ОФФТОПИК: Принципно от даден знак или лого могат да се направят много заключения, 'изводи', свързани с различни фигури, цветове, подредба според златното сечение или друг принцип и т.н.
И принципно, т.е. не мога да кажа дали се отнася за конкретно горепосоченото лого, е възможно да се направи следното нещо /съвсем опростена схема/:
1. Специалист в областта си създава дадена мислеформа в нематериалния свят. Тази мислеформа е с конкретни качества.
2. Задават й се и източници на енергия /трябва да се 'храни' по някакъв начин/, модели /програми/ на поведение - какво да прави и какво не, при какви обстоятелства - един вид алгоритми от типа: 'ако стане това и това --> ти ще направиш това и това", като при желание /и умение от страна на специалиста/ се влага и опция за самообучение и самоосигуряване на енергийни източници.
3. От тази същност /това практически е изкуствено създадено същество с интелект - нарича се ифрит, джин или по друг начин, различно/ се прави канал към реално съществуващ във физическия свят предмет /може и да не е във физическия свят, а например изображение или текст на екрана на компютъра или другаде/, а така също може и върху съвкупност от звуци, или пък конкретна мудра /съчетание на пръстите/ и т.н.
4. И впоследствие ако такава същност е прикрепена /примерно/ посредством канал към някакво лого и това лого се отпечата на хартия, тениска, дреха, предмет - създава се енергоинформационен канал към тази същност, която, според зададената си програма, започва да работи.. Независимо от броя на 'копията' - работи в една или друга степен. И колкото е по-силен източника на енергия, както и зададените алгоритми на поведение, толкова по-ефективно работи и тази същност. На пръв поглед - нищо и никаква картинка..
Това всичкото го пиша като пример и обяснение как е възможно да се създаде, при това съвсем опростено подобно нещо. В никакъв случай не твърдя, че това важи за горепосоченото лого /или каквото и да било друго/. Би било добре хората да имат едно наум, когато носят в обхвата на аурата си дрехи или предмети с непонятни за тях знаци и изображения. Макар че такива работи не би трябвало да се изучават от хора, които създават рекламни изображения и/или аватари..
Но е възможно да съществуват.

п.с. подобен принцип се е използвал
някога и в изкуството иконопис, т.е. създавали са се средства за общуване с реални същества /светци, ангели/, а не изкуствено създадени, като изискванията към самите майстори-иконописци са били доста строги. Затова съществуват съхранени чак до наши дни работещи такива изображения-икони. Тогава специалистите са си знаели работата. А сега - непонятна история..
