Здравейте реших да споделя малко наблюдения от практическа гледна точка , прави впечатление че голяма част от ентусиастите по използването на водородните генератори са най вече за тяхното приложение във автомобилите ,но проведените от мен наблюдения върху един автомобил работещ със собственноръчно сглобен генератор освен плюсове има и минуси ,което показва че може би ефективната употреба на брауновия газ ще е в други устройства различни от двигател с вътрешно горене,освен икономията на гориво,подобреното изгаряне на фосилното гориво и повишаване на мошноста на двигателя на лице са и някой недостатъци като ,повишаване на корозията на стените на цилиндрите от кондензиралата водна пара и постепенното проникване на вода в двигателното масло и неговото разваляне ,тези два недостатъка значително ще увеличат разходите по поддръжката на двигателя ,което вероятно ще компенсира икономиите реализирани от употребата на водородния генератор в автомобила,това са моите наблюдения ,но не твърдя че са най верните ,все пак наблюдението е върху един двигател в продължение на два месеца,ако има и други мнения ще се радвам да ги дискутираме ,все пак целта е да се открие най добрия и икономичен вариант.