Айде нещо и от мене:
Магнитният прът по средата (фи12mm x 305mm) е от средно твърда стомана и има остатъчна намагнитеност, която се усилва и поддържа автоматично при работа на реактора. В оригиналните планове се казва, че ориентирането му в посока север-юг е достатъчно за намагнитването му. Ние смятаме, че е недостатъчно и трябва да се ползва външно намагнитен прът, затова сме показали и полюсите на намагнитване.
Със светлокафяво е вътрешната тръба (фи12.7mm x 418mm).
Разстоянието между нея и стоманения прът е важно и е около 1,5mm.
Със светлосиньо е външната тръба на изпускателния колектор на двигателя, през която минават изходящите газове за подгряване на реактора.
В отделен съд (изпарител) се наливат до 75% вода (според автора) и 25% конвенционално гориво (бензин, нафта, спирт и др.). Реално беше постигнато съотношение на смесване 50/50.
В този съд се пускат част от изгорелите газове от изпускателния колектор на двигателя, за да подгреят и чрез бълбукане да изпарят смесицата от вода и гориво. Отделно съда се подгрява външно, например като има контакт с изпускателните тръби на двигателя.
Газовете от изпарителя, минавайки през тясната междина между пръта и вътрешната тръба тръба, се наелектризират, блъскайки се между стените, разреждат се, после пак се наелектризират и т.н. По този начин се поддържа стабилна плазмена среда в центъра на реактора. Магнитното поле стабилизира и ориентира плазмата. Вакуумът в реактора, който е вследствие на всмукването от двигателя, също е важна част от процеса. Условията в тази среда спомагат за разделяне на водната молекула и конвенционалното гориво на съставни леки газове, явяващи се идеален и добре изгарящ газ, подобен на пропан-бутана.
Процесът е свързан и с поглъщане на топлина, независимо от това, че газовете на входа на реактора и самият реактор се подгряват от изпускателния колектор, затова се нарича ендотермичен. Според автора, в изхода на реактора газовете са с ниска температура, близка до околната.
В ауспуха на двигателя, работещ с GEET, се наблюдават супер малко вредни емисии и твърди частици. Двигателят работи много меко и с по-малко износване, вследствие на правилното и едновременно изгаряне на горивната смес. На видеоклиповете се вижда, че поставена бяла кърпичка върху ауспуха си остава бяла. Измерванията на вредните емисии, показани от автора, са почти нулеви.
http://mazeto.net/index.php?action=dlattach;topic=32.0;attach=13742;image http://mazeto.net/index.php?action=dlattach;topic=32.0;attach=13744;imagehttp://mazeto.net/index.php?action=dlattach;topic=32.0;attach=13746;image