Автор Тема: Заговорът срещу автомобилите с електрозадвижване!  (Прочетена 4499 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

thecolonel

  • Гост
В своята над 100 годишна история негово величество Автомобилът фактически не е мръднал технологично от първоначалната  си конструкция. Силно усъвършенстван - да, но без революционен пробив във най-важното - двигателя. Вездесъщият Двигател с вътрешно горене остава единствения масов способ за задвижване на МПС-тата.
Как пък нито един водещ производител не направи опит за технологичен пробив във това отношение. Отговорът е само един - Някои богати и властимащи чичковци нямат полза от това. Щото кой ще им купува петрола след това!
 А едно от решенията е в ръцете на хората от доста години. И чак в последните 10-тина взеха да се появяват плахи надежди за малка промяна в това отношение. Хибридните модели на Тойота и Лексус вече са факт, само дето са "много скъпи" за масово производство. Хонда и някои други направиха успешни разработки на 100%-ви електромобили, но незнайно защо се "отказаха" от серийно производство. Имаше една супер печеливша идея /май беше на Хонда/, проста и гениална - високо ефективните никел-кадмиеви акумулаторни блокове се оформят като отделен сменяем конструктивен модул към колата. Едно зареждане позволява 180-200 км път /толкова колкото пътувам всяка седмица из града/. При необходимост от зареждане отиваш на зарядната станция /т.е. бензиностанцията/ за 2-3 мин. ти сменят блока със зареден, плащаш си енергията и караш до следващата "бензиностанция". Лошото в случая е, че не харчиш пари за петролни продукти. А това вече  някои "богати чичковци" няма да го допуснат.

Morozko

  • Гост
В своята над 100 годишна история негово величество Автомобилът фактически не е мръднал технологично от първоначалната  си конструкция. Силно усъвършенстван - да, но без революционен пробив във най-важното - двигателя. Вездесъщият Двигател с вътрешно горене остава единствения масов способ за задвижване на МПС-тата.
Как пък нито един водещ производител не направи опит за технологичен пробив във това отношение. Отговорът е само един - Някои богати и властимащи чичковци нямат полза от това. Щото кой ще им купува петрола след това!
 А едно от решенията е в ръцете на хората от доста години. И чак в последните 10-тина взеха да се появяват плахи надежди за малка промяна в това отношение. Хибридните модели на Тойота и Лексус вече са факт, само дето са "много скъпи" за масово производство. Хонда и някои други направиха успешни разработки на 100%-ви електромобили, но незнайно защо се "отказаха" от серийно производство. Имаше една супер печеливша идея /май беше на Хонда/, проста и гениална - високо ефективните никел-кадмиеви акумулаторни блокове се оформят като отделен сменяем конструктивен модул към колата. Едно зареждане позволява 180-200 км път /толкова колкото пътувам всяка седмица из града/. При необходимост от зареждане отиваш на зарядната станция /т.е. бензиностанцията/ за 2-3 мин. ти сменят блока със зареден, плащаш си енергията и караш до следващата "бензиностанция". Лошото в случая е, че не харчиш пари за петролни продукти. А това вече  някои "богати чичковци" няма да го допуснат.


То защото тока е без пари разбираш ли... Имаш ли представа, че особено в летните месеци се пренатоварва супер много ел. мрежата и си представи сега как 1/3 от колите по земята се включват да се зареждат... Няма как да се случи просто. Да не говориме, че самото производство на ток съвсем не е екологично, ама и ти да не си мислиш като американците, че тока извира от контакта... Още повече е след като станат негодни за употреба, тия батерии пак са доста вредни за околната среда!! Така че има доста аспекти, от които може да се наблюдава ситуацията!
« Последна редакция: Април 16, 2007, 17:49:51 pm от H. »

Неактивен H.

  • Много Писал
  • *****
  • Публикации: 8 652
  • In Lies We Trust...
Ситуацията е една. И тя е че има хиляди алтернативи и нито една осъществена.

Неактивен Alien

  • Много Писал
  • *****
  • Публикации: 6 658
  • WATCHER
Цитат
В своята над 100 годишна история негово величество Автомобилът фактически не е мръднал технологично от първоначалната  си конструкция

Да и не е само това! С всички технологии е напрактика така. Правят се неща не за да са полезни с нещо , а за да се печели пари от тях . А за да се печели те хем трябва да харчат нещо хем по възможност да се сменят колкото може по често - и затова се правят и да се чупят лесно!Затова и ги няма "истинските" продукти които могат да променят бита на хората.Цялата система е сбъркана!

Eon

  • Гост
Ситуацията е една. И тя е че има хиляди алтернативи и нито една осъществена.
И няма да се осъществи докато не се изчерпе петрола, въглищата и гaзTа. След това ще се премине пак към алтернативни енергии, като контрола, лиценза и оборудването пак ще е в ръцете на тези от енергийната индустрия.
« Последна редакция: Април 16, 2007, 20:32:59 pm от Eon »

thecolonel

  • Гост
...То защото тока е без пари разбираш ли...
Все пак е около 2/3 по-евтино от най-икономичния автомобил с ДВГ. А екологичните ползи са безспорни - представете си Орлов мост една седмица без пушеци. А хибридните автомобили - в града на електро, а по магистралата с ДВГ. Супер само дето консумацията на горива съответно продажбите падат с 1/3.
« Последна редакция: Април 16, 2007, 20:48:34 pm от thecolonel »

Неактивен Admin

  • White Force Fighter
  • Доста Писал
  • ****
  • Публикации: 1 742
  • MAY THE FORCE BE WITH YOU
    • Light Motion Design Studio
Цитат
...То защото тока е без пари разбираш ли...маш ли представа, че особено в летните месеци се пренатоварва супер много ел. мрежата и си представи сега как 1/3 от колите по земята се включват да се зареждат...

Човече, електромобилите не се плъгват в електро станции, за да им се зареждат батериите с ток, ами ползват хибридни технологии за зареждането на батериите - Пример: Ползва се биодизел за заражедането на батериите, които след зареждане работят 300 км при средна скорост 100 км в час.

Така че за какво пренатоварване ми говориш на ел. мрежа не ми е ясно. Препоръчвам ти да прочетеш Технологичната секция в еко сайта на Хнетбг като пуснем основния тази нощ. Там има много точна информация за еко колите и техните двигатели.

И не е така, че никой не иска да се пускат в употреба, ами просто няма достатъчно реклама. Много хора специално в Германия карат на биодизел и значително малко с хибридни електрически.
« Последна редакция: Април 16, 2007, 22:08:09 pm от Admin »
VOX UNIUS - VOX NULIUS
-------------------------------
The change is in your mind!

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27