Автор Тема: Eлектрогравитационен кондензатор на x_name41  (Прочетена 69 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

Неактивен x_name44

  • Четящ
  • *
  • Публикации: 1
Антигравитацията е вълнувала и завладявала открай време умовете на много хора по различни начини, някои са я отричали други са я приемали а трети са се опитвали да я докажат и т. н. Днес в 21 век обаче в нашето уж  "високотехнологично" съвремие на фона на смартфони, компютри и т. н. все още разчитаме на двигатели с вътрешно горене (и други морално остарели технологий) и в по голямата си част като залепени "пълзим" по земята. Във този
смисъл вижда се ясно изразен дисбаланс във технологичното развитие между определени сектори, което не е справедливо. Причините за това могат да бъдат най различни, но всъщност по вероятно е да са съсредоточени във един малък ограничен спектър, който няма да разглеждам сега. Конкретно моят проект представлява развитие на известната електрогравитационна лифтерна технология основана на ефекта на Бифелд-Браун и изследванията на Томас
Таунсенд Браун. Накратко с общи думи бих сформулирал три основни ключови момента, които водят до усъвършенстване на тази технология. 1. използване на твърд диелектрик (кварц, керамика, порцелан и т.н.) вместо въздушен, по този начин се увеличава капацитета за един и същ обем а също така се премахва и йонния вятър, който е установено експериментално, че всъщност и пречи тъй-като при раздалечаване на двата електрода на лифтера, йонния вятър се редуцира като се увеличава подемната сила и обратно. 2. използване на клетъчна или матрична структура на електродите (множество миниатюрни лифтери) с възможна висока разрешаваща способност... 3. използване на обикновен електромагнитен ВЧ високоволтов резонанс за захранване на получената по този начин асиметрична кондензаторна структура с определен капацитет. Използването на AC е продиктувано от факта, че е установено експериментално при лифтерна асиметрична проста конструкция, че поляритета на захранването не влияе на вектора на формираната сила, като освен това също е установена и важна зависимост между подемната сила и мощноста, която варира според разстоянието между двата електрода, честотата и т.н. и е от от около 0.1грама за 1 ват до 1 грам за 1 ват или повече. Другият съществен момент се изразява във това, че при DC високоволтово захранване има ограничение на мощноста, което води от своя страна съответно и до ограничение на подемната сила (затова при традиционните лифтери с въздушен диелектрик подемната сила е нищожна, именно защото няма мощност), докато при захранване с AC такова ограничение не съществува... И не на последно място асиметричната кондензаторна структура все пак е реактивен компонент със определен капацитет, която може да влезе в състава на резонансна верига работеща на определена честота, включваща индуктивност с висок качествен фактор (за сметка на масата) при което да се развие огромна реактивна мощност, и тъй-като подемната сила зависи именно от тази мощност, то тя би имала потенциал за революционно практическо приложение. Проектът за електрогравитационният кондензатор е замислен, като "двигателен" компонент за задвижване на какво ли не (както съм се изразил
тук), от табуретка до автомобил, камион и т. н., като основно той е предназначен за внедряване във общественния и масов транспорт, чрез евентуални конверсий на традиционните превозни средства с които сме свикнали. По предварителни данни характеристиките са зашеметяващи,като например възможност за развиване на скорости от порядъка на няколко десетки или стотици хиляди километра в час и повече, височина на полета неограничена, преодоляване на въздушното  съпротивление, инерцията и т. н. и всичко това благодарение на високоенергийната резонансна система с ниска консумация от захранващия източник, благодарение на високия качествен фактор (предварително е установено приемливо съотношение между маса на индуктивноста, подемната сила и консумираната мощност от захранващия източник). Моят проект има директна принципна връзка с тази статия тук на английски и на руски съответно

и кратко видео по въпроса и информация във приложените линкове към него
<a href="https://www.youtube.com/v/5hEJOwwn4-Y" target="_blank" class="new_win">https://www.youtube.com/v/5hEJOwwn4-Y</a>
« Последна редакция: Декември 04, 2017, 06:04:31 am от x_name44 »
x_name41

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27