Има едно нещо, което всеки от нас отдавна е осъзнал - безплатен обяд на този свят няма!
Убедена съм, че в този филм става въпрос за скрити подсъзнателни послания, вмъкнати кадри и тем подобни.
Дори самата реклама беше крайно агресивна и долно манипулативна, защото внушаваше идеята, че всеки баща трябва да заведе детето си, за да гледат заедно този филм като израз на обич, признак, че са едно семейство. Чудно ми е защо рекламата беше насочена точно към бащите. Предполагам, че се целеше в особеното чувство на вина, което по принцип се насажда у мъжете - че не обръщат достатъчно внимание на децата си.
По принцип не съм човек, склонен да търси под вола теле, но тук интуицията ми подсказва, че работата определено не е чиста. Да не говорим, че идва от една институция, която отдавна е доказала деструктивния си характер и която отчаяно се опитва да си възстанови водещата роля в политиката и икономиката. Защо пък да не пробва с подсъзнателно или лингвистично масово програмиране, опит за масова хипноза, може би?