Висшето образование
Ясно е, че масата хора не могат да мислят, защото представляват биологични програми, или органични портали или каквото и да е там...в общи линии нещо, което е оперирано от самоинициатива на мисълта.
Въпреки това, може би е полезно да се обсъди, токувиж на някой му хрумнало нещо.
Има хора, които преследват свои цели и които имат свое гледище за нещата и въпреки че са наясно, че желанията им може би са невъзможни, те все пак постоянно ровят, за да откирят начин.Ако такъв човек е избрал висшето образование като път...то той вижда някаква своя алтернатива или развитие на нещата и няма да го адресирам със следващите си думи.
Като цяло овцете и хлебарикет избират висшето образование като начин за правене на...пари.
-има много по-лесни начини, за правене на пари.
-тези начини са и по-бързи.
-висшето образование е най-рискованият начин за правене на пари.
Хлебарките и овцете избират висшето образование и защото това им се струва като най-смисленото нещо за правене през времето, което им се освобождава, заради оперираната самоинициатива на мисълта.
-има много по-полезин неща за правене.
-има хем по-полезни, хем много по-забавни неща за правене.
-висшето образование всъщност е една от най-безсмислените инвестици в бъдещето на някого.
Някои хора избират висшето образование и защото ги влекат дебрите на науката и искат, да кажем, да направят собствени открития и да бъдат професори например.Може би тези хора си дават сметката, че:
-за да се сдобиеш със значим научен чин, се минава през комисия, която те оценява.(?)
-тази комисия е тежко масонизирана.
-тази комисия, дори да станеш масон, няма да ти даде чин, ако нямаш сключена "сделка за изпълнение на някаква мисия в попрището си".
-тази комисия също така, е поставила възрастови граници.(?)
От друга страна, наред със всичко останало, висшето образование налага силен натиск и полага големи усилия за:
-промяна на ценностната система.
-промяна на собствения възглед за света.
-промяна в първичното отношението към нещата.
-залагане на цивилизационно-социални(тоест обречени) програми от всякакво естество.
И ако има човек от последната група, който все пак успее да стане професор и тн, то дали ще му е останал акъл, с който да се попита "на каква цена?".
И така.Висшето образование - повечето се стремят да го имат.Още повече овце съжаляват, че го нямат.Има единици, които се стремят да го нямат.
Защо?