Автор Тема: Tesla motors затварят едно съоръжение и планират забавяне  (Прочетена 2088 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

Неактивен Peacekeeper

  • Много Писал
  • *****
  • Публикации: 2 131
Базираният в Калифорния производител на електрически автомобили, Tesla, не би трябвало да е компания, която да има проблеми точно в днешно време – особено когато в САЩ не спират да се оплакват от цените на бензина, били те и по-ниски от тези в Европа. И след като имаше известни промени на кормилото на компанията, то стана ясно и че Tesla ще затвори своя център за изследвания и развой в Рочестър, Мичиган. Това ще рече, че 30 души ще загубят работата си.

Съоръжението бе отворена през януари 2007 година, но малко повече от година и половина по-късно е отново пред затваряне, тъй като компанията е предприела мерки за намаляване на разходите. Компанията все още не е съобщила конкретна дата за затварянето обаче.

Tesla твърдят, че ще се фокусират върху две основни бизнес стратегии – едната ще бъде фокусирана около електрическия Roadster, който се произвежда в момента, а другата- около продажбата на електрически задвижващи системи на други компании.

Тепърва остава да се види как точно ще повлияе това затваряне на бъдещите предложения на Tesla. Компанията вече съобщи, че плановете й за седана, Model S, ще бъдат леко отложени покрай тежките условия на икономиката в момента. Това в общи линии означава, че проектът за седана на стойност 30 000 долара в момента е замразен. Tesla също така планита и пикап и миниван, но точно в момента те изглеждат предмет на необозримото бъдеще.

Предишен материал: Tesla потвърдиха, че работят с няколко големи автомобилни производителя, за да развият гама от достъпни изцяло електрически автомобили. Идеята на компанията е те да се предлагат от следващото десетилетие. Засега от ръководството на Tesla са намекнали за собствен седан, евентуален SUV и купе с четири врати.

Вече е потвърден за производство plug-in хибридният седан Model S, който би трябвало да се появи през 2010 година. Той ще бъде сглобяван от Tesla в Калифорния. Въпреки това се планират и няколко други модела, които може да ползват същата основа като Model S. Ако се даде зелена светлина на бъдещите модели, то те може да се присъединят към Roadster и Model S до 2015 година. Това означава, че Tesla имат седем години пред себе си за създаване на по-ефективна батерия, съобщават от CAR.

Междувременно Model S ще играе ключова роля в превръщането на Tesla в основна марка за електрически коли, а не просто производител на екзотични спортни автомобили. Очакваните продажби са 20 000 бройки годишно, като Model S ще бъде значително по-евтин от Roadster благодарение на конвенционалната стоманена структура (при Roadster се набляга значително повече на алуминий и въглеродни влакна).

Досега не се е споменавало с кой автомобилен производител работи Tesla, но плановете са Tesla да патентова електрическа технология за автомобили. По непотвърдена информация някои от компаниите, с които Tesla евентуално води преговори са Daimler и Chrysler.

http://www.rs-auto.bg/article.php?id=6671

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27