което е етерът за атома, е същото, каквото е водата за вълната.




Тогава, ние в действителност не можем да се изолираме от енергията. Енергията е етер - всичко е енергия, защото енергията е материя.

Ние можем да се изолираме от различни векторно-геометрични системи.


Например, представете си две колела, които се въртят в огледални посоки. Тези колела биха си паснали заедно, ако се допрат, нали?
Но представете си колела, които се въртят в една и съща посока. Когато тези колела се допрат, между тях ще се получи триене и отблъскване.

Две срещуположни вълни се неутрализират, две еднакви вълни се добавят. А водата си остава вода.

Значи ние можем да се съединим или да допуснем определени векторно-геометрични построения на етера, можем и да отблъсенм такива етерни построения, но не можем да спрем или отблъснем самия етер.



Това е причината много от езотеричните подходи да се провалят. Самата ментална нагласа, че можем да се предпазим или нарочно да погълнем енергия, е грешна.

Менталната нагласа трябва да представлява схващането, че ние, като векторно-геометрични построения (защото сме изградени от атоми), можем да бъдем съвместими, или да не бъдем съвместими с друго векторно-геометрично построение.

Но не можем да сме съвместими или несъвместими със самата енергия. Защото ние сме тази енергия. И тази енергия е единствената съществуваща материя, тя няма параметри, епитети и качества сама по себе си.





И нека се замислим над друго нещо.


Тази представа ни дава възможност да разберем алхимията не просто като явление, а като процес.

Както една вълна в морето може да бъде засилена, събрана с друго или разсеяна и редуцирана, така атомът по принцип може да бъде видоизменян по всякакви начини. Всичко е въпрос на вектори и геометрия - в единия случай на физическо ниво, а в другия - на суб-атомно ниво.


Тази представа ни дава възможност да разберем свободната енергия, енергията от вакуума и енергията от нищото, не просто като явление, а като процес.


Тази представа ни дава възможност да разберем инедията и материализирането със силата на мисълта не просто като явление, а като процес.


...да разберем левитацията и телепортирането не просто като явление, а като процес.




Някои от вас сигурно се сещат, че едни от най-великите и мощни тайни общества асоциират себе си със свещена геометрия, възприемат себе си като зидари и строители, избират за свои символи геометрични тела и геометрични прибори.


Някои от вас вече се сещат, че това знание въобще не е ново за човечеството като раса. То може да бъде проследено до самата зора на човека като същество и оттогава до сега битува в свещени книги и школи, както и тайни записи, библиотеки и учения.

И оттогава до сега всички войни и преструктурирания на света са се водили за завземане на технологията, осонвана на това знание, както и за скриването или разкриването на самото записано занние.

И това винаги е бил самия мотив за всичко, което виждаме около себе си в момента.



Затова, нека сега разгледаме как е възникнал светът според учението за свещената геометрия.

Неактивен 396

Re:Геометрията на пространството
« Отговор #4 -: Март 28, 2011, 12:03:24 pm »
Според свещената геометрия...


В началото на всичко е бил само Бог. За сега ще го наричаме точно така.

Все още нищо не съществува, и на практика Бог и Небитието са едно и също. Защото няма Битие.


В това положение, пред Бог има избор - да твори, или да не твори. Ако избере да не твори, той може да продължи да съществува като до сега. Ако избере да твори, ще твори.
Практически няма значение колко време му е отнело да направи избора да твори, защото ВРЕМЕ още не съществува. Вечност не съществува. Безкраят не съществува.


В даден момнет е избрал да твори.

Първо, Бог трябва да създаде нещо, върху което да твори. Трябвало е първо да създаде платното, върху което ще рисува.

Създал трите измерения.
По-нататък ние ще видим, че има ЕДНО и САМО ЕДНО измерение - 3то измерение (тъй като 2ро и 1во са символични).

За да създаде измерението, Бог създал шесте посоки. Това направил, като излъчил шест лъча съзнание от себе си. Няма значение колко са били дълги тези лъчи, тъй като пространството и безкрайността все още не съществуват.




Обърнете внимание, че това не е нищо материално, тези лъчи не са материални, те са чисто съзнание, просто една идея.


Но Бог не може да създаде движение. За да има движение, трябва да има отправни точки, които още не съществуват. Затова, за да създаде отправни точки, Бог създава първите граници - в него се поражда идеята за допълнителни лъчи съзнание, които да свържат всички краища едни с други.





Това е много важен момент, затова обърнете мнимание на някои много важни неща:

1. Все още нищо не съществува. Така че Бог не може да направи грешка. Бог е безгрешен, защото все още нищо не е сътворено. Каквото и да направи, то ще се превърне в закон.


2. Осмостенът е първият сътворен обем. Защото това са първите сътворени граници. И сега, когато вече съществува едно тяло, с обем и граници, безкрайността започва да съществува отсамосебе си заради това, че е създадена първата дефиниция за пространство - този осмостен.
Границите пораждат безкрайността.


3.
След като е създадена дефиницията за пространство, чрез самото създаване на първото пространство с обем, движението започва да съществува отсамосебеси, просто защото става възможно (вече същестувва отправна точка).

Неактивен 396

Re:Геометрията на пространството
« Отговор #5 -: Март 28, 2011, 12:47:26 pm »
В Библията се казва, че Ева е създадена от реброто на Адам. Масоните считат, че правите линии отговарят на мъжкото начало, а облите линии - на женското начало.

Но защо масоните смятат, че правите линии са "пораждащото начало", а не облите? Ето защо...





След като вече съществува дефинирано пространство, движението е възможно. Но как Бог открива движението и какво всъщност означава движение? Забележете - Бог започва да разглежда своето творение. Той започва да го оглежда от всички възможни ъгли.
Когато сте Господ, и не съществува друго пространство, освен този осмостен, и започнете да го гледате от всички ъгли колкото си пъти искате, се създава илюзията, че не вие се въртите около този осмостен, а осмостенът се върти в кръг или около вас.



Обърнете внимание на поредното много важно нещо:
Това е всичко, което Бог може да прави. Това е първото нещо, което Бог създава и той не знае и не може нищо друго, различно от това.

И в този блестящ момент, когато Бог започва да оглежда творението си, и когато Бог преживява илюзията на въртене в кръг, Бог се научава да описва кръг.










Сега Бог отново има избор. Да остане пасивен с творението си, или да повтори всичко направено до тук.

В даден момент Бог избира да повтори наученото (единственото, на което е способен). Само че този път, Бог има отправна точка - повърхността на тази сфера, тъй като това е платното на творението, повърхността на тази сфера е първата "матрица". Тъй като осмостенът няма повърхност, но има обем. Сферата е първата повърхност, заграждаща обем.


Забележете също, че Бог отново не може да направи грешка, тъй като която и точка от сферата да избере за стартова, няма да има значение - всички точки са напълно идентични.

Неактивен konstantin2007

  • Много Писал
  • *****
  • Публикации: 2 321
Re:Геометрията на пространството
« Отговор #6 -: Март 28, 2011, 16:18:31 pm »
Според свещената геометрия...


Посоките не са ли седем?

Неактивен SMSI-H

  • Доста Писал
  • ****
  • Публикации: 1 199
Re:Геометрията на пространството
« Отговор #7 -: Март 28, 2011, 22:00:07 pm »
В този сайт пише някои неща за сакралната геометрия.

http://www.desertlion56.narod.ru/

Неактивен eses

  • Пишещ
  • ***
  • Публикации: 898
Re:Геометрията на пространството
« Отговор #8 -: Март 28, 2011, 23:37:57 pm »
sory за офф-а но от този сайт ако прочетеш и 10 реда,вече си ясен  ;D

Неактивен 396

Re:Геометрията на пространството
« Отговор #9 -: Април 02, 2011, 16:06:29 pm »
Тъй като това е единственото, на което Бог се е научил, той го повтаря. И "измисля" още една сфера, следвайки същите стъпки, както до сега, но този път започва от новосъздаденото пространство - повърхността на първата сфера.

В разрез, това изглежда така:




Създадена е една важна форма, която се открива на различни места из тялото (за което ще стане дума по-късно).


Като продължава да прави това, което знае, Бог продължава да парви сфери, следвайки същите стъпки. този път обаче, той създава сфера върху новосъздаденото пространство.

Новосъздаденото пространство е пресечният кръг между двете сфери, тъй като това е новото разширение на "матрицата".

Забележете, че ние го изобразяваме с права линия, но това е странично погледнат кръг. Това е оста PQ (извинявайте за излишната сложност на картинката).




След като построява третата сфера върху новосъздаденото пространство, творението изглежда така:




Нарочно използвам това символно изображение, а не простото геометрично изображение, за да покажа откъде произлиза разбирането за символа на триквестера (тъй като не забравяме, че говорейки за тялото, пространството и времето, ние всъщност говорим за тайните общества):






Бог продължава да измисля сфери, тъй като за сега това е единственото, на което се е научил. той винаги създава всяка нова сфера върху новата повърхност, върху новата матрица, върху разширението на платното, върху което рисува - пресечният кръг между две сфери.


В крайна сметка се създава ХАОС от сфери.




И в този хаос от сфери, Бог открива НОВ ЕЛЕМЕНТ:






Този елемент се създава след създаването на седем сфери.

(konstantin2007, този, от който си чела информация, просто не му е било ясно какво пише, затова вероятно е асоциирал Семето на живота с посоките, които са 6)


Обърнете внимание на процеса на учение, заложен във Вселената:
1) повторение на знанието
2) създаване на хаос от едно и също
3) разширение на знанието
...

Замислете се на колко много въпроси отговаря това.



Както прави с всеки нов създаден елемент, Бог започва да го разглежда. А вече знаем какво означава това - това означава този елемент да бъде завъртян във всички посоки.


Този елемент става основата на цялото творение, основата на атомния модел на Кийли, основата на всичко материално и нематериално, градивната частица на всичко, Единственото нещо и всъщност този елемент е повърхността на Вселената - поръвхността, върху която всичко е създадено и съществува, платното, върху което всичко е нарисувано.

Когато Семето на живота (както е наречен този елемент в свещената геометрия) бъде завъртян, той изглежда така:






Това е единствената векторно-геометрична система, която може да се самопогълне, да се сгъне върху себе си, да се обърне с хастара навън и да остане непроменена.

Основата на всички древни мъдрости, всички масонски закони и древно знание.



И това е образът на време-пространството.






Неактивен 396

Re:Геометрията на пространството
« Отговор #10 -: Април 02, 2011, 17:09:49 pm »
Нека четем и между редовете в следващото обобщение на това, което обсъждахме.

Вселената има ясно определени граници, тя не е безкрайна така, както науката се опитва да я представи.


Но как така?


Вселената има тороидна форма.

Както Земята е кръгла, и в този смисъл безкрайна, така вселената е тороидна и ако тръгнем оттук - от Земята - ние в крайна сметка ще се върнем пак тук, пак на Земята.


Вземете една картинка от горните тороиди в темата. Ако тръгнете от една точка, няма да се върнете веднага при нея отново. Вместо това ще преминете през множество обиколки / намотки / цикли , преди да се върнете отново на същото стартово място.




Вече можем да си представим, че цялото творение - това е огромна векторно-геометричан система, основана на ъгловия момент, или въртящия момент, намиращ израз в тороидната форма.

Вече можем да си предсатвим какво означава геометрия на пространството.

Атомът е градивната частица на всичко. Атомът от друга страна, е изграден от други частици, но те са толкова малки, че атомът всъщност е 99.99% празно пространство.

Учените взимат тези нови частици и ги изследват. И става ясно, че най-вероятно, те са изградени почти изцяло от... пространство.



С други думи, един интелигентен човек бързо ще заключи, че... съществуващото - това е разграфено пространство.


Затова тази тема се нарича "Геометрията на пространството".




Ние в началото на тази тема си представихме, че всичко съществуващо, това е един огромен аквариум, пълен с етер, и че градивните частици, това са подводни вихри в този етер, както се случват във ваната, и че те имат тороидна форма.


Ние в началото на тази тема обърнахме винмание на това, защото това е чудесен начин да разберем КАК именно всичко е Едно, и все пак има условни граници, които са по-скоро "векторно-геометрични характеристики", а не "граници".


Ние в началото на тази тема обърнахме вничание и на това, че потокът на етера не може да бъде спрян. Етерът протича и се движи навсякъде, като преминава от вихър с една посока, към вихър с друга посока, от една траектория - в друга.



Замислете се, читатели, движението на етера не е ли това, което наричаме ВРЕМЕ.

Траекторията, по която етерът протича, не е ли онова, което наричаме ПРОСТРАНСТВО.


Не обяснява ли това КАК времето се забавя или избързва. Не обяснява ли всичко това КАК времето създава пространство и как пространството изкривява времето.






За да приключим с тази част от знанието, и за да преминем към финното разбиране на време-пространството (творението), или по-точно Вортексната математика, трябва да отговорим на два въпроса, които нарочно отложих до този момент.





Първият въпрос е, какво е електричество. Какво е магнетизъм. Как можем да не обсъждаме това, след като е толкова основна част от целия този запис (в "Обобщителна тема Здраве")? Нали казахме, че всичко в онази тема трябва да бъде слепено и слято в едон цяло?


Електричеството не съществува така, както го представя ортодоксалната наука. Тя го представя като поток от частици. Но какво са частици - тороидни векторно-геометрични системи.
Значи електричеството е поток от геометрия. Поток от геометрия? Като този?




Ще избързаме с малко любопитна информация. Според вортексната математика електричеството не само не е електричество, но то не се движи ВЪВ проводника. То се движи спираловидно, по повърхността на проводника.



Предсатвете си, че централната тънка част е кабелът. Отгоре и отдолу са съответно ел. уредът и ел. централата, затова "електричеството" завива там, защото трябва да има "затворена" верига.

След това то създава "магнитното поле" около мястото на протичане.





Вторият въпрос е, какво е етер? как може на това да се опира представата ни за вселената за сега, без да обясним какво е етер?

Нека се върнем на свещената геометрия. Там където онова, което замалко нарекохме Бог, измисляше геометрия и фигури. Когато онова нещо Бог измислеше нещо ново, то го разглеждаше.
Обърнахме внимание, че това разглеждане, всъщност представлява илюзия за въртене в кръг.

Казахме, че атомът е преди всичко пространство. Че всичко съществуващо е разграфено пространство. КАК разграфено? Просто... разграфено... Идейно разграфено.

Казахме, когато говорихме за атомният модел на Кийли, че елементарните частици, това е етер, завихрен по определен начин.


Тогава какво е етер? Точно така - етерът не съществува.


Етерът - това е илюзията за въртене в кръг, която се поражда в момента, когато Бог разглежда нещо от всички ъгли.


Тогава... какво е Време? Същото нещо.
"Следиш ли ми мисълта", "в каква посока мислиш", "накъде биеш"... Времето "минава", "тече"... "мисли бързо", "мисли бавно"...

Ако пространството е идейно разграфяване на небитието на различни геометрични сегменти, а времето е мисълта за тези сегменти, то разбира се, че време и пространство ще са едно и също.

И ако според свещената геометрия Бог и Небитие са едно, преди творението, то нормално, че пространството ще е бог, разграфил себе си на геометрични сегменти.



Вортексната математика също води началото си от свещени книги и древни писания, затова нека пристъпим към нея.

Неактивен 396

Re:Геометрията на пространството
« Отговор #11 -: Април 09, 2011, 14:51:46 pm »
Вортексната математика


Както видяхме, знанието за... "Всичко"... За осонвата на вселената, знанието за самата реалност и за начина, по който е създадена и тя, и ние и всичко около нас, винаги е било записано в книги като Кабалата, Библията, Корана, Зороастрийските секти, целия Индийски пантеон.

Това са официалните езотерични масови анали. Ами окултът? Ами тайните секти, общества, учения? Ами скритото знание? Ами незаписаното знание, както се разпространява окултното из Африка например и тамошните старейшини и шамани?


Ние винаги сме знаели тази информация. Няма да се спираме на това защо обаче е особеното положение около нея - хем явна, хем скрита. Ето тук има кратък коментар на тема "Защо истинското занние е записано и се разпространява по начина, на който сме свидетели".
Теория на конспирацията - размисли


В тази тема до сега ние се запознахме с половината от основата на съществуването. Защо с половината ли... защото другата половина спира да разширява представите ни, а започва да ги задълбочава. Това вече е лична работа, която всеки прави сам. И също така защото вортексната математика започва от тук - от тороида.




Марко Родин е човек, за когото няма никаква информация в уикипедия.

Американски островитянин, живеещ в слабо населено място и сред повече природа, той винаги се е интересувал от езотерика и философия. Не разбира нищо от математика, физика, или нещо такова, няма никакво особено образование и математиката като цяло го отблъсква.

Един ден той се натъква на личните вещи на един туземски островитянин. Самият Марко Родин е бял, с европейски корени, и винаги се е интересувал от местните религии. В ръцете му попада нещо като свещена книга, приличаща на окултно-шарлатански записи, но съставена с много старание, сръчност и творчество.


Историята може да не е точно такава - вие сами ще се запознаете с нея, ако разровите нета за Marko Rodin.

Работата е там, че тази книга удивително много приличала на Библията и като информация и като сюжет на събитията. И така Родин бил вдъхновен да поеме по пътя на езотеричното вече и на практика, да развива "полева дейност".



Започнал да чете различни свещени книги, постепенно в заниманията си е започнал да се отдалечава от свещеното и да навлиза в окултизма и мистицизма, разширявайки погледа си върху познанието на различните култури и общества. И започнал да го сравнява и сглобява.
Нещо като това, което ние с вас правим.



Нямало начин - въпреки, че Марко се отблъсквал от математиката, навсякъде се сблъсквал с цифри. Окултни ритуали, осонвани на числата, шамански подходи и инструменти като зарове и много други... повсеместни номерологични записи... всичко това го заливало и той трябвало да започне да компилира тази математическа информация.
Скоро се оказало, че Родин е много далече от математиката и онова, с което се занимавал, било нещо много различно.


Нека направим кратко лирическо отклонение с Питагорейската школа.
Според Питагорейците алгебрата не е коренът на математиката, както ни учат в училище. Всъщност тя е най-напредналата й фаза (за сега), а коренът на математиката е геометрията.

Защото, първото, което човек научава за света, е картинен образ. Човек можело да не може да брои, но знаел какво е кръг, защото това бил входа на пещерата, формата на ябълката и на водните басейни. Може да не можело да мери и да не знае що е то числа, но той е познавал правата, тъй като това е всеки клон на кое да е дърво. Не е било нужно да знае какво означава този символ "3" (три), за да познава триъгълника - всеки три паднали пръчки на земята.

Едва по-късно, когато когато започнал да прави по-големи огньове, и една пръчка не била достатъчна, той започнал да събира три пръчки. И забелязал, че като ги събере, тези три прави правят триъгълник. И в последствие свързал тази геометрична форма с нейния количествен потенциал.



И от гледна точка на еволюцията, алгебрата е продукт на геометрията, а не обратното. Намирате ли някаква логика децата да се учат по обратния ред на еволюцията?
Дали затова "учените" и "професорите" сякаш и те вървят обратно на еволюцията като напредват годините им? Възможно е...



Марко Родин си дал сметка още в началото, че това, което той отсял в главата си като знание, е доказателството, че алгебрата и геометрията - това е едно и също.
Няма числа, пораждащи геометрия, и няма геометрия, пораждаща числа - и двете са едно и също нещо, което се самопоражда.


Марко си дал сметка, че зад тези числа, с които той се занимава, има повече смисъл, отколкото сме свикнали да разбираме.




Защото какво е за нас едно число. В настоящето, за нас числото е абстрактен капацитет. Тройката може да бъде триъгълник (геометрия), може да е тетраедър (планиметрия), може да е количество (ябълки), може да е символ, подход и тн. Може да има метафизична стойност - да символизира черти на характера, или принципи (3 е комуникативност) и др.


Марко, тъй като е бил свободомислещ, наблюдател на природата и живял извън дълбокото общество, е свикнал винаги да търси общото и цялото между нещата, каквито са взаимовръзките в природата, и разбрал, че едно число - това са всички тези неща едновременно.

Едно число е всичко, което може да означава - известно и неизвестно - всичко едновременно.


Хрумнало му, че за да разбере закодираните в библията числа, и закодираните във всички учения числа, той може би трябва да тръгне от началото на еволюцията.

Тъй като окултните символи са едно огромно изобилие, на Марко му хрумнало, че може би трябва да сглоби един гигантски пъзел от геометрични знаци.

Забележете, че това е основата, на която почива Кабалата - на дървото на живота и онези "сефироти" и прочие - онази геометрична задачка, чието решаване би обяснило самия Господ.



И той се заел да прави това.



П.П.
Имаше едно интервю преди време, на някакъв, който твърдеше, че е илюминат. Оттам четох на времето, "Причината, че учените ви не могат да продължат нататък, е че подреждат числата. Кой ви каза, че числата могат да се подредят? И ако могат, то защо по големина? И какво разбирате вие под големина? Така, както сте подредили числовата редица, никога няма да можете да разрешите мистериите си по този начин..."


Тогава ме потресе тази представа. Едно ли е началото? Защо? След него две ли следва? И защо да следва две?? Защо да следва две!?


Хаха, и до днес се смея. Следва две, просто защото сме си помислили, че когато господ е сътворявал вселената, той е събирал ябълки. Една ябълка, втора ябълка, трета ябълка...

Ха-ха-ха! Едно, две, три... защо? Защо!? Ябълки! Основата на математиката!

Някаква логика, Боже!? Защо след две да е три!? Не... няма нищо основателно в това решение. някога някой да е виждал, когато една клетка се дели, тя да има "тройно" състояние? Едно - добре. Две - добре. Но три? Виждали ли сте една клетак да прави три клетки някога?

Когато осъзнах това, светът ми се разклати повече откогато и да било. Но нека продължим с вортексната математика.

Неактивен 396

Re:Геометрията на пространството
« Отговор #12 -: Април 09, 2011, 16:01:18 pm »
Марко започнал да мисли върху множество религиозни символи и окултна геометрия.

Каквото сглобявал и каквото мислил... крайният продукт, когато събрал пъзела си в едно цяло, бил ето този символ:





Този символ е гениален.


Гениален е първо в своята чиста форма, с която ще се занимаем след малко. Гениален е и в своята стилизирана форма, която виждаме тук. тук има толкова много и толкова важна информация - само в тази отделна стилизация, откакто си дадох сметка за това, за мен този символ е произведение на изкуството от исторически ранг.


Защо пергел... Защо ъглов линеал... Защо "G". Всъщност едва ли има по-точни символи, които да бъдат избрани за тази стилизация.





Това е общоизвестният символ на масоните. В днешно време този символ е "мръсен", символ на "врага", много общества и течения виждат в негово лице подлостта на масонството и лицето на обхващащата цялата планета робия. Едни го свързват със Сатана. Други го свързват с Бог и всичко свещено. Трети го свързват с обикновена плътска конспирация.
А за онези, които знаят какво стои зад тази стилизация, това е символът на символите.

И все пак най-глупавият от всички е онзи, който за първи път вижда този символ и не може да го свърже с нищо.




Тук ще е полезно да си припомним историята на свободното масонство, поне това, което е известно. Всеки сам може да го напарви това, понеже ще се отклоним доста от същността.
Можем да споменем само един ключов момент. Преди този символ да бъде възприет, са се ползвали други символи.


Като цяло завръзката е, че се създава Тамплиерския орден, с цел да търси Светия Граал. Първоначално една много бедна и окаяна организация, тамплиерите успяват да наберат сила чрез конспиративна дейност и да се отправят в търсенето на този Свети Граал.

Всъщност, това е скритият мотив зад многото кръстоносни походи - за да може масонството да стъпи на твърда почва и да може да натрупа богатство и власт, за да изгради дясната си ръка - милитаристичната организация на тамплиерите.




И отиват тамплиерите. Избиват много нещо, пропътуват много нещо, и почват да се бъзикат с много неща, като всичко е обгърнато в значителна... каноналност - в средновековието каноналността е синоним на мистериозност и забрана за повдигане на въпроси.

Отиват при евреите, избиват много нещо, бъзикат се с много неща, и почват да копаят в пръстта, под храма на Соломон, както ни е известно и тн.

И вярвали, че Граалът е там. Само че не бил там. И тамплиерите не знаели вече какво да правят, понеже избили всичко за избиване, избъзикали всичко за бъзикане, изровили всичко за изравяне. В европа било подкупено всичко за подкупване, било окупирано всичко за окупиране, било повлияно всичко за владеене. И стигнали до задънена улица.


Историята не ви ли изглежда мнооооого позната? И повтаряща се? Отново и отново?


Тогава обаче съдбата се усмихнала на тамплиерите. Дошъл един негърски цар в изгнание. И казал, че Граалът е у него, в родината му, в храма. Само че той бил в изгнание, а в родината му имало гражданска война.

И се вдигат тамплиерите, отиват на майната си в Африка, избиват едни прости негроля, възстановяват го тоя негър на власт, и той им дава Граала. Щото е прост, а и защото не е имал избор.

И тогава всичкото тамплиер изчезва. Каквото е било официално - омаскарява се. Каквото е било находчиво - става посредствено. Каквото е било започнато - изоставя се. Каквото е било орден, школа и църква - занемарява се. На мястото на старите кадри идват нови свещеници и нови рицари, които са просто икони за украса.
А Граалът и старите свещеници и старите тамплиери потъват вдън земя и никой нищо повече не чува за тях.

Не ви ли прилича това на една мноооооого позната история? Повтаряща се отново и отново? Има е още една позната история...



Тук, в този исторически момент, масоните възприемат този горния символ за официален и общоприет из всички ложи и тн.


В европа масоните и тамплиерите изведнъж започват да стават много богати. Много много богати. Тръгнали от толкова бедна и окаяна организация, че символът им бил два рицаря на един кон - щото нямали пари за коне.
Сега обаче се превърнали в реална заплаха за правителствата на Европа, защото взели да стават твърде богати и никой монарх не можел да си позволи масонството и тамплиерите да се ширят в държавата му, понеже крадяли власт отвсякъде и се замогвали прекалено бързо и стремглаво.
Започнала да расте неприязънта, сплетните и злите погледи към тях. Започнали тихи войни на много нива, противопоставяния и интриги.

Междувременно в Европа започнали да никнат катедрали като гъби. Всяка една катедрала - шедьовър на архитектурата. Всяка една катедрала - невъзможна за посторяване чрез съвременни методи.

Не след дълго тамплиерите и масоните били официално обявени за зли, започнали официалин и неофициални преследвания и мистериите се задълбочили, докато целия впрос не стигне до днешните времена, потънал в блатото на невежеството.



Позната история? Храмове, невъзможни за посторяване чрез съвременни методи, на хиляди години? Пирамидите? И Граалът е бил навсякъде.
Евреите го крадат от египтяните- веднага се почва строителство на храма на Соломон. Където мине - никнат монументи и никнат религии.

Граала изчезва вдън земя - веднага започват да никнат катедрали в Европа.



И въпросът, лежащ в корена на всички тези истории, е какво всъщност е Граалът.

Разковничето на всички войни - от античността до модерни времена, е ГРААЛЪТ. Било то антична или средновековна Африка, Европа И Америка, или модерното глобално парвителство - всичко винаги е било заради Граала.


И там - редом до Граала - седи горният стилизиран символ.

И ние сега ще се запознаем със самата вортексна математика на Марко Родин.



П.П.
Не сте ли чели истории, в които различни разузнавания се избиват, за да се докопат до антика, някакъв си храм-дупка или мистериозни природни събития?
Чували сте?

А чували ли сте такива истории и от България?

Напомня ли ви това по някакъв начин на горните три мноооого познати истории?
« Последна редакция: Април 09, 2011, 16:05:31 pm от 396 »

Неактивен 396

Re:Геометрията на пространството
« Отговор #13 -: Април 09, 2011, 16:11:46 pm »
В името на... информацията... ще добавя като лирическо отклонение, че в България два пъти се разиграват трите мнооооого познати истории.

Първо при покръстването и Борис. И отново при Тодор Живков.

Неактивен Rado

  • Четящ
  • *
  • Публикации: 143
    • Infernal Works
Re:Геометрията на пространството
« Отговор #14 -: Април 09, 2011, 16:51:53 pm »
Сигурно си забелязал че в символа с пергела и линията може да си изпише думата логика.
...Infernal Works...

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27