Програмиране на "Алиса в страната на чудесата"
Повечето членове на окултни международни групи ще имат поне една презентация, която носи името "Алиса" по следната причина: това е стимул за програмиране на Wonderland. На петгодишна възраст, детето ще бъде откарано в голямо имение във Франция (или на други места, в зависимост от групата) за програмиране на "Алиса в страната на чудесата". Това е сложна настройка и се провежда за период от една седмица. Детето влиза в помещения, които подсилват предишното обучение ("контролирай децата": записва се и се проиграва, със снимки на мъртви деца, изложени на стените на стаята, огледала, "помни цветята" и други тригери). След това те влизат в "светът-назад", където всичко е назад (подобно на третото измерение; това подготвя детето за това пътуване). Алиса (представляваща главния контролер на презентацията, който е силно демонизиран) води детето през къщи, където хората вървят и говорят назад (обща причина за детската дислексия е объркването, което това създава).
След това детето се отвежда в улица за настройка, където нещата не са назад, а „изкривени” или леко отклонени, което е още по-дезориентиращо. Детето трябва да ходи с Алиса и Чеширския котарак, водещи го през къщи, където нещата са безумно неправилни, където хората говорят глупости, а подовете и покривите могат да бъдат обърнати с главата надолу, за да научат детето да не вярва на реалността. Тогава Алиса най-сетне връща детето на място, където вижда белия заек (който представлява основния треньор), и го следват „надолу в дупката“ (представляваща амнезия) до стая, където презентацията остава, гледайки филм ( екранни спомени); вътрешните части след това "вземат" тялото на детето през останалата част от инсталацията. Те влизат в градина с анимирани / демонични цветя, които първо говорят любезно с детето, но по-късно се обръщат към него и го атакуват. Оси идват и жилят детето, а голямата гъсеница (пазителят на градината,играна
от друга първична връзка) казва на детето какво да прави и как да избяга.Тогава детето влиза в огромен лабиринт, създаден от живи плетове.Ще бъде преследвано от „Джабъруоки“ (демонично присъствие и наказател на презентацията) и трябва да разчита на своите тета-умения, за да избяга и дори да напусне тялото си и да отлети. Белият заек и Чеширската котка водят детето на безопасно място, но понякога ще се опитат да „подведат“ детето, докато то се научи да разчита на себе си, вместо на тези капризни демонични „помощници“.
Детето спи на открито, опитвайки се да се измъкне от оградата, и среща кралицата на сърцата (първична двойна връзка, често сестра-близнак) и нейните придворни, играейки крокет (с отрязаните глави на деца, използвани като топки). Кралицата се интересува много от използването на главата на детето (детето непрекъснато се нарича „Алиса“ по време на инсталацията,тъй като Алиса в страната на чудесата е основно програмиране на презентацията, за да остане амнезична и да разчита на демонична помощ за това).
Демоничната “Алиса” и Чеширската котка помагат “да се спаси” детето, което след това минава през “долината на смъртната сянка”. В средата има къща; вече е вечер и умореното дете почуква на вратата, за да бъде посрещнато от любезна жена. Детето се храни, спи и се предупреждава да избягва Джабъруоки, който го търси да го убие.След като програмирането е инсталирано,Джабъруоки действа като наказател, наказващ презентациите за нарушаване на амнезията или неподчинение на култовите директиви.
През нощта любезната жена става. Детето е будно и повръща от въздействието на лека отрова, която му е дадена в храната. Жената вика свои познати (вълци) и се опитва да убие детето, което вика за помощ към „Алиса“ и „Чеширската котка“, за да го спасят. Маг също идва и помага да се спаси детето, което продължава пътуването, среща се с други герои. И накрая, детето се озовава в двореца на Царицата на Сърцата, която изисква жертва ( на детето вече е било казано, че последното дете,което завърши сценариия "Алиса“ ще бъде нейната жертва). Децата, които ще живеят, гледат как последното дете влиза и се жертва в ритуал. Това им напомня, че никога не трябва да се бавят или закъсняват, когато идват на “парти” (ритуал). „Партитата” в книгите на "Алиса в страната на чудесата“ винаги се отнасят до ритуали.
Алиса ще отиде на чаено парти, където се появява нейната „майка” (Немосин, силен контролер на амнезията). С напредването на партито, един по един, хората на партията биват убити по ужасяващ начин.Немосин напомня на „Алиса“, че „всичко е наред”,а после казва: „остави аз да се погрижа за всичко”. Ако Алиса се съгласи, Немосин „отнема” спомените за убийствата и жертвите, а героите се отстраняват един по един по един.Накрая не остава никой и Немосин уверява Алис, че "нищо лошо не се е случило."
Програмиране „Лудата Алиса“
Подмножество на програмирането на Алиса в страната на чудесата е програмирането на "Лудата Алиса“, което има за цел да предупреди контролера на Алиса за презентацията,че никога няма да допусне спомените да се появят, или ще бъде обозначена като "луда" и подложена на екстремни злоупотреби.Това често е коренът на страховете от лудост, когато човек започва да си спомня миналото си.
В тази настройка (също във Франция за някои групи), детето (сега наричано „Алиса“) се отвежда в психиатрична институция, където затворниците са оковани, и които я овикват, буйстват и проклинат. Тя остава там в продължение на дни, като единствената й храна е гранясала вода и гнило зеле. Затворниците й хвърлят изпражнения,вербално я оскърбяват,а попечителите я насилват сексуално, докато тя е прикована към стената заради „безумието“ (помненето).
Тъй като тя е „психично болна“, Алиса се отвежда редовно в мазето за „лечение“, което се състои от електрошокове, удавяне и задържане над яма ,пълна с гладни плъхове, на които се позволява да хапят стъпалата и глезените ѝ. На детето многократно се казва, че „запомнянето“ или „разказването“ ще я обозначат с „луда“ и че ще бъде отведена в институцията (или подобна) за „лечение“. Това е част от развитието на амнезията на презентацията и даване на обет никога да не си спомня(или търси лечение). По време на престоя в болницата екип от лекари в бели палта минават през отделението и остават с Алиса, като казват: „Ето го нашият любим пациент“ (главният лекар е основният програмист на детето). Алиса ще държи при себе си плюшен заек,които през нощта изглежда оживява и сексуално злоупотребява с нея (това се прави с ръчна кукла). Когато на следващия ден Алиса докладва за злоупотребата, лекарите я гледат тъжно и настояват, че тя е „болна“ и „се нуждае от още лечение“.
В „болницата“ има специална зала за религиозни безумци, с изучаване на Библията и църковни събрания,където Алиса е изнасилена и малтретирана от „християните“ в болницата.
Програмиране на "Черна Алиса"
В друга версия на програмирането,Алиса има „тъмна страна“, която излиза и убива всички около нея в убийствен пристъп. Ужасената презентация се събужда в стая, пълна с кървави тела и ѝ се казва, че ако някога си спомни, „злото“ вътре в нея ще „избяга“ и тя ще убие любимите си хора. Това е особено жестока форма на амнезийно програмиране.
Програмиране "Магьосникът от Оз"
Това програмиране често се прави и първо в предучилищните години, когато детето може най-лесно да интернализира програмата. Тъмното ядро (“Дороти”) е пренесено в друго измерение, като целта ѝ винаги е да се върне в Изумрудения град (представящ възнесението и небесния рай). Програмирането представлява пътуване през измеренията, включващо опасностите и наградите за “възнасянето”.
Това програмиране често се прави и първо в предучилищните години, когато детето може най-лесно да интернализира програмата. Тъмното ядро (“Дороти”) е пренесено в друго измерение, като целта ѝ винаги е да се върне в Изумрудения град (представящ възнесението и небесния рай). Програмирането представлява пътуване през измеренията, включващо опасностите и наградите за “възнасянето”.
Целта на програмирането на Wizard of Oz е да напомня на детето, че винаги трябва да се свързва или да се връща у дома; и за да създаде голям страх от спомнянето (иначе ще бъде поставено в кома и никога няма да се събуди за разлика от Дороти в Оз, които се събужда от „смъртта“ едва след завръщането си у дома).Тя също така представлява необходимостта„ никога да не "напуска пътя“ (програмиране на презентацията да остане на пътя,който ѝ е даден,иначе я очакват бедствия).
Програмиране "Фантазия“
Уолт Дисни е откровен илюминат и неговата цел при създаването на Дисни е да запознае широката общественост с окултното, особено малките деца,и да засили програмирането на отгледаните в окултните среди.
Например,във филмите на Дисни животните често говорят а хората могат да се превърнат в животни, които всъщност са магически заклинания. Изображенията в анимационните филми често са тъмни и демонични и това се засилва през последните години.
Любимият филм на Дисни е "Фантазия", в която той взема класическа музика, използвана за програмиране на малки деца, и развива силно окултни теми в рисунките, които я придружават. За нетренираното око "Фантазия" изглежда малко странно; но индивидът в окултизма разбира темите (“помощникът на магьосника”), който трябва да се обърне към по-мощния си наставник за помощ, и гръцкият пантеон (в прочутата сцена на дъжда), митологията и дори изобразяване на окултен ритуал и след това известните акорди на "ave maria" (обща мелодия за програмиране),които завършват филма.
"Фантазия" е с крещящо окултна образност и е била широко използвана през 50-те до 70-те години за програмиране.През последните години той беше заменен от филми като "Матрицата", която изобразява програмиране на високо ниво, "Лабиринт", а отскоро и "Frozen".
Помощ за оцелелия
Поради ранните и повтарящи се предателства в детството, както и факта, че истинският хост и ядрото, както и "отцепките“ му няма да се появят в началото на терапията, оцелелият ще бъде много несигурен и неспособен да се свърже нормално с всеки, който се опитва да му помогне. Най-често презентацията е „отделена“, тъй като частите, които могат да се привържат към някого,са скрити много дълбоко вътре и са запазени само за основния програмист.
Макар че оцелелият първоначално няма да присъства като „нуждаещ се“, нуждите от привързаност все още са налице и ще задвижват реконтактното програмиране, ако оцелелият не може да се научи да формира здрави, безопасни привързаности. Това ще бъде предизвикателство както за оцелелия, така и за неговите помощници, тъй като ранените, ядосани части в него често ще тестват онези, с които се свързват отново и отново, след като се почувстват сигурни в отношенията.
Тета и духовните атаки трудно могат да бъдат понесени от помощниците, но оцелелият ще бъде напълно ненаясно, че те се случват.Внимателно питане или дори конфронтиране на оцелелия с това, което се случва, може да помогне. Те ще трябва да се научат да се молят и да попитат вътрешно, за да разберат какво се случва с частите, с които все още не са в съ-съзнание.
След като е установено съ-съзнание и частите се сближат с Христа и демоничното бъде отречено, воюването обикновено намалява,което е голямо облекчение за оцелелия и помощниците му.Ще са нужни всички емоционални ресурси,които оцелелият има,както и външна подкрепа и силно сближаване с Исус, за да се изправи пред първоначалните болки в привързаността, които възникват при спомнянето на ранни детски и пренатални събития. Това е време, когато молитвата в духа, изучаването на писанията, воденето на дневник и разговорите със сигурен подкрепящ могат да помогнат изключително много,тъй като оцелелият тъгува за миналото и започва да изгражда живота си на нова основа. Програмирането на презентацията се основава на желанието да се „защитят“ близките му чрез лоялност или амнезия, или и двете.
Преживелият, който се страхува да се изправи пред своето минало,е някой, който се страхува да предаде онези, които обича; те често са „държани като заложници” чрез контрола на групата или чрез заплаха,че ще бъде навредено на някого, когото обичат, било то дете, наставляван, култов близнак или друга връзка. За да се освободи, на оцелелия трябва да му бъде показано и наистина да вярва, че само Господ може да спаси и запази тези близки.
Оцелелите също така трябва да са склонни да изчислят цената за измъкване от култа,която е много висока: никакъв контакт с бившето семейство, приятели или близки, тъй като всички те ще бъдат програмирани за достъп до оцелелия. Малцина са готови да платят тази цена за свобода и често безсъзнателните (неизвестни за презентацията) любовни връзки теглят оцелелия назад към култа.
(Това е приблизително половината.Останалото още не съм го редактирал.Когато съм готов,ще продължа)