Автор Тема: Илюминатска пропаганда в филма "2012"  (Прочетена 8424 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

Неактивен benoni

  • Четящ
  • *
  • Публикации: 183
Re:Илюминатска пропаганда в филма "2012"
« Отговор #15 -: Януари 16, 2010, 23:22:31 pm »
Оттам драматичната повест на Алексей Николаевич Толстой получила в ръцете на Григорий Горин съмнителното звучене на лирически фарс. Вината за всичко това е на лъжливата метафизика.

„Формулата на любовта”, Мосфилм, 1984 г.; основателят на египетското масонство и орденът Мемфис-Мицраим граф Калиостро в Русия, на територията, избрана от масоните за провеждане на глобалния людоедски експеримент СССР-Египет-Мицраим

Разбира се, значително по-правилно би било трагокикомичният филм на М. Захаров да се нарече „Формулата на Терора”. В измисления от Г. Горин диалог на Калиостро с неговата съпруга Лоренца Феличиани – едва ли не единственият епизод във филма, подбуждащ към сериозно размишление, - въпросът за кабалистичната „формула на любовта” се оказва повдигнат на метафизическа висота, съответстваща на преломния момент в историята на СССР-Мицраим, а може би и на цялата ни цивилизация. Със всички по-горе указани уговорки, заслужава да се отбележи блестящата актьорска игра на Нодар Мгалоблишвили(роля озвучена от Армен Джигарханян).

Цитат
„Ти отново омагьосваш любовта,Джузи?
-   Какво означава любовта към жената в сравнение с любовта към истината? А истината се състои в това, че човек е нещастен, небето се е отвърнало от него. Единствено аз на земята го правя щастлив. Той иска богатства – аз му приготвям злато, той иска да узнае бъдещето – аз предсказвам съдбата му...
-   Но това  е измама.
-   Човек иска да е измамен, запомни това. Всички мамят всички, но правят това доста примитивно. Само аз превърнах измамата във висше изкуство, затова станах знаменит. Но тук на мен ми се откри друга истина, - струва ми се че някой там горе е намислил да измами мен. Ти знаеш, че на мен не ми е дадено да предизвиквам любов. Страх, възторг, уважение аз лесно пробуждам в хората, а любов... уви...

Цитат
... Не е справедливо, - защо да откриваш тайните на сложното, ако простото е необяснимо. Тсс, аз искам да изнамеря формулата на любовта.
-   Ти си полудял, любов моя – това е божествено чувство...
-   Всеобщо заблуждение, - огънят също се е считал за божествен, докато Прометей не го откраднал. Сега ние кипваме вода на него. Същото ще направя с любовта – не за себе си, за всички. Хората ще престанат да страдат и ще бъдат щастливи.
-   Всички?
-   Всички, поголовно.
-   А ако някой не поиска  да живее щастлив?
-   Тогава той ще умре. Всички желания трябва де се изпълняват. Аз все по-често мисля за преобразуванието.
-   Чие?
-   На всичко по света, в това число и на любовта. В тази формула всичко  е отчетено – познанствата, влеченията, ревността,отчаянието, всички крайни степении. Аз ще прведа това момиче из целия лабиринт. Да, и ако накрая избухне чувствен огън, то значи, - не Бог го е запалил, а човек. И ще следва, че ние сме равни.
-   Ах, ето с кой се съревноваш ти!
-   - Да, да. Да, другите съперници не са ми интересни.

В приведените откъси ясно се усеща влиянието на „Легенди за великия инквизитор” на Ф. М. Достоевски, написан, всъщност, за същото това явление. Взаимствайки няколко мисли от Достоевски, Григорий Израилевич Горин достига в своя сценарий върхът на философската рефлексия.

Циничните разсъждения на Калиостро, разбира се, не са лишени от основания(относно множеството „желаещи да бъдат измамени” той, несъмнено е прав) и даже засяга самата сърцевина на занимаващите ни проблеми, но въпреки това доста по-високо изкуство, от артистичната измама, се явява способността да свидетелстваш за истината, а точно тя не е достигнала на еврейските кинематографисти.

Характерно, е това че като „опонент” на Калиостро в спора встъпва жена – неговата очарователна и подчертано аморална съпруга Лоренца(Е.Аминова). Филмът излиза на екран в годината на Оруел(1984, «ташмад»-744,), и се оказва, че препоръките на Марк „Зохаров” по имитацията на борба с Големия брат по нищо не се отличават от оруеловските:

Цитат
-   Между другото, за съперниците – ти си длъжна да съблазниш този млад мечтател, той ми се пречка в краката и ми обърква сметките.

-   Добре, Джузи, аз ще направя всичко, каквото пожелаеш: ще съблазнявам, ще очаровам, ще убивам, - само за да не страдаш... Погледни, каква нощ, Джузи, включи я в своята формула – след като си решил да направиш целият свят щастлив, започни с мен(издухва свещта)…

На изпитаната през вековете взривоопасна кабалистическа смес на аритметика, магия и еротика, изучена от Калиостро по мартинистките фолианти, авторите на филма не са успяли да противопоставят нищо по-добро, от тоталния скепсис, пошлият лиризъм и все тази еротика. Доминанта за тяхната собствена творческа формула отново се оказва така любезният на сърцето на р. Исаак Лурия(АРИ) принцип за съединението на мъжкото  и женското начало(Зеир Анпин и Нуквы, 6 и 5):

„Необходимо е да бъдеш внимателен и да не забравяш преди всяко дело да произнесеш: „В името на съединението на Името на Свещенния и Благословения в страх, любов и благововение, с име Израел”, винаги следва да се съединят мъжкото и женското.”

Нищо друго не се оказва в душата им. А може ли после това да се повярва в искренността и сериозността на еврейската борба със социалистическата матриархална утопия? При това, моля да обърнете внимание, нито в един момент другарите „Горин” и „Захаров” не излизат извън рамките на „новата гръцка комедия” и шилеровската естетика:

Цитат
„Шегите, които биха ни възмутили, ако би си ги позволил човек, благовъзпитан, ни забавляват в устата на безпростветността. Към тази област се отнасят много сцени при Аристофан, които обаче, от време на време престъпват и тази граница и трябва да бъдат искрено отхвърлени. Ето защо така нас ни разсмиват пародиите, където помислите и действията, свойствени за безпросветността, са приписани на същите тези почтени хора, които поетът е изобразил с цялото свойствено им достойнство и благопристойност. Когато цел на поета е била само фарса, и той е имал в предвид само да ни позабавлява, ние можем и да му разрешим и низкото, - само при положение че не подбужда в нас неудоволствие и отвращение.”
Ф. Шилер „Мисли за употребяването вна пошлото и низкото в изкуството”

Но, ако сам Шилер им е разрешил да лъжат и да се шегуват с „безпросветността” (добрите православни руски хора)…

А междувременно, още няколко епизода показват, че автора на сценария и режисьорът на филма прекрасно са разбирали каква действително зловеща роля, е изиграна от Калиостро в историята на Русия, както и политическата актуалност на филма. На конярът и превозвач на графа(А.Абдулов) е обещана от неговия господар реинкарнация след 200 години като „Уелският принц”,  а на спиритически сеанс за висшата аристокрация в Петербург(в самото начало на филма) наблюдаващите постепенното изчезване на Калиостро през анфиладата на дворцовите зали зрители си разменят такива забележки:
 
Цитат
- Премества се
- Изчезва
- Накъде?
- Къде, къде, - в бъдещето.

Граф Феникс – Калиостро и внесените от него в Русия ритуали на египетското масонство,, както и др. Сталин, „ не са отминали в миналото, а са се разтворили в бъдещето”.
В бъдещият СССР и египетският крокодил РФ. Прожектиран 1-2 години преди началото на перестройката(поредното „преобразувание на всичко по света, в това число, и на любовта), филмът станал още едно напомняне за „посветените” за приближаването на поредната еврейска операция „Изход”.






Неактивен benoni

  • Четящ
  • *
  • Публикации: 183
Re:Илюминатска пропаганда в филма "2012"
« Отговор #16 -: Януари 30, 2011, 18:56:34 pm »
Телесериалът “Изгубени” като пропагандно средство в полза на Луцифер и неговите привърженици.

Изпълнителни продуценти и автори на сериала са хора с имена като Дж. Дж. Абрамс, Деймън Линделоф, Карлтън Кюз и Джефри Либър.
Моето мнение. Един остров, място или пространство извън планетата Земя. Двама братя-близнаци които воюват помежду си и притежават свръхестествени способности. На острова има пещера в която има басейн със светлина и запушалка която пречи на на същата да изтече. Електромагнетизма там е неописуемо силно проявен. Според официалната теория на физиката електромагнитното взаимодействие е еден от четирите основни видове взаимодействия наред със слабото и силното както и с гравитационното.

Цитат
Съвременната физика е открила четири вида взаимодействия между елементарните частици, които се наричат: силно, слабо, електромагнитно и гравитационно.

Силното взаимодействие се проявява между частиците, влизащи в състава на атомните ядра, както и между някои други елементарни частици. Строежът и превръщанията на атомните ядра се изучават от ядрената физика.

Слабото взаимодействие се проявява между една част от елементарните частици, които носят общото наименование лептони. Към лептоните спада и електрона. Слабото взаимодействие се проявява при някои превръщания и разпадания на елементарни частици и атомни ядра.

Електромагнитното взаимодействие се проявява между частици, които притежават свойството, наречено електричен заряд. Това взаимодействие играе важна роля в природата поради това, че протоните, влизащи в състава на атомните ядра и електроните, които образуват електронната обвивка около ядрата, са частици с електричен заряд (протоните - с положителен, електроните - с отрицателен заряд) и участват в електромагнитно взаимодействие помежду си. Електромагнитното взаимодействие обуславя съществуването и стабилността на атомите на химичните елементи. Известно е, че зарядът на ядрото на всеки атом е точно равен по големина на общия заряд на електроните в атома, така че пълният електричен заряд на атома е нула. При доближаване един до друг на два атома най-външните електрони от електронните обвивки и на двата атома влизат в общо взаимодействие с двете ядра. Това взаимодействие е причина за възникване на химичните връзки и за образуването на молекули. Също поради електромагнитно взаимодействие възникват и сили на привличане или отблъскване (в зависимост от разстоянието) и между неутрални молекули, които се наричат Ван дер Ваалсови сили. Електромагнитното взаимодействие има широко техническо приложение в енергетиката, електротехниката,  електрониката, телекомуникациите. Тази важност на електромагнитното взаимодействие създава необходимостта от специалното му разглеждане в отделен дял от физиката, който се нарича електродинамика.

Гравитационното взаимодействие се нарича още всемирно привличане и се проявява в съществуването на сила на привличане между телата. Тази сила е пропорционална на масите на всяко от телата и обратно пропорционална на квадрата на разстоянието между тях. Гравитационната сила е достатъчно голяма, че да оказва влияние при движението на телата, когато поне едно от тях има сравнително голяма маса и представлява например цяла планета, спътник на планета, звезда или др. небесно тяло. Между по-малки тела гравитационните сили са много малки и не се забелязват на фона на много пъти по-силните от тях електромагнитни или други сили.

Взаимодействието между тела се проявява не само при близък сблъсък и допир, но и когато телата се намират на разстояние. Дори и на разстояние и във вакуум има сили на привличане или отблъскване - гравитационни или електромагнитни. Това предаване на взаимодействието на разстояние става посредством друга, невеществена форма на материята, наричана поле. Около всяко тяло или частица, притежаващо свойство да участва в даден вид взаимодействие възниква поле от съответния вид - гравитационно, електромагнитно, ядрено.
http://physics-bg.org/au/002-fiz-kart.php

Друго какво – островът не подлежи на законите на гравитацията , защото може  да променя местоположението си. За капак на острова има ядрена бомба.
Относно братята-близнаци. Има асоциации с библейския сюжет за Исав и Джейкъб. На острова от „Изгубени” Джейкъб олицетворява положителното начало, а Семюъл отрицателното. Те играят табла в кратките мигове когато не си съперничат или не воюват за преклонението на попадащите на острова чрез различни инциденти и аварии хора.
В тази статия на английски има и препраща към мотива за древноегипетския бог-слънце Ра(при Робърт Морнинг Скай това е Мардук, при Сичин тоа е Мардук-Ра). В различни периоди е имало промяна в характера на персонажите от египетската религия и митология. За проявление на Ра се счита и небеизвестния едноок Хор. Забележете че той воюва със злия си чичо Сет. Ако направите справка в уикипедия може да прочетете че до нашествието на хиксосите в Египет и преди те да приемат за свой главен бог Сет, египтяните са приемали за главен съперник на Ра, гигантската змия Апофис.

http://www.helloneiman.com/lost-black-vs-white-good-vs-evil-jacob-vs-samuel/

Освен че Джейкъб е казано банално „добрия”, облича се винаги в бяло, изцерява с докосване, типичен представител е на арийския идеал за красота. H. преди време беше писал за отношението на илюминати към блондините с сини очи.  Но има и някои петна на слънцето както обичат да казват руснаците – Джейкъб ступва без много да му мисли Ричард Алпърт, който става главният посредник между него и всички останали хора на острова. В библията Джейкъб-Яков чрез измама получава наследството от баща си Исаак понеже е любимец на майка си Ребека докато Исав е любимец на баща си.
Семюъл е име на един от израилевите съдии от Библията предрекъл управлението на царете Саул и Давид. Той е ясновидец. Като цяло той е положителен персонаж но за целите на манипулацията които преследва филма той е отрицателния човек в сюжета. Каква е целта? Според мен да се обявят за дяволски всички сили които нито науката, нито техниката, нито религията признава когато ги притежава неправилния човек.
Мотивът за братята-съперници Енлил и Енки е изключително силно представен. Семюъл е със силно влечение и способности в областта на науката и техниката. Той дори се появява в постчовешкия си период като черен облак от наноботи. Тази идея я има още в произведение на Майкъл Крайтън.
Луцифер – Джейкъб от Библията не само е измамник, но и се бори със Бога(да не се бърка с източника), затова получава и прозвището Израил. В масонството има стълба наречена стълбата на Джейкъб – в уикипедия има подробности.
Освен че Джейкъб във сериала е ариец и доброто момче с изключителни лечителски способности то той и дава право на избор дали да го последваш или не. Има ислабост към изкуството, тъче си сам дрехите както и украсени изделия на изкуството. Семюъл ползва доста по директен метод – обладава труповете на хора и убива хора под формата на черен дим.
От гледна точка на Щайнер и антропософията се очаква пристигането на Ариман но след доста време по земните мерки използвани понастоящем. Окото на Хорус, който е проявление под друго име и на характеристиките на Мардук-Ра и син на Енки според Робърт Морнинг Скай са най-силно рекламирани от съвременните илюминати в медиите. Защото и те и нюейджърите, чийто най-вътрешен кръг е несъмнено свързан с илюминатите са Луциферианци. Иначе защо са учредили едно време издателство Луцифер тръст. Защо т.н. папа на масонството пише че на най-високите известни степени на масонството трябва да се каже че масонството трябва да се разглежда в светлината на луцифериановата доктрина. В един от последните епизоди Кейт попита Джейкъб защо си играе така с хората. Той отговори че давал право на свободен избор на хората. Дори нещо повече той дава избор на манипулирания от Семюъл, Бенжамин Лайнъс да го прободе с ритуален нож. Тоест след дълъг период от време и той загубва физическото си тяло както го е загубил в резултат на неговите действия  и незнание неговият брат-близнак.
Главната манипулация  е че това се сравнява имплицитно с чистата саможертва на Иисус Христос в полза на човечеството, както и с дарът на свободния избор  който той демонстрира на хората. Разликата е че Джейкъб, Луцифер, змията изкусител се опитва да се представи за проявление и син на действителния БОГ – източника.
Светлината в пещерния басейн символизира източника. Но свободното и преминаване през отвора на дъното на басейна е възпрепятствано от тапа. Интересно защо? За Източника няма никакви ограничения, нито духовни, нито физически. Как с материално средство каквото е тази тапа се удържа такава сила като споменатата светлина?
Накрая всичко завършва с хепиенд – Семюъл-Енки-Ариман не успява да напусне острова тоест не достига нашата планета, но за сметка на това неговият съперничещ си  и завистлив негов брат Луцифер става Бог и всичко завършва с хепиенд.
Така се получава двойният ефект – хората са излъгани отново докато съперничеството за сърцата и умовете на хората си продължава с пълна сила.

 

Сходни теми

  Заглавие / Започната от Отговора Последна публикация
1 Отговора
3841 Прегледи
Последна публикация Октомври 25, 2008, 23:31:38 pm
от Peacekeeper
7 Отговора
5355 Прегледи
Последна публикация Юли 10, 2009, 02:21:19 am
от Peacekeeper
8 Отговора
4960 Прегледи
Последна публикация Май 03, 2010, 07:54:49 am
от Мама Котка
17 Отговора
7797 Прегледи
Последна публикация Януари 23, 2011, 15:50:32 pm
от Дейзи
2 Отговора
3736 Прегледи
Последна публикация Ноември 27, 2011, 15:31:14 pm
от ARRI

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27