
О-о-о-о-п-с Аз се изложих - недопрочетох всичко и чак като тръгнах да го превеждам открих
ЧЕ ХИМНИТЕ НА ОРФЕЙ СА ВКЛЮЧЕНИ В СЪЩИЯ АЛБУМ, ЗАЩОТО ЧУДЕСНО ДОПЪЛВАЛИ ТЕМАТА !!!!!!!!!!!
Настройте се към кода на Да ВинчиЛейтон Брус в "Шотландец" - 27/04/2006
Капелата Рослин има много тайни. За стотици години експерти и посетители са се чудили на орнаментите в църквата. Докато някои спорят дали те водят към скрити съкровища, композитора от Единбург - Стюърт Мичъл мисли, че е разкрил една от загадките.
Той вярва, че орнаментите по тавана, които са 213 декорирани куба са тонове на средновековна музика. Неговия баща Томас Мичъл е прекарал 20 години опитвайки се да разгадае кода на тези орнаменти и сега Стюарт композира откритията е албум наречен "Рослинския мотет"
(Е ДОБРЕ - С ДОПЪЛНЕНИЕ - ХИМНИТЕ НА ОРФЕЙ ?!?!?!).
Те се надяват, че когато музиката се изпълни на средновековни инструменти в църквата, тя ще отключи тайните на камъните.
Истинското откритие е направено, когато бащата на Мичъл открил, че шарките на кубовете наподобяват мотивите на шарките на Кладни. Тези шарки на Кладни са регистрирани чрез пускане на звук да произведе вибрация в метал върху който има прах и този прах образува шарки. Честотата определя формата на шарката. Например нотата А
(не ме карайте да превеждам това на български, щото не съм чувала такива ноти) под Средната нота С вибрира с 440 KHz и се оформя като ромбоид. Различните ноти произвеждат различни шарки, включително цветя, диаманти и шестоъгълници - всичките които са и намерени в Рослинската капела. Стюърт Мичъл вярва, че това не е съвпадение и е приписал нота към всеки куб.
Ернст Кладни е записал този феномен през 18-ти век, но изглежда, че се намира и в сграда от 15-ти век. Което довежда и до въпроса: "Познавал ли е тази наука Сър Уилям Синклеър?" (този който е пострил църквата).
Стюърт Мичъл вярва, че кодираните ноти са свързани с тамплиерите, които са придобили източни научни знания по времето на кръстоносните проходи. "
Символизма на Рослин ни връща далеч във времето към цивилизация която е загубена за нас и наука която е в основата на механиката на всичко във вселентата" - казва Мичъл.
Ако тази наука е използвана в орнаментите на Рослин, тогава ние се нуждаем от обяснение защо тези знания са загубени за нас. Според Мичъл църквата е унищожавала знанията за да контролира населението. "
Това показва, че църквата е криела от хората определени знания защото знанието е осъзнаване. Хора, които са знаели много са ги горели като вещици/вещери."
Спред Митчел това е шарка на Кладни - начин да покажеш музикална нота чрез нейната вибрация. Интересно е че нотата на Дявола - Тритонус се появява в тази музика. "
На тавана има един 4-ти аугмент." - казва Мичъл. Католическата църква е забранила този интервал - 7 семи-тона от средновековната музика, защото вярвали, че е тревожна тоест дяволска. Може би Синклеър е предизвиквал църквата.
Музиката сама по себе си според Митчел и смесица от Келтски мелодии, църковна и християнска музика, но не католическа. Може би затова орнаментите показватдо Христос зелен мъж - паганско изображение.
"
Оркней и Шетландс са имали голяма община от Друиди и те са имали своя култура и музика. Сър Синклеър е бил последния ърл и някои от мелодиите в църквата са определено Оркейски/шотландски" - казва Мичъл.
Мичъл не вярва, че тези ноти са записани просто да се запише музика. Той се надява че повтарянето на звуците ще резонира в църквата и ще отключи тайните и.
"
Като знаем, че масоните от онова време са знаели за действието на резонанса върху камъка, се надяваме нещо да падне... като каса е. Затова мислим, че Сър Синклеър си е дал толкова труд." Мичъл няма идея какво може да е скрито в църквата, но вяврва, че Синклеър е използвал напреднала наука, за да скрие музиката от любопитни очи.
Мичъл, който е нарекъл проекта си "
Гласа на създаването" смята, че кубовете са тайна геометрия. "
Това което то показва е, че ние сме забравили повече отколкото знаем."
Вероятно музиката наистина е ключ към миналото, физиката на вселената или може би просто ако се свири в църквата ще отключи мистерията и.
http://www.fantasticscotland.com/stuart/rosslyn.html