Автор Тема: Кристалните черепи  (Прочетена 50347 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

Неактивен Alien

  • Много Писал
  • *****
  • Публикации: 6 668
  • WATCHER
Относно: Кристалните черепи
« Отговор #30 -: Юли 09, 2008, 20:29:26 pm »
Кристалните черепи в два музея са фалшификати

Два от най-известните кристални черепа, смятани за произведения на ацтеките или маите, са съвременни фалшификати, съобщи АФП.

Авторите на статията, публикувана в сп. Journal of Archeological Sciences, са категорични, че образците в Британския музей в Лондон и в музея "Смитсониън" във Вашингтон не са автентични.

Техните резултати показват, че черепите са направени с уреди, с каквито не са разполагали древните ацтеки и маи. Резултатите слагат край на десетилетия предположения за произхода на въпросните "уникати".

Учените са изследвали кристалните черепи със съвременни методи, за да установят как са изработени. Електронният микроскоп разкри, че черепите са оформени с въртящ се дисков инструмент, направен от мед или друг подходящ материал.

Към него е добавен абразив, за да бъде обработен кристалът по-лесно. Тази технология на въртящото се колело не е използвана от народите от доколумбовата епоха.

Анализът на произведения на ацтеките и маите показва, че те са направени с оръдия от камък и дърво. Кристалният череп в Британския музей е обработен с абразивен материал - корунд или диамант.

Рентгеновият дифракционен анализ на черепа в "Смитсониън" показва наличие на карборунд. Това е синтетичен абразивен материал, който се използва от 20-и век. Черепът вероятно е направен през 50-те години на миналия век или по-късно.

Кой е направил кристалните черепи, не е възможно да бъде установено. За експоната в Британския музей съществуват съмнения, че е свързан с френския търговец на антики Йожен Бобан, живял през 19-и век.

Той или сам го е направил, или го е купил от европейци. Той е доставил и кристалния череп, който е изложен в Париж. Лондонският череп е направен повече от 10 години преди да бъде предложен за продажба.

Този в "Смитсониън" е дарен анонимно през 1992 г., като към него имало бележка, че е купен в Мексико през 1960 г. Вероятно той е направен малко преди това.

Учените не са успели да установят откъде е използваният кварц. Възможно е той да е от Бразилия, Мадагаскар или от Алпите. БТА
http://world.actualno.com/new_170212.html


Това е много показателно как се  правят предположения на базата на догми - по това време не е  могло да има такива инструменти значи не може да се датира от този период. Сякаш те лично са наблюдавали с машина на времето какво е било. А дали  тези цивилизации не са били подлагани и на "външни" влияния никой даже няма да си направи труда да пита.
« Последна редакция: Юли 09, 2008, 20:30:37 pm от Alien »

Неактивен SMSI-H

  • Доста Писал
  • ****
  • Публикации: 1 199
Относно: Кристалните черепи
« Отговор #31 -: Юли 09, 2008, 22:17:59 pm »
Това е много показателно как се  правят предположения на базата на догми - по това време не е  могло да има такива инструменти значи не може да се датира от този период. Сякаш те лично са наблюдавали с машина на времето какво е било. А дали  тези цивилизации не са били подлагани и на "външни" влияния никой даже няма да си направи труда да пита.
Алиене, тез двойни стандарти край нямат ли? То не е наука, ами направо си е религия, обвита в понятието "наука"! :-\

Неактивен Alien

  • Много Писал
  • *****
  • Публикации: 6 668
  • WATCHER
Относно: Кристалните черепи
« Отговор #32 -: Юли 10, 2008, 18:44:00 pm »
Очаквайте скоро да обявяват и голямата сензация - пирамидите са фалшиви щото по това време не са имали инструменти за да ги построят  ;)

Неактивен H.

  • Много Писал
  • *****
  • Публикации: 8 658
  • In Lies We Trust...
Относно: Кристалните черепи
« Отговор #33 -: Юли 21, 2008, 01:47:08 am »
Айде и аз да се разпиша за Индиана Джоунс, гледах го на кино днес (да, чак днес :P). Не бях чел предните постове нарочно, както посъветваха назад:

Да разкажа докато са ми пресни впечатленията - ДА НЕ СЕ ЧЕТЕ от тези които не обичат да им се разказват филмите преди да са ги гледали!

Както и да е, оказах се прав. Череп на сивак е :P Много нагло, даже дадоха сивака. Още по-нагло - изкараха го че е от добрите. Колко... по еврейски тъпо... :P

Както и да е - откъде да почнем. Филмът започва с това, как руснаците нахлуват в Зона 51 (ъхъ, ок - успех пичове) и открадват останките от катастрофата в Розуел, които откриват в талашитен сандък измежду десетки хиляди подобни (успех2). Създаде се впечатление, че едва ли не американците си пазят всичките секретни артефакти в тези наредени един върху друг сандъци в огромно хале (успехn). Ако създателите на филма започнат да разчепкват историите само на тези сандъчета, може да има поне 3000 части на филма.
Някъде тогава Харисън Форд, ни в клин, ни в крачол, казва че харесва Айк. За непосветената публика тази сцена си остава навярно доста неясна, но всички ние се досещаме за какво иде реч.

Кристалният череп е абнормно голям (какъвто в действителност не е) и във филма представлява истинския череп на извънземно (което си е чиста проба дезинформация). Издължен е, защото такива се черепите на "боговете"-сиви. В оригиналната история може би ануннаки. Но тук са сиви, from we to pass.

Прескачам нестихващите порции клишета, от които изобилства (почти) всичко излязло от Холиууд. Филмът е блъскан със символи и окултни тематики (няма да ги изброявам подред, ще оставя удоволствието на вас да си ги търсите сами). Тъмните вече не се крият по никакъв начин. И защо ли трябва. Кулминацията беше 13-те престола с 13-те скелета на сивите, символизиращи 13-те илюминатски фамилии. Излитащи с кораба си, разрушавайки всичко около себе си. Посланието е ясно. Ние сеем погром, никой не може да ни се опре и отгоре на всичко - можем да си тръгнем когато пожелаем и да оставим да се оправяте с хаоса, който сме създали.

В този филм виждам връхната точка на илюминатската пропаганда, която в последно време си позволява да бъде невероятно директна, пряма и безпардонна. Всичко това на база конспиративните теории. Което трябва да ни държи нащрек, какво всъщност от всичко, което знаем е истина и кой иска много да вярваме в точно тази версия на нещата.

Неактивен Tina

  • Доста Писал
  • ****
  • Публикации: 1 696
Относно: Кристалните черепи
« Отговор #34 -: Юли 21, 2008, 02:07:26 am »
Кулминацията беше 13-те престола с 13-те скелета на сивите, символизиращи 13-те илюминатски фамилии.

И аз си мислих за това  ;) - Петък -13-ти, 13-те фамилии...промиването на мозъци за това, но защо НИЕ НЕ ЗНАЕМ ЗАЩО ГИ Е СТРАХ ОТ 13-ТОТО ЧИСЛО? Някой с мнение?

П.П. Имаме 12 апостола, 12 зодиака (но един за който се твърди, че съществува - 5-те дена в края на египетската година)... явно 13 е кулминацията за нас, закоето ТЕ ЗНАЯТ, А НИЕ - НЕ!

Неактивен H.

  • Много Писал
  • *****
  • Публикации: 8 658
  • In Lies We Trust...
Относно: Кристалните черепи
« Отговор #35 -: Юли 21, 2008, 02:15:40 am »
Е защо да ги е страх от числото 13 като те са го създали като концепция и те са го натоварили с негативен смисъл. Всичко само по себе си е неутрално. Ние влагаме импулса в нещата и съответно - те придобиват вида, който ние им даваме.

Неактивен SMSI-H

  • Доста Писал
  • ****
  • Публикации: 1 199
Относно: Кристалните черепи
« Отговор #36 -: Юли 21, 2008, 21:00:01 pm »
Е защо да ги е страх от числото 13 като те са го създали като концепция и те са го натоварили с негативен смисъл. Всичко само по себе си е неутрално. Ние влагаме импулса в нещата и съответно - те придобиват вида, който ние им даваме.
Н., така е както го казваш. Но искам и да те допълня! Разкажи нещо и за 13-я зодиак. Точно в астрологията съм абсолютно некомпетентен. А информация за 13-я зодиак май се намира много трудно? :o Мисля, че с 13-я зодиак ще довършиш мисълта си.

Неактивен H.

  • Много Писал
  • *****
  • Публикации: 8 658
  • In Lies We Trust...
Относно: Кристалните черепи
« Отговор #37 -: Юли 21, 2008, 22:39:30 pm »
Ами говори се че има и 13-ти зодиакален знак - змиеносец. Дотам стигат познанията ми :P Но е умишлено скрит и илюминатите ползват това знание в своя полза. Тъй като те са невероятно обвързани с астрологията.

Неактивен veselqk-U

  • Малко Писал
  • **
  • Публикации: 255
Относно: Кристалните черепи
« Отговор #38 -: Юли 22, 2008, 01:12:36 am »
След като е фалшификат от 50-те защо не го направят сега.Аз доколкото знам няма засега технология която да успее да го изработи без кристала да се разруши тъй-като планинският кристал позволява обработка само ако натиска е успореден на оста по която кристала  е нараствал в противен случай се пръска.Другият начин е много внимателно шлайфане,но не знам дали и човешки живот би стигнал затова.
« Последна редакция: Юли 22, 2008, 01:20:29 am от veselqk-U »

Неактивен Mirotvorec

  • Много Писал
  • *****
  • Публикации: 3 793
  • Азъ, от Народа на Еднорога
    • http://silverunicorn.org/
Относно: Кристалните черепи
« Отговор #39 -: Юли 22, 2008, 08:34:09 am »
Изработването сега на един такъв кристален череп не представлява никаква трудност, стига да се намери достатъчно голям къс планински кристал, в който да няма шупли, сиреч трябва да е плътен и без дамари. Има машини, които всеки с по-вечко пари може да си купи(струват около 200 000$), могат да изработват всякакви триизмерни предмети, като е напълно достатъчно да вкараш в програмата и само снимка на това, което искаш да се изработи. Оттам-нататък има думата лазерът, чиито параметри се настройват според вида на материала, а след него полирането не е никакъв проблем.
Не мисли като човек!-Крион

Max

  • Гост
Re: Кристалните черепи
« Отговор #40 -: Октомври 16, 2008, 02:34:32 am »
13-те КРИСТАЛНИ ЧЕРЕПА

    За първи път такъв череп бил намерен през 1927 година в Централна Америка от  експедицията на известния английски  археолог и пътешественик Ф. Алберт Мичъл-Хеджис.
Находката била предшествана от  започналите още през 1924 година  работи по разчистване  на древния град на  маите във  влажните тропически джунгли на полуостров Юкатан (тогава— Британски  Хондурас, днес— Белиз). Едва забелязващите се старинни  постройки старинни били погълнати от тридесет и три хектара гора. За облекчаване на разкопките  било решено тя просто да бъде запалена. Когато димът окончателно се разсеял, пред участниците в експедицията се разкрило удивително зрелище: каменни развалини пирамиди, градски стени и огромен, за хиляди зрители, амфитеатър. Лубантун, «Градът на падналите камъни», — това наименование на Мичъл-Хеджис и с лека ръка прилепнало към древното селище.
През април  1927 г под отломките на древен олтар дъщерята на археолога намерила удивителен предмет. Това бил изработен от най- прозрачния кварца и прекрасно полирован човешки череп в естествена големина. Вярно, липсвала долната челюст, но след три месеца буквално на десетина метра била намерена и тя.
Оказало се, че тази кристална част се окачва на идеално гладки шарнири и се задвижва при най-малкото докосване.

     Всичко би било наред, но с тези, които   се били докоснали до черепа започнали да се случват странни работи.Първо тава се случило със самата Ана. По някое време вечерта тя сложила удивителната находка  близо до леглото си. Както обикновено, легнала да спи. И цяла нощ и се присънвали странни сънища.Когато сутринта се събудила, Ана успяла да разкаже подробно всичко, което видяла. А това било ни повече, ни по-малко— живота на  индианците  хилядолетия назад.
Отначало тя не свързала тези съновидения с с черепа. Но странните сънища продължили  да посещават момичето всеки път, когато кристалният череп се  намирал близо до възглавницата и. И всеки път това били нови подробности от живота на  древните индианци, в това число и по-ранее не известни на  учените. Когато през нощта слагали черепа някъде по-далеч, сънищата спирали. Но веднага щом находката се  връщала до възглавницата, ярките цветни и звукови «филми» се завръщали.Ана отново чувала разговорите на  индианците, наблюдавала ежедневните им дейности, ритуалите им жертвоприношенията...
В началото на  60-те години, след смъртта н баща си, Ана решила да предаде черепа за изследване на  специалистите: прекалено бил съвършен даже за такива изкусни майстори, каквито били индианците от Доколумбовите цивилизации.



ЧЕРЕПЪТ МИЧЪЛ ХЕДЖИС

     Отначало с  изучаването на  черепа се заел изкуствоведът Франк Дордланд. При щателен оглед, той открил в него цяла система от лещи,  призми и канали, създаващи  необичайни оптически ефекти. Изследователят бил поразен от това, че върху идеално полирования кристал даже под микроскоп не се виждали следи от обработки.Той решил да се обърне  за консултация в известната  фирма «Хюлет-Пакард», специализирала се по онова  време в произвиодството на кварцови генератори и смятана за  най-авторитетна по експертизата на  кварцовете.
Резултатите от  експертизата потресли не само  изкуствоведа.Първо, изследването, проведено през 1964 година в специалната лаборатория на  фирмата «Хюлет-Пакард», показало, че черепът бил направен много преди появяването на  първите цивилизации в тази част на  Америка. Освен това, планински кристал с толкова високо качество по  тези места въобще несе срещал. И уж совсем поразително откритие — «допотопният» череп, който тежал 5,13 кг, а размерите му били 125,4*203,4 мм, бил направен от монокристал. При това напук на всички  известни  закони на  физиката.
Ето какво казал по този повод един от най-добрите експерти на фирмата, инженер Л.Барео: «Ние изучихме черепа по трите оптически оси и открихме, че, той се състои от три-четири срастъка… Анализирайки срасъците, ние открихме че черепът е изрязан от едно парче кристал , заедно с долната челюст. По скалата на  Моос  планинският кристал има висока твърдост, равна на седем, (отстъпвайки само на топаза, корунда и диаманта), и с нищо, освен с диамант не може да бъде рязан. Но древните някак успели да го обработят.И не само черепа — те изрязали от същото това  парче  долната челюст и шарнирите, на които тя била закачена. При такава твърдост на  материала, това е повече от загадъчно, и ето защо: в кристалите, ако те се състоят от  повече от един срастък съществува вътрешно напрежение. Когато  упражнявате натиск върху кристала с главата на резеца, то  от напреженето той може да се разцепи на парчета... Но някой е направил този череп от един  къс кристал толкова внимателно, сякаш изобщо не се е докосвал до него в процеса на  изрязването. Открихме също и някакъв вид призма, изрязана в задната част на черепа, в неговата основа, така , че всеки лъч светлина, влизащ през очните отвори, се отразява в тях. Ако погледнете в очните отвори, ще можете да видите в тях цялата стая.” 
   С мнението на  експерта са съгласни и неговите  колеги. За да не се разпадне черепът  при обработката, били необходими най-прецизни  аналитични методи: разрезите трябвало да бъдат строго ориентирани по оста на растеж на кристала. Но този проблем сякаш изобщо не вълнувал тези, които изготвили тайнствената—те изработили черепа, игнорирайки  всички закони и правила.
     Професионалистите  от «Хюлет-Пакард» така и останали  в недоумение: «Тази проклета вещ просто не би трябвало да съществува”
Тези, които са я сътворили, нямат ни най-малка представа от кристалография и влакнова оптика. Те напълно игнорирали осите на  симетрия, и тази вещ неминуемо би следвало да се разпадне на части при първичната  обработка. Защо това не се е случило, не можем да си представим». Но все пак, фактът, както се казва е налице: кристален череп — реалност, която в Музея на  американските индианци може да се види от всеки желаещ.
     И още. Технолозите на «Хюлет-Пакард»  потвърдили, че на черепа действително няма ни най-малки следи от механическа обработка — даже микроскопични драскотини от полиране. По мнението на  експертите, за да бъде така полиран този необичайно твърд материал, са нужни стотици години!
 
Пластелинов» кристал?
    Това мнение косвено потвърждава една от последните находки. За нея през август 1996 г  съобщило списанието FATE. През зимата на  1994 г стопанката на ранчо близо до Крестън (щат Колорадо, США), обикаляйки на кон своите владения, забелязала на земята някакъв блестящ предмет. Вдигнала го.Това бил човешки череп от прозрачно стъкло или кристал. Но в какъв вид! Смачкан и огънат така, сякаш преди да се втвърди е бил пластичен. Откъде се е взел той и защо е  така деформиран, остава загадка до днес. (Любопитна подробност: именно в този район на  американския щат най- често се наблюдават НЛО и се фиксират случаи на необяснимо осакатяване на добитъка.)
     Заинтересовани от находките, историците и етнографите започнали да търсят всичко, което можело да хвърли върху тях поне някаква светлина. И скоро някакви следи се намерили в древните индиански предания.
     Например,че имало тринадесет кристални черепи на «Богинята на смъртта» и че били пазени  те отделно един от друг под бдителният поглед на жреците и специални воини.

Естествено, започнало тяхното издирване. Скоро той дал първите резултати. Подобни черепи били открити в хранилищата  на някои музеи и в частни лица. При което не само в Америке (в Мексико, Бразилия, САЩ), но и в Европа (во Франция), и в Азия (в Монголия, Тибет). Черепите се оказали значително повече от тринадесет. Но не всички били толкова съвършени, като  «Мичъл-Хеджис». Болшинството черепи изглеждали значително по-груби. Сякаш това били по-късни и не много  успешни опити да се създаде нещо подобно на идеалните черепи, които, както се смята, някога боговете са подарили на хората.
     Един от най- авторитетните изследователи кристални черепи, Франк Джозеф, се заинтересувал: а имало ли е  «прототип» на черепа «Митчелл-Хеджес» и как би изглеждал притежателят на този череп? За чистотата на  експеримента поставили тази задача на две независими групи: ню-йоркската полицейска лаборатории, специализирала се в  реконструкцията на лица по черепите, и групата на екстрасенсите, които « се включили » към черепа в състояние на транс. И какво? И едните и другите независимо един от друг заявили, че «прототип» на кристалния череп бил черепът на млада девойка. Портретите, получени от двете групи се оказали, твърде сходни.
     Впрочем, не всички черепи може твърдо да бъдат отнесени към човешките. Срещат се и  такива (например, «Черепът майя» и «Черепът на извънземния»), у които присъстват явно нечовешки черти. Може би, техни първообрази да са били черепите на  извънземни гости, някога посетили Земята?
     По хода на издирването, неочаквано се изяснила още една интригуваща подробност. Оказало се, че от древните кристални черепи се интересуват не само историците, но и някакви  тайни общества. Така, буквално изпод носа на археолозите  в Хондурас безследно изчезнал тъй нареченият «Розов кварц» — шедьовър, не отстъпващ по своето съвършенство на «Мичел-Хеджис». Той също имал подвижна долна челюст. Разследването установило, че до изчезването му, няколко пъти са се опитвали да го откраднат жреци на някакъв таен култ. Видимо, последният опит се  увенчал с успех.
      Изяснило се също,че от кристалните черепи се интересували и сериозните държавни  структури. Така, през 1943 г в Бразилия след опит да бъде ограбен местния музей били задържани агентите на немския общества «Аненербе». На разпитите те  показали, че били доставени в Южна Америка чрез тайния съд на  абвера — яхтата «Пассим» — със специалната задача да  намери и изземе кристалните черепи «Богинята на  смъртта». С такава цел били пуснати още няколко  групи. И макар много от тях също били арестувани, не е  изключено, някой да е успял.
 
Защо кристалните черепи били нужни на най-тайните  учреждения на Хитлеристка Германия?
     Може би тях ги интересували магическите методи на жреците на Атлантида. Нацистите се  надявали, че тези знания на «прародителката на арийската раса» ще им позволят не само да  създадат  «свръхчовек», но и с помощта на  магията да подчинят останалите , «по-низши човеци». В търсене на най- древните магически знания «Аненербе» организирало експедиции в най- отдалечените ъгълчета на земното кълбо: в Тибет, Централна и Южна Америка, Антарктида... На двата последни континента се отделяло особено внимание, доколкото именно тук се очаквало да се намерят следи от  древните атланти и техните знания.
     Днес някои изследователи изказват предположение, че намерените кристални черепи били направени в Атлантида и по чудо са оцелели по време на  катастрофата. Ако е така, то става ясно, то става ясно, защо «изкуствоведите» от СС така активно са се интересували от него. 
И ето тук  стигаме до най- интригуващата загадка на  черепите: за какво служат?
     Някои учени предполагат, че древните саги използвали за лечебни и психотерапевтични цели. За такова мнение има основание.И така, Джоан Парке, унаследила кристалния череп «Макс» от тибетския монаха, твърди, че, монахът твърде успешно използвал черепа за лечение на хора. Наблюденията на  изследователите и разпитите на очевидци показали, че кристалните черепи действително някак въздействат на тези, които се приближи до тях. При което на различните хора — по-различен начин. Едни изпитват дискомфорт и непонятни страхове. Някои даже изпадат в безсъзнание и за известно време губят паметта си. Други, обратно, по неочакван начин се успокояват и даже изпадат в блажено състояние. Има хора, които след «обуването» с черепа «Мичел-Хеджис» са се излекували от тежки болести. А собственичката на  «Черепа на извънземния» Жоке фон Дитан твърди, туморът на главния и мозък, за учудване на лекарите, се стопил от самоцсебе си, изчезнал  именно благодарение на  кристалния череп.
« Последна редакция: Октомври 16, 2008, 03:15:57 am от Max »

Max

  • Гост
Re: Кристалните черепи
« Отговор #41 -: Октомври 16, 2008, 02:36:02 am »
ПРОДЪЛЖЕНИЕ

Съществува устойчиво мнение, че  кристалните черепи притежават още и мистични свойства. За това говорят многото «контактьори». И така, изяснило се, че, че нещо подобно на това, което видяла в своите сънища Ана Мичъл-Хеджис, изпитвали на себе и изследователите на  другия, така  наречен «Британски кристален череп».
     Екстрасенсите и високочувствителните хора дружно уверяват, че черепите им навяват особени, почти хипнотични състояния, съпровождащи се от необичайни аромати, звуци и ярки зрителни халюцинации. Понякога, особено в моменти на дълбок транс, това били «странни видения от далечното минало, а може и от бъдещето».
     Впрочем, не само особено чувствителните, но и обикновените  хора твърдят, че на моменти са виждали, как черепът в тъмнината започвал да свети или да се изпълва с «бала мъгла», а после в него се появявали «тайнствени образи на хора, а също и планини, гори, храмове «... тъмнина». Какво е това — спомен за минали събития, завинаги запечатали се в в кристала? Особени резонансни свойства на кристалните  черепи? А може би, и едното и другото?..
     Откровенията а хора, преживели такъв мистичен опит с черепите, заставили историците по- внимателно да погледнат на древните легенди. Особено на тези, които разказвали за странни ритуали, свързани с кристалните черепи. Например, за такъв. Тринадесет свещенослужители на различни  места едновременно били длъжни да се вглеждат в своя череп.

     Преданието съобщава, че по такъв начин жреците можели да виждат всякакви тайни— не само това, което става на други места, но и миналото, и бъдещето, та чак  до края на света. Легенди разказвали още, че, посветените можели да съзрат в костенурките деня на завръщане на боговете., да видят в черепите деня на завръщането на  боговете, в това число и самия Кукулкан — белокожият брадат «бог на планетата Венера», който някога, «във времена на пълен мрак », се спуснал от с небесата и подарил на индианците знания: писмеността, математиката, астрономията, научил ги да строят градове, да използват  календара, да отглеждат богати урожаи...
     Инженерите и техниците също открили нещо интересно. Изяснило се, че в дълбочината на очните отвори в някои от намерените черепи се намират твърде изкусно изработени лещи и призми и ако черепът и се освети  със свещ отдолу, то от очните отвори заструяват тънки лъчи светлина.     Освен това, се оказало, че ако по-дълго се вглеждаш в очните отвори, в тях можеш да видиш удивителни картини.
Споменатият вече Франк Дордланд твърди, че, той и неговите  сътрудници, в течение на седем години работили с  с черепа «Мичъл-Хеджис», са виждали в него много неща: «други черепи, кокалести пръсти, камъни, изкривени лица и планини». Освен това, Дордланд признал, че по време на работа с черепа той често чувал тайнствени звуци: «звън на сребърни звънчета, тих, но отчетлив... гласове на хора, пеещи в хор странни песни на неразбираем език.. шепот и различни почуквания». Дордланд разказал и за един загадъчен случай, който станал, когато той донесъл веднъж черепа в къщи. През нощта те  с жена си събудили от  неизвестно откъде  чуващо се ръмжене и викове на ягуари — свещените животни на  древните майя.
     В последно време  все по-често се изказва хипотезата за това, че кристалните черепи някога са служили един вид като приемнико-предаватели. Но не обичайните, а работещи  в диапазона  на психическите  енергии и мислеобразите. И че за тях не съществува ни разстояние, ни времеви бариери. Предполагат също, че те са се използвали за секретна свръзка  между посветените, намиращи се на  голямо разстояние един от друг— не само на различните  континенти, но даже на различни планети. Още повече, уверяват, че черепите са  работоспособни и днес.
     И така, известният екстрасенс Стар Джонсън заявил, че с помощта на кристалния череп «Макс» (унаследен от Джоан Парке от тибетския монах) му се удало да встъпи в «телепатически контакт с извънземна цивилизация» и че този череп по загадъчен начин предизвиква явлението ксеноглосия — говорене на непознати езици. И в действителност, по време на своите сеанси на  «космическа свръзка» Джонсън изведнъж започва да говори на някакъв непознат език, което е записано на магнитофонни ленти. Екстрасенсът уверява, че това е  езикът, на който са  общували с извънземни цивилизации древните атланти.
     И вече за  съвсем мистичните  свойства на кристалния череп, на  известния изследовател Джошуа Шапиро през 1990 г в Лас-Вегас му разказал някой си Хосе Индикес. Този уважаван и богат господин съобщил, че още в младостта си, в развалините на древния град майа намерил кристален череп с изрязани на него неразбираеми символи. Находката той пазил цял живот, почитайки я не толкова като реликва, но и като вълшебен талисман. Работата е в това, че Индикес случайно открил  удивителното свойство на черепа: ако крепко здраво го стиснеш в ръце и  едновременно ясно формулираш своето желание — то задължително ще се изпълни. Сякаш някой, получавайки  «заявката », в тънкия свят организира нейното изпълнение. Именно така Индикес постигнал в живота си всичко, което искал. Три години след този разговор  разговора  Индикес умрял, но чудодейният череп така и не бил получен от наследниците: той  тайнствено изчезнал...
     Загадъчните видения в черепите, връзка с някакви същества от друго измерение, информация и помощ «свише» - всичко това задължава по нов начин да се погледне на много неща. Например, на находката, открита в средновековна Франция, недалеч от Марсилия. Както съобщават хрониките, през 1601 г на градското гробище Екс-ан-Прованс капеланът на архиепископа открил странен предмет — «непонятен стъклен апарат, състоящ се от три куба; никой от присътстващите не знаел, какво е това ». Поразително, но този апарат показвал несъществуващи неща: «гори, замъци, разноцветни дъги...».Ние добре си представяме нивото на техниката техники на тази епоха и разбиране, че  такъв апарат не би могъл да бъде създаден от официалната наука на XVII век.
 
Но тогава на кого е принадлежал този действащ прибор? На древните земни цивилизации? На едно от тайните общества, държащо в тайна уникалните технологии? Някой от  хората го е  получил като  подарък от висши същества? Извънземни? Пришълците от бъдещето?..
     14 октомври 1988 г в САЩ по канала Ел-Би-Ес били показани записите от интервю с двама работника от американските спецслужби, криещи с се под псевдонимите Сокол (Фалкон) и Кондор. И двамата твърдели, че по поръчение на  правителството на САЩ работили по програмата, свързана с  с НЛО и пришълците. Непознати един на друг, тези хора разказвали много подобни неща.
     Интервютата предизвикал истинска сензация. и било проведено щателно разследване.  В началото на 19% г английското списание «Инкаунтерс», което публикувало подробни записи на беседите с Сокол и Кондор, съобщил: «В резултат на щателната проверка на всички материали и документи било установено, че лицата, дали показания, в действителност са тези, за които се представят, и са били по-рано на служба към правителството на САЩ. Те  действително са имали достъп до документи, киноленти и фотографии и други информации, свързани с пришълци, а също  с «изследваните обекти» (НЛО, тела на извънземни и живи представители на извънземни цивилизации) и районите на  тяхното откриване... Всички свидетелства подкрепени с достоверни документи, са изготвени от високопоставени длъжностни лица на американското правителство...»
     По думите на Сокола и Кондора, много тесен кръг лица от  правителството на САЩ США много години  контактува с извънземни и вече има някаква представа за техния анатомичен строеж, психика, технически възможности.  Но ние ще обърнем внимание само на един детайл, споменат от Сокола в качеството на инструмент за  « далечно виждане » пришелците използват осемстенния прозрачен кристал. Когато инопланетянин го държи  в ръцете си, в кристала възникват удивителни образи. Това могат да бъдат пейзажи от неговата, а могат да бъдат и картини от далечното минало на нашата Земя.
 

Може ли да се издигнат поне някакви  хипотези, обясняващи странните свойства на кристалите и кристалните черепи в частност?
     Като че ли да.
     В кристалите има едно забележително свойство както и живите биологични обекти, те притежават  собствена памет. В много отношения това е  свързано с това, че кристалите имат твърда структура. Всеки минерал има своя, строго индивидуална пространствена решетка, и именно тя определя неговите основни физически и «магически» свойства. Разположените частици вътре в тази решетка макар и доста устойчиво, но не идеално и не стабилно от външните въздействия те могат да се преместват (разместват), и от това кристалната решетка, подобно на грамофонна плоча, получава уникална форма. А по същността си, «запомня» външни влияния, то ест става своего рода летопис на събития, които произтичали при формирането и ръста на кристала.  И ако би имало «патефон», на който би могло да се възпроизведе записаното, то «летописът» би се поддавал на разшифроване.Това е така да се каже «геометричен» начин на записване записи.
     Освен  него, същества и друг — енергетичен— за сметка на прехода  на частиците в кристала в друго енергетично състояние. Най- простата енергетична памет на кристалите ни демонстрира ефекта на луминесценцията, то ест способността на кристала да свети под въздействието на възбуждащата го външна енергия. Възвръщайки се от възбуденото състояние в нормалното, частиците изпускат кванти светлина, сякаш разказвайки своята предистория . Продължителността на светене може да бъде различна. Ако светенето (а фактически — възпроизвеждането на запис) продължава само  по времето на  облъчване на  кристала — това флуоресценция. Ако повече (от милисекунда до няколко денонощия) — фосфоресценция.
     Благодарение на «геометрическата» и «енергетичната» памет кристалите, в своята структура съдържащи огромно количество свързани атоми, способни дълго време да съхраняват фантастични обеми информация. (Например, в един кубичен сантиметър на монокристала на готварската сол се намират около 4,5 *022 атома. За да можем поне някак да си представим това неимоверно количество,ще дам за пример проста сметка: ако атомите, намиращи се в това малко кубче, започнат да отброяват по милион парчета в секунда, то след милион години ние ще  преброим само една от хилядната.).
     А сега да си зададем въпроса не притежават  ли кристалите памет и в «тънкия» диапазон? С други думи, , не притежават ли те способност да запомнят и излъчват «тънка» («биополева», емоционална и ментална) информация, то ест свойството «пси-луминесценция ?
     Въпросът не е случаен. Ако този ефект има място (а това, съдейки по всичко, е така), то напълно е възможно да се  говори за способността на кристалите « да светят» и в «тънкия» диапазон. При което « да светят» по два начина. Първият — «пси-флуоресценция» — позволява  да се запомня, усилва и веднага да се отдава току що получената информация. Такива кристали са добри за ясновидство — в качеството си на  усилватели на мислеобразите, излъчени от епифизата («третото око») на човека, намиращ се наблизо. Във втория случай («пси-фосфоресценция») кристалът играе ролята на «магнитофон». Под въздействието на «тънките» излъчвания на  човека, кристалът се  възбужда, усилва се и излъчена навън отдавна направения в него запис.








Превод: Max
Източник: http://alpha-omega.su/index/0-114
« Последна редакция: Октомври 16, 2008, 03:17:57 am от Max »

Неактивен H.

  • Много Писал
  • *****
  • Публикации: 8 658
  • In Lies We Trust...
Re: Кристалните черепи
« Отговор #42 -: Октомври 16, 2008, 03:10:42 am »
Хм, супер! Мерси за превода! Някак ми беше убягнало като факт, че черепите са точно 13. Знаех че са над 8, нооо... Това е и удобен cover-up за последната част на Индиана Джоунс, където сиваците бяха 13, въпреки че те си представяха не друго, а 13-те илюминатски фамилии.

Max

  • Гост
Re: Кристалните черепи
« Отговор #43 -: Октомври 16, 2008, 03:19:29 am »
Може и да са повече.
Не съм се задълбочавал, но  май някъде срещнах и други числа.
Само че, колко от тях са автентични?
« Последна редакция: Октомври 20, 2008, 01:34:22 am от Max »

Max

  • Гост
Re: Относно: Кристалните черепи
« Отговор #44 -: Октомври 16, 2008, 04:23:56 am »
Ами говори се че има и 13-ти зодиакален знак - змиеносец. Дотам стигат познанията ми :P Но е умишлено скрит и илюминатите ползват това знание в своя полза. Тъй като те са невероятно обвързани с астрологията.

Аз съм го срещал като ПАЯК (16.05 - 12.06)
В книгата на Люмиер пише малко за него.
Твърди се, че "паяците" имали особена сила.
Като пример се дава холандския художник Петер Хуркос, който по-късно направил кариера като психодетектив.
С докосване на човек или вещ, получавал информация за него/нея.
« Последна редакция: Октомври 16, 2008, 04:25:21 am от Max »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27