Автор Тема: Случайна ли е катастрофата на самолета с полския елит?  (Прочетена 35026 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

Неактивен insomnia1304

  • Много Писал
  • *****
  • Публикации: 2 314
Дали глобалният елит уби полския президент Качински?]

http://www.ivanstamenov.com/?p=1091#more-1091

Източник:
http://www.infowars.com/did-global-elite-kill-polish-president-kaczynski/

Неактивен hung

  • Малко Писал
  • **
  • Публикации: 287
Противно на твърденията на руските военни, диспечер от смяната в събота на кулата на летището "Северный" в Смоленск, твърди, че самолетът на полския президент се е разбил при първото захождане за кацане. В неделя военните твърдяха, че той е направил 3-4 опита и се е разбил заради гъста мъгла.

В интервю за в."Комсомолская правда" о.з. полковник Анатолий Муравльов потвърждава, че времето се е развалило малко преди катастрофата, в която загина Лех Качински със съпругата си и още 86 полски лидери. Той разкрива, че разговорът между екипажа и кулата се е водил на лош английски и руски и не изключва да се е получило някакво неразбирателство в комуникацията.
Без секс, на къде?! Без любов, няма секс!

Неактивен al4u

  • Четящ
  • *
  • Публикации: 13
Катастрофи със самолети се случват.Разбиват се самолети пълни с обикновени пътници,звезди,военнослужещи,карго,но много рядко или никога до сега с цвета на политическия елит на една държава.Изкушението и помислите за конспирация на вечните заподозрени е голямо,но истината може да е и много по-проста.Пилотска грешка породена от началническо пресиране,техническа неизправност на самолета,лоши метеоусловия/намалена видимост/,лошо стечение на обстоятелствата.
"Робите не мечтаят за свобода,те мечтаят за свои роби." - Булат Окуджава

Неактивен Божидар

  • Четящ
  • *
  • Публикации: 63
Да, така е случват се самолетни катастрофи.
Но точно и ти сам го каза никога до сега не е ставало такова нещо. Истината е една и тя е противоположната на официално оповестената в телевизиите, които лумпенизират хората. :(
Не ви ли направи впечатление, че всички "медии" на секундата окачествиха станалото като злопулука!?!? Как така знаят преди да е направено разследване, еспертизи и т. нат...??? От къде знаят? Защо не се ги задавате тези въпроси уважаеми приятели, защо? :( Просто това се спуска отгоре за "масова консумация" на населението. Знаеме чии са телевизиите нали? Знаеме каква е ролята на всички медии нали? Ако искате да разберете истината- слушайте и гледайте и истината е точно обратната и противоположната, на тази, която се сервира във всички вестници, телевизии, радия и т. нат... >:(
И това с равина, където не е искал да пътува.....е какво повече да кажеме? Сигурно във би ти ви новините са казали за това нали? За равина имам предвид? То тия лумпеноиди дори не могат да лъжАт като хората, ето дори и за това не ги бива тия бездарници.
Но така е, световното правителство, елита в сянка, банкерската клика обожаваща златния телец това прави! И всеки, който не и ходи по свирката властник и държавник това го сполетява. Ритуално масово убииство! Ако е станало в събота -деня за шабат е повече какво да коментираме!!!!  >:( >:( >:( :nea: :nea: :nea:

Неактивен otnesen

  • Пишещ
  • ***
  • Публикации: 648
Не ви ли направи впечатление, че всички "медии" на секундата окачествиха станалото като злопулука!?!? Как така знаят преди да е направено разследване, еспертизи и т. нат...???
А как би трябвало да представят събитието? По принцип докато няма данни за нещо друго, става дума за злополука. Ако наяве излезе някаква друга информация, и медийните хипотези ще се изменят, без да съжаляват, че преди това са излъчвали нещо друго.

Неактивен Божидар

  • Четящ
  • *
  • Публикации: 63
Това е, че няма да излезе друга информацията различна от тази. Не е така, би трябвало да се каже, че причините не са изяснени, а не, че е злопулука! :---
Ако намерят например труп на улицата какво ще кажат "медиите"
а) естествена злополука
б) умишлено довеждане на лицето до това състояние

Ти май поставяш под съмнение, факта, че "медиите" са средство за лъжене и зомбиране на хората?  :(

Трябва да се каже истината на хората, а не врели некипели! :yes:

Неактивен Tangrata_

  • Много Писал
  • *****
  • Публикации: 2 465
Мисля, че малко се изхвърляш Божидаре.

Никой не отрича, че медиите са купени и зомбиращи, никой и не отрича, че МОЖЕ да не е злополука.

Но пък не може да излязат медиите и да кажат, че самолета е ВЗРИВЕН, а имат информация само за катастрофа.
Замисли се. Даже те питаха, щом не 'злополука' каква друга дума да се зползва.
'Злополука' е неутрална. Тя не отрича изкуствено причиняване.

Наистина това с равина е много съмнително, а и изобщо целият елит, и то явно свестни хора (не както нашият 'елит') да загине.
Наистина такива хора са неудобни и при първа възможност се убиват.
Все пак можем само да предполагаме.
Напоследък се занимавах с някои самолетни компютърни симулатори, и макар и само на игра, мога да си кажа мнението, ужасно е ТРУДНО да се приземи самолет, особено ако самолета е тежък и 'дървен', а в мъгла да не говорим.
Това не ти  лека кола. Самолета няма спирачки, а лети със огрмна скорост. Едно 600км/ч. Тая скорост трябва много бавно да се убие, и това да съвпадне съвсем точно с наближаването на пистата и с намаляването на височината. Ако едно от тия неща не съвпадне, следва именно таква катастрофа. Захода се започва от едно 10 километра предварително, като тряба идеално да знаеш къде точно се намира пистата и в каква посока е насочена. Ако сбъркаш и самолета губейки височина и скорост, с намалени до минимум двигатели стигне до, да кажем 100-200 метра преди пистата (или повече може да се окаже, че ще го забиеш там, и дори няма възможност да го вдигнеш отново за повторен заход. Защото при самолетите, (особено големите пътнически) също както и при корабите, реакциите на машината са с ОГРОМНО закъснение. Просто теглото е огромно, а двигателите са направени с мощност само колкото да може да излети и да държи някаква скорост, но посмъртно не могат да се правят маневри, като с някой изтребител.
Ако пък самолета наближи пистата, но скоростта не е достатъчно убита, няма да може изобщо да спре, и ще продължи след пистата и ще се вреже в каквото има там, и пак ще се взриви.
Уредите са си уреди, но те не могат да ориентират човек с максимална точност. А тук всек метър (и хоризонтално и вертикално) е от значение.

Като добавим и гъстата мъгла (която поне твърдят, че е имало) кацането става ужасно трудно, направо невъзможно.

Ако е истина това, че пилота (човек професионалист) е отказвал да кацне, а президента (човек на управленските решения) е настоявал да се кацне въпреки всичко ... тогава не знам.
Грешката в случая може и да е на президента.

При подобен случай потъна кораба "Ванеса" преди 2г с 10те български моряци. Капитана се обажда на собственика и съобщава, че метеорологичната прогноза е лоша и трябва да се остане на пристанището. Собственика обаче, не му се плащат пристанищни такси и други разходи по закъснението, и му казва (най-вероятно) нещо от сорта. "Или тръгваш моментално, или те уволнявам като пристигнеш" И онзи, особено ако е по-слаб психически тръгва. А реално той е професионалиста и той трябва да знае кога да се тръгне и кога не.
И така се случва, че от цялото пристанище пълно с кораби само тоя кораб излиза в открито море. Останалите са си преценили и са останали в пристанището.
В последствие тоя кораб потъва поради лошото време, като хората са останали 10 часа на кораба СЛЕД аварията и след като кораба е започнал да се пълни с вода. В началото на тия часове все още времето не е било толкова лошо и са можели да пратят хеликоптер да вземе хората и да ги спаси! Но капитана решава (а може би собственика му е наредил по мобилния телефон) да останат на кораба и да се помъчат да го изведат до пристанище. В последствие времето окончателно се разваля, кораба потъва, а спасителните операции са невъзможни. Един по чудо оцелява, а 10 се удавят. (включително и баща ми)

Та варианта, злополука с грешка на този, който дава заповедите е напълно вероятен сценарий.
Искаш да свалиш някое момиче: www.lovestyle.org/forum  Българите в Канада: www.bgcanada.com

Неактивен Tangrata_

  • Много Писал
  • *****
  • Публикации: 2 465
Това неразбирателство навежда на възможността от кулата да са дали нарочно грешна информация към самолета. Заради която той да се е разбил.
Имаше навремето един филм "Умирай Трудно" там терористите така разбиваха самолетите.

Но разбира се това е само предположение.
Искаш да свалиш някое момиче: www.lovestyle.org/forum  Българите в Канада: www.bgcanada.com

Неактивен Божидар

  • Четящ
  • *
  • Публикации: 63
Tangrata_  здраей.  :)
Описваш колко трудно е управлението на такива машини. Но нали се сещаш, че пилотите на правителствени самолети и най-вече на президентския не са почнали работа от вчера, и не са случайни а може би най-добрите в съответната държава. Така, че вариянта абе нещо пилота не го бива или е направил грешка е малко вероятен.  :( Все пак само доказани професионалисти в тази сфера се назначават да отговарят за живота не само на президента, но и на цялата делегация. Дали е някой, който прави грешки? Не мисля.... :nea:
Ти казваш: "Наистина такива хора са неудобни и при първа възможност се убиват."
Ами каква по-добра възможност от една самолетна катастрофа?
Имай предвид политиката на Качински, за къде са били тръгнали, и позициите му в много отношения против плановете на елите (например с еврото).
Вариянта, който даваш, че е възможно той да е заповядал въпреки лошите условия също е съмнителе и ще ти кажа какво имам предвид.
Ти даваш пример с друг инцидент  кораба "Ванеса"- е как може да се връзваш на медиите анализи на ситуацията? Всичко ще направят за да прикрият истината- те спускат само проверена и безопасна информация. :(
Бил заповядал той и от къде медиите знаят та го предзполагат това? За последния случай говоря. Значи аман от манипулации, аман! А и това става в събота денят за шабат!  :(

Неактивен Tangrata_

  • Много Писал
  • *****
  • Публикации: 2 465
Аз само изказвам мои предположения. Не съм казал и в кое колко вярвам. Това с предположението за пилотска грешка е далеч под 50%. Просто отчитам факта, че го има.
Освен това реално грешката не би била пилотска.

А защо се предполага това, някъде попаднах на някаква статия, че преди около година е имало кацане при лоши метео условия, но той въпреки това нарежда кацането. Май пилота отказва, а след това е уволнен. Този пилот очевидно е друг ...
От тук следва вероятността новия пилот да не е най-добрия (макар и един от добрите).
Следва 2ро, предварително пилота да е потвърдил, че ще изпълнява изрично всички инструкции, без противоречне.
Следва 3то, полският президент, въпреки всичките му добри качества е понякога безразсъден (кой сърцат човек не е ...) и склонен към рискове, включително и със самолета си и всичките хора на борда.
Следва и 4то, че дори и пилота да най-добрия (говорим за този който е уволнен) той пак в даден момент може да отмени кацането, защото може да не е по силите на ЧОВЕК, да го извърши. А по скоро на някоя врачка. (да гадае през мъглата къде е пистата и къде е земята изобщо)

Друго, което пишеше в някаква статия е, че тоя самолет е бил морално и физически остарял. Какво по-точно означава това едва ли някой ще ни обясни.

Би било добра идея да се направи пресконференция (и то не една) с различни опитни пилоти, да си дадат мнението.
Разбира се, те първо, не биха могли да знаят какво точно е било, и второ никога не биха потвърдили открито каквото и да е, защото рискуват живота си.

Друго което ме безпокои е, как на международно летище, диспечер, и пилот са си говорили на ЛОШ английски!? И как е било възможно, или поне вероятно, да не се разберат?
При положение, че всичката комуникация при полетите се извършва на английски и тия хора комуникират едва ли не всеки ден, това им е работата.
Искаш да свалиш някое момиче: www.lovestyle.org/forum  Българите в Канада: www.bgcanada.com

Неактивен Escada

  • Четящ
  • *
  • Публикации: 3
  • Никога нямаш втори шанс за първо впечатление
Поредното политическо убийство с ясно послание-ще има още такива!!!
Само се замислете Полския президент загива в самолетна катастрофа!!! -Лех Качински трябваше да участва в церемония на мемориалния комплекс Катин, създаден на мястото където са погребани жертви на политическите репресии по съветско време (1918-1953 г.) и няколко хиляди полски военнослужещи през 1940 г.
Катастрофиралият самолет е бил основно ремонтиран в руския завод "Авиакор" в град Самара!!!!Допреди месец самолетът на Качински имаше извършени общо към 50 кацания и 124 летателни часа след ремонта!-е на 125 час "основният ремонт" го е разбил до основи!!-"Секунди преди експлозията шумът от двигателите на самолета рязко се засили - очевидно, вече близо до земята пилотът се е опитал още веднъж да набере височина", разказал пред ИТАР-ТАСС очевидец от местно село.Очевидецът явно много разбира от самолетни двигатели :blum2:-За съжаление неудобните хора и особено политици-Завършват по подобен начин!


Неактивен Божидар

  • Четящ
  • *
  • Публикации: 63
Tangrata_  виждаш ли колко много въпросителни има, наглед глупави, но е факт, че ги има- например това, което казваш за английския език. :(
Ти казваш: Друго, което пишеше в някаква статия е, че тоя самолет е бил морално и физически остарял. Какво по-точно означава това едва ли някой ще ни обясни.
Значи медиите се разбрахме, че са зависими. Много ясно, че ще напишат нещо, което да обясни нещата както те искат и както биха им били на тях угодни. >:(
Стар бил самолета не знам си какво си...дрън, дрън. Трябва да ви прави впечатление, че когато четете официялните данни- ще се обърквате тотално правейки логичен извод! Ето още един признак, че има нещо гнило! Че нещо смърди! :nea:
Пак ви казвам тия глупаци дори не могат да лъжат както трябва, просто са некадърни, но за сметка на това достатъчно зли и жестоки! :( :( :(
Вижте пак парадокса и ще се повтарям (щом лъжите се повтарят по средствата за масова зомбация и ние ще трябва да се повтаряме белким влезе нещо в главите на хората)- инцидента става на път за почитане на жертвите на комунизма, главния равин (забравих му името) отказва поканата, бомбата гърми (предполагам е бомба заложена) в събота на шабат, е колко още съвпадения искате та да видите истината?
Бъдете сигурни, че само независими източници като XNETBG.COM и още много малко източници, могат да ви помогнат а не официялните глупости по официялните медии. :(
А това за основния ремонт- да много показателно, просто тогава са поставили бомбата или някакво устройство, което да извади самолета от строя по някакъв начин-абе възможности от тая гледна точка има доста. :(

Неактивен otnesen

  • Пишещ
  • ***
  • Публикации: 648
Ти май поставяш под съмнение, факта, че "медиите" са средство за лъжене и зомбиране на хората?  :(

Добре - средство за лъжене са. И като ми кажат, че самолет на президента е катастрофирал, аз трябва да мисля точно обратното ли? "Аха, значи няма никаква катастрофа и никой не е умирал". Тъй ли?

Неактивен otnesen

  • Пишещ
  • ***
  • Публикации: 648
Самолета няма спирачки, а лети със огрмна скорост. Едно 600км/ч. Тая скорост трябва много бавно да се убие, и това да съвпадне съвсем точно с наближаването на пистата и с намаляването на височината. Ако едно от тия неща не съвпадне, следва именно таква катастрофа.

Сега към това да добавим и екипажа:


Командирът на машината - тридесет и шест годишният Аркадиуш Протасюк (първият от ляво на снимката) - е бил с 1400 летателни часа, вторият пилот- Роберт Карол Гржива, също тридесет и шест годишен, е бил с 3521 летателни часа.
Останалите от екипажа са Артур Зйетек и Анджей Михалак. На борда е имало и три стюардеси.


Въобще, не ми изглеждат като въздушни асове, а по принцип бих очаквал да са ветерани. Този набор от фактори, както и други (като например не достатъчно модерното навигационно оборудване на летището) повишава доста вероятността да се случи злополука.
« Последна редакция: Април 15, 2010, 15:46:49 pm от otnesen »

Неактивен dragonn

  • Малко Писал
  • **
  • Публикации: 261
Онзи ден по БТВ новините казаха, че преди катастрофира на самолета с полският елит, 1 час преди това военен самолет е отказал кацане на това летище, поради влошени  метеорологични условия. 40 минути преди катастрофата при същите метеорологични условия е кацнал самолета със журналисти от цял свят, които трябвали да отразят събитието на посещението, и след това следва катастрофата.

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27