Автор Тема: КРИТЕРИЙ v/s CONSUME  (Прочетена 1825 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

Неактивен ----------

  • Доста Писал
  • ****
  • Публикации: 1 583
КРИТЕРИЙ v/s CONSUME
« -: Януари 09, 2007, 16:33:00 pm »
КРИТЕРИЙ v/s CONSUME

Всичко е енергия и поглъща енергия. Енергията в производствения процес се предава на продукта и тази енергия, съзнание, ще отрази намерението, скрито зад продукта. Ако намерението е само да се правят колкото се може повече пари, продуктът ще носи този мисловен модел. Ако продуктът включва изграждане на природата [или друга някоя благородна цел – бел.flyDragon], то също ще присъства в енергийното поле на продукта.

До сега това не е било от значение за компаниите, защото петте физически сетива не са пряко свързани с това енергийно поле на продукта. Те се осланят до усещането при пипане, мириса, вкуса, вида или звука. Но с увеличаване на броя на хората, които стават по-чувствителни към своите висши нива, те ще започнат да се настройват към енергийните полета на всичко и всеки – включително продуктите в магазините. Те ще усещат на тези интуитивни нива намерението, скрито зад продукта. Те няма да казват: “О, ще купя тези джинси, защото усещам, че намерението на компанията е да служи, не да експлоатира.” Те просто ще вземат един продукт, а не друг, защото интуицията им ще ги насърчи да го направят. Те няма да знаят защо избират този продукт. Просто ще го направят. Това ще причини големи неприятности на онези компании, които произвеждат с отрицателни намерения и те ще напъват мозъците си да проумеят защо хората отхвърлят техните продукти, когато няма обяснима причина за този внезапен отлив.


из “Бунтът на роботите”
от Дейвид Айк
« Последна редакция: Януари 10, 2007, 17:14:20 pm от Horus »
Цитат
За да има надежда, че такова велико събитие щ

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27