Автор Тема: Лондон-Калкута - поредната премълчана тема  (Прочетена 3372 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

Неактивен deznam

  • Малко Писал
  • **
  • Публикации: 286
Току-що по БНТ представителите на РЗС споменаха автомагистрала и жп-линия ЛОНДОН-КАЛКУТА ,която щяла да раздели София на северна и южна и ,че тези две части нямало да бъдат същите, а разделени ,мислели за промяна на градоустройствения план.


Някой да Знае нещо повече по въпроса?


Еврокоридор №10 - (Лондон-Калкута) в частта си от Будапеща-Белград-София-Истанбул е определено най-краткият и удобен път от Западна Европа за Близкия и Средния Изток. Макар първоначално той не фигурира в еврокоридорите, записани в Критската конференция (поради действащото тогава ембарго срещу Съюзна република Югославия), впоследствие, след премахване на ембаргото, бе обявен за Еврокоридор № 10 на конференцията в Хелзинки.
От съществено значение за Столицата е и развитието на Еврокоридор № 4. В определените еврокоридори от Паневропейската конференция в Крит той се разглежда като алтернативно трасе на класическия трансконтинентален път Лондон-Калкута при преминаването му през Съюзна република Югославия (по време на ембаргото). Трасето през Румъния обаче (Будапеща-Букурещ-Констанца) не може сериозно да се разглежда като конкурентно на трасето Будапеща-Белград-София-Истанбул. Същото се отнася и до трасето Будапеща-Крайова-Видин-София-Солун, като конкуриращо това през Белград-София-Солун.
« Последна редакция: Ноември 15, 2009, 23:47:37 pm от Mirotvorec »
Ако не искаш да бъдеш наковалня, трябва да бъдеш чук.

Неактивен momo

  • Четящ
  • *
  • Публикации: 184
Re:Лондон-Калкута - поредната премълчана тема
« Отговор #1 -: Ноември 16, 2009, 13:50:28 pm »
Никъде магистралите на минават през центъра на градовете(е освен в България де).

Неактивен deznam

  • Малко Писал
  • **
  • Публикации: 286
Re:Лондон-Калкута - поредната премълчана тема
« Отговор #2 -: Ноември 25, 2009, 14:33:16 pm »
Ето го пълното изказване от сайта на дарик:



Павел Попов: „Жизнено важно е да има алтернатива, специално за общия план. Тя трябва да легне върху алтернативно виждане на бъдещето, на предвиждане, което е колкото професионално, толкова и философско и емоционално. Нищо подобно няма в това, което общината се опитва да наложи и това, което за 20 години произведе като тенденция, като общ план. Например, би трябвало да е кристално ясно за всеки, който мисли за общия план, а още повече за тези, които го гласуват, че край София, защото няма как другояче, ще мине грамадната магистрала Лондон-Калкута, което означава бърза железница, огромна инфраструктура. И София, ако иска да остане част от Европа, няма да бъде това, което беше. Ще се разделели Софийското поле на северна и южна част и те няма да имат почти нищо общо, и би трябвало да нямат. Тъй като моите колеги и чиновниците, които ги ръководят, знаят, че ще влязат в тежки конфликти с всички малки и големи сили, които тази магистрала ще засегне, те просто не я поставят на дневен ред, а оттам тръгва цялото градоустройство на София. Да, ГЕРБ имаше повече избиратели отколкото всички други и голяма част от тях бяха семействата на администрацията. Администрацията, която аз недвусмислено заплаших. Мисля си, че ако хората престанат да мислят, че има предрешени избори, ако решат, че те също имат право да вземат участие в упражняването на властта всеки четири години, картината ще бъде съвсем друга още след две".
Ако не искаш да бъдеш наковалня, трябва да бъдеш чук.

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27