Автор Тема: Исторически спад в популярността на телевизията  (Прочетена 1998 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

Неактивен rofl

  • Четящ
  • *
  • Публикации: 164
Исторически спад в популярността на телевизията отчете Nielsen

http://www.kaldata.com/comments.php?catid=3&id=61038

Реномираната компания Nielsen, извършваща статистически анализи и измервания на аудиторията, съобщи че за първи път от 20 години насам броят на телевизионните приемници в Съединените щати е започнал да намалява, предаде Engadget.

Догодина американските домакинства, които притежават телевизор ще бъдат 96.7%, а през настоящата година процентът е 98.9. Като причина за прогнозирания спад се изтъкват две основни причини. Едната е невъзможността на бедните семейства да си позволят закупуването на телевизор, който работи с масово навлизащата цифрова телевизия. Другата причина е нарасналото предлагане на телевизионни услуги в рамките на интернет, което прави наличието на отделен телевизор излишно за някои хора.

Когато се преглеждат резултатите от анализите на Nielsen трябва да се има в предвид, че са броени само телевизорите, които приемат поне един телевизионен канал. Хората, които използват приемниците си само за видеоигри, гледане на DVD и други дейности, които са различни от гледане на телевизия не са взети под внимание. Въпреки това, не е трудно да предположим, че класическата телевизия е достигнала пика в популярността си и сега може да се надява единствено да задържи наличната аудитория и да намали скоростта, с която губи популярност в конкуренцията на мултимедийните интернет услуги.

Според Nielsen, телевизорите в САЩ през 2012 година ще са точно 114.7 милиона. Сега те наброяват 115.9 милиона. Въпреки че данните са само за Америка, на тяхна база могат да се правят заключения за бъдещето на телевизията и в останалата част от света.
Някой доста упорито ми трие съобщенията ;-)

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27