Автор Тема: Превозни средства задвижвани с алтернативна енергия  (Прочетена 46467 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

Неактивен Albinoni

  • Пишещ
  • ***
  • Публикации: 859
  • „L'amour est l'enfant de la liberte"
Re:Превозни средства задвижвани с алтернативна енергия
« Отговор #60 -: Ноември 07, 2006, 18:09:24 pm »
Разработиха свръхикономичен и безшумен самолет

7 Ноември 2006
БГ ФАКТОР

SAX-40 няма опашка, а при полет издава звук не по-силен от този на перална машина.SAX-40 няма опашка, а при полет издава звук като на перална машина. Британски и американски учени разработиха самолет, който е много по-тих и икономичен от съществуващите в момента. Освен това той се отличава с оригиналната си форма.

Машините, създадени по проекта Silent Aircraft Initiative (SAI), са измислени от специалистите в Кеймбриджския университет и Масачусетския технологичен институт (CMI - Cambridge-MIT Institute). От института съобщават, че при него липсва опашка, което му придава сходство с летяща мишка. Самите учени обаче предлагат технологията да бъде наречена по-различна: летящо (смесено) крило.

Новият вид самолет ще изразходва с 35 процента по-малко гориво, в сравнение с най-икономичните съвременни лайнери. При това звукът, който издава по време на полет ще бъде не по-силен от този на перална машина. Самолетът ще може да превозва до 215 пътника. Размахът на крилата му е 68 метра, а дължината 44 метра – както на Боинг 767. Не използва задкрилки, каквито имат съвременните пътнически реактивни самолети. Очаква се SAX-40 да започне редовни полети през 2030 година.

В изследването, на стойност около 3,4 млн. евро, са взели участие 40 изследователи от различни области в продължение на три години. Ръководители на проекта са проф. Ан Даулинг (Ann Dowling) от Кеймбриджския университет и проф. Ед Грейцър (Ed Greitzer) от Масачусетския технологичен институт


/снимка CMI/
« Последна редакция: Ноември 07, 2006, 18:40:31 pm от Albinoni »
„L'amour est l'enfant de la liberte" Всяко нещо, до което се докосваш е част от Пътя! Достигни до ис

Неактивен Alien

  • Много Писал
  • *****
  • Публикации: 6 668
  • WATCHER
Re:Превозни средства задвижвани с алтернативна енергия
« Отговор #61 -: Ноември 07, 2006, 18:50:25 pm »
Цитат
Очаква се SAX-40 да започне редовни полети през 2030 година.

Тез майтап ли си праят ве Голяма гавра. Се едно да кажа че съм разработил машина за телепортация ама ще я пусна в производство през 2120г.

Неактивен H.

  • Много Писал
  • *****
  • Публикации: 8 658
  • In Lies We Trust...
Re:Превозни средства задвижвани с алтернативна енергия
« Отговор #62 -: Ноември 08, 2006, 02:42:06 am »
Хаха, да, много зле, при положение, че дотогава ще "изобретят" нещо още по-добро, а този проект ще стои в килера :P

Неактивен P.E.A.C.E.

  • Доста Писал
  • ****
  • Публикации: 1 500
Re:Превозни средства задвижвани с алтернативна енергия
« Отговор #63 -: Ноември 08, 2006, 23:46:29 pm »
Разработиха свръхикономичен и безшумен самолет

7 Ноември 2006
БГ ФАКТОР

SAX-40 няма опашка, а при полет издава звук не по-силен от този на перална машина.SAX-40 няма опашка, а при полет издава звук като на перална машина. Британски и американски учени разработиха самолет, който е много по-тих и икономичен от съществуващите в момента. Освен това той се отличава с оригиналната си форма.

Машините, създадени по проекта Silent Aircraft Initiative (SAI), са измислени от специалистите в Кеймбриджския университет и Масачусетския технологичен институт (CMI - Cambridge-MIT Institute). От института съобщават, че при него липсва опашка, което му придава сходство с летяща мишка. Самите учени обаче предлагат технологията да бъде наречена по-различна: летящо (смесено) крило.

Новият вид самолет ще изразходва с 35 процента по-малко гориво, в сравнение с най-икономичните съвременни лайнери. При това звукът, който издава по време на полет ще бъде не по-силен от този на перална машина. Самолетът ще може да превозва до 215 пътника. Размахът на крилата му е 68 метра, а дължината 44 метра – както на Боинг 767. Не използва задкрилки, каквито имат съвременните пътнически реактивни самолети. Очаква се SAX-40 да започне редовни полети през 2030 година.

В изследването, на стойност около 3,4 млн. евро, са взели участие 40 изследователи от различни области в продължение на три години. Ръководители на проекта са проф. Ан Даулинг (Ann Dowling) от Кеймбриджския университет и проф. Ед Грейцър (Ed Greitzer) от Масачусетския технологичен институт


/снимка CMI/

Абе той добре е по тих от перална машина, ама зависи от пералната машина :)
Ако е като на баба ми ... аз на това чудо няма да се кача  :D
« Последна редакция: Ноември 09, 2006, 00:00:48 am от Alien »

Неактивен Нова Ера

  • Четящ
  • *
  • Публикации: 87
  • Една Земя за всички
    • Направи сам Енергийна революция
Re:Превозни средства задвижвани с алтернативна енергия
« Отговор #64 -: Декември 17, 2006, 13:58:59 pm »
Цитат
Очаква се SAX-40 да започне редовни полети през 2030 година.

Тез майтап ли си праят ве Голяма гавра. Се едно да кажа че съм разработил машина за телепортация ама ще я пусна в производство през 2120г.
Не, просто се очаква тогава вече бензина да е $10 литъра и от икономичния самолет да правят същата печалба като от неикономичните  :P

Неактивен Alien

  • Много Писал
  • *****
  • Публикации: 6 668
  • WATCHER
Дженерал Мотърс представи нова идея за електрически автомобил



Автомобилният гигант Дженерал Мотърс съживи провалилата се преди време идея за масов електрически автомобил, след като разкри новата си концепция за кола, наречена “Волт” и разработена да използва много малко или никакъв бензин.

Представен на Северноамериканското международно автоизложение, “Шевролет Волт” ще черпи енергия изключително от следващо поколение батерии, които ще се презареждат от малък бордови двигател – ако технологията е готова до две или три години.

“Ние разполагаме с напълно разработена концепция, но по-нататъшното разработване на батерията ще определи евентуалното стартиране на производство”, заяви вицепрезидентът на развойния отдел в компанията. Автомобилът е разработен да извършва пробег до 64 км. само с електрическа енергия, което го прави идеален за всекидневна семейна употреба.

За средния американски шофьор, който прекарва зад волана около 64 км. на ден или 23 хил. км на година, “Волт” няма да се нуждае от бензин и ще доведе до икономия на 1900 л. течно гориво, смятат от Дженерал Мотърс./Дарик радио

Неактивен Mirotvorec

  • Много Писал
  • *****
  • Публикации: 3 793
  • Азъ, от Народа на Еднорога
    • http://silverunicorn.org/
Електрически автомобил на батерии-това сигурно е детска играчка  :D   
А ако е истински, той си плаче за един генератор на свободна енергия  ;)
Не мисли като човек!-Крион

Неактивен Geo

  • Четящ
  • *
  • Публикации: 96
    • Fenomenibg.com
Цитат
Автомобилите, използващи био-гориво (етанол), могат да въздействат още по-негативно на природата и здравето на човек от стандартните бензинови двигатели, съобщават от automedia.bg.

Това твърди в свое изследване публикувано в списание Environmental Science and Technology, ученият от Станфордския университет в САЩ Марк Джейкобсън. Той е създал компютърен модел, симулиращ въздуха, който ще дишат в САЩ през 2020 г.

Според модела, ако всички автомобили се движат с биогориво, в редица райони на Америка ще се повиши съдържанието на озон. Това ще означава нарастване на смъртните случай, предизвикани от респираторни проблеми или астматични пристъпи.

До 2020 делът на използваното биогориво в Европейския съюз трябва да достигне 10%. Страните членки се споразумяха за това миналия месец в рамките на взиманите мерки за спиране на негативните промени в климата и използване на възобновяеми енергийни източници. Подобна тенденция има и в САЩ.

Моделът на Джейкобсън е разработен в два възможни фиктивни сценария за въздуха през 2020 г. В единия случай всички автомобили използват биогориво, в другия само бензин.

Естествено, в реалния живот подобни ситуации не са възможни, но Джейкобсън е целял да намери тенденциите, които биха започнали да преобладават при по-масово използване на дадения тип гориво.

Симулацията показва, че при увеличаване на биогоривата ще се увеличи и концентрацията на озон в определени райони на САЩ. Според компютъра това ще доведе до допълнителни 200 смъртни случая годишно и още около 1800 случая на нужна хоспитализация на болни хора.

Макар използването на етанол за гориво да води до намаляване наличността на два от основните канцерогенни елементи във въздуха, то води до повишаване количеството на други канцерогенни елементи.

Според модела в крайна сметка вредните вещества във въздуха биха били същите или дори повече в сравнение със ситуацията, при която автомобилите използват бензин. „Ако става въпрос за чист въздух, етанолът не е решение. Ако искате да го използвате добре, то не аргументирайте това решение с човешкото здраве. Етанолът не е по-добър от бензина, а в крайна сметка може да се окаже по-вреден”, заявява Марк Джейкобсън от Станфордския университет.

http://www.dnes.bg/article.php?id=35466

karutzar

  • Гост
Мисля, че преди време писах за това ( :'(ама не си спомням тук точно ли), за един тексасец, които даже изпрати чертежите си из нета - но по мистериозен начин (баси и вируса) твърдите дискове на всички форумци се оказаха форматирани при рестарт на РСто. Както и да е - стара история. Но това, което помня от случая беше смесица от химикали, която се сипва в резервоара, а след това се налива обикновена вода.  ;DМоже и с помпа - директно от реката. ;D Изчаква се 15тина минути и тръгваш на път. И беше без значение дали двигателя ти е дизел или бензин. Единственото условие беше да е инжектор. Толкова по въпроса. Това писах по-рано днес и на Теофил - технологиите ги има много отдавна. Със свободна енергия обикновения човек става независим от всякакви крадци, престъпници, и правителства. Става Свободен. Да ама Не!  :'( Човек трябва да бъде роб. А Роб се става само доброволно.
Нещо още от "спомените" ми - в куб, чиито ръбове са така направени, че при вакуум от вътре да не се разпадне, а уплътни се правят от противоположните страни два метални цилиндъра, които във вътрешноста са на определено (точно) разстояние един от друг. Куба се насипва с обикновен пясък (кварц) - "лисват" му се някакви химикали и определено количество вода и се затваря. Толкова. След известно време става вакуум подобен на този в промишлените лазери - ме можеш да го разбиеш и с 3 тонова преса. Нещо имаше (което не си спомням точно) за да не се получи волтова дъга от накрайниците - но с най-кратки думи - вързваш накрайниците към траф и си ти - безплатно електричество. Но не беше вечно - нещо като 10тина години гаранция.
Представете си такъв куб с разчерите на акомулатор - слагаш си го в къщи - и си готов. А защо не и да се "вгради" в всички ел. уреди?

Eon

  • Гост
За да се освободи обикновения човек от монопола наложен от енергийните гиганти трябва организация, която да е перфектна и да е на глобално ниво.

Така да се направи, че една сутрин всеки да е готов с домашния си енерг. източник и да покаже комбинация на пръстите на едната ръка с преобладаващ среден на енергийните монополни играчи.

Това е решението, но не ми се вярва да стане.

Неактивен Alien

  • Много Писал
  • *****
  • Публикации: 6 668
  • WATCHER
Re:Превозни средства задвижвани с алтернативна енергия
« Отговор #70 -: Октомври 14, 2007, 09:39:33 am »
Кола се движи изцяло на вода !!!

Американците почват да правят хамери за военните които ще могат да се движат хибридно на бензин или на вода, но технологията си бачка и само на вода. При това водата която се използва за пробег от 100 мили е  само 100 грама  което направо ме изуми. Вижте видеото направо е изумително   :o

http://www.mobilemag.com/content/100/354/C8115/

Неактивен insomnia1304

  • Много Писал
  • *****
  • Публикации: 2 314
Re:Превозни средства задвижвани с алтернативна енергия
« Отговор #71 -: Септември 19, 2008, 10:26:27 am »
„Даймлер“ пуска суперикономичен Мерцедес
 
   Автомобилният концерн „Даймлер“ реши да отбележи въвеждането на новото поколение дизелови мотори с пускането на ограничена серия Mercedes С-клас 250 CDI Blue Efficiency Prime Edition, съобщава „Дойче Веле“.
   Автомобилите се отличават с голяма икономичност, средният разход на гориво на 100 км ще бъде 5,2 литра. Мерцедесът ще има 4 цилиндров двигател с обем 2,2 литра, чиято мощност е 204 конски сили. Колата може да развие 100 км за 7 секунди. „Даймлер“ планира да произведе всичко на всичко само 5 хиляди такива коли. Минималната цена ще бъде 40 638 евро.

http://lev.bg/view_article.php?article_id=20076



Неактивен insomnia1304

  • Много Писал
  • *****
  • Публикации: 2 314
Re:Превозни средства задвижвани с алтернативна енергия
« Отговор #72 -: Септември 19, 2008, 10:53:17 am »
Електромобилът на Opel по-скъп от очакваното
Opel Flextreme... красив и скъп
Фотограф: Opel
 
   Автомобилният концерн Opel ще позиционира ценово планирания си електромодел Opel Flextreme чувствително над най-скъпия си модел Insignia. "Стремим се все пак към цена под 40 хил. евро", казва шефът на General Motors за Европа Карл-Петер Форстър.
   Така по всяка вероятност електромобилът ще стане най-скъпия модел на рюселхаймския производител. Според предварителните планове на вицепрезидента на General Motors, Боб Лутц, колата трябваше да струва около 30 хил. долара. Концернът трябваше да се откаже от тази цена заради високите разходи за литиево-йонните батерии, които специалисти определят на около 10 хил. долара.
"Опел" ще стартира серийното производство на електромобила си в края на 2011 г. "Колата ще е оборудвана с технологията на Chevrolet Volt", казва шефът на Opel Ханс Демант. Производството на "Волт" трябва да започне в САЩ през 2010 г. "С "Волт" имаме шанса да направим същински пробив на пазара", твърди Форстер. Все повече клиенти имали претенции към подобни иновации. Дали обаче ще са готови да плащат повече за тях, ще си проличи по-късно.

 http://www.capital.bg/showblog.php?storyid=551543 

Неактивен ceco2884

  • Четящ
  • *
  • Публикации: 6
Re:Превозни средства задвижвани с алтернативна енергия
« Отговор #73 -: Октомври 08, 2008, 00:34:54 am »




 Здравейте,
Във връзка с разработка "автомобил на вода"

Попаднах на сайта http://store2.data.bg/alabalani/ .

По принцип съм попадал на друг подобен сайт със същата разработка .

Доста си мислих тогава как може да се направи ( разбира се първо трябва да се направи елементарен екперимент с ток от автомобил , алуминиева тел и вода ) , но доста ме озадачи следното конструктивно решение :

След като водорода се отдели и се натрупва с някакво налягане в резервоара над водата , интересно каква трябва да е "тръбата от изолационен материал 25" ,в която се  подава алуминиевата тел , че да не позволи водата ( щото всъщност и тя е под налягане ) да не излиза пръскайки в обратна посока ?
 :-\

Ако уплътнението е гумено ,то скоро ще се износи и ефекта е същия. Все пак не малко метри тел трябва да преминат.

Според мен само заради този проблем ,конструкцията за подаване на телта , а и самата ролка тел трябва да се намира вътре в кутията . Това съответно ще усложни самия механизъм , но може би с някаква  система от магнити би могло да и се въздейства от вън.



В общи линии цялата машинарийка не би изглеждала така , както е на снимката и може би това е основната причина това устройство в този му вид , да не може да бъде практично.

Ако някой има някакви други решения или някаква допълнителна информация относно устройството или ако знаете някой да го е осъшествил - пишете ми на :    [email protected]


Неактивен Peacekeeper

  • Много Писал
  • *****
  • Публикации: 2 131
Големите производители обявиха своите планове
 
Водещите американски производители на автомобили обявиха амбициозни планове за въвеждане на електрически и хибридни модели.

Очаква се компаниите Дженеръл Моторс, Форд и Крайслер да покажат ново поколение коли на тазгодишното международно авто шоу в Детройт.

В неделя Форд обяви стратегия, която предвижда пускане на две електрически и една хибридна кола в периода 2010-2012 година. Компанията си партнира с Magna International, за да предложи електрически автомобил с пробег 100 мили с едно зареждане на литиево-йонните батерии.

Освен това, Форд ще добави хибридни версии на съществуващите модели Fusion Hybrid и Mercury Milan.

Американският производител ще си сътрудничи с ютилити компанията Southern California Edison и с правителствата на големи китайски градове, които ще промотират и тестват новите авто технологии.

Първоначално Форд ще продава по 5-10 хиляди електрически коли годишно, твърди Асошиейтед Прес, като се позовава на вицепрезидента по разработката на продукти Дерик Кузак.

Дженеръл Моторс, от своя страна, показа концептуален Cadillac Converj, способен да измине 40 мили с литиево-йонна батерия.

Компанията обяви също мини кола с четири врати, наречена Chevrolet Spark и първоначално известна като Chevy Beat. Моделът ще бъде пуснат в Европа през 2010-а година, а по-късно ще се появи и на американския пазар.

Очаква се днес Дженеръл Моторс да обяви, че ще произвежда батерии за коли в Мичиган.

Крайслер, междувременно, показа концепт на електрически седан 200C EV. Компанията планира също да пусне електрическа версия на Jeep Patriot.

http://www.technews.bg/info.php?id=11122

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27