Автор Тема: ТЕХНОЛОГИЯ на ИГРАЧКИТЕ за унифициране на детското съзнание  (Прочетена 17603 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

Неактивен asdfghjkl

  • Много Писал
  • *****
  • Публикации: 2 783
  • Невъзможно е нищо
А кой от тези е Вашият?


Иваааааан! Хахахах :)
Oh, look at you... Look at you! Stop trying to control everything and just LET GO! LET

Неактивен Vader

  • Малко Писал
  • **
  • Публикации: 289
Тоя беше най-забавен,щото им се гавреше с шоуто.
Brotherhood of the Intergalactic Federation of Bulgaria Bulgaria on three seas,mango to Saturn!

Неактивен ----------

  • Доста Писал
  • ****
  • Публикации: 1 583
То тази "гавра с showто" също задава някакви очаквани модели на поведение - обърнете внимание на това!...
Цитат
За да има надежда, че такова велико събитие щ

Неактивен Vader

  • Малко Писал
  • **
  • Публикации: 289
Абсолютно,даже най-много,в класа през пет минути някой ще каже "най-големия",ей така почти без повод /някой да се сеща за фермата на животните на Оруел  :) ,подобно на овцете/,вобще това предаване/а и всички като цяло/насаждат модели,понякога различни,но модели.Друго което съм забелязал,че колкото по-проста е дадена личност/а доколко са такива/толкова повече възприемат моделите и като кажат репликата на идола/или друг модел на подръжание/се чустват като извършили някакво велико дело,отврат...идоло поклонници.
Brotherhood of the Intergalactic Federation of Bulgaria Bulgaria on three seas,mango to Saturn!

Неактивен asdfghjkl

  • Много Писал
  • *****
  • Публикации: 2 783
  • Невъзможно е нищо
То тази "гавра с showто" също задава някакви очаквани модели на поведение - обърнете внимание на това!...

И все пак по - добре него да имитират него отколкото турбо - чалга - гейовете, които се изредиха. Неговото е роля, която се бори с истинската му личност и избива в алкохолизъм. И аз бях същия в девети клас (без алкохола) - псувах всички наред и рушах уч. собственост, малък психопат. И аз играех роля за "социално доказване". Истината е, че хората все още се движим от първични инстинкти без да го забелязваме. Социално подреждане, доминиране, териториалност, сексуалност - подсъзнателни инстинкти, които се усъвършенстват най - вече докато растем - училището оказва огромно влияние. Ето как привидния досега спам по темата се свърза с детската психика и нейното изграждане под влияние на различни модели като играчки или "идоли".  :)

За играчките по - нагоре се спомена, че трябва да развиват въображението, което ми напомни за едно от тези предавания които информират млади родители какво да правят за да не стане "малък психопат" детето им ;) , и в това което хванах ставаше въпрос за детските рисунки. Там една жена обясняваше, системата за рисуване която се съдава още от детска градина у децата. Казваше, че като кажат на децата да нарисуват къща и те рисувайки взаимстват или от учителка или от по - добре рисуващото дете и в крайна сметка всички риунки са почти еднакви като оформление - къща, с комин или без, и други елементи които се припокриват с "негласната норма" как трябва да бъде къщата за да е правилна. Когато я покажат, децата получват една "бравоо, много добре" и друг път когато рисуват самостоятелно, те повтарят къщата, защото вече знаят за какво ще получат похвала и се стремят да я получат отново (това е нормално). Жената която обясняваше даде пример с рисунките на дечицата, които бяха в студито, задачата беше "къща" и всички бяха странно подобни. Тя каза, че за да не става това е нужно да се развива въображението на детето и вместо да му се дава автоматично "бравооо" да питате детето какво е нарисувал, това какво е, защо е така, ами ако тука прелита самолет или ако има лодка, я пробай да нарисуваш гора и въобще да се разчупват задачите му и да го стимулирате да мисли и импровизира. Дано да е станало ясно с тая мешаница, ако има някой по - запознат с детска психология може да допълни или поправи нещо.
Oh, look at you... Look at you! Stop trying to control everything and just LET GO! LET

Неактивен Magnolia

  • Доста Писал
  • ****
  • Публикации: 1 236
Тези teletubbies винаги са ми били много неприятни. Мисля си, че внушават още от най- ранна възраст и идеята за по- нататъшна среща с изнвънземните...
Пазарът е залят от разни китайски боклуци, които подхранват консуматорското мислене на малкия човек. Да не говорим, че няма почти никакъв контрол относно материалите, използвани при направата на играчките. Използват се вредни за здравето, дори канцерогенни вещества.

Попадала съм на най- невероятни "играчки", като например, такива изобразяващи плодове и зеленчуци, като формата е спазена, но са с някакъв шантав цвят, като червени тикви и банани или пък такива с неестествено големи размери, например /гумена/играчка- "фъстък", която е два пъти по- голяма от играчката- "лук".


Може просто да не им е стигнала боята  ;D или пък да не са доизкусурили технологията, ще каже някой..Но от друга страна е перфектно подготвяне на съзнанието, че за генното инженерство няма пречки. ;)
« Последна редакция: Март 22, 2008, 20:24:56 pm от Magnolia »
Бъди промяната, която искаш да видиш в света!

Неактивен Magnolia

  • Доста Писал
  • ****
  • Публикации: 1 236
То тази "гавра с showто" също задава някакви очаквани модели на поведение - обърнете внимание на това!...

 ....системата за рисуване която се съдава още от детска градина у децата.  ....крайна сметка всички риунки са почти еднакви като оформление
Да, унифицирането започва още от детската градина като институция, впрочем изкуствено създадена.
Родителите са принудени да си оставят детето на "държавните грижи", за да могат да плащат на същата тази държава за съществуването си. Хем ти моделират детето, както желаят, хем им плащаш/ такса за детска градина+ всички допълнителни пари, за които те изнудват, уж за подобрения на условията/, хем ставаш роб на индустрията, като чрез 8- часовия работен ден/ нерядко и много повече/ ти се отнема възможността за истинско индивидуално развитие.
« Последна редакция: Март 22, 2008, 20:35:00 pm от Magnolia »
Бъди промяната, която искаш да видиш в света!

Неактивен Морфей

  • Пишещ
  • ***
  • Публикации: 509
Относно: ТЕХНОЛОГИЯ на ИГРАЧКИТЕ за унифи
« Отговор #22 -: Март 23, 2008, 09:23:15 am »
Родителите са принудени да си оставят детето на "държавните грижи", за да могат да плащат на същата тази държава за съществуването си. Хем ти моделират детето, както желаят, хем им плащаш/ такса за детска градина+ всички допълнителни пари, за които те изнудват, уж за подобрения на условията/, хем ставаш роб на индустрията, като чрез 8- часовия работен ден/ нерядко и много повече/ ти се отнема възможността за истинско индивидуално развитие.

Аз работя всеки ден от 8 до 14 без почивка, за да мога да гледам детето си слетобед, докато жена ми работи. Това е нашата "свободна воля" в потока на системата, дават ти свобода сам да избереш в какво да се развиваш, като роб или зомби. :o ::)

пс. Познайте къде съм сега?
« Последна редакция: Март 23, 2008, 09:24:15 am от Morpheus »

Неактивен Magnolia

  • Доста Писал
  • ****
  • Публикации: 1 236
« Последна редакция: Март 23, 2008, 18:04:23 pm от Magnolia »
Бъди промяната, която искаш да видиш в света!

Неактивен ----------

  • Доста Писал
  • ****
  • Публикации: 1 583
:P Тук има и за батковците!
Цитат
За да има надежда, че такова велико събитие щ

Неактивен Magnolia

  • Доста Писал
  • ****
  • Публикации: 1 236
Статията съм я чела преди няколко години, но не помня в кой вестник точно. Попреведена и попреписана е. Но няма значение.
Много хубава тема.  :)
Бъди промяната, която искаш да видиш в света!

Неактивен ultrafutur

  • Много Писал
  • *****
  • Публикации: 2 786
  • Amor vincit omnia
musica universalis

Неактивен ----------

  • Доста Писал
  • ****
  • Публикации: 1 583
Бруталнооо! Играчка за психопатииии...
Цитат
За да има надежда, че такова велико събитие щ

Неактивен insomnia1304

  • Много Писал
  • *****
  • Публикации: 2 314


2008 algorithm analysis and annotation article bioinformatics biology brain c_elegans caenorhabditis_elegans cancer celegans cell citeulike classification clustering cognition communication community control culture data database design development distributed dynamic dynamics education elegans evaluation evolution expression fmri gene genetics genome genomics health history human image imaging in inflammation information interaction knowledge language learning library management meeting_abstract memory method methodology methods microarray model modeling models mri nematode network networks of ontology other philosophy prediction privacy protein psychology quality regulation research review science search semantic simulation social software statistics stress structure survey systems technology text theory time vision visual visualization web wormbase yeast
http://www.citeulike.org/journal/klu-265

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27