Магнолия,знам,че колкото по-голям става,толкова по-трудно ще е.Но пък няма да се предавам я.А за системата..ще му разясня като стане на подходяща възраст.Поне 5-6клас и нагоре.Дотогава искам да му изградя други модели на мислене и поведение.Ежедневно му набивам в главата колко е здрав,добър,умен,щастлив,радостен..колко обича света,хората,децата,природата..Няма да допусна и за миг,да бъде смазан от въпросната система,и то в тази крехка възраст!Има много други начини,но не и да го програмирам в немотия и нещастие.Примерно за играчките(сега се сетих)твърдо отказвам да купя играчка(пък макар и от"левчето")след като веднъж съм я купила и е била счупена.Хем да се учи да си пази нещата,хем и ако нямам възможност не се налага да му казвам няма!Ако пък не е имал такава играчка,а нямам пари в момента,му казвам имаме"парички но сега ще си купим много други неща,напр.водичка,хляб,доматче,дъвка,чорапки,дрешка,ще платим тока....а играчката друг път,когато ще имаме още повече парички"Абе с две думи..избягвам на всяка цена думата"НЯМА"Във всяко едно отношение..