Автор Тема: Случилото се е необяснимо за мен...  (Прочетена 3849 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

VooDooSoul

  • Гост
Случилото се е необяснимо за мен...
« -: Март 20, 2008, 16:31:23 pm »
Здравейте преди известно време започнах да се занимавам с окултизъм и съм малко притеснен от случилото се или по скоро от една страна очарован от друга притеснен.Всичко се случи така на мястото,на което се събираме с компания си седяхме аз и един приятел и аз си се бях отпуснал,бях концентриран и исках да движа своето астрално аз...както и да е мисловно тръгнах към близката барачка става дума за детска градина от старите с малките къщурки и бях тръгнал към съседната къщурка пак казвам мисловно,телесно си седях и как да е разхождах се и по едно време френда ме бута аз отварям очи заболява ме главата тоя ще припадне почти и ми вика: "Видя ли го ?!?!" "беше като човек" и след като ми описа какво е видял разбрах че може да е видял мен докато се "движех" каза че е видял черна сянка която се движи но не стъпка по стъпка а един вид на подскоци...Моля обяснете нещо за това защото е съвсем ново за мен...Той не знаеше че искам да направя нещо така че няма как да е замислил нещо...

Неактивен Ashaman

  • Пишещ
  • ***
  • Публикации: 816
Относно: Случилото се е необяснимо за мен...
« Отговор #1 -: Март 20, 2008, 21:27:24 pm »
Аз лично се отнасям подозрително към подобни самоучения. Разбира се всеки може да прецени за себе си. Дали е готов да поеме риска. Отговорно се казва, че това са рискове, например за обсебване.
Твърдят го, светила в тия области, като Елена Блаватска и Едгар Кейси.
И моето мнение също е такова.
Както се казва, бяла магия няма.

Неактивен Ashaman

  • Пишещ
  • ***
  • Публикации: 816
Относно: Случилото се е необяснимо за мен...
« Отговор #2 -: Март 21, 2008, 13:30:37 pm »
Искам само да пусна за занимаващите се с окултни науки, едни откъс от Блаватска, книгата е имя с Спиралата под името "Окултни изследвания".

ПРАКТИЧЕСКИ ОКУЛТИЗЪМ
ВАЖНО ЗА НАЧИНАЕЩИТЕ
Кореспонденцията ни от този месец показва, че има хора, които търсят практически напътствия в об¬ластта на окултизма. Това налага необходимостта вед¬нъж завинаги да се формулира:
(а)   Съществената  разлика  между теоретическия и практическия  окултизъм или онова,  което   обикновено се нарича теософия, от една страна, и окултната нау¬ка от друга, и:
(б)   Естеството на трудностите, които вървят редом със заниманията в областта на окултната наука.
Да станеш теософ е лесно. Всеки човек със средни интелектуални възможности « склонност към метафи¬зичното, всеки човек, който води чист и безкористен живот и намира по-голяма радост като помага на ближ¬ния си, отколкото когато му помагат, всеки, който е готов винаги да пожертва собствените ой удоволствия в полза на другите, и всеки, който обича Истината, До¬бротата и Мъдростта заради самите тях, а не заради облагите, която може да извлече от тях — е теософ.
Съвсем друго нещо е да тръгнеш по пътя, който во¬ди до дознанието за доброто и злото, що се отнася до правилното им разграничение; път, който отвежда чо¬века до силата, чрез която може да стари желаното от него добро дело, често дори и без да си помръдне пръста.
Освен това има и още един важен   факт, с  който начинаещият трябва да се  запознае,  а именно огром¬ната,  почти безгранична  отговорност,  която   учителят поема спрямо своя ученик. От източните гуру, препода¬ващи тайно или, открито, до малцината кабалисти   от западния овят, които се заемат да обучават учениците си на основните начала на Свещената Наука — самите западни иерофанти често не подозират опасността, на която се излагат — всички тези „учители" са подвластни на един и същ ненарушим   закон.   От   момента, в който наистина започнат да   преподават,   от   мига,   в който дадат някаква сила на учениците си — била  тя душевна, умствена или физическа — те поемат   върху себе си   всички грехове на   своя   ученик,   свързани  с окултните науки, независимо от това дали простъпките са допуснати при извършването или неизвършването на нещо, и тъй до момента на посвещаването, след който ученикът става учител и на свой ред отговорен. Има един странен и мистичен религиозен закон, който е бил високо почитан   и спазван  от   гръцката   православна църква, наполовина забравен от римокатолическата и напълно изчезнал при протестантската. Той води нача¬лото си от зората на християнството и в основата му е горепосочения закон, чийто символ и израз е бил. То¬ва е догмата за абсолютната святост на връзката меж¬ду кръстниците, конто опекунстват дадено дете . Тези опекуни поемат негласно върху себе си греховете на току-що кръстеното дете — (миропомазано като при посвещаването, истинско! тайнство^!) — до деня, в който детето, познавайки доброто и злото, само поеме отго¬ворност за себе си. По този начин става ясно защо „учителите" са толкова необщителни н защо е необхо¬димо „хелите" (учениците) да преминат през седемго¬дишно послушничество, за да докажат своята пригод¬ност и да развият качествата, които са нужни за си¬гурността и на учителя и на ученика.
Окултизмът не е магия. Сравнително лесно е да се научат заклинанията и .методите на използване на ед¬ни по-изтънчени, но все пак материални сили на физи¬ческата природа. Силите на животинската душа у чо¬века бързо биват разбудени, силите, които могат да бъдат приведени в действие от неговата любов, омра¬за и страст се разгръщат с лекота. Но това е Черна магия — чародейство. Защото именно мотивът и един¬ствено мотивът е онзи, който кара всяко упражняване на сила да се превърне в черна и зловредна или бяла и благотворна книга. Не е възможно да се ползват духовни сили, ако у извършителя е останала и най-малката отсянка на себелюбие. Това е така, защото ако намерението не е напълно искрено и чисто, духовното ще се трансформира в психическо и ще действа върху астралния план, което може да доведе до ужасии по¬следствия. Силите на животинската природа могат да бъдат използвани в еднаква степен както от егоистич¬ния и отмъстителния така и от безкористния и всеопрощаващ човек. Силите на духа са подвластни само на съвършено чистия по сърце — и това се нарича БОЖЕ¬СТВЕНА МАГИЯ.
Какви са следователно .необходимите условия за да станеш ученик на „Divina Sapientia "? Защото нека бъ¬де ясно, че никакви наставления «е мотат да бъдат да¬дени, ако през годините на обучение тези условия не бъдат спазвани и стриктно изпълнявани. Това е sine qua non . Никой не може да се научи да плува, ако не се пусне в дълбоки води. Нито една птица не е поле¬тяла преди крилата й да са готови за това, необходи¬мо й е също пространство и дързост да се довери на въздуха. Онзи, който ще си служи с .двуостра сабя, трябва да се е усъвършенствал напълно във владеене¬то на тъпо оръжие за да не се нарани още при пър¬вия опит — или което е още по-лошо, да нарани ня¬кой друг.
За да дадем приблизителна представа за задължи¬телните условия, които могат да гарантират сигурността «а заниманията при навлизане в Божествената мъ¬дрост, т. е. посредством които може да се избегне опас¬ността Божественото да отстъпи място на черната ма¬гия, ние ви предлагаме една страница от „личните пра¬вила", с които разполага всеки източен наставник. Долупосочените пасажи са .подбрани измежду много дру¬ги и са обяснени в скоби.
1. Определеното за обучение място трябва да бъде така подбрано, че да не отвлича ума, и трябва да бъде изпълнено с предмети „излъчващи влияние" (магне¬тични обекти). Сред другите неща трябва да присъст¬ват и петте свещени цветя, събрани в кръг. Във въз¬духа около мястото не трябва да има каквито и да е било зловредни влияния.
[-Мястото трябва да бъде отделено и да не се използва за никакви други цели. „Петте свещени цветя" всъщност са призматичните нюанси, наре¬дени по определен начин, тъй като тези цветове са силно магнетични. Под „зловредни влиялия" се имат предвид всякаква смущения, предизвика¬ни от спорове, конфликти, лоши чувства и про¬чее, понеже се счита, че те моментално, поразяват астралната светлина, т. е. атмосферата около мя¬стото, или с други думи, че се „носят по възду¬ха". Първото условие изглежда лесно за изпъл¬нение, но при по-внимателно вглеждане се оказва, че то е едно,от най-трудните.]
2. За да му бъде позволено да се обучава „лице в лице", ученикът трябва да се сдобие с предварителни познания в кръга на други послушници (упашаки), броят на които трябва да е нечетен.
[В този случай под „лице в лице" се визира независимо' или отделно от другите обучение, ко¬гато ученикът получава наставленията си лице в лице със самия себе си (неговата no-висша Боже¬ствена същност) или със своя гуру. Само при та¬кива обстоятелства всеки получава полагащата му се информация в съответствие с ползата, коя¬то е извлякъл от познанията си. Това може да се . случи само към края «а цикъла от наставления.]
3.   Преди ти  (учителят) да предадеш на своя лано (ученик)  добрите  (свещени)  думи   на ЛАМРИН   или преди да му позволиш да се „подготви"   за дубджет, трябва да направиш така, че умът му да е напълно из¬чистен и в съзвучие с всичко останало и особено с дру¬гите му същности.  В  противен случай думите на   мъ¬дростта и на Божествения закон ще се разпилеят и ще бъдат отнесени от ветровете.
[„Ламрин" е книга с практически -наставления от Цонкхапа, написана в две части, първата за църковни, и екзотерични цели, а втората за езотеричната практика. Подготовката за дубджет озна¬чава да се подготвят яоновидските пособия, като например огледалата и кристалите. Другите същности се отнасят до съучениците. Ако сред учащи¬те се не цари пълна хармония, не е възможен никакъв успех. Именно учителят е онзи, който прави 'Необходимия подбор в съответствие с маг¬нетичната и биоелектрическа природа на ученици¬те, той е човекът, който най-внимателно събира и регулира положителните и отрицателните еле¬менти.]
4.  Докато упашаките се обучават, те трябва да  се погрижат да бъдат като пръстите на   една   ръка.   Ти трябва да им внушиш, че   болката за единия   трябва да бъде болка и за останалите, а ако ликуването   на един от тях не отекне и в гърдите на останалите,   то¬гава необходимите  условия  не са изпълнени и  е  без¬смислено да се продължава.
 [Това трудно може да се случи, ако направе¬ният предварителен подбор е в съответствие с магнетичните изисквания. Известно е, че хелите, макар и обещаващи и пригодни за възприемане на истината, понякога трябва да чакат с години заради тяхната природа и невъзможността им да постигнат съзвучие един с друг. Защото...]
5.  Съучениците трябва да бъдат настроени от техния гуру като  струните на лютня —  всеки   трябва   да   се различава от другите и при (все това да издава звук в съзвучие с тях. Съвкупно те трябва да образуват кла¬виатура,   която  във всяка   своя   част   да   отговаря   на твоето  най-леко  докосване   (докосването   на учителя). По този  начин  съзнанията им   ще бъдат  отворени   за съзвучията на мъдростта, които ще вибрират като по¬знание във всяко едно от тях  и  ще дадат  резултати, носещи радост на съответните богове (покровители или ангели-пазители) и полза за лано. Така мъдростта ще се отпечата завинаги в сърцата им  и хармонията   на закона няма никога да бъде нарушена.
6.   Онези, които желаят да се сдобият   с   познание, водещи до шидите (окултните сили), трябва да се отка¬жат от цялата суета на живота и на света (тук след¬ва изброяване на шидите).
7.   Никой не може да усеща разлика между себе си и своя другар от рода на „Аз съм най-мъдрият",   „Аз съм по-свят и по-угоден на учителя или на моята общ¬ност отколкото моя брат" и т. н. и да стане упашака. Мислите му трябва да бъдат приковани главно в сър¬цето му и да прогонват оттам всяка враждебна мисъл, насочена към което и да било живо същество. То (сърцето) трябва да бъде изпълнено с усещането за неотделимост от останалите същества и от всичко друго в природата; в противен случай не може да бъде постиг¬нат никакъв успех.
8.  Лано (ученикът) трябва да се страхува единстве¬но от външните влияния на други живи същества (маг¬нетичните еманации от други живи същества). Поради тази причина, докато е едно с всичко останало в своя¬та вътрешна природа,  той  трябва да се  постарае   да отдели външното си тяло от всяко чуждо влияние. Той трябва да избягва телесен контакт (т. е. да бъде   до¬косван или да докосва) с жена или животно.
[Не са позволени никакви домашни животни, забранено, е дори да се докосват определени дър¬вета и растения. Ученикът, така да се каже, тряб¬ва да живее в своя собствена атмосфера, за да я индивидуализира с оглед «а окултните цели-.]
9.   Съзнанието трябва  да  остане  равнодушно    към всичко друго, освен към всемирните истини на приро¬дата, за да не се получи така, че „Доктрината на сър¬цето  да се превърне единствено  в  „Доктрина на око¬то" (т. е. празен екзотеричен ритуализъм).
10.  Ученикът не трябва да яде никаква животинска храна, не трябва да се храни с нищо, което има в се¬бе си живот. Той не може да консумира нито алкохол, нито опиум, защото тези продукти са като ламаин (зли духове), които се вкопчват в непредпазливия и поглъ¬щат разума му.
 [Предполага се. че вашето и алкохолът съдър¬жат лошия магнетизъм на всички хора, кси то са веели участие в производството им. От друга стра¬на се счита, че месото на всяко животно задържа психическите характеристики, на съответния вид.]
11.  Медитацията, въздържаността като цяло, съблю¬даването на  моралните  задължения,  добрите   думи   и дела,  а също и добрата воля към всичко   и   пълната забрава на собствената личност са най-ефикасните сред¬ства за получаване на знания и подготовка за пости¬гане на no-висша мъдрост.
12.   Единствено при стриктно спазване на горепосо¬чените правила един лано може да се надява да овла¬дее своевременно   шидите на архатите — и в   това   се изразява растежът,  който го   кара   постепенно   да   се слее с ВСЕЛЕНАТА.
Тези дванадесет извадки са избрани измежду се¬демдесет и три правила, които е "безполезно, да се из¬брояват, тъй като за Европа те ще бъдат лишени от смисъл.

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27