Автор Тема: А вие обичате ли България?  (Прочетена 54661 пъти)

0 Потребители и 3 Гости преглежда(т) тази тема.

Неактивен intoXa

  • Четящ
  • *
  • Публикации: 3
Re:А вие обичате ли България?
« Отговор #45 -: Юли 22, 2009, 08:11:45 am »
Много благодаря за предложението. Ще се ппостарая да намеря време да я прочета.
Животът е твърде кратък,за да го пропиляваме в идиотизмите на ежедневието ни...

Неактивен A познай кой

  • Малко Писал
  • **
  • Публикации: 385
Re:А вие обичате ли България?
« Отговор #46 -: Юли 22, 2009, 19:01:45 pm »
Аз съм привързан много към България ,че чак съм от Атака.
...и нека Силата бъде с теб. Аз ще се завърна ;) Дано през 2012 всички умрем.

Неактивен insomnia1304

  • Много Писал
  • *****
  • Публикации: 2 314
Re:А вие обичате ли България?
« Отговор #47 -: Август 09, 2009, 16:43:39 pm »
Родината е преди всичко едно трагично чувство
д-р Янко Янев

Философия на Родината

     Родина — майка на всичко; убежище на всеки угнетен дух; люлка на историческия живот, надеждата и подвига. Има много наследен сантиментализъм в тази дума. Проповядвана е била в школски, сълзливо-романтичен и назидателен смисъл. Нито във философията, нито в социалните науки, нито в етнографските и фолклорни изучвания тя не е била дълбоко тълкувана. Смесвали са я с отечеството или са я разбирали като географски факт, като съвкупност на външни народностни форми или като самата държава.

     Особено през миналия век представата за родината е била свързана с елементи на политическото и икономическо мислене, определяна е била и като биологическото единство на едно племе, а по-сетне и като земята, дето живее един народ, без да се имат предвид вътрешните сили, които свързват тоя народ със земята му, за да бъде тя негова родина. По-ясна става тая представа едва с изследванията на Техет, Баре, Хилдеберд, Бьом и Адолф Грабовски — във връзка с понятията народ, нация, колективност, субстанциалност, народен дух и народна личност, историческо право и типове на народната историчност.

                                      * * *

     Родината е преди всичко едно трагично чувство. Тя не се състои в никаква географска ограниченост. Не са само етническите и фолклорни особености, които я обуславят.

     Родината е пространство, преживявано като съдба. Това е най-първото и най-дълбокото определение на родината. Без елемента на съдбовното никое пространство не може да се преживява като родина. Безредното и безсьдбовно пространство е голо и пусто. То е само една отвлеченост. Да имаш родина, значи да чувстваш пространството, в което родно и народно живееш като съдба. Това пространство не е всъщност никаква реалност. То е само едно преживяване, мистическо и непонятно. Само в съдбовно прочувстваното пространство народът намира своята родина.

     Това пространство е напоено с кръвта на предци и деди; из него са минавали вековете на родния дух; над него е проблясвал гневът на боговете; то е космически сраснато с природата; като частица на всемирното пространство то е едно съзвездие за себе си, самостойно и самовластно, със своя участ и свой вътрешен живот, със своя собствена история и героизъм. Това родно пространство е непосегаемо и свято. В него почива душата на един народ. Там тя се ражда, цъфти и зрее. Това невидимо, ирационално съществуващо пространство може да се яви пред очите ни като стръмна камениста страна; в него може да виждаме катедрали или да слушаме морски бури; погледът ни може да се губи в ширините му или да се катери по настръхнали урви. Но това, що виждаме, не е родината, а нейната одежда.

     Родината е невидима. Тя е иматериална и затова вечна. Ландшафтът е външният й, сетивно обагрен и действителен облик. Но всичко това е само символ. И като всеки символ то е преходно.

     Родината живее във времето, но съществуваща във времето, тя е извънвременна. Тя е само едно нуминозно съзнание за абсолютната привързаност и неотклонимост към нещо, от което всичко изхожда и в което всичко се връща. Нестихващото блудство на всяка земна душа, гладът на греховното, сатанизмът на всяка рожба на пламъка намира своя край и своето сетно прибежище в родината.

                                       * * *

     Тази представа е древна. Най-старите мъдреци са учили, че всички неща се връщат един ден там, отдето са излезли, дето са се родили. Всяко отпътуване свършва със завръщане. Всяко отпътуване рано или късно се превръща в болка по оставената далечна земя. Колкото и близо да бъде тази земя, тя се явява винаги като нещо далечно. По нея чезне сърцето. Няма отпътуване без жажда за връщане. Тая жажда е дълбоко изразена и в метафизиката на Платона, според който всяка душа се връща след земното си усилие в своето изначално и предвечно лоно — царството на безсмъртната красота, дето са истинските първообрази на явленията.

     Този копнеж към прародината може да носи името ерос, може да бъде и спомен за напуснатото блаженство, в чиято светлина душата живее божествено и дивно. Далече от тази прародина душата е тъжна скитница; тя се губи сред мигновеността на материалното и временно битие, пие отблясъка на истината, но само нейния отблясък. Винаги устремена към първичното си и същинско лоно, тя започва да пее, когато предчувства, че е дошъл краят на земното й съществуване.

     Затова в един от Платоновите диалози Сократ, който, обкръжен от учениците си, трябва да изпие чашата с отрова при залеза на слънцето, се сравнява с умиращия лебед; лебедът пее пред смъртта си от радост, че най-сетне ще се върне пак там — в долината на красотата — дето е живял по-рано, преди да слезе сред тъмната и променлива земя на живота. По-късно тая метафизична представа получи религиозен характер в християнското учение за безсмъртието на душата, която, подобно на топиката у Платона, винаги се връща в обятията на Бога, защото тя не е земна, а небесна същност.

     Тая мисъл се повтаря и в теософските представи на Шелинг, дето премина от източните алегории за безотрадното скитничество на падналия Адам (на „праслучая”), на „Вечния евреин”, на dues implicisimus, който най-накрая се среща и слива с dues explicitus, за да намери покой и за да престане да бъде само един миров вопъл.

     Цялата трагика на западния човек крие този копнеж за родината, от Одисей до Наполеон на Св. Елена, дето този демоничен романтик безутешно тъгува по родната Корсика. Само в епохи на рационализъм и социалистични миражи този копнеж е бил задушаван от политическото доктринерство. Така през втората половина на осемнадесети век географията и философията са се чудили на неудържимата скръб на присадените в Европа негри по родния им край; това се забелязва и в навечерието на нашия век, когато първичният, свързан с родния пейзаж човек, е бил заместен от международния скитник или космополитичния фантаст.

                                        * * *

     Впрочем с нахлуването на човека в цивилизацията всякога настъпва упадък на чувството за родината. Цивилизацията е универсалистична и рационалистична; тя не извира от една земя, не носи дъха на никаква природа и ритъма на никакво чувство. Тя няма родина; затова е безкръвна и безплеменна.

     Родина има само културата, която прокълва от една племенна съдбовност. Тя е осветена от една кръв. С изграждането на културата и превръщането й в цивилизация и мирова гражданственост родината престава да бъде преживяване и видение. Тогава се явява поетът на вселената; спиритичният патос на нихилиста, умопомрачението на здравия дух, истерията на „всечовешкото” и „всенародното” настъпва и завладява съзнанието. Капиталистичното и либералистично „световно стопанство” е в своя разцвет.

     Международният хуманизъм става господстващата етика на времето. Селянинът няма никакво значение. Градската интелигенция започва да ненавижда селския човек; простотата отстъпва на механизма, индустрията измества труда. В стихийността на селския инстинкт се търси нещо порочно и просташко. Тази градска интели­генция не се страхува от смешенията на кръвта; демократична, тя загубва всякаква племенна страст и всеки първороден аристократизъм. Нейната ро­дина става светът — широкият божи свят, който няма никакви национални особености.

     Затуй съвременната късна буржоазия няма никакво чувство за родина. Тъй е и с днешния американизъм, който живее само с атоми и числа, тъй е и с всички ония, които не могат да умират за родината си и които нямат расова сила. А швейцарският селянин, когато като мисионер отива В Сан Франциско, сам след няколко месеца умира от тъга по родината. Също е и със северните народи, чийто дух не е още интернационализиран.

     Интернационализмът е модерно номадство в днешния интелектуален и политически живот. Номадството обаче никога не създава нищо. То живее с чужд труд и с чужда мъка. В загиваща Европа, замаяна от тая психоза, само птиците и зверовете знаят какво е родина.

                                         * * *

     Не може да имаме към родината само едно сантиментално отношение. Родината изисква безусловна привързаност, която не може да се опорочи за нищо в света. Така тя се явява като символ на абсолютна отдаденост, за който никоя жертва не е голяма. Родината стои над всичко. Тази майка ражда историята, дава живот на културата, определя смисъла на всяко лично и обществено съществуване.

     Без родина светът е без субстанция, човекът без органическа основа, животът — поток, който се разлива в проклятие и злоба. Тъкмо в това е личната и бих казал метафизична съдбовност, която обуславя чувството за родината.

     Ако тази съдбовност има политически характер, родината става вече отечество. Родината е митологична същност, отечеството — политическа. Родината е поема, отечеството — епос. Родината е женствено начало; тя е първомайчинският Свети дух на битието.

     Отечеството е мъжествено и войнствено начало. Родината се корени във философията на копнежа, отечеството във философията на подвига. Родината възпяваме, за отечеството се борим. Родината е завет, родината е последно изкупително лоно.
http://liternet.bg/publish10/yanko_yanev/rodinata.htm

Неактивен insomnia1304

  • Много Писал
  • *****
  • Публикации: 2 314
Re:А вие обичате ли България?
« Отговор #48 -: Август 12, 2009, 12:01:39 pm »
 КРАЙ СОФРАТА


   Иван Съ Петков от Монтана
     
    В гънките на Северозапада:

       ПРЕКРАСНА СТРАНА ЗА ТУРИЗЪМ -

    ЖАЛКОТО, ЧЕ Е НАСЕЛЕНА…

     

    Почти всеки кандидат за кмет тази есен говореше за “агро”, “селски”, “културен”, “религиозен” или “екотуризъм”. Това бяха понятията в употреба. Посланията носеха етикети с надежда за промяна и нов поминък  - “развиваме туризъм, нашата страна, природа и традиция са интересни…”.

    Във връзка с туризма ще споделя собствен опит с четящата публика. През отминалото лято /2003/, в края ни /Монтана – Берковица/ гостуваха за две седмици петнадесет момичета и млади жени от седем  страни: Австрия, Германия, Франция, Шотландия, Испания, Италия и Япония. Момичетата бяха поставени в ситуация на културен туризъм. Мястото - едно от нашите села. Младите дами опознаха нравите, бита и традицията в десетки планински села. Активно бяха посещавани: Монтана и Берковица, по един път - Белоградчик, Лопушанския манастир и Видин.

    Това гостуване бе един интересен експеримент, при което лъсна примитивен балкански манталитет, а от своя страна той унищожава добрите намерения за нов поминък - чрез развиване на туризъм. Става дума за отблъскващата духовна и битова нищета на съвременния българин. За онези самоунищожителни черти в характера ни. Вероятно тези писания ще раздразнят мнозина, но ето фактите:

    · Символът - невъзможни тоалетни – омазани, непочистени, смрадливи, неудобни, построени навън в двора, с бълбукащи лайна. Съпоставено с възприятията на западния човек, българската и най-вече селската дворна тоалетна поражда шок, отврат и изумление. Иронично може да се каже, че това е най-голямата туристическа атракция. Тя ще се помни цял живот, това ще е символът за страната ни в представата на пътуващия човек: Айфеловата кула, Ермитажа, Лувъра, гондола, бикове, пирамида, Китайската стена, ски…;  и някъде в този порядък е уханието на българската тоалетна. По-обобщаващата дума е балканската, но това не ни оправдава. Един ден групата отседна в Лопушанския манастир за обяд. Всяка една от младите дами направи сметка от 10-15 лв. Човешко е в определен момент да попитат сервитьора: “Извинете, къде е тоалетната?” Отговор: “Ей там, в дъното на двора”. Пет момичета отиват до малката бяла къщурка, отварят вратата и виждат купчина хартийки, омазани дувари, големи и опасни триъгълни дупки, кошер от мухи, дълбока и смрадлива бездна. Оглеждат и смутено се връщат. Минава време и проблемът става сериозен, битово опасен. Става скандал. Сервитьорката дава ключ за тоалетната в сградата и троснато предупреждава: “Само да сте оцапали, не отговарям”. За съжаление тоалетната е портрет на нашата душевност.

    · Битие и човек – всеобща и въздесъща мръсотия. Всеки хвърля къде какво завърне и където му падне: фасове, хартия, смет, дамски превръзки,  фекалии… От прозорците, пред жилищни сгради, на улицата, пред портата, в дерета и ливади, в реки и бари, независимо къде се намира, в Монтана, Берковица или другаде. Селата са заобиколени и отрупани с боклуци, гюбре, умрели животни… Гари, спирки и автогари опикани, смрадливи и неприветливи. Подлези – усрани. Обществен транспорт също смрадлив, прашен, очупен и ръждив. Хубави околности, но тук-там някой се е облекчил, като е изхвърлил я каруца, я камион  с боклуци и по този начин смущаващо очовечава природата.

    · Скачащи бълхи - навсякъде: в селските дворове и къщи, по улици, гари и автогари, в обществения транспорт, заведенията и обществените институции. Навсякъде от Монтана до балкана. Западният човек, свикнал с други маниери, когато го ухапят бълхи получава обширен аленочервен обрив.

    · Отчайваща комуникация - навсякъде по улици и пътища има дупка до дупка и в нея отново дупка. Няма табели и знаци, където има пътни знаци, те са изкривени или простреляни с куршуми. Крайпътната панорама:  фон - високи сини планини, зелени хълмове – километър/два, я полуразрушена сграда, я опърлени ливади с обгорели дървета, пустеещи ниви и градини. Внушението е – “внимание, опасно”. Това затруднява придвижването от едно място до друго и не създава удобства на туриста, освен ако се приеме за романтично преживяване.

    ·  Обществен модел – няма сигурност и лична неприкосновеност в българското село. Една нощ селски ерген, с прякор “Джисиемът”,  но можеше да бъде “Свинята”, “Главестия” или “Пора”, направи неуспешен опит да прерови багажа на младите дами, бе усетен и изгонен с писъци, но за жалост стори ужасяваща уплаха и смут. Може ли да третираме туристите както самотните и беззащитни баби на село? – “Бабке-кебабке, дай си пенсията или …!”

    · Липсата на редовно водоснабдяване - туристът не може да не се къпе през деня, особено ако е лято.

    · Младият мургав и ухаещ български мъж, който възприема усмивката и добрите обноски  за любовни нишани и веднага отговаря с цинично предложение за секс.

     

    Ето защо платформите и програмите за развитие на туризъм, с адрес “селото са обречени и утопични. Днешният човек чака държавата да му помете двора, почисти улиците и измие тоалетната, ако тя не е в състояние да стори това - идва Европа или САЩ.

    Не са нужни чужди капитали за създаване на битови навици и култура – метла, кошче за боклук, измити тоалетни, къпане,  усмивка и  внимание към себеподобните - нужен е вътрешен порив.

    Кметовете кроят и полагат усилия, къде повече, къде по-малко, но те са зависими от гласоподавателите си, ако поискат промяна на битуването и наложат санкции и принуда, това означава да не бъдат преизбрани. Ето защо има диктатура на посредствеността и оциганяването, която предопределя битието. Това са националните особености на нашата демокрация! Иначе статистиката отчита индекси и успехи, надува чалга и на никого не му прави впечатление, че живеем в септична яма, която не е туристическа атракция – не се отчита обстоятелството, че в днешно време чистоплътността и усмивката носят икономически  успех.

     *** Забележка: Използувах случая с групата от петнадесет млади дами за сравнение и провокация -

    между нашия манталитет и бъдещето ни, което шумно очакваме с писъци на гайди.

     

     

    Бел. Омда: Препечатваме Иван Съ Петков от Монтана от  в.”Слово плюс” бр.5/2004 с негово съгласие.

 http://www.omda.bg/bulg/news/entry_news.html

Неактивен marhs

  • marh-s
  • Много Писал
  • *****
  • Публикации: 2 369
Re:А вие обичате ли България?
« Отговор #49 -: Август 12, 2009, 21:15:40 pm »
КРАЙ СОФРАТА

    Почти всеки кандидат за кмет тази есен говореше за “агро”, “селски”, “културен”, “религиозен” или “екотуризъм”. Това бяха понятията в употреба. Посланията носеха етикети с надежда за промяна и нов поминък  - “развиваме туризъм, нашата страна, природа и традиция са интересни…”.

 http://www.omda.bg/bulg/news/entry_news.html

А не споменават "алкохолния" туризъм, в Сънито и др. комплекси, който носи реално също големи печалби. ;D  :drinks:

Неактивен daskala

  • Пишещ
  • ***
  • Публикации: 611
Re:А вие обичате ли България?
« Отговор #50 -: Август 13, 2009, 18:14:29 pm »
  Иван Съ Петков от Монтана
    
    В гънките на Северозапада:

       ПРЕКРАСНА СТРАНА ЗА ТУРИЗЪМ -


Господина хабер няма че има модерен пустинен туризъм,където хората-туристи живеят в шатри и ходят по голяма нужда настрани от шатрата с лопатка в ръка, за да си изкопаят дупка и да го заровят после.
« Последна редакция: Август 13, 2009, 23:41:56 pm от H. »

Неактивен insomnia1304

  • Много Писал
  • *****
  • Публикации: 2 314
Re:А вие обичате ли България?
« Отговор #51 -: Септември 10, 2009, 21:03:07 pm »
„Аз съм българче” е „Виагра за жени” на македонски
Вазовото стихотворение охулено в най-голямата търсачка

Вазовото стихотворение „Аз съм българче" е „Виагра за жени" на македонски в сайта за езикови преводи на Гугъл - http://translate.google.bg/. Доста свободно са предадени още Източна, Западна и Централна България. Срещу тях откриваме просто Източна, Западна и Централна Македония. За обидните за страната ни преводи сигнализира читател на НОВИНИТЕ ДНЕС, пише в днесшният си брой вестникът.

По-добър превод може да даде всеки, които пожелае. Единственото, което трябва да направи е да натисне бутона „Предложи по-добър превод". Промяната обаче ще стане факт, когато от Гугъл поискат. Това ни казва надпис, появяващ се след като дадем с мишката на споменатия бутон. „Ще използваме предложението ви за подобряване на качеството на превода при бъдещи актуализации на системата" е автоматичният отговор.
„Това са глупости и не искам да ги коментирам", заяви за вестника министърът без портфейл Божидар Димитров. Помолихме за коментар и корекция на обидните преводи и пресцентъра на Гугъл. НОВИНИТЕ ДНЕС ще продължава да следи случая.

Антон Меляков

http://www.deltanews.bg/index.php?id=26121

Неактивен remalyks

  • Четящ
  • *
  • Публикации: 199
  • in/at/on 11
    • 11
Re:А вие обичате ли България?
« Отговор #52 -: Септември 10, 2009, 21:33:14 pm »
Доста голяма глупост е по-горната статия  :rofl:
11

Неактивен marhs

  • marh-s
  • Много Писал
  • *****
  • Публикации: 2 369
Re:А вие обичате ли България?
« Отговор #53 -: Ноември 29, 2009, 21:49:31 pm »
Браво на швейцарците за минаретата.Те ценят родината си. :hi:

Над половината швейцарци не искат минарета
29.11.2009 19:35
В страната бе проведен референдум върху предложението строителството на мюсюлманските кули да се забрани.

http://www.vesti.bg/?tid=40&oid=2604511

Неактивен madara17

  • Четящ
  • *
  • Публикации: 58
Re:А вие обичате ли България?
« Отговор #54 -: Ноември 30, 2009, 01:23:31 am »
Толерантните  по принцип швейцарците днес отхвърлиха налаганото изкуствено  в страната им мюсюлманизиране и казаха "не" на минеретата. Но винаги навсякъде има "продажници". Сега така наречената Зелена партия (създадена първоначално като екологично движение)оспорва резултати, защото според нея са нечовешки и стига до там да ги нарича "дискриминация " на бедните мюсюлмани...

Неактивен Гален

  • Пишещ
  • ***
  • Публикации: 814
Re:А вие обичате ли България?
« Отговор #55 -: Ноември 30, 2009, 10:04:47 am »
Така е.
И техните "Зелени" са като "Зелените" в България. Създадени уж да вършат едно, а те вършат друго.
Като гледам действията и на едните и другите си мисля, че ядат от една хранилка. По-точно от хранилката на международният финансов спекулант Шорош/Сорос/ или задължително от представители на неговото племе...
Знае се, че освен финансов мошеник, той създава и спонсорира фондации и партии, които имат за цел да разлагат устоите на различни държави.
Да припомня, че "нашите Зелени" единствени подкрепиха педерастката манифестация в България.
Целта и им е, чрез ислямизацията, педерастията и циганията в България и другите европейски държави да разлагат утвърдени нрави и норми.
Стъпка по стъпка към НСР, с любезното съдействие на "Зелени", "Пембени" и други подобни!!!
« Последна редакция: Ноември 30, 2009, 10:12:27 am от Гален »

Неактивен Polymorpher

  • Четящ
  • *
  • Публикации: 212
Re:А вие обичате ли България?
« Отговор #56 -: Декември 09, 2009, 16:12:25 pm »
Обичам всички.

В повече детаил.

България земята е за обичане не по малко или повече от останалата.
България държавата е олицетворение на бездънната българска мерзост. За нея съзнавам че е необходима но не понасям. Да си горд с държавата си подтиква към патриотизъм а той е едно отвратително явление. Да обичаш земята е вътрешна необходимост. България като всяка останала държава дължи заслугите си на индивида. Така че няма какво да съм горд с народ от битови алкохолици и мижитурки. Всички останали имат достатъчно себеуважение за да не се нуждаят от удобрение, било то мое или чуждо.

3. През своята дълга история България няма пленено бойно знаме.
---Да си добър във военни действия не е признак на величие---


4. През 1955 г д-р Стамен Григоров открива млечнокиселата бактерия "Lactobacillus bulgaricus". Тя се използва за производството на уникалното българско кисело мляко.
---Да откриеш природна даденост не е народна заслуга.---

7. В некрополите край Варна са открити златни предмети на 6000 години, които са признати от историческата наука за най-старото обработено злато в света.
---Да изкопаеш нещо от земята докато си строиш хотел не е заслуга---


8. Известен като "феномена на века", шестият тон на сърцето е открит през 1955 г. от д-р Иван Митов. Това откритие променя развитието на съвременната кардиология.

---Има Българи не малко българи изиграли ключови роли в напредъка на цивилизацията---

9. Джон Атанасов е един от изобретателите на електронната сметачна машина "ABC", разработена през 1937 година, която е първообраз на съвременния компютър.

---Голяма гордост е да се гордееш с някой който е бил изритан от собствената си държава и му е позволено да са развива потенциала другаде.---


И на края. Индивидуалното величие на хората от миналото и настоящето си е тяхно.
Проява на простотия е да се употребява като лек за болно самочуствие.

Ако си простак и разбереш тези неща ти пак си оставаш простак, само вече знаеш за тях. Облика на българското всекидневие е показателен. Мразим себе си, мразим се и по между си. Ситуация от която всички губим. Включително и робовладетелите.
« Последна редакция: Декември 09, 2009, 16:17:38 pm от Polymorpher »
The main thing you can accomplish by arguing with idiots is working up the nerve to strang

Неактивен marhs

  • marh-s
  • Много Писал
  • *****
  • Публикации: 2 369
Re:А вие обичате ли България?
« Отговор #57 -: Декември 09, 2009, 16:28:41 pm »
Обичам всички.

В повече детаил.............................................


Казаното е вярно в общи линии.Но това го знаем още дълго преди този пост.
Констатирането на отдавна известни неща, е като многократно откриване на топлата вода и Америка.

По ценна ще е идеята как нещата тук да се променят към добро? ;)Как да се промени мисленето, за да стане това?

« Последна редакция: Декември 10, 2009, 12:43:54 pm от marhs »

Неактивен Гален

  • Пишещ
  • ***
  • Публикации: 814
Re:А вие обичате ли България?
« Отговор #58 -: Декември 10, 2009, 06:19:48 am »

... докъде я докарахМЕ,...


Е ми до кривата круша я докараХТЕ. Я се вземете малко в ръце... и щом обещавате нещо предизборно, време е да го изпълнявате след това.
Предлагам като за начало да направите/вие политиците/ един референдум, дали Българите желаят да излезе държавата от Евр.С.
« Последна редакция: Декември 10, 2009, 06:20:59 am от Гален »

Неактивен daskala

  • Пишещ
  • ***
  • Публикации: 611
Re:А вие обичате ли България?
« Отговор #59 -: Декември 10, 2009, 16:08:31 pm »

Ако си простак и разбереш тези неща ти пак си оставаш простак, само вече знаеш за тях. Облика на българското всекидневие е показателен. Мразим себе си, мразим се и по между си.

Ако си мислиш че не си простак, но поддържаш чуждите мнения които ти втълпяват че си простак и че българите са простаци, това просто показва че ти си такъв. В много отношения нашата култура е по-добра и човечна от западната /еврОПейска/ култура. Твоята омраза е вредна за тебе и за целия народ.Тя ти е внушена отвън,но не вярвам да е от твоите родители.




 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27