Автор Тема: Търся...  (Прочетена 184320 пъти)

0 Потребители и 2 Гости преглежда(т) тази тема.

Неактивен Alien

  • Много Писал
  • *****
  • Публикации: 6 668
  • WATCHER
Re:Търся...
« Отговор #120 -: Юни 24, 2008, 18:13:34 pm »
Този път за една програмка да питам..Тук във форума се споменаваше, но къде?.. :-[

Става дума за преобразуване на сканиран текст в pdf- формат.
Знам, че знаете. ;) :)


Значи сканирания текст на картинка ли е ? Ако е на картинка ти трябва Adobe fine reader за да го докараш до нормален текст. Ако не е на картинка вече ти трябва просто програмка за конвертиране на документи в pdf формат. Такива са Adobe acrobat или пък има много малки програмки за преобразуване на текст в pdf.

Неактивен xnet_user

  • Малко Писал
  • **
  • Публикации: 315
Re:Търся...
« Отговор #121 -: Юни 24, 2008, 21:06:05 pm »
Търся тази:



Имам друга от този автор "Древните българи, Шумер и Вавилон". Ако я искаш дай е-маил

Неактивен Magnolia

  • Доста Писал
  • ****
  • Публикации: 1 236
Re:Търся...
« Отговор #122 -: Юни 25, 2008, 03:19:32 am »
Бъди промяната, която искаш да видиш в света!

Неактивен rPaguHaP

  • Четящ
  • *
  • Публикации: 177
Re:Търся...
« Отговор #123 -: Юли 08, 2008, 21:59:01 pm »
Търся "100 начина да мотивираш себе си: Променете вашия живот завинаги"
Доста е стара и тиража е изчерпан - ако я има някой - моля да ми я прати на пощата, която съм посочил в профила.
Можете да предложите и алтернативи, но мисля че тази е добра (имам я на мп3 на английски и съм слушал части от нея)
Трябва ми, тъй като май доста съм се отпуснал и демотивирал, имам цели за постигане, а живота си върви и няма мен да чака :)
"Всеки от нас е една градина, а градинарят в нея е нашата воля" Уилям Шекспир

Неактивен Mirotvorec

  • Много Писал
  • *****
  • Публикации: 3 793
  • Азъ, от Народа на Еднорога
    • http://silverunicorn.org/
Re:Търся...
« Отговор #124 -: Юли 13, 2008, 22:46:19 pm »
Вие търсите-аз пък имам  :P  Имам книгата "Далечни пътувания"-Робърт Монро. Който я иска-да свирка.  :)
Не мисли като човек!-Крион

Неактивен ton

  • Четящ
  • *
  • Публикации: 38
Re:Търся...
« Отговор #125 -: Юли 13, 2008, 23:57:13 pm »
Търся:
- "Ави-Тохол IYI - Исторически сборник том I: Новият прочит на българската древност".

Предлагам: книги за история, военна история, конспирации и езотерика.
« Последна редакция: Август 08, 2008, 20:05:59 pm от ton »

Неактивен Secret

  • Четящ
  • *
  • Публикации: 3
Re:Търся...
« Отговор #126 -: Юли 24, 2008, 12:19:27 pm »
Търся тази... "Шампион по запаметяване"
Има описани начини да се запаметят дори малките детайло ,които биха помогнали в някои ситуации.Всичко относно човешкият мозък и памет ми е интересно.Ако знаете някаква информация ,ше се радвам да я споделите.

"Незнанието ще убие човешката цивилизация"

Неактивен vesela

  • Четящ
  • *
  • Публикации: 50
Re:Търся...
« Отговор #127 -: Септември 12, 2008, 11:59:53 am »
...на ГРИГОР ЛИЛОВ. Електронен вариант. Моля, ако я има някъде пуснете линк.
« Последна редакция: Септември 23, 2008, 00:26:46 am от Mirotvorec »
"Бъди промяната, която искаш да видиш в света"

Неактивен rPaguHaP

  • Четящ
  • *
  • Публикации: 177
Re:Търся...
« Отговор #128 -: Септември 12, 2008, 17:48:21 pm »
Ако намерите тази за запаметяването - дайте насам... трява ми да помня ВСИЧКО ! :)
"Всеки от нас е една градина, а градинарят в нея е нашата воля" Уилям Шекспир

stiver

  • Гост
Re:Търся...
« Отговор #129 -: Октомври 15, 2008, 16:17:45 pm »
Търся книги на Жак Вале (Jacques Vallee) в електронен и всякакъв друг вариант.

Breath

  • Гост
Re:Търся...
« Отговор #130 -: Октомври 15, 2008, 17:46:51 pm »
Търся книги на Жак Вале (Jacques Vallee) в електронен и всякакъв друг вариант.

Jacques Vallee - Passport to Magonia (Folklore to Flying Saucers) - pdf   
 
Jacques Vallee - Omni Interview (1980) - pdf   

Jacques Vallee - The Software of Consciousness (remote viewing, UFOs) - video lecture


http://tracker.conspiracycentral.net/

Неактивен H.

  • Много Писал
  • *****
  • Публикации: 8 658
  • In Lies We Trust...
Re:Търся...
« Отговор #131 -: Октомври 15, 2008, 21:10:36 pm »
На български е излизала само 1 негова, но от години е изчерпана.

Неактивен 12345

  • Четящ
  • *
  • Публикации: 2
Re:Търся...
« Отговор #132 -: Ноември 10, 2008, 20:11:05 pm »
Търся "Светата кръв и свещения Граал" в електронен вариант и ако може на български. ::)
« Последна редакция: Ноември 11, 2008, 21:44:33 pm от Eon »

Неактивен daskala

  • Пишещ
  • ***
  • Публикации: 611
Re:Търся...
« Отговор #133 -: Ноември 11, 2008, 22:24:19 pm »
Търся "Светата кръв и свещения Граал" в електронен вариант и ако може на български. ::)

Прочети талмуда

Много, ама ного пъти съм задавала въпроса: Защо мога да си купя Библията и Корана на всяка крачка, а не мога по никакъв начин да се докопам до Талмуда? И никой не знае как и къде да си я купя?  Намерих отговора: Талмуда е топ-сикрет, пазат я като незнамсикво от християните поради следната сериозна причина:
 Моралът на Талмуда
от А л е к с и й , Е п и с к о п  Саратовски и Царицински, 1937 г


Талмудът дели цялото човечество на две части : евреи и неевреи ; последните той нарича “гои” /езичници/ . Всеки необрязан е иноплеменник, а иноплеменник и необрязан е едно и също/Трактат Berachoth , folio 47 b./ .
Християните , както ще видим това , съставляват предмет за изключителна ненавист на евреите . “Само едни евреи са произлезли от Бога , всички останали хора са произлезли от дявола”.”Евреите са повече приятни на Бога отколкото ангелите”/Трактат Chullin , fol.91./, тъй щото онзи, който оскърбява с действие /бие по страната евреина/, оскърбява величието Божие, а затова гой , който удари евреина , трябва да умре /Трактат Lathedrin , fol.58 b./
“Колкото хората са по-високо от животните , толкова евреите са по-горе от другите хора”/Sepher Leror ha Mar , fol.107 a./ “Тези последните са животинско семе” / Трактат Sebammoth , fol. 98 a./ , тъй щото ако не би имало евреи , то на земята не би имало никакво благословение : ни слънчеви лъчи , ни дъжд , и хората не биха могли да съществуват / Пак там – 63 а / .
Всички равини са съгласни помежду си в туй, че неиудеите имат чисто животинска природа. Рабби Мойсей бен Нахмам , рабби Раши , рабби Абрванел , рабби Жалкю и други , сравняват гоите ту с кучетата , ту с магаретата , ту ,най-сетне , със свинете . “ Едничък еврейският народ е достоен за вечен живот , а всички други народи са подобни на магарета” , казва рабби Абрванел /Comment.dr. Hos IV ,230,cel.4/
.”Вие, иудеи , сте съвсем други хора , но останалите хора не са хора , защото душите им произлизат от нечистия дух , когато душите на иудеите произлизат - от духа На Светаго Бога. “ – убеждава съотечествениците си рабби Менахем /Comment.sur le Pentatengus,fol.14 b. /.
Същото разсъждава и рабби Жалкю , който казва : “ Само евреите имат право да се наричат хора , а гоите , които произлизат от нечистия дух , трябва да се наричат свини”/Salkut Keubent , fol. 10 b./.
Следващият разказ илюстрира добре този възглед на евреите за християните. Знаменитият равин Бен Сира се намирал във Вавилонския плен и се ползвал от голямата дружба на Навуходоносора. Царят му оказвал всевъзможно внимание и един път му предложил да се ожени за дъщеря му. Бен Сира казал на царя : “ Знай , царю , че аз съм човешко дете , а не животинско “/Sepher Ben Sira , fol.8./. Дъщерята на царя , по такъв начин , от гледището на Талмуда , е била не повече от кученце , и бракът с нея би могъл да унижи евреина.
         На това главно различие между християнина и евреина , което едничко дава достойнство на човека , се основава всичкият морал на Талмуда. Фарисеите , които били изтълкуватели на Талмуда , не могли съвършено да унищожат заповедите , дадени от Мойсея на неговия народ, които определяли отношенията им към ближния ; но те изтълкували тия заповеди тъй , че под “ближен” трябва да се разбира само евреин . Заповедите за любовта , които Мойсей дал , Талмудът заповядва да се изпълняват тогава , когато работата се касае до евреин , но те не трябва да се изпълняват по отношение на гой , живота на когото се цени от евреите , като животът на куче . “ Над магарета и кучета тъй не тежи Божият гняв , както ненавистта на Йехова тежи над гоите “ / Aboda Zarah , fol. 4 a./.
Тази мисъл , че Бог ненавижда гоите , оправдава според Талмуда всички жестокости на евреите по отношение на гоите . И наистина , как да обичат оногози , когото Бог проклина ?
 На това основание Талмудът дава следното предписание : “Вие не трябва да оказвате на гоите никаква помощ”/ трактат Lebammoth , fol. 23 a. / . “ Запрещава се да имате жалост към ония , които нямат разум “ / Тракт. Sanhedrin , fol. 92 a./. “ Не следва правоверният човек да бъде милосърден по отношение към нечестивия човек” / Commentaire du ser livre des Rois XVIII , 14./. “ Вие бъдете чисти с чистите и жестоки с жестоките” / Baba Batra , fol. 123 a. / . Гоите не могат да не бъдат , по мнението на Талмуда зли, а за това ,” ако те правят добро , ако дават милостиня , ако оказват милосърдие , то още повече трябва да ги проклинате и да им вменявате тия дела за грях , защото те вършат това за щестлавие”/ Bala Buttra , fol. 10 b./ .
    Но тъй като опитът научил евреите , че не може тъй открито да порицават гоите , то затова Талмудът препоръчва да бъдат лицемерни по отношение към гоите. “ Приветствувай гоя , за да бъдеш с него в мир и за да му станеш приятен и да избегнеш разприте”/Тракт. Cittin fol. 61 b./. Рабби Бахай прибавя : “ Лицемерието е позволено в тоя смисъл , щото иудеинът да се показва вежлив по отношение към нечестивия гой , за да го почита той и да му казва : “аз ви обичам “ . Но същият рабби Бахай пояснява , как трябва да се прилага това правило : “ Това се позволява в този случай , ако евреинът  има нужда от гоя , или основание да се опасява , че гоят може да му повреди ; в противен случай – това ще бъде грях “ / Sepliet Cod la Kenlach fol. 270 ./ . “За туй , за да измами по-добре гоя , евреинът може да посещава неговите болни , да погребва неговите покойни, да помага на бедните , но всичко това трябва да прави за туй , за да има мир с гоите и за да не правят тези нечестивци зло на евреите” . / Тракт. Cittin fol. 61 a./ .
Но с това се не ограничават общите указания , от които трябва да се ръководи евреина в отношенията си към гоите. Можем да приведем цял ред други предписания на Талмуда , които се касаят до туй , как евреите да се отнасят към живота и имота на гоя , - и чрез всички тия предписания преминава това дълбоко различие , което полага талмудът между евреите и християните. Касае ли се , например , работата за земните блага  “…Тия блага са дадени на човека” : говори Св. Писание. Да , но човекът – това е само евреинът , обяснява Талмудът. И тъй , “християнинът  няма право да владее тия блага , защото той е не само животно , но като животно , него със спокойна съвест можем да убием или изгоним и да се възползваме от имота му. – “ Собствеността на неевреина – това е все едно като изгубена вещ ; истинският и владетел е евреинът , който и трябва преди другите да я владее/ Baba Batha , fol. 54 b./.
 “Това е напълно справедливо , казва рабби Албьо , защото Бог е дал власт на евреите над имота и живота на всички хора”/Sepher Sanhedrin , fol.37 a./.Затова , ако той открадне от евреина някоя най-малка вещ , то той е повинен на смърт ,но на евреина е позволено да взема , колкото му се иска , от имота на гоя ,защото там , дето е написано “ да не правите зло на ближните си “ не е казано , че не трябва да правите зло на гоя / Sepher Nalkarim III 25. /. Ето защо евреин , ако открадне нещо от евреин , счита се за крадец , но ако открадне от гой , то това се счита , че е взел това , що му принадлежи. Рабби Аши казва на слугата си : “ Донеси ми това грозде , което принадлежи на гоя , но не пипай това , що е собственост на евреин “ / Тракт. Bada Kammafol 112 b. /.
    Тази върховна власт на евреина над всичко , що принадлежи на гоя , се простира и над животните. Талмудът казва : “ ако волът на евреина убие вола на гоя , то евреинът е свободен от съд , но ако волът на гоя убие вола на евреин , то гоят трябва да заплати загубата на евреина , защото Бог е измерил земята и е предал гоите на израиля” / Тракт. Bada Kamina fol. 57 b./.
     Талмудът също дава съвети на евреите как да достигнат и главната си цел – окончателно да се подчинят гоите материално . Главните средства – това са лихварството и измамата . “ Бог – казва се в Талмуда , - е заповядвал да се вземат проценти от гоите и да им се дават пари не иначе , а само за проценти , тъй щото вместо туй , да им се оказва помощ , ние трябва да им причиняваме вреда , ако това е полезно за нас, но по отношение към евреите не трябва да правим така “ / Matrrontde Sepher Mir. fol. 73. 4. /. Знаменитият рабби Бахай казва : “Животът на гоя е в твоите ръце , о  иудеино , а толкоз повече ти принадлежи златото му “ / Exqlis du Pentar fol.213 , 4./. Благодарение на тая доктрина за лихварството , което е задължително за евреите , като правило на религията им , в техни ръце се съсредоточава грамадно богатство. Понякога това лихварство е достигало до невероятни размери . В съчиненията на Янсена са приведени данни , които доказват , че евреи са вземали 300 , 400 и дори 600 процента в година.
Покрай лихварството Талмудът предписва на евреите да употребяват по отношение към неевреите всички способи на измама и кражба , например : гоят изгубил някой предмет или кесия , евреинът го намерил и той не трябва да го възвръща на гоя , защото е писано : “ Запрещава се да се повръща на гоя туй , що е изгубил ; този , който повърне на гоя , що е изгубил , няма да намери милост от Бога “/Тракт. Sampelrin , fol. 76 b. /. Раби Раши разсъждава : “ Да възвърнем на гоя туй , що е изгубил , това значи да сравним нечестивия с израилтянина , а това е грешно “/ Пак там ./. “Който възвръща на неуидей изгубена вещ , прави грях , защото съдействува за могъществото на нечестивия “/Sak. Chaz hlieh Cez./. , казва рабби Маймонид . Рабби Жерухан прибавя : “ Ако гоят има свидетелство , което доказва , че той е дал на заем пари на евреин и ако гоят изгуби това свидетелство , то евреинът който го намери , не трябва да го възвръща на гоя , защото задължението на неговия брат е изгубило силата си в тоя момент , когато го е намерил . Ако пък евреинът , който е намерил полица , би пожелал да я възвърне на гоя , то неговият брат трябва да му запрети да направи това , казвайки : “ Ако ти желаеш да светиш името на Бога , то не прави това “ / Nethih , IV./. Този съвет напълно се съгласува с морала на Талмуда , защото гоят по Талмуда няма право на собственост .
Същите правила се преподават от Талмуда и за търговията : “ Позволено е , казва Талмудът , да вземете проценти от гоя , а също и да го измамвате при продажба на някоя вещ , но ако продавате нещо на ближния си , т.е. на евреин , ако купувате нещо от него , то не трябва да го измамвате”/Тракт. Baba Mesia, fol.61 a./  Рабби Бренц : “ Ако евреи са пътешествували в продължение на цяла седмица и са лъгали християните на дясно и на ляво , то нека те се съберат в събота и въздадат слава на Бога , казвайки : “ Трябва да се изтръгне сърцето от гоите и да се убие най-добрия християнин”/Ludenbalg , 21./.
Евреите по правилата на Талмуда , трябва да се ползуват от държавните закони тъй , щото да извличат от тях само придобивка за своя народ . В това отношение Талмудът се изразява много ясно : “Ако евреин има да се съди с неевреин , то вие трябва да съдействувате в това , щото вашият брат да спечели делото , и трябва да кажете на иноплеменника : “ Тъй желае нашият закон “ . Ако законите на страната са благоприятни за евреите , то вие трябва също да съдействувате в това , щото вашият брат да спечели делото , и трябва да кажете на иноплеменника : “ Това изисква вашият закон”. Но ако се не представи ни тоя , ни другия случай , то трябва да омотаете иноплеменника с разни интриги тъй , че евреинът да спечели делото”/Тракт. Baba Kamma , fol.113 a./  Рабби Акиба  , комуто принадлежи това правило , прибавя , че при това дело , трябва да бъдем предпазливи и да действуваме тъй , че евреите да не бъдат дискредитирани.
        Същото различие между иудеинът-човек и гоинът-животно , което дава право на евреина да се разпорежда с имота на гоя , дава му също право за живота и смъртта над последния/ т.е. гоя/. Рабби Маймонид казва за това така : “ Казано е : не убивай , но това означава не убивай евреин , син на Израиля , но гоите , еретиците , не са синове израилеви”/ Sad Chag. , hileh Rozzachu hilch Mela chim./. И така , тях можете да убивате със спокойна съвест , и това е по-добре да правите тогава , когато не ви заплашва никаква опасност за отговорност. Трябва да убивате най-почетния между идолопоклонниците”/ Aboda Zara fol.26 b. / , и още : “ Ако извличате гоя из яма , в която е паднал ,то с това се оказва услуга на идолопоклонството”/Aboda Zara fol.20 a./. Маймонид казва : “ Запрещава се да имате милосърдие към идолопоклонника , когато той погинва в река или в някое друго място , и ако той потъва , то не трябва да го спасявате “/Jad Chaa hilech Abada Zara./
.По такъв начин учат и всички други знаменити тълкуватели на Талмуда и особено Абранавел . Този последният заповядва да ненавиждат , да презират и унищожават всякого , който не принадлежи към синагогата , или е отлъчен от нея/ Rosch Emmunna , fol. 9 a. /.“ Ако еретик падне в яма , казва той , то не го изваждай ; аков ямата има стълба , то ти я извади от там ; ако около ямата се намира камък , то ти го хвърли там / Aboda Zara . fol.26 b./.
Най-сетне в Талмуда има правило , което по своята жестокост напомня жестокостта на древните поклонници на Молоха и което в достатъчна степен обяснява ония ритуални престъпления на евреите , които тъй често са имали място в историята на тоя народ : “ Този , който пролее кръвта на гоя , принася жертва Богу”/ Lafkut Simeoni ad Peutat , fol. 245 col.3. Miderach Bamidebar rabba . p. 21./.Да убиеш гоя съставлява такава голяма заслуга , че ако при това е станала грешка , и вместо гой би бил убит евреин , то тогава не се вменява във вина на убиеца , тъй като по Талмуда едното желание да убие гоя е голяма заслуга на евреина. Този , който намерява да убие животно , а убие ненадейно човек , или този , който като желае да убие гоя , по погрешка убие евреин , не трябва да се подлага на наказание”/ Тракт. Sanhedrin , fol. 78 a. / ; но гоят , който преднамерено убива евреин е виновен , като че ли е унищожил целия свят /Тракт. Sanhedrin 37 a./. Гой , който убива друг гой трябва да се счита невменяем , защото той чрез това убийство става прозелит на еврейството. Но ако би той е убил евреин , то трябва да умре , макар и да е приел обрезание” / Пак там , fol. 71 v./
.Както имота и живота на гоя се намират в пълно разпореждане на евреина , също в негово разпореждане се намира и семейството на гоя – жената и децата му . Мойсей е казал : “ Не пожелавай жената на ближния си “ , - но жената на ближния – това е жената на евреина . Най- знаменитите тълкуватели на Талмуда равини : Раши , Бахай- Леви , Жерсон , са съгласни помежду си в туй , че прелюбодеяние няма там , дето няма брак , но понеже гоите са животни , то у тях не може да има брак , който е божествено установление. На това основание равинът Маймонид учи : “Позволено е прелюбодействието , но с жена на неевреин “/Lad Chax hilech Melachim ./. И наистина , в Талмуда има много разкази , където в ролята на прелюбодейци влизат знаменити равини , например : Емидер , Нахман , Миер , Тарфон и др. /Тракт. Lomma , fol. 18 ./.
Чудовищно , Талмудът разрешава садизма : мъжът може да върши с жена си всичко , що му е угодно , да постъпи с нея така , както постъпват с парче месо : да го пече или вари , гледайки по туй , кому що се нрави. В Талмуда има разказ , че при един равин дошла жена и почнала да му се оплаква за содомските действия над нея от мъжа `и : “ Дъще моя , казал `и равинът , аз не мога никак да ти помогна , защото законът те е принесъл в жертва на твоя мъж “ . И забележително е , че това учение се намира не само в старите Талмуди , но и във Варшавското издание на Талмуда 1864 г./Тракт. Nedarim./.
Най-сетне в Талмуда има такива гнусни правила , които не се решаваме да предадем  в  превод .
По-нататък , по мнението на Талмуда , всички християни са идолопоклонници , към тях трябва да се прилагат всички жестоки мерки , каквито се прилагат към идолопоклонниците/ Aboda Zara , fol. 2 a./. Рабби Раши с гняв възклицава : “ Трябва да се заколи най-добрия между християните” / Комент. на “Изход”, изд. Амстердамско/. Неговите мисли напълно споделя равин Маймонид , този орел на синагогата , когато казва : “ Заповядва се , да се умъртвяват и хвърлят в рова изменниците из средата на еврейския народ и такива еретици , като Иисус из Назарет , и Неговите последователи /Lad Char . hilach Aboda Zara Perek./.  !!!!!?  !!!!!!!!? ??Яснооооо...
      В трактата “Абода Цара “ се говори , че всеки иудеин има право да се устремява върху християните и да ги убива с въоръжена ръка. Но в тия случаи , когато иудеите биха достигнали политическо могъщество и биха завзели в ръцете си всички функции на държавния живот , те трябва да предадат всички християни на смърт под какъвто и да било предлог/ Lore Bea 158 . Choschen Misch.425./. За постигане на това могъщество , Талмудът разрешава на евреите клетвопрестъплението . В Талмуда има следния разказ : рабби Йоханан се ползувал от доверието на една дама , която му доверила един голям секрет под голяма клетва , че той няма да го каже никому . “Аз няма да открия тоя секрет и на Бога Израилев” , отговорил `и равинът . Дамата му повярвала , но рабби Йоханан в себе си прибавил : “ На Бога Израилев няма да открия секрета , а пред израилския народ ще го открия “ / Тракт. Aboda Zara , fol. 28 a./. Талмудът твърде възхвалява тази изобретателност на равина . Равин Акиба препоръчва на евреите : “Тая клетва няма значение “ , и тогава съвестта им ще бъде спокойна /Тракт. Calla ,2./ .  Но когато евреин направи някое голямо престъпление , а друг евреин бъде привлечен в качеството си на свидетел против него , то този последният може да даде лъжлива клетва , възползвайки се от указаната уговорка за себе си , за да оправдае своя брат /Lore Bea CCXXXII , 12 и 14./ Ето пример на еврейска клетва : Крал на гои иска от евреин да се закълне , че няма да бяга от страната му ; евреинът трябва да си каже в себе си : “Днеска няма да бягам “ ; кралят иска евреинът да се закълне , че той никога няма да избяга , евреинът трябва да каже в себе си : “ да , но при такива условия “ , после да избере някое невъзможно условие , напр. , ако кралят няма да се храни днеска/ Hagahah Ashari /. По такъв начин евреите могат да нарушават всяка своя клетва и да запазят спокойствието на съвестта си .
Ние приведохме цял ред свидетелства из Талмуда , които доказват оная злоба и ненавист , с каквито евреите са проникнати към гоите / неевреите/ .Ние не влизаме в оценка на тия свидетелства и не правим от тях тия или други изводи . Нека читателят направи това сам , на основание приведените от нас данни от талмудическия морал.
/Това изследване е поместено в сборника “Талмуда и евреите “ , издание на сп.”Православен мисионер”, Пловдив , 1937 г./


Неактивен TimeRolet

  • Четящ
  • *
  • Публикации: 3
Re:Търся...
« Отговор #134 -: Декември 09, 2008, 22:32:08 pm »
Търся книги свързани с Пътуване във Времето и откритията на Тесла.Някои ако знае нещо да казва.Благодаря предварително :)

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27