Автор Тема: Education Mind Control  (Прочетена 18360 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

Неактивен sidewinder

  • Доста Писал
  • ****
  • Публикации: 1 837
Re:Education Mind Control
« Отговор #15 -: Септември 24, 2009, 16:11:46 pm »
Все повече започвам да се убеждавам, че университетите не приемат студенти да ги обучават, а да ги пресяват кои ще приемат модела на ортодоксалната наука. Най-общо казано, науката не търси истината, а привържаници, които да вярват в нея - слугинаж. Нека не се заблуждаваме, че един университет приел 1500 студента има за цел да ги изучи всичките и те да станат специалисти. Това е невъзможно. Чувал съм един професор да казва - "Докторантите са за това, за да ти подсигурят израстването в кариерата и защита на DSc." Тази толкова измислена социалистическа титла, която на запад я гледат като изкопаеми, а в България всеки втори професор я притежава - изпросена в московските университети. Те самите си го знаят това, но нали им отваря врати за пректи. Затова се натискат да я притежават.

Неактивен Sasho

  • Четящ
  • *
  • Публикации: 90
Re:Education Mind Control
« Отговор #16 -: Септември 24, 2009, 17:12:04 pm »
"Децата мразят училището"- най-голямото клише на света!  :yes: Всички мислят, че е нормално да мразиш училището. Възрастните забравят миналото си само за да се впишат в системата. Но всъшност децата са абсолютно прави...

"We don't need no education
We dont need no thought control
No dark sarcasm in the classroom
Teachers leave them kids alone
Hey! Teachers! Leave them kids alone!
All in all it's just another brick in the wall.
All in all you're just another brick in the wall." - Pink Floyd

"Деца, повторете след мен"- системата

После ми кажете, че има манипулация в музиката  :)

Неактивен Sasho

  • Четящ
  • *
  • Публикации: 90
Re:Education Mind Control
« Отговор #17 -: Септември 25, 2009, 19:00:19 pm »
Есега да се изкажа по-смислено  :)
 Аз учех/а в училище за """"вундеркиндери""""  ???
Всеки път ни повтарят, че сме специални, трябва да учим за да не разочароваме родителите си, навсякъде залепени лозунги. Толкова много страх се генерира в подобно училище. Повечето рухнаха- пропушиха, пиеха всекви хапчета, но си взеха дипломите и сега имат пари, но не и здрав разум. Децата просто си нямат предсава каква роля играят в системата, някой го разбират и загърбват всичко, само за материалното.
Извод: Всичко зависи от децата!

Едит: Модерната образователна система убива творческите умения на човек! Преди текстове пишех, на китара свирех, вицове измислях, а сега и един пост не мога да формулирам, разбира се за това не мога да обвиня системата, а самият себе си, че се подадох  :hi:
« Последна редакция: Септември 25, 2009, 20:34:10 pm от Sasho »

Неактивен sidewinder

  • Доста Писал
  • ****
  • Публикации: 1 837
Re:Education Mind Control
« Отговор #18 -: Септември 25, 2009, 21:20:29 pm »
Не може да са виновни децата, когато това става масово явление. Неуспорим факт е, че младежта се индоктринира. Правилно мислиш, че системата е впрегнала усилия да унищожи творческите способности на децата. Това е така, защото на нея не й трябват мислещи индивиди, а слугинаж.
« Последна редакция: Септември 25, 2009, 21:21:22 pm от sidewinder »

Неактивен Sasho

  • Четящ
  • *
  • Публикации: 90
Re:Education Mind Control
« Отговор #19 -: Септември 25, 2009, 21:24:19 pm »
Възможно да не е от децата, но в средата в която израстнах, точно виновни са си децата.

Неактивен sasho90

  • Малко Писал
  • **
  • Публикации: 452
  • Ако още не си бесен, значи не внимаваш достатъчно
Ученици от Силистра протестираха срещу решението на образователното министерство да съкрати коледната им ваканция, информира БНТ.

Според организаторите - инициативен комитет от средношколци, протестът е първият по рода си в страната.

Над 500 тийнейджъри от всички силистренски училища се включиха в протеста с искане за оставка на просветния министър Сергей Игнатов. Митингът е разрешен от общината.

Бунтът на учениците е заради решението на просветното министерство тазгодишната коледна ваканция да продължи от 24 декември до 2 януари. Младежите настояха да се почива до 11 януари и припомниха, че миналата година ваканцията е продължила до 6 януари, а през 2000 година с два дни повече.

Шествието премина през центъра на Силистра и спря пред Областната администрация и общината.

Източник: News.ibox.bg

Какво е вашето мнение? Според мен става дума за все по-голямо поглъщане от матрицата. Докато родителите им работят до късен час, на учениците се намаляват свободните дни. Така се държи населението на каишка - non-stop си във системата.
Keep 'em occupied!

Неактивен Red

  • Четящ
  • *
  • Публикации: 43
Re:Education Mind Control
« Отговор #21 -: Ноември 08, 2010, 17:32:18 pm »
В София, Пловдив, Шумен и още няколко града също се подготвят такива протести на 20 ноември. Ще видим какво ще стане, хубаво е че има някакъв опит за изказване на несъгласието и то от ученици (както се казва в статията това си е за пръв път), но ми се струва че ще бъде малко несериозно, неоточнено и в крайна светка смешно. Дано да греша.
Иначе поне решението до което аз успях да стигна е да подбирам информацията, която ми се дава и винаги да оставям малко място за съмнение. До 5 клас учих в едно частно училище, което вече не съществува и където ни обучаваха на този принцип - ако не си съгласен с нещо, съмняваш се, винаги можеш да го дискутираш с учителите и никога нищо не беше наложено като 100% истина и неуспорим факт. Жалко, че затвориха въпросното даскало, но аз се радвам, че това си остана у мен като начин на мислене и до ден днешен така си действам. Иначе е факт, че програмата и въобще самата образователна система е такава, че голямо количество информация трябва да се предаде, пък вече колко е правилно, кой го разбира и по какъв начин се набутва в главите на децата е друг въпрос. На скоро един познат ми разказа, че в час по философия (предмет, който все пак изисква разсъждаване) са говорили за доброто и злото. Та той попитал "Добре де, кой казва кое е добро и кое е зло? Често това, което вреди на един е в полза за друг и обратното. Тогава кой решава?". Преподавателката му отговорила, че е нормално да си зададе този въпрос, но вече си имало остановено добри и лоши неща и няма какво да го обсъждат. Той обаче настоял, а тя се ядосала и му казала да престане да пита иначе щяла да поиска да го изпратят при психолог.
 
И все пак колкото и да обсъждаме проблема с образованието, ей така от приказки нищо няма да стане и най-малкото, което човек може да направи е да се опита да извлича поне за себе си това, което си заслужава или да помогне на децата си на пример на първо място да разсъждават със своята си глава. А и от време на време се появява смислен урок или някой по-свестен преподавател и при желание все нещо ще ти остане в главата. И пак казвам дори да не вярваш, че това което ти се казва е чистата истина, поне е един от вариянтите, от там на татък на теб се оставя това да прецениш ти как че го приемеш.
« Последна редакция: Ноември 08, 2010, 17:59:02 pm от Red »

Неактивен Гален

  • Пишещ
  • ***
  • Публикации: 828
Re:Education Mind Control
« Отговор #22 -: Ноември 09, 2010, 16:00:09 pm »
Цитат на sidewinder:
"Ти си се спасил, но твоите, моите и на други децата няма да се спасят."





Има спасение, sidewinder! Ето го перфектният функциониращ модел за Българско Училище. ;)
http://www.sladkavoda.com/

Философия на училището:
"Човечеството е част от еволюционен процес, който ни прави отговорни и задължени към миналото и бъдещето.

Една от целите на училището е да се разработи нова образователна система, наречена конструктивно обучение. Същността на конструктивното обучение е следната: знанията и информацията, които учениците получават, са основни, ключови, конструктивни за всяка отделна дисциплина. Когато децата усвоят един скелет от съществена информация, натрупването на детайлите е въпрос на време, на интереси и на жизнен опит. Тази система дава възможност за енциклопедичност на знанията. Разширени са учебните програми по всички учебни дисциплини. Разработени са нови помагала.
Животът в училището развива у децата отговорност, самостоятелност, умение за работа в екип, творческо мислене, свободен дух. Престоят в училището оказва трайно положително влияние върху тяхното мислене, интереси, мироглед, морал и светоусещане."

Образователни принципи:
"Образованието и възпитанието са единен процес.

Образованието е непрекъснат процес. Човек може да се учи навсякъде и от всичко.

Обучението е свързано с уникалната неповторимост на личността.

Учителят трябва да практикува това, което преподава. Той е модел за поведение на децата.

Една от първите и най-важни мисии на учителя е да създаде и да поддържа вътрешна мотивация за учене и желание за работа у учениците.

Училището е като дом. Децата идват с желание на училище.

Трудът е награда и поощрение, а не наказание.


Човек трябва да може да спазва различни видове правила и регламенти.

Толерантност и допустимост към чужди мнения и позиции.

За да бъдем прогресивни, трябва да съчетаваме традицията и бъдещето.

Знанията и информацията трябва да имат енциклопедичен характер.

Взаимодействие и интегриране между отделните дисциплини.

Ненасилието е начин на мислене и форма на живот.

Темите, в които има насилие, са сведени до минимум, но природните закони и естествените процеси се представят такива, каквито са."

Учебни дисциплини:
http://www.sladkavoda.com/disciplini.php
« Последна редакция: Ноември 09, 2010, 16:08:35 pm от Гален »

Неактивен sidewinder

  • Доста Писал
  • ****
  • Публикации: 1 837
Re:Education Mind Control
« Отговор #23 -: Ноември 09, 2010, 16:26:54 pm »
Много се радвам за това училище и тези деца. Нека всички да станат по модел на това.

Гален, аз не взимам ничия страна. Докато станат всички училища като това, може и да няма българчета вече в нашата мила татковина.

Неактивен Гален

  • Пишещ
  • ***
  • Публикации: 828
Re:Education Mind Control
« Отговор #24 -: Ноември 09, 2010, 17:33:12 pm »


Нека всички да станат по модел на това.



Нека, но са нужни повечко будни родители, за да изискат радикална промяна в образователната система. Например, спират децата си от дебилището и настояват отрочетата им да учат в училища като това, което съм дал горе за пример.

Виж, какво казва създателя му по този въпрос:


"...Макар че ние тук също обучаваме български граждани, оказва се, че на тях не им се полага бюджетна издръжка като на децата от държавните училища, макар че средствата за тази издръжка са платени под формата на данъци от техните родители!..."

"...Защото образованието в държавното училище също се заплаща от родителите чрез данъците. Но там сделката е много неясна - те си плащат, но не могат да изискват. Тъй че държавата е некоректна страна по договора.
..."

Неактивен Mirotvorec

  • Много Писал
  • *****
  • Публикации: 3 793
  • Азъ, от Народа на Еднорога
    • http://silverunicorn.org/
Re:Education Mind Control
« Отговор #25 -: Ноември 09, 2010, 18:08:56 pm »
Прекрасно школо, Гален! Ето това е българската програма за обучение и възпитание на децата ни! Направиха ми впечатление дисциплините: съвременна култура, български език, математика, компютърни науки, бойни изкуства, йога, светознание, гражданско образование и етика, краснопис, шах, етнография, народно пеене, астрономия, анатомия, английски език, езда. Според мен нищо не липсва.   ;)
Не мисли като човек!-Крион

Неактивен Visitor

  • Малко Писал
  • **
  • Публикации: 350
Re:Education Mind Control
« Отговор #26 -: Ноември 09, 2010, 19:48:24 pm »
Гален, благодарности, че сподели инфо за това училище! Все пак има надежда...

Хареса ми много и това, че има животни и децата по този начин са съвсем близо до естествената среда...  :)

Неактивен Polymorpher

  • Четящ
  • *
  • Публикации: 212
Re:Education Mind Control
« Отговор #27 -: Ноември 17, 2010, 21:49:42 pm »
Насилието е неизбежно.
Не трябва да се игнорира като мръсно коте. А де се изучи и осъзнае. Няма как да се избяга от него имайки предвид от колко време го носим. Най-вероятно няма и една частица в мозъка на костите ни в която да не се е пропило насилие. Било то в сегашния ни живот или в генетичните ни спомени.

Това е същото като да забраниш на хората да драскат свастики - дори не се докосва до ядрото на темата... Същото вече може да видим и при наркоманите които ще бъдат вкарвани в затвора ако ги хванат с доза.

... За да има градивно образование трябва да бъде пренареден целия обществен ред. ДА трябва си направо нов световен ред... В каквото и училище родителите да си оставят децата не променя факта че - РОДИТЕЛИТЕ СИ ОСТАВЯТ ДЕЦАТА НЯКОЙ СИ ДА ГИ УЧИ, та ако ще архангел Михаил да е...

А това училище което си показал колкото и сладникаво да звучи липсва основата на ученето... А именно КАК да учим - как да боравим с ифнормация, как да я обработваме, как да не бъдем заблуждавани - логика - логически заблуди. И за да не бъде това само мисловна практика трява да се намесят и чувства - осезаемост. Да се осъзнае че стриктната логика винаги се изчерпва и прогреса зависи от усет който е отвъд от рационалното мислене. Занимания провокиращи интуиция и сетива които нямат нищо общо с рационалност и последователно мислене.

Там се полага самата основа на трупане на знания за света. Човек може ли да лети или не? Преди 500 години в средновековието е можело да те изгорят жив само за тазиа представа... Въпроса е там че е имало хора чието съзнание е поддържало идеята че просто е ВЪЗМОЖНО. И така докато едни са се кискали и са се подигравали другите са измислили самолети итн.

Втора точка. Да се постави въпроса и избора за ЕФЕКТИВНОСТ.
Развиване на способностите за възприемане и работа с информация. Памет. Скорост на обработване на информацията..

Много по лесно ще е на едно любознателно дете първо да развие фотографска памет ако желае и след това да приема познания години наред от колкото да го прави с "традиционно" приетата скорост и метод. Дори само на скоростно четене да се научи пак процеса се оптимизира. Има хора които са НАУЧЕНИ като минат с поглед ВЕДНЪЖ за 1-2 секунди през центъра един лист а4 пълен с информация използващ шрифт колкото този които четете - и да го ЗАПОМНЯТ до последната думичка.

Едно е да четеш една книга за няколко часа, друго е да я четеш със скороста с която ти е удобно да прелистваш страниците. А това е практическо умение което може да се усвой за по-малко от една година в която УЧЕНЕТО не е доминиращия като време елемент.

С две думи се изисква едно изцяло невиждано до сега публично обучение което със сигурност ще бъде поставено под убииствен натиск от сегашната система. Съзре ли се потенциала на една такава организация да ОСВОБОЖДАВА умове а не да ги оковава смятайте че почти всички авторитетни установки ще направят всичко по силите си за да я премажат.

Няма такава радикална или НОВА система за учение която да е свободно достъпна за публиката днес. Ако имаше всички доброволни участници в нея (които не са под какъвто и да е натиск) щяха да имат възможноста да изберат пътя си на учение да ги образова как да могат да използват мозъка си за всички функции които изпълняват днешните мобилни телефони.

Да не говорим че темата за ВРЕМЕТО ще бъде засегната. Няма да ти се връчва един часовник и да ти се заяви - следваш го и това е положението. А ще се вникне в същноста. Времето въобще не е това което се рекламира като вярване. Времето е директно свързано с скороста ни на възприятие и действие. Ако един човек овладее способностите си съвсем спокойно ще може да манипулира текущо наложената "Неизбежност" наречена "време". Но стига толкова че ви отведох далеч в моите представи за социална организация.

РИТАЛИН...

Каквото и да е риталин мястото му не е в човешките организми...

В днешната практика той се дава на деца с мистичното състояние наречено "Attention deficit hyperactivity disorder" (какти и при други такива "проблеми" от същия тип) около което и до ден днешен не са изградени ясни, дефиниции, правила, условности и обстоятелства.
Това е състояние което на прост език казано изследва връзката между липсва на внимание и хиперактивност. На кратко при него се ПРЕДПОЛАГА че когато децата не задържат вниманието си с непределена продължителност, предполага се че става дума ОТ - начало - ДО край. И така когато деца се отклоняват или разсейват от ПОСТАВЕНА ИМ ТЕМА - психоложката мафия предполага че за това е виновна тяхната "извънредна активност(ХИПЕР АКТИВНОСТ от скапания анлийски език - хипер - демек МНОГО активен" каквото и да значи това - от когато и да има стандарт за това че трябва следиш всичко което ти се казва от начало до край и колко бързо ти е позволено/се очаква от теб/изисква да мислиш и действаш.

Страничните му ефекти:(за които може да се намери по минимум по един официално публикуван медицински документ съдържащ съществена литература.)

Параноични заблуди.
Параноична психоза.
Психоза сходна на тази от амфетамини.
Активиране на психични симптоми.
Токсична психоза.
Визуални халюцинации.
Звукови халюцинации.
Патологични мисловни процеси.
Крайно затваряне в себе си.
Ефект на ужас.
Писъци.
Агресивност.
Безсъние.
Психическа зависимост от "лекарството".
Голяма вероятност за сериозни злоупотреби.
Общо взето ефекти свързани с амфетамините.
Конвулси.
Мозъчни овреждания.
Итн.
Итн.
Итн.

Не говорим за болки в стомаха и расройство тук.

И това за лекарство което са дава по диагноза която дори не е официално приета като действително заболяване поради ПОВРЕДА в организма (било то психическа или физическа).

Дори легитимни правителствени бюрокрации дават изказвания по адреса на Риталин като го класифицират като лекарствен опит да се избегнат индивидуалните и обществените нужди на децата.

И на кратко:
Ако живееш на места с социален ред като в Америка. Учителя ти се оплаква на училищния ти лекар че не го слушаш в час, привикват родителите ти и им обясняват че не внимаваш в училище и че може да се поправи това с хапчета - колко УДОБНО! - Лайната които ти тъпчат в главата в училище ще ти станат по интересни ако ти дават лекарства. И тъй като ТРЯБВА да учиш. И се ОЧАКВА ОТ ТЕБ да се дипломираш. Обикновения родител вярва на това ... Защото ДОКТОРА МУ ГО КАЗВА. А на доктора уж това му е работата - ДА ЗНАЕ КОЕ Е НАЙ-ДОБРО ЗА ТЕБ!

И така съвсем на кратко: Ако по някаква причина проявяваш признаци че отхвърляш системата те правят наркоман по един много добре разработен вътрешен механизъм...

Тъжно но факт. Това е положението. Ако настояваш да изповядваш догмите на съвременната църква на медицинската мистика си има и последствия.

И така на ден днешен - са МИЛИОНИ децата на които бива даван химикалът риталин.
Най-вече защото държанието им не е точно копие на "обществените" "очаквания" и защото няма кой да се занимава с такъв огромен заряд от жизнена енергия в новите поколения - по добре да им инсталираме ограничител на скороста хахаха.

Разбира се може да предпочитате фармацефтично/рекламната причина за това. Всеки сам си избира.
=====================================================

Естествено цялата работа със съвременното образование си има и един съвсем простичък аспект. Елементарен психологически момент в цялата схема...

Накарай едно дете да прави нещо което НЕ иска в продължение на 12 години и почти можеш да гарантираш че ще можеш да повториш действието и когато излезе от детската вързраст ...

В китай учат от 6 сутринта до 5 следобед. А като се приберат им трябват още няколко часа да си решат домашните защото е недупостимо иначе...

Хронични главоболия и всякакви други работи са постоянно обсъждани от родители които са извън цензурата на ККП.

Ако следваме общоприетите норми и "образованието е ВСИЧКО" пред Kитай райските градини трябваше пасти да ядат ... Да де но нещо са далеч от изобилието на гениални хора и човешки условия за живот ...

Втора елементарна и основна причина за публично правителствено образование...
Накараш ли децата си да ходят на училище "защото другите така правят и така се прави" можеш да се сбогуваш с връзката между дете и родител.

Колкото и да не бъде осмислено, децата намразат родителите си за цял живот И по тази причина. А децата които се чувстат добре в училище се броят на пръсти.

За всички останали бива запомнено като "Мястото на което като чели всички бяха на сила" Като започнем от учениците та стигнем до директорите ...

И така за пореден път установяваме взаимовръзките между всеки един аспект от живота ни тук.
« Последна редакция: Ноември 18, 2010, 04:49:09 am от Polymorpher »
The main thing you can accomplish by arguing with idiots is working up the nerve to strang

Неактивен gogetit

  • Четящ
  • *
  • Публикации: 96
Re: Education Mind Control
« Отговор #28 -: Март 28, 2012, 16:40:09 pm »
Мисля, че тази тема е подходяща за това:

Ню Йорк възнамерява да предложи списък с думи които да бъдат премахнати от тестовете в училище, защото някои деца ( от различен произход, вяра и т.н.) мога да се почувстват неприятно  ::)

списъка с думи: http://newyork.cbslocal.com/2012/03/26/war-on-words-nyc-dept-of-education-wants-50-forbidden-words-removed-from-standardized-tests/

между тях има думи като:
динозавър
хелоуин
рожден ден !!!!!!!!!!  :---
танци, танцуване !!!!
политика
рап музика
бедност
и др.
 :flag_of_truce:
ами ... нямам думи  :)


Неактивен healthy

  • Четящ
  • *
  • Публикации: 6
Re: Education Mind Control
« Отговор #29 -: Юни 28, 2012, 15:58:21 pm »
Аз завърших сравнително скоро и имам доста кофти наблюдения.
Говоря за периода след 7ми клас,когато влизаш в някоя "елитна" езикова гимназия с големите претенции и "традиции" и излизаш с множество психични отклонения, наркоман алкохолик или нещо поодобно. В това отношение системата работи идеално. В 8 и 9 клас ни правиха на луди постоянно ти се обяснява колко си безотговорен,глупав и колко по-ниско си от другите. Нещо,което не мисля,че е нормално да се говори на деца в тази възраст,а и в която и да е... Общо взето през цялото време има такова разделение и това е доста смазващо.
От друга страна след тоя период се почва масово с алкохало, наркотиците и други изпълнения, защото вече си пречупен и ти е все тая общо взето.
Има го и родителски конторл и вечното недоволство и даже срам,че си изкарал 4 или 5 Оо.
Последната година вкараха униформи и камери.Опитаха се да правят и забележки за външния вид...все неща за които говорихте вече,но беше доста сешно.
В доста кофти хора се превръщат повечето ученици.
Сега ако видите 8ми клас си правят бал.:D Друста здраво кючеци,момиченцата са облечени като магистралки....тъжна история.И от това си направих заключение до каква голяма степен всички тези изживявания отнемат от детството. Тия деца вече не приличат на деца изобщо.

 

Сходни теми

  Заглавие / Започната от Отговора Последна публикация
715 Отговора
324006 Прегледи
Последна публикация Юли 04, 2015, 18:27:32 pm
от Митко
15 Отговора
12617 Прегледи
Последна публикация Юни 14, 2012, 21:34:13 pm
от Princess_Deja
15 Отговора
9852 Прегледи
Последна публикация Януари 16, 2006, 00:46:58 am
от asdfghjkl
2 Отговора
4442 Прегледи
Последна публикация Май 21, 2010, 23:13:18 pm
от sasho90
12 Отговора
10452 Прегледи
Последна публикация Февруари 05, 2011, 04:54:22 am
от jedymaster

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27