Автор Тема: Свободната енергия и генератори  (Прочетена 380770 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

Неактивен Joro Velev

  • Доста Писал
  • ****
  • Публикации: 1 541
  • Живот за пример, това е начинът. Мисия Bell Ringer
Re: Свободната енергия и генератори
« Отговор #390 -: Октомври 30, 2007, 06:52:00 am »
   И малко за магнитите.
   
   Free Energy? За да се премести това 28 грамово стоманено топче е нужна енергия. Откъде се е взела тя, когато експериментатора не е добавял такава? ;)

   И още за магнитните двигатели:
   Perendev and Bedini motors
   Perendev magnetic motor
   
Когато човек поиска да постигне нещо, намира начин, в противен случай - причина.

Неактивен vaskudvdd

  • Четящ
  • *
  • Публикации: 7
Re: Свободната енергия и генератори
« Отговор #391 -: Октомври 30, 2007, 14:13:40 pm »

Ето още един линк по темата:

http://two.fsphost.com/pantonebg/

Става въпрос за устройство, което трябва да е сравнително евтино (около 100 евро). Има и схема и упътване за конструирането му. Може някой който му разбира да се научи да го прави и после да го продава с неголяма надценка на желаещите съфорумци.

Неактивен Vivas

  • Четящ
  • *
  • Публикации: 1
Re: Свободната енергия и генератори
« Отговор #392 -: Октомври 31, 2007, 21:24:13 pm »

Ето още един линк по темата:

http://two.fsphost.com/pantonebg/

Става въпрос за устройство, което трябва да е сравнително евтино (около 100 евро). Има и схема и упътване за конструирането му. Може някой който му разбира да се научи да го прави и после да го продава с неголяма надценка на желаещите съфорумци.

хммм, пише че сайта е спрян

Неактивен vaskudvdd

  • Четящ
  • *
  • Публикации: 7
Re: Свободната енергия и генератори
« Отговор #393 -: Ноември 01, 2007, 16:44:13 pm »
   Прав си Vivas, наистина не работи. Не знам каква е причината. А когато пуснах линка си работеше. Както и да е ето алтернативен линк: http://www.beinsa.info/   Този сайт пак е на горе долу същите хора, които са правили и първия.
 

Неактивен vaskudvdd

  • Четящ
  • *
  • Публикации: 7
Re: Свободната енергия и генератори
« Отговор #394 -: Ноември 01, 2007, 16:58:08 pm »
 Това е част от материала. Само че снимките нещо не излизат:

Запознаване с мотора GEET на Paul Pantone
Много-горивният процесор на Пол Пантон,
лесен за конструиране и инсталация, дава изумителни резултати.
Истинско решение на енергийните и екологични проблеми.

Paul Pantome започва от 1979 насам изследователска дейност и усъвършенствуване на технологии по обществени поръчки. След 4 години работа и 350 неуспешни опита той успява да създаде първия си апарат, който нарича карбуратор Pantone, а по-късно - ендотермичен реактор. Необходими са му 12 години за да разбере как точно функционира. Той реализира по-късно че това изобретение, предназначено да за доброто на Земята е било дар от Небето и това му е било предсказано, както и срещата му с бъдещата му спътничка в живота Molley Faischko. Въпреки всичко борбата е била трудна, най-вече поради финансови проблеми.

За да напредва и да произвежда по-бързо, Pantone е могъл да предостави контрола върху технологията на едрата индустрия, за която печалбата е най-важна, но той винаги е отхвърлял подобно решение. Естествено това че сам държал контрола, забавя идването на днешните резултати, но толкова по-добре за всички нас. Желанието на Pantone е да помогне на всеки от нас да прогресира. Заедно с всички, които мечтаят да се погрижат за доброто на Земята, Paul et Molley Pantone изказват следното пожелание : "Нека да живеем в мирен  свят, чист от технологични отпадъци, които змърсяват водата, въздуха и почвата и които ни довеждат до ръба на самоунищоваването, нека хората си помагат и да царува изобилие."

Когато запитват Paul Pantone съгласен ли е да сътрудничи с всички държави, той отвръща спокойно : "Разбира се, докато има и една само държава, която позволява отделяне с токсични отпадъци в екосистемата, замърсяването ще продължава." Така Paul и Molley Pantone публикуват в Интернет на 21 октомври 1999, всички детайли позволяващи конструкцията със собствени ръце на  Много-горивен процесор GEET (за по-кратко ще го наричаме PMC-GEET).
Замърсяване, консумация - изумителни резултати

PMC-GEET решава проблема със глобалното затопляне на планетата и със отделянето на газове, предизвикващи парников ефект с едно просто и бързо приспособяване на актуалните двигатели. PMC-GEET може :

    * да трансформира съвременните автомобили по начин да отделят съвсем малко изгорели газове;
    * да елиминира до 99 % замърсяването от коли и камиони;
    * да повиши автономията на двигателя до 300 % благодарение на спосбността да използува енергията максимално и с различни видове горива;
    * да унищожава вредните отпадъчни продукти, които замърсяват жизнената среда.

Един двигател, работещ с PMC-GEET е също така и по-малко шумен. По време на опитите се чува само шумът на машината, задвижена от мотора. Това предимство води до създаането на тревокосачки, които произвеждат по-малко шум.(виж страничката Как да конструираме мотор Пантоне).

Продължителността на живот на двигателите оборудван с PMC-GEET се увеличава 10 пъти в сравнение с тази на обикновените мотори, в които саждите действат на двигателните части подобно на пясък. Първият прототип, конструиран от Пантоне работи 7000 часа без смяна на масло и свещи, докато един обикновен двигател работи до 700 часа.

Ако покрием цилиндъра с прозрачен купол, ще видим че при един обикновен двигател запалването подскача насам натам по буталото, което създава неравномерно налягане, търкане и изхабяване. В един двигател с PMC-GEET запалването е пълно, моментално и равномерно по цялата горна част на цилиндъра.

По-голямата ефикасност на PMC-GEET идва от това, че газообразното хомогенно гориво вътре в мотора изгаря практически 100 % при едно запалване, докато бензинът има точки на кипене от 30 до 220°C и температури на самозапалване, такива че неговата ефикасност е много ниска и голяма част от енергията му отива на вятъра. Само половината от бензина изгаря в самия мотор, останалото изгаря върху клапите, колектора и в катализатора. Ето защо при мотор, екипиран с PMC-GEET ефикасността на консумацията нараства с повече от 200 %. Например камион Ford снабден PMC-GEET не гори повече от 5,6 лl/100 км, за сравнение с 16,8 л/100 консумация преди. Има и друго предимство, свързано с ауспуха - тъй като моторът загрява по-малко, заглушителят загрява по-малко ако се направи подходящия реглаж (настройка) според използваното гориво. Някои промени даже водят до премахване на радиатора (случвало се е при погрешна настройка да се формира лед под ауспуха).

Това се дължи на една реакция, наречена ендотермична (endothermique) - химическа промяна, която абсорбира топлината вместо да отделя и която се произвежда в реакционната камера.


Неактивен vaskudvdd

  • Четящ
  • *
  • Публикации: 7
Re: Свободната енергия и генератори
« Отговор #395 -: Ноември 01, 2007, 16:59:02 pm »
Принцип на действие на PMC-GEET

Процеса на действие на PMC-GEET използува вакуума и топлината, създадени в двигател с вътрешно горене и запалване със свещи. (за по-подробно обяснение прочетете този материал). Вижте също и теоретичната обосновка на Мишел Давид.

Системата се състои от тръба за изходните отработени газове на мотора, реакторна ос (най-вътрешната метална "пръчка") и пиролизна камера. Тръбата за изходните газове е свързана от единия край директно с колектора на изгорелите газове и в другия край  с пиролизната камера. Класическият карбуратор и цялата система за отвеждане на изгорелите газове, вкл. и катализатора не са необходими.


Демонстрационен модел PMC-GEET приспособяем на различни мотори

Най-вътрешната стоманена "пръчка" (ос), е поместена във вътрешната тръба на пиролизната камера, стига до мотора и превишава с 15 см изходящия колектор, където е свързан с една пропускателна клапа и от там влиза във входящия колектор. Няма нужда самия двигател да се модифицира, ако е модел с искрово запалване.  Една част от отпадъчните газове се прихваща в края на тръбата за отпадни газове и отива във вътрешната камера към изходния колектор в другия край, смесена със стартово гориво (гориво, което служи за началното запалване на двигателя, напр. бензин) и изпарява под частичен вакуум (негативно налягане) създаден от мотора и при необходимост от допълнителна вакуумна помпа.
Интересно е да се отбележи, че температурата в крайната изходна точка е  1-2 градуса по/малка от тази  на въздуха при входната точка. Ако тръбата на плазменото поле е твърде къса или твърде дълга по отношение на гъстотата  на използуваното гориво, краят който е най-близо до мотора прегрява или пък от другия край се формира лед.

Плазмата е феномен, все още недостатъчно изучен, но съвсем реален.

Можем да опишем феномена който  възниква в PMC-GEET като контролирана светкавица.
Когато в природата топли и студени въздушни маси движещи се в  насрещни посоки се сблъскват, получава се електрически заряд - сферичен или подобен на фонтан. Това зависи от дали въздущната маса има радиален (лъчеобразен) или надлъжен тип проводимост. Много електрически разряди от този тип не са видими, други са подсилени от влажността и излъчват в едно енергийно поле приличащо на цветни светлини.

Когато електро-магнитното поле е и радиално, и надлъжно, и уравновесено за създаването на център на плазмената реакция, тогава то достига своя максимум на ефикасност. 


В природата светкавицата може да стигне до температури от 32 000° C  и 1 милиард волта. Това самогенерирано плазмено поле е същото, което се създава в реактора на PMC-GEET без да използува външен енергиен източник  и без да изхабява частите му (конструкцията).

Компонентите на PMC-GEET позволяват универсално приложение на почти цялата топлина, произведена в плазмата, която стабилизира електронния поток. Плазмата се създава  в изобилие, тъй като се използува стабилно самоподдържащо се магнитно поле и няма проблеми свързани със случайни плазмени натрупвания, защото всяка молекула се поддържа с постоянен потенциал и в зависимот от нуждата тя контролира полето което се стабилизира от само себе си  в особен връзка.

Концентрираната плазма във вътрешната тръба формира върху стоманената ос ("пръчка") сфера от плазма, през която минават парите на горивото и се превръщат в синтезиран природен газ, богат на водород.

Плазменият заряд е много силен и ако забравим някой инструмент върху реактора на работещ голям двигател, ще трябва да го дърпаме здраво с две ръце, за да го отлепим.


Всякакъв видео или фото филм в радиус един метър от реактора бива експониран и изтрит непоправимо, без да може да се използува повторно. Има и други възможни ефекти в близост с радиатора - изтриване на магнитни банкови карти, както се случи например с Др Wood.

Направени бяха многобройни опити с цел подобряване продукцията на плазма в PMC-GEET с външни електрически уреди , но те всички се провалиха. Всъщност, външната интерференция се противопоставя на "природното" електро/магнетично поле, създадено от PMC-GEET, което предизвиква срутването на цялото магнитно поле и всичко спира.

Във PMC-GEET вътрешното движение се схожда в специфичната посоката на създадения плазмен поток , което прави магнитното поле много по-силно и подобрява  молекулното или атомно делене  (dissociation).

Без  пропорционално увеличаване на всички други елементи не може да се очаква  само усилването на електрическата дъга/магнитно поле да бъде достатъчна причина за успеха на било какъв опит.  Когато идеалната  плазмена реакция бъде създадена, тогава идва моментът да разнообразим "концерта" увеличавайки или намалявайки различните параметри с цел увеличаване или намаляване на продукцията на плазма.

Изследователската работа върху PMC-GEET е била емпирична. (Pantone я сравнява с тази на Edison когато е работил върху електрическата лампа). Тя позволи да се уверим че откритието функционира добре, но ще трябва още теория и информатизирани модели, за да е оптимизират всички възможности.

С тази цел трябва да се ангажират учени с отворено съзнание и новаторски дух. С добре функциониращи прототипи, учените биха разнищили лесно тази технология. Въпреки поканите, отправени към стотици учени, само няколко присъстваха на демонстрации. Многобройните потенциални инвеститори, които видяха лично и много пъти демонстрациите на  PMC-GEET, се присъединиха към редиците на т.нар. "компетентни" хора, които не намериха  време  да дойдат и да видят устройството.

Най-голямата пречка е скептицизма на учените, който се изразява с една дума: "Невъзможно". [или по нашенски -- "Те таквоа животно нема оти е невъзможно :-) ]

Др Grant Wood който работи с GEET известно време има по-подходяща дума: "Атипично".

Трудно е да се осъществят изпитания в големи лаборатории като Lawrence Livermore, Southwest Research Lab... Трябва първо да бъдат убедени, че технологията функционира, и после да им се предложат големи суми пари, тъй като шефовете на тези лаборатории не желаят да губят от скъпоценното си време, ни пари. Всъщност те не разбират начина на работа на това устройство.

Неактивен vaskudvdd

  • Четящ
  • *
  • Публикации: 7
Re: Свободната енергия и генератори
« Отговор #396 -: Ноември 01, 2007, 17:03:37 pm »
    Не знам колко е позволено да се дават препратки към други форуми, ама ей сега аз ще го направя. Нали най-важното е да се разпространява информацията.  Та ето тука: http://www.jivdom.info/forum/index.php?showtopic=284
 се е провела доста интересна дискусия. От там са и линковете които постнах по-горе. Има и още интересни линкове.

Неактивен SMSI-H

  • Доста Писал
  • ****
  • Публикации: 1 199
Re: Свободната енергия и генератори
« Отговор #397 -: Ноември 02, 2007, 19:54:20 pm »
     Прясна новина! Днес на първа страница на вестник "168 часа" е следното заглавие "Кола, вървяща с вода, конструира българин".

     Инж. Чавдар Каменаров обикаля Пловдив с четири литра чешмяна вода в резервоара.
     
     Двамата, бащата инж. Чавдар Каменаров и синът Пламен Каменаров, от три години работят върху изобретението си. Преди три седмици подкарват старата Шкода 120 и изминават първите 50 километра с вода от кухненската чешма.
     Цитат от вестника:"Водата от резервоара се загрява и се превръща в пара. Водните пари се отвеждат в реактора. Системата ни, общо казано, разлага водата по магнитно-термичен път. Вътре в реактора има магнитно ядро, което, под влиянието на висока температура, взаимодейства с водата. Създаденото магнитно поле прави водната молекула нестабилна и тя се разлага на водорот и кислород."
     Инж. Чавдар Каменаров е преподавател в Пловдивската гимназия по транспорт. Двамата със сина му са измислили и система от тръби, с помоща на които вредните газове от автомобила заграват първо реактора, а след това и водния резервоар.
     "Колата се нуждае и от бензин. Горивото е за първите петнайсетина минути, за да загрее двигателят. Тогава посредством изгорелите газове се загрява водата в резервоара и реактора. След това колата тръгва на вода", разказва Пламен Каменаров. Той допълва, че шкодата ветеран все пак не може да върви само с чиста вода. Изобретателите прикзнават, че по тръбите тече 80% вода и 20% бензин, който служи като катализатор. С 80% вода и 20% бенкзин в резервоара шкодата се движи безпроблемно по пловдивските улици, както установи екип на "168 часа", след като се повози в нея.

    Цитат: Американският институт "Игъл Ризърч" и лично президентът му Джордж Вайсман се е обаждал няколко пъти, за да пита докъде са стигнали българите в своята разработка. След напредването на проучванията от института решават да пратят човек в България, който лично да се убеди дали наистина колата върви с вода. Учените от института дори предлагат своя технология, която да бъде монтирана на старата шкода. "Големият шеф Джордж Вайсман спомена, че мога да използувам генератор с Браунов газ. Малка, но важна подронбност е, че американците ми искат 20 хил. долара за този генератор. Явно не се и съмняват, че зад мен стоят мощни спонсори. Едва ли въобще предполагат на какво дередже е държавата", усмихва се ученият.

     Тази информация предполагам е достатъчна да размърда пловдивските съфорумци... Дерзайте момчета! Бъдещето е във водата от чешмата! ;) ;) :) :) :) Проверката ще покаже...
« Последна редакция: Ноември 09, 2007, 13:36:03 pm от H. »

Неактивен jediguardian

  • Пишещ
  • ***
  • Публикации: 571
    • Сериалът Heroes
Re: Свободната енергия и генератори
« Отговор #398 -: Ноември 02, 2007, 20:12:35 pm »
Не е първият и няма и да е последният направил такъв двигател. Въпросът е, че няма начин да се направи масово, защото "тези от горе" няма да позволят  >:(

Неактивен Gogo

  • Малко Писал
  • **
  • Публикации: 275
Re: Свободната енергия и генератори
« Отговор #399 -: Ноември 02, 2007, 21:55:52 pm »
мда,аз си карам колата повече от година така :D,описъл съм  подробно в този ,както и в още няколко форума как става процеса миналата година есента още.
http://www.xnetbg.com/www/site/smf/index.php?topic=3000.150

Неактивен SMSI-H

  • Доста Писал
  • ****
  • Публикации: 1 199
Re: Свободната енергия и генератори
« Отговор #400 -: Ноември 02, 2007, 23:27:12 pm »
   Gogo,
   Имам два въпроса. Може ли да се използва за катализатор на електрони друг метал, имам предвид сребро. Каква степен на отдаване на свободни електрони трябва да има метала и ако е друг вид, не олово, какво тегло сферички от сътветния вид метал /няма братче платина, има само сребро/ трябва да се сложи в "магнитния филтър".300 грама сребро ще стигнат ли?
   Вторият ми мъпрос е. Къде точно постави "магнитния филтър" в двигателя на ладата. Между въздушния филтър и катализатора ли, където има достатъчно място, или на входа на самия въздушен филтър, където въздухът има напор поради тесния отвор на кожуха на филтъра? Дай по-добро описание на мястото.

Неактивен Gogo

  • Малко Писал
  • **
  • Публикации: 275
Re: Свободната енергия и генератори
« Отговор #401 -: Ноември 03, 2007, 10:34:51 am »
   Gogo,
   Имам два въпроса. Може ли да се използва за катализатор на електрони друг метал, имам предвид сребро. Каква степен на отдаване на свободни електрони трябва да има метала и ако е друг вид, не олово, какво тегло сферички от сътветния вид метал /няма братче платина, има само сребро/ трябва да се сложи в "магнитния филтър".300 грама сребро ще стигнат ли?
   Вторият ми мъпрос е. Къде точно постави "магнитния филтър" в двигателя на ладата. Между въздушния филтър и катализатора ли, където има достатъчно място, или на входа на самия въздушен филтър, където въздухът има напор поради тесния отвор на кожуха на филтъра? Дай по-добро описание на мястото.
Начи ще ти кажа,ама утре да не прочетем във вестника че си велик откривател на топлата вода :).
1.За катализатор се ползват метали от 6 група на менделеевата таблица.Като количество -трябва опитно да разбереш колко.
2.Магнитите и катализатора при мене са в една обща кутия като катализатора е между магнитите.Тази кутия съм я поставил след въздушния филтър като съм я закрепил за неговия отвор от където смуче въздух зимата.Има само едно нещо дето трябва да се спази тук-сечението на отвора на въздушния ти филтър да е равно на сачението на отвора на магнитния катализатор,за да може да си минава същото количество като обем въздух,за единица време,даже ако е в повече е по добре.
ПС.Много е важно да разбереш процеса и да си го обясниш сам на себе си подробно, защото после иска много финни настроики,който трябва да се направят за да се отпуши реакцията.
2ПС.В един друг форум бех писал много и бех отговарял на много въпроси -демек бех загубил много време в писане, и накрая взеха че ми изтриха всичките постове където имаше подробни обяснения и отговори на хората.Админа там ми каза тогава че никои не го бил повторил и затова ги дялнал-аз му отговорих че също не съм повторил много от различните открития и патенти който има по света ,но въпреки това не съм ги изтрил,нито съм ги отрекъл ;)!
аиде успех!

Неактивен SMSI-H

  • Доста Писал
  • ****
  • Публикации: 1 199
Re: Свободната енергия и генератори
« Отговор #402 -: Ноември 03, 2007, 14:12:29 pm »
      Мерси за обясненията, но аз преди не зададох точно единия си въпрос.Не ми стана ясно, къде точно да се постави катализатора. Бях ти написал това:
   Къде точно постави "магнитния филтър" в двигателя на ладата. Между въздушния филтър и катализатора ли, където има достатъчно място, или на входа на самия въздушен филтър...
Въпросът ми беше по-точно; между въздушния филтър и карбуратора ли, или преди сдвоената им система, но пак преди въздушния филтър. От сайта "беинса", разбрах, че подаването на въздух трябва да е винаги на зимно включване, за да може да се загряват водните пари допълнително от ауспуха. Питам, здащото пространството между самият въздушен филтър и карбуратора е много малко. И така според мен катализатора трябва да се постави на входа на кожуха на въздушния филтър и да се включи на зимно положение.
     А какво би казал за новите коли с електронно запалване? Твоята система, доколкото разбирам, е само за старите автомобили без компютри и сложна електроника, и даже е неприложима за карбуратор с моноинжекция.За пълна инжекция изобщо не си го представям. Знаеш ли колко съжалявам сега, като ти видях системата, че си продадох Москвича преди две години и си купих Рено!!!... >:( >:( >:( Според мен електронното регулиране на запалването в новите автомобили е пречка за цялата конструкция, тъй като искрата се регулира автоматично и предварението на делкото не може да се донаглася според нуждата на системата ти.
     Пък и една малка подробност. На Ладата не знам, но на делкото на Москвича /на старите чисти дванайсетаци/ има втора скала за регулиране на предварението, която се освобождава с друг болт, но тази скала е от другата страна на делкото,в горната част на ствола,под дистрибутурната капачка и главното тяло на корпуса  на делкото, и е противополжна на големия болт, който се вижда ясно до кондензатора и се ползва най-много. Така че при старите Москвичи можеш да регулираш предварението сигурно докъм 70 градуса спрямо нормалното.Чактиса ли?
     

Неактивен Gogo

  • Малко Писал
  • **
  • Публикации: 275
Re: Свободната енергия и генератори
« Отговор #403 -: Ноември 04, 2007, 03:55:55 am »

2.Магнитите и катализатора при мене са в една обща кутия като катализатора е между магнитите.Тази кутия съм я поставил след въздушния филтър като съм я закрепил за неговия отвор от където смуче въздух зимата.
:DТрябвало е да прочетеш първото и второто изречение от т.2 по внимателно, и може би, щеше да видиш и отговора.Ако въпреки тънкия ми намек, все още не си разбрал предлагам да направим една дискусия и да обсъдим подробно какво означава второто изречение от т.2 ;)
относно електронното запалване и по съвременните коли с борд компютър-решение имам,но то ще е по натам някои друг ден,след като го тествам и имам лични наблюдения върху него и различните режими на работа.
Сега едно малко лирично отклонение:всеки божи ден аз отивам с колата до едно място,значи карам си по главен път  с много коли по него,след това правя завои в една пресечка и спирам.След малко тръгвам отново,обръщам и стигам до главния път.Тук става интересното-по главния път има нон стоп поток от коли и на мене ми трябват минимум 4-5 мин. псуване с глас,ядосване, и ръкомахане докато някои от шъофъорите който карат по този главен път да се усети че от пресечката трябва да излезне поне една кола и да намали за да и даде път.Отделно това дето всеки трети кара като кандидат камикадзе взел на тати колата и настъпил педала до края за да разбере колко ли ще издържи двигателя преди да се скапе.Не на последно място и постоянно пияните или,нахални шъофъори който ти взимат предимството и прочие постоянни нарушения на правилника от почти всеки.Карането на кола вече не е като преди 20 години да си караш спокоино и без грижи,спазвайки знаците и имаики страх от катаджиите, а е постоянно блещене на всички посоки да не се появи отнякъде някъв и да ти отнесе най-малкото калника,или да те спре катаджия и да ти отмъкне 10-20лв.С две думи некъв ужас,колите са прекалено много,пътищата са прекалено тясни и с дупки и т.н. знаем си дереджето.
Поради тези причини някои малки тънкости от този режим който аз съм разбрал, си ги оставям са себе си,и пиша само най нужното,колкото да дам основата и да покажа че това работи,без подробностите а който има ъкъл в главата ще се усети и за подробностите.

Неактивен SMSI-H

  • Доста Писал
  • ****
  • Публикации: 1 199
Re: Свободната енергия и генератори
« Отговор #404 -: Ноември 04, 2007, 11:21:11 am »
2.Магнитите и катализатора при мене са в една обща кутия като катализатора е между магнитите.Тази кутия съм я поставил след въздушния филтър като съм я закрепил за неговия отвор от където смуче въздух зимата.
     Сега ходих да видя Ладата /2007/ на един комшия. Значи филтърът е почти идентичен с този на Москвича, щото карбураторите са същите, само се различават в моделите. Обаче при Ладата отвора на входа за въздуха нямаше лятно/зимно.Има само лятно, докато при Москвича, просто местиш маркуча за зимно, като го закачаш върху ламариненото радиаторче, сложено на изходящия колектор. Та така, според мен, кутията с магнитите и катализатора си я сложил на входа на кожуха на филтъра и тъй като самият въздушен филтър е вътре в кожуха, кутията, де факто, се намира преди самия филтър, и за да влязат водните пари в карбуратора, първо минават през въздушния филтър.
     А според мен би могъл още да намалиш разхода на бензин. Чисто и просто трябва да се изключи притокът му. И тъй като бензиновата помпа на Ладата работи нон стоп, това може да стане с едно кранче на маркуча за бензина, някъде преди бензиновата помпа, едно жило до купето, и удобство за включване-изключване на кранчето от мястото на шофьора. Или пък да си инсталираш от някой стар бракуван западен автомобил електрическа бензинова помпа, да не ползваш по този начин оригиналната, и с едно кабелче до купето да си решиш проблема с притока на бензин. ТАЗИ СИСТЕМА БИ ТРЯБВАЛО ДА РАБОТИ И БЕЗ БЕНЗИН.БЕНЗИНА МОЖЕ ДА СЕ ПОЛЗВА САМО В НАЧАЛНИЯ МОМЕНТ ЗА ВДИГАНЕ НА ТЕМПЕРАТУРАТА НА ВОДАТА И ИЗПАРЕНИЕТО Й, СЛЕД КОЕТО СТАВА НЕНУЖЕН. Но тогава горивната смес трябва да стане по-богата на водни пари, което да замества липсата на бензин. И тъй-като модифицирането ти на карбуратора, с цел обедняване на сместта откъм органично гориво, прави намаляване на бензина е ясно, че той може да бъде игнориран след старта на изпарението на водата. Според мен има логика. Само не ми е ясно каква роля играе времето на подаването на искрата в цилиндрите.ЗНАЧИ БЕНЗИНЪТ ТРЯБВА ДА СЕ ПОЛЗВА САМО ЗА СТАРТИРАНЕ НА ДВИГАТЕЛЯ И РАБОТА ОТ НЯКОЛКО МИНУТИ, КОЛКОТО ДА ЗАПОЧНЕ ИЗПАРЕНИЕ НА ВОДАТА В ЗАВИСИМОСТ ОТ ТЕМПЕРАТУРАТА НА ОКОЛНИЯ ВЪЗДУХ.
     Каква форма имат постоянните магнити от твърди дискове, които си използвал /не съм виждал такива/?Кръгла или правоъгълна. Какви са им размерите, дебелината?Ако са кръгли, за да ги вкараш в кутията, мадифицираш ли ги /изрязваш ли от тях, за да получиш правоъгълник, който е удобен за инсталиране в кутията/?Каква е гъстотата на разположение на  оловните сфери между плочите на магнитите?

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27