Глобалното затопляне и глобалната манипулация
Напоследък започват да изплуват все повече интересни данни, теории и поводи за размисъл около климата и т.н. “Глобално затопляне”.
Както знаем, основните теории, на които повечето учени наблягат, е че глобално затопляне не само съществува, но и за него вина носи изцяло човечеството чрез замърсяването (Което, разбира се, е безспорен факт само по себе си) на въздуха с въглероден диоксид. Тук ще се спрем на някои алтернативни възможности на климата и теории за ползата от съществуващите официални твърдения.
Един от често споменаваните аргументи в полза на теорията за глобалното затопляне е, че през изминалия век температурите в световен мащаб са се повишили с около 1 градус. Трудно може да се каже, обаче, доколко това е необичайно. Както знаем, земята преминава през различни цикли и климатът се променя постоянно в една или друга посока. Наред с това трудно може да се определи температура “в световен мащаб”. Както ни е известно, през зимата на 2007 се наблюдават рекордни студове в много части на света. Наред с тях, дори някъде да се наблюдават рекордни жеги, това не може да означава глобално затопляне. През 2005 представител на “Грийн пийс” обясни по повод на глобалното затопляне, че то може да означава “По-сухо, по-студено, по-влажно”. С други думи, всякакви условия са доказателства именно за глобално затопляне. Колко убедително... В такъв случай със същия успех може да се твърди, че съществува и глобално застудяване, както и че не съществува нищо от тези неща, разбира се.
Напоследък някои учени твърдят, че затопляне се наблюдава при всички планети от Слънчевото затопляне и че то е по-глобално, отколкото сме свикнали да мислим. Астрономът Хабибул Абдусаматов от Пулковската обсерватория твърди, че идва глобално застудяване, а причините за него, както и за досегашното затопляне, са в Слънцето, което не свети равномерно. Тази теория обяснява и затоплянето на други планети от нашата слънчева система.
Също така съществуват теории, че топенето на полярните ледници може би се предизвиква от лава, което би означавало, че дори ако затоплянето е глобално, то би могло да се дължи на фактори под, а не над повърхността на земята, с други думи – да бъде изцяло естествен процес.
Официалните теории за глобално затопляне могат да имат като цел и прикриване на експерименти с климата (Някога чудили ли сте се защо има дни, в които прогнозата се различава дори с 10 градуса от реалната температура?), част от които биха могли да бъдат и т.н. “Чемтрейлс”, за които ще стане дума в отделна статия.
Доколко една или друга от тези теории е вярна, трудно бихме могли да кажем като обикновени наблюдатели, но можем да кажем, че всяка от тях е вероятна и не бива да се изключва. Наред с това можем да поразсъждаваме над определени глобални тенденции от икономическо и политическо естество. Вероятно много от вас вече са чували за т.н. “Въглеродна такса”, наложена върху въглеродното съдържание на горивата. Тя идва да покаже, че евентуално глобално затопляне, причинено от човешката дейност, е всъщност златна мина за политическо-икономическия елит. Наред с тази такса биха могли да се измислят още много инструменти за икономически натиск, базирани на тази теория. В това число все повече забрани за изплзване на автомобили, произведени преди определена година, и по този начин принуждаването на населението да харчи повече и повече за закупуването на автомобили. Наред с това не бива да се подценява и психологическото влияние върху населението, като бива убеждавано, че носи основна вина за глобалния климат; и наред с това бива плашено от приближаващи катаклизми. Както знаем, колкото повече населението бива държано в страх, толкова по-лесно и по-голям контрол може да се упражнява над него, като наред с това вниманието му бива отклонявано от дейностите, които управляващият елит ежедневно извършва в ущърб на хората, в това число замърсяването на въздуха и евентуалното глобално затопляне. За какво става въпрос? Нека се замислим над теорията, че изгорелите газове от автомобилите са основен виновник за евентуалното глобално затопляне. Ако това е така, тогава как точно таксите биха променили това, и дали това е решението на проблема? Повече от ясно е, че автомобилите в световен мащаб винаги ще са огромно количество така или иначе. Следователно истинската цел не е нито нашето добро, нито това на планетата (Което, разбира се, в много голяма степен е едно и също), а целта отново са парите и контролът (Колкото по-голят е икономическият натиск върху хората, толкова по-поробени и зависими от системата ще бъдат те). В противен случай чисто и просто щеше да се работи по посока замяна на сегашната технология с по-чиста, а и по-евтина. Вероятно неведнъж сте чували за сензационно откритие в тази област – кола, вървяща с вода или задвижвана по друг, много по-екологично чист начин,отколкото конвенционалните автомобили. И всяка подобна новина, която чувате, завършва по един и същи начин – просто бива забравена и повече не се чува за нея. Тук, разбира се, наред с досега споменатите икономически и политически интереси, водеща роля играят и тези на петролните магнати, които, както можем да се досетим, нямат интерес да допуснат развитието на алтернативна технология, и също се интересуват просто от парите, не и от последиците от дейността им върху нас и планетата ни.
Както всички знаете, въглероден диоксид отделя дори всеки един човек докато диша. Наред с него през своя живот отделя и известно количество метан, който също е сочен като един от причинителите на глобално затопляне. Като имаме предвид това, дали трябва в бъдеще да очакваме и такса “човешки живот”?