Автор Тема: Децата на новото време  (Прочетена 10485 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

Неактивен хадзапи

  • Пишещ
  • ***
  • Публикации: 808
Re:Децата на новото време
« Отговор #15 -: Юли 23, 2009, 00:07:18 am »
УСПОРЕДНИ АСПЕКТИ: ДЕЦАТА НА ЗЕМЯТА И ЗВЕЗДИТЕ


Има някои аспекти или части от нас, които живеят на други равнища на реалността. Подобно на цветно венчелистче, всеки от нашите аспекти е малко по-различен от съседните, но взети заедно, те образуват красивото, сложно и безкрайно цяло на онова, което сме в творението. Ако се махне дори само едно от венчелистчетата, равновесието се нарушава и веднага проличава, че нещо липсва. Всеки аспект е подобен на сянката ни. Сянката е винаги с нас, но мястото и видът й се менят в зависимост от посоката и количеството на светлината във всеки един момент. Сянката се движи в хармония с нас, но не е нашият физически аз. Тя може да е по-дълга или по-къса от тялото, понякога по-тъмна или по-светла, но винаги е там. По подобен начин нашите аспекти се различават, но всеки от тях е от жизнено значение, както за самите нас, така и за останалите аспекти. Когато функционират и са подредени правилно, аспектите работят в хармония с нас, но стоят на известно разстояние, в зависимост от измерението, в което се намират.

...
Ние се състоим от слоеве електромагнитни енергийни полета, състоящи се от фини честоти - честоти, които имат цвят, звук и вибрация. Взети заедно, те ни съставляват такива, каквито сме. Всяка група от честоти образува един аспект и определя на какво равнище ще вибрира всеки аспект, а вибрацията определя в кое измерение съществува този аспект. Обикновено няма 2 аспекта на човека, чиито вибрации да са еднакви или поне да са сходни, обаче всеки слой, всеки аспект е в съвършена хармония с тези под и над него.

От вселенска гледна точка всички събития - минали, настоящи и бъдещи - се случват по едно и също време. Части от нас преживяват миналите ни прераждания или живеят в други Галактики или равнища на реалността, докато други се тревожат за изплащането на ипотеката или за това какво ще се случи утре. Други вече живеят в утрешния ден!

Многоизмерните аспекти на човека се образуват по същия начин.

...
Човекът наподобява гигантска музикална струна, която възпроизвежда един след друг тоновете (аспектите), създавайки вибрации, които го правят уникален до такава степен, че той заема лично свое място в тъканта на Творението. Когато сме хармонизирани в контекста на Творението, ние представляваме неделима, допринасяща част от всичко съществуващо. Уникалният хармоничен облик на всеки от нас определя начина, по който ще функционираме, ще изглеждаме и ще се проявяваме като същества - независимо дали на Земята, в друго време, на друго място или дори на друга планета. Понякога нашият хармоничен облик дори диктува преживяванията ни.

Когато аспектите ни не са хармонично подредени, могат да възникнат много проблеми. Напр., ако един аспект живее в равнище на реалността отвъд 3-то измерение и не е в съзвучие или е с нарушена хармония, може да имаме чувство за откъснатост, за липса на здрава основа, да ни е трудно да се съсредоточаваме или да взимаме решения и изобщо, да се чувствуваме някак разпилени. Ефектът върху нас зависи от степента на дисхармония и емоциите или събитията, които са причината за нея.

Когато някои аспекти заприличат твърде много едни на други, това също нарушава функциите им. Понякога някои аспекти имат толкова сходни видове преживявания, че техните честоти естествено се сливат. Тогава всички аспекти обикновено се "прехармонизират" заедно с този, който се е променил. Ако преживяването, предизвикало прехармонизацията, е положително, честотите на всички аспекти обисновено повишават вибрацията си и всички равнища функционират добре заедно.

Има и случаи, когато един или повече аспекти се откъсват от хармоничната структура. Това най-често става в периоди на сериозни травми или ситуации, в които човек не е в състояние да се справи със случващото се. Понякога е резултат от физическо или емоционално насилие или когато човек стане жертва на нещо. При липса на умения за справяне със ситуацията жертвата трупа чувствата в себе си в малки подредени чекмеджета, с което ги "заключва" енергийно.

Сетне някои от тези енергийни сектори се откъсват от главната енергийна система и престават да си съдействат хармонично с другите аспекти. При такова раздробяване се получават празнини в хармоничната организация.

...
При наличие на раздробяване земното проявление (човекът) започва да показва признаци на нарушени функции - става нерешителен и неспособен да се съсредоточи, а настроенията му се мятат от една крайност в друга. Понякога физическата му енергия прави същото. Човекът се чуства заседнал, сякаш движение напред не съществува, и понякога дори безпомощен, сякаш му липсва пътна карта, по която да се ориентира. Когато сме раздробени, е факт, че част от пътната ни карта липсва. Единственият начин да я възстановим е да открием  липсващите или своеволни аспекти и да ги привлечем обратно в хармонията на цялото. От етерна гледна точка това прилича на руска матрьошка. привличайки обратно аспектите, ние в основни линии ги прехармонизираме в нова функционална единица. Понякога този процес се нарича "поправяне на душата", сякаш липсващите аспекти са откъснали се от душата парчета.

Успоредни аспекти се получават, когато 2 различни аспекта на един и същи човек постигнат почти еднаква хармонизация в различно време и на различно място. Успоредните аспекти са многоизмерни, и все пак честотите им са толкова сходни, че всеки осъзнава другия. Представете си да живеете 2 живота едновременно и да сте в съзнание и за двата! Това е почти все едно в едно тяло да живеят двама души. Успоредните аспекти могат много да допринесат за интелекта, съзнатата памет, интуицията, екстрасензорните възприятия и многоизмерното съзнание. Могат да допринесат да си спомним предишни свои прераждания. А ако говорим за дълбочина на характера, едно дете с успоредни аспекти винаги ще е пълно с изненади!

Наличието на успоредни аспекти обаче може да допринесе за нарушение на физическите функции. Във Вселената има закон, който очевидно гласи, че не може да съществуват 2 еднакви набора честоти по едно и също време в творението, така че когато честотите на 2 аспекта се доближат прекалено, единият от двата се разпада. Този разпад се случва най-късно на физическо равнище, тъй като физическото ни тяло е с по-голяма плътност от която и да било част от цялостната ни структура и следователно реагира най-бавно на промени в енергийната система. Кои биологични системи ще бъдат засегнати зависи от това къде се намира хармоничното дублиране.

При наличие на успоредни аспекти се наблюдават интересни явления. Нито един от двата аспекта не може да функционира нормално. Съгласно законите на Вселената единият трябва  да доминира над другия. Аспектът, който в повечето случаи не се намира в 3-то измерение, съществува под формата на съзнание, което е винаги присъстващо и живее чрез 3-измерното тяло. 3-измерното тяло и съзнание са способни свободно да преживяват същите неща като успоредния аспект. В основни линии, това са 2 съзнания в един и същи човек.
« Последна редакция: Юли 23, 2009, 00:08:48 am от хадзапи »

Неактивен хадзапи

  • Пишещ
  • ***
  • Публикации: 808
Re:Децата на новото време
« Отговор #16 -: Юли 23, 2009, 00:09:28 am »
Установила съм, че някои подгрупи от Звездните и Кристалните деца имат успоредни аспекти, които са до един от междугалактически произход. С други думи, аспектът, който преди е живял на друга планета - и в друго време, - е толкова сходно хармонизиран със земния, че се получава сблъсък между двата. Тъй като е много по-напред в еволюцията и е в състояние да използва съзнанието си така, че да управлява реалността, междугалактическият аспект обикновено се хармонизира така, че може да функционира заедно с 3-измерния. Най-често го прави, за да оцелее.

Децата с успоредни аспекти в повечето случаи са с тежки физически недъзи. Тези недъзи са различни, но има известно сходство в преживявянията на тези малчугани и техните семейства. Почте всички деца от тази категория не могат или не искат да говорят. Те са със силно развити телепатични способности и достигат през времето и пространството онези, за които знаят, че ще ги чуят. Много от тези деца пътуват или общуват под формата на орби. Освен това проявяват невероятни дарби като силна интуиция, многоизмерна осъзнатост и телепатия. Някои дори владеят телепортацията! Положителното на успоредните аспекти е, че макар да съществуват във физическо тяло с недъзи, децата са в състояние да пътуват през времето и пространството, така че почти винаги се чувствуват свободни. Освен това, тези успоредни аспекти са съпътствани от висок интелект и усещане за свързаност с Вселената, каквито рядко може да се наблюдават при другите хора. Тези малчугане са истински земни Учители.

...
Нежно е да се постигне някаква синергия между аспектите. За целта двата аспекта трябва да бъдат хармонизирани така, че да могат да работят заедно без засечки, но все пак да си останат като индивидуалности.

...
Съществува цяла една група деца с успоредни аспекти, които наричам Красивите мълчаливци. Въпреки различните физически недъзи, които вървят заедно с наличието на успоредни аспекти, тези деца са телепатични, интуитивни и духовни Учители, които имат много неща за споделяне с този свят. Което е най-удивително, почти всичките са сега на 11 години (книгата е писана през 2007 г. Полът няма значение за това явление - и момиченца и момченца са се свързвали с мен по различни начини. Това винаги става по телепатия, но понякога биват включвани и родителите, които да изпълняват ролята на "гласове", като ми се обадят по телефона, изпратят ми електронно съобщение или ми представят лично децата си. Обикновено родителите не са чували за мен, докато детето не ги помоли да се свържат с мен!

Всяко хлапе, което е идвало при мен, ми е казвало кой от орбите е негов. Представяте ли си, орбите на съзнание, които се присъединяват към моето енергийно поле, до един имат имена, лица и личности - всъщност са съвсем реални деца и Учители, всеки по свой начин!

Неактивен хадзапи

  • Пишещ
  • ***
  • Публикации: 808
Re:Децата на новото време
« Отговор #17 -: Юли 23, 2009, 00:11:26 am »
НАШИТЕ КРАСИВИ МЪЛЧАЛИВЦИ


...
Те на пръв поглед не изглеждат твърде саваршени, всъщност са нефункциониращи - но само отвън. Защото тези дица носят в себе си красота, която е затрогваща в своето послание и пълни сърцето с истинността си. Нашите Красиви мълчаливци могат да са Кристални или Звездни деца, или някакво съчетание от различните еволюционни енергийни модели. Може обаче и да не са. Стигнала съм до заключението, че точно тези деца са предшествениците на новата еволюция за човечеството. Те са преминали в почти чисто съзнателно съществуване, същевременно оставайки в нашия свят, макар и с привидни недъзи. Мъдростта и чистотата на сърцата им надхвърля обикновените човешки представи. Те говорят, сякаш чрез тях говори Бог, а те тълкуват думите Му на света.
 
...

Това, че един човек живее в тяло, което не работи добре, не означава, че неговото съзнание не е будно и жизнено. Ако срещнете деца като описаните тук, никога повече няма да гледате на инвалидите по същия начин.

Нашите мълчаливци са просто удивителни. Те не изглежда да знаят или умеят много, но когато успее да вникне зад външността, човек открива, че са напълно функциониращи същества, които имат да предложат много на света. Тяхното съзнание се рее свободно извън физическите им тела. Те пътуват в други времена и места, а чувството им за хумор не престава да удивлява. Общуват с лекота по телепатия. Хората, които са били около такива деца, свидетелстват за невероятни случки. Те ни учат на абсолютна, чиста любов със самото си съществуване. И не искат нищо в замяна. Макар да ни се струва, че са просто мъка за своите родители и настойници, всъщност тези мълчаливци са невероятен дар за нашия свят. Физическите им проблеми са резултат от различни неща - като например генни мутации, травми на главата или мозъка, реакция към ваксини или вродени проблеми. Макар при всяко дете причините за недъзите да са различни, те споделят някои удивителни характеристики.


УИЛЯМ

...
Уилям имаше пламък близнак. )Пламък близнак е друго същество, идващо от съвсем същото енергийно начало. Обикновено се появява под формата на съвършен партньор, т.е. двамата се чувстват като части от едно цяло. Това е съвършената любов!). И през ум не ми бе минавало, че пламък близнак може да се яви като дубликат на човека, така че докато наблюдавах и очаквах инструкции, информацията, която получих, беше, че това е успореден аспект. Оказа се, че той е от междугалактическо естество. С други думи, една част от Уилям живееше в друго време, на друга планета. Да, това е много странно, но все пак вярно. )Тук е важно да отбележа, че всеки от Красивите мълчаливци има успореден аспект. В никакъв случай не бива да се смята, че щом едно дете живее с физически ограничения, значи е с нарушени многомерна структура.) Уилям беше от първият от неколцината, в които съм наблюдавала това явление. С времето и с негова помощ успяхме да оправим нещата, като създадохме хармоничен мост, който позволяваше на двата аспекта да съществуват индивидуално, и все пак в хармония един с друг. Оттогава състоянието на Уилюм бележи стабилно подобрение.
...

Някои от децата са с толкова изострена чувствителност, че развиват характеристики, които може да изглеждат странни, но са изключително важни за тяхното удобство, понякога дори за оцеляването им. Уилям е толкова чувствителен, че през повечето време не понася обувки или даже дрехи. Това на моменти причинява доста неудобства на семейството и техните гости! Напоследък започна да свиква с дрехите, но абсолютно отказва да носи обувки. Причината е, че енергийната сила, която минава през тялото му, е толкова силна, че в някои случаи му причинява физически неприятно усещане, когато излиза през ходилата му. Когато е с обувки, краката му се загряват изключително много и той се чувства зле. Когато усеща земята под краката си, му е по-лесно да остане съзнателно в нашия свят. Майка му се опитва да гледа с чувство за хумор на неговите странности. Уилям е известен с това, че уличните лампи изгасват, когато минава под тях, и предизвиква и други електрически аномалии, като например аварии с електричеството в сгради.
...

Неактивен хадзапи

  • Пишещ
  • ***
  • Публикации: 808
Re:Децата на новото време
« Отговор #18 -: Юли 23, 2009, 00:12:22 am »
БРАЙЪН


Уникалността на Децата на новото време се простира отвъд времето и пространството, в реалности, които са непознати за повечето от нас. Тази им способност да прекосяват с лекота времето и пространството е съвсем реална и страшно интересна. Тя изисква да оставим за момент всичко, което знаем за реалността - и в това няма нищо лошо. Имаме много да ваучим от нашите Красиви мълчаливци.

...

От години пиша и говоря за онова, което наричам езика на светлината. Това е концептуален език, който представлява мощна сила за изцеление и предаване на знания, тъй като е чиста енергия. Езикът на светлината се състои от живи символи, в които се съдържат цели учения на много равнища. На моменти дори се улавям, че мисля на този език. Често съм се чувствала самотна в тази си способност; все пак с годините открих и други, които я владеят. Напоследък срещам и хора, които започват да го усвояват.

Същатаа сутрин на масата за закуска се запознах с вожда Златния орел (известен още като Изправения лос) от сиуксите лакота и неговата съпруга Мария. Двамата със Златния орел веднага усетихме взаимна симпатия и се впуснахме в разговор, който в крайна сметка премина в символи. Докато си бъбрехме, стана ясно, че вождът е доста запознат с тях. Попетах го развълнувано: "И ти ли разбираш символите?"

...
Разговаряхме надълго и нашироко за преводите си и за различията в разположението и посоката, които променят значението на символите. (Повече за живите символи можете да се намери в "Евангелието на истината" от ръкописите, намерени в Наг Хамади. Тези древни документи, открити през 40-те г. на ХХ в., са били в глинени съдове, скрити в една пещера в Наг Хамади, близо до Червено море. Те очевидно са част от гностическа библиотека, считана по онова време за еретична, така че са останали скрити в продължение на 2000 г.).

На следващия ден Бени Льобо (известен още като Синия гръм), друго прекрасно и духовно същество, сглоби още парченца от мозайката (Бети е от племето на шошоните и прекарва повечето си време в изпълняване на церемонии, основаващи се на енергийната решетка и свещените места, за да лекува Земята. Когато се свързва със свещените мрежи, Бени може да лекува и водата - отдавна пресъхнали извори потичат отново и не спират дълго след като Бени си отиде. Където пък е имало суша, след неговата намеса дъждовете и влажността се увеличават.). Двамата с Бени се заприказвахме и скоро разговорът мина на темата за символите. Никак не се изненадах, че и Бени знае за тях.

...

Завъртях чинийката и успоредният аспект на Брайън започна да ми говори по телепатия. Историята, която ми разказа, просто ме сащиса. Думите му бяха: "Трябва да го прочетеш холографски. Погледни първо числата". Така че започнах да броя знаците и символите. Брайън обясняваше за генетиката на "неговите хора". Каза ми, че част от кода, който включил в шарките на чинийката, разкрива тяхната ДНК структура. Хората от неговата планета имали 4 нишки ДНК (докато нашите са 2) и точно 2 пъти повече генетични кодони от хората.

...
Брайън ни каза, че неговият успореден аспект е от планетата Стиара. Обясни ни, че стиараните имали холографски аспекти, които общували горе-долу като течните кристали. Течните кристали създават течно енергийно поле, в което комуникацията протича чиста и мигновено, освен това са в състояние да съхранят огромно количество информация в съвсем миниатюрни формати. Брайън още сподели, че нашата ДНК е с не по-малки способности от тяхната, само дето не е толкова еволюйрала. ДНК на стиараните осъществявала целенасочената и напълно хармонизирана комуникация в паралелните реалности. Също така тази генетична структура им позволявала да дематериализират телата си за междугалактически пътувания. С други думи, умеели да разбиват телата си на най-съществените и основни формати и да пътуват по каналите през времето и пространството към други реалности, планети, звездни системи, галактики и т.н. Освен това, Брайън обясни, че тези хора имали изключително напреднали технологии и се били научили да пътуват "в промеждутъците". Това било подобно на минаване през мостове на Айнщайн-Розен, но "промеждутъците" били още по-фини пътища и използването им изисквало пътуващият да се дематериализира до определено равнище. Удивително - едно съвсем планирано "Телепортирай ме, Скоти!"!

Докато "говореше", Брайън ми показа визуално онова, което беше описал за всички останали, и главата ми се напълни с образи на друга планета, на "промеждутъци", смаляване и асимилация на частици. Показа ми как стиараните умеят да възбуждат своите частици със силата на съзнанието си и ги карат да се разделят на различни хармонични връзки, и как това им позволява да минават през "промеждутъците" като енергийни полета до желаното място във времето и пространството. Имах чувството, че съм попаднала след специални ефекти от научнофантастичен филм, режисиран от Брайън.

По негови думи стиараните били много по-напреднали в еволюцията от хората. Те не използвали думи, за да общуват, защото нямали нужда; вместо това го правели по телепатия или със символи. Тези символи съдържат цели набори от информация и не бивало да се четат поотделно. Според Брайън символите били комплекси от хармонични честоти, подобни на нашите енергийни полета. Символите на чинийката разказвали една фантастична история за междупланетни битки, неговия галактически произход и дори давали координатите на някои звезди.

Всъщност Брайън разправяше за една слънчева система в средата на нашата Галактика, където се случили катастрофални събития. Изглежда, тази слънчева система, Андион, се движела по елипсовидна орбита около 3 слънца. (Въртенето около слънцата било дълъг процес и дните на неговата планета не били като земните.) Орбитата на Стиара била безвъзвратно променена от една черна дупка в центъра на Галактиката. (Всъщност черните дупки са механизми за възстановяване на равновесието между Вселените. Когато една вселена се разширява, черната дупка изсмуква излишната енергия и я влива в паралелна Вселена. Черни дупки има във всяка Вселена и тази система поддържа равновесието между всички равнища на реалността). Поради неравновесието, създадено от силното гравитационно притегляне, родната планета на Брайън била извадено от обичайната си орбита. Накланянето на оста на планетата предизвикало изместване на полюсите. Магнитният и истинският север се променили, гравитационните характеристики на планетата също. Вместо елипса около трите слънца, орбитата започнала да описва странни лупинги, също като ракета без жироскоп, който да балансира траекторията й. Стиара се сбъскала с друго небесно тяло и била унищожена веднага и изцяло.

В Андионовата слънчева система имало 13 планети. Останали 12.

Когато се случило това, голям брой стиарани били далече от планетата, изпълнявайки различни мисии. Те оцелели, но вече нямало къде да се върнат. Брайън ни каза, че в тяхната слънчева система имало една планета със зелена атмосфера, невъзможна за обитаване от стиараните, но благоприятна за други. Телата им нямало да понесат нейния въздух, защото съдържали значителни колечиства иридий и молибден. Това им помагало да функционират в хармония с Вселената. Човешките тела пък били на въглеродна основа. По думите на Брайън, стиараните можело да ни се сторят като аномалия, но всъщност аномалия били тъкмо хората, понеже били много назад в еволюцията в сравнение с други цивилизации. Мозъците на стиараните били невероятно развити, което им позволявало да творят невъобразими за нас технологии.

Културата на Стиара се въртяла около доброто на всички. С други думи, всеки действал в интерес на планетата и за общото благо. Брайън каза, че земяните са "на погрешен път", защото не обръщат внимание на нещата, които са важни за тяхното оцеляване. Думите му бяха, че хората на Земята постоянно се заяждат за глупости:

"Повечето хора на Земята се държат като разглезени деца. Всеки мисли, че останалите са отговорни за неговото щастие или виновни за нещастието му. Този начин на мислене представлява отдалечаване от доброто на цялото и няма да продължи дълго. Никой не е по-добър от другите и ако не промените начина си на мислене, ще се изпепелите сами. Повечето хора имат такова екзалтирано мнение за себе си, като се сравняват с другите, че са затворили вратите на съзнателния си достъп до по-висшата реалност. Това може да се промени. Ние се поучихме от грешките си и ако решите да ни чуете, можем да ви помогнем. Има горива, много по-чисти, и лесни за добиване от тези, които използвате в момента. Вашите замърсяват всеки аспект на околната среда и създават неравновесие на Земята. А запасите са ограничени."

Брайън говори и още, но важното в случая е, че там някъде има дете с невероятни способности, което може да предложи на света чудесни технологии. Помолих го да намери начин да ни се покаже, както другите деца, най-вече на Нанси и другите, които живееха в региона, за да може да получи повече подкрепа за способностите си. За мое голяма удоволствие той впоследствие се появи с баба си!

Нашите Красиви мълчаливци подвеждат с външността си. макар наглед да страдат от изключително тежки физически ограничения, могат да ни разкрият цели светове, стига само да ги чуем. Първата стъпка в този процес би било да приемем идеята, че съществуват и други реалности, защото това е точно така. Следващата е да се откажем от стремежа си към кантрол и просто да се отпуснем в изживяването на момента. Когато това стане, ще има много по-голяма вероятност да забележим безбройните неща, които пропускаме в ежедневието си. оставете децата да ни разкажат за сложността на творението, изхождайки от своята невинност!

Неактивен хадзапи

  • Пишещ
  • ***
  • Публикации: 808
Re:Децата на новото време
« Отговор #19 -: Юли 23, 2009, 00:13:22 am »
ПРЕХОДНИТЕ ДЕЦА


Преходните деца са една много специална група същества, които са дошли на Земята след Децата индиго и в момента са горе-долу на възраст между 16-22 г. Попаднали в кръстосания огън между силите на еволюцията, Преходните деца са пристигнали на нашата планета с багаж от смесени енергии, сякаш когато са създавани, в тях е хвърлена по малко от всеки вид енергия и после сместта е била разбъркана. Те не са от типа Индиго, макар да носят в себе си малко от тази енергия (напр. живеят с убеждението, че голяма част от старите образци, с коите сме свикнали, са погрешни). Не са и Кристални, но част от енергийните им полета работят също като на Кристалните деца. В много отношения Преходните деца са също толкова чувствителни и надарени. Също така не са Звездни деца и все пак носят част от техните характеристики. Някои от тях притежават невероятен интелект и вродени познания за Земята и онова, което е отвъд нея.

Преходните деца понякога действат като "мостове" между енергийните сили и в някои случаи се получава много интересно явление. Напр. едно дете, което е сравнително балансирано и притежава характеристики както на Индиго, така и на Кристално дете, може на пръв поглед да ви се стори непокорно, но по един изключително приятен творчески начин.

...

Няма двама души с Преходна енергия, които да са еднакви. Децата с нови енергии реагират по най-различни начини. Някои от тези деца изглеждат хиперактивни или нестабилни, което се дължи на объркването в цялостната им енергийна система. В основни линии същите енергийни колебания, които са причина за тяхната даровитост, могат да предизвикат безброй проблеми.

...Преходните деца са изключително проницателни на много и дори понякога всички равнища на реалността, но в много от случаите им липсват уменията или способността да вграждат логически тези преживявания в ежедневието си. Поради това голяма част от тях се изпълват с гняв или безпомощност или дори се разболяват. Тласкани са от космическото усещане, че много неща не са наред в този свят, но понеже в съзнанието им постоянно постъпва интуитивна и извънземна информация, това им пречи да стигнат до някакви отговори или решения за чувствата и разбиранията си. Онова, което виждат и преживяват извън 3-измерната реалност, често е толкова странно, че децата се изолират от семействата и приятелите си и започват да трупат преживяванията вътре в себе си.

Някои от Преходните деца виждат реалността по начин, много по-различен от този на другите хора. Постоянно им се явяват етерни наставници, ангели, духове на починали и дори, по техни думи, демони (които всъщност не са нещо друго, а същества от по-нисшите измерения). Дори някои от Преходните деца, с които съм работила, са изразявали недоволство, че никога не могат да останат насаме със себе си, тъй като около тях вечно гъмжи от същества от други светове. В ранна възраст тези деца често се чувстват застрашени. Мъчи ги усещане за присъствие на тъмни същества и смятат, че те са дошли, за да им повлияят по някакъв начин или дори да им навредят. Лошото е, че много от тези малчугани не казват никому за това. И колкото повече се страхуват, толкова по-силно става усещането им за мрачна безнадеждност. Някои от тях дори започват да вярват, че са повлияни или обладани от тъмни сили, макар в повечето случаи това да не е вярно.

Преходните деца не разбират, че виденията им са просто проявления на други равнища на реалността. Тъй като никой друг не вижда тези неща, детето започва да вярва, че не е нормално и в него се настанява дълбоко чувство на самота. Така то става жертва на собствената си даровитост. За такова дете всичко изглежда прекомерно тежко и значимо. Когато навлезе в пубертета, то в повечето случаи остава с дълбокото убеждение, че нещо наистина не му е наред. Това просто го съсипва. То често изпада в мрачни настроения и започва да ги проявява в рисунки, в подредбата на стаята си, в дрехите, дори в дейностите си. Саморазрушителното поведение е често срещано. Поради залитането си към тъмните енергии много от тези деца започват да употребяват забранени вещества и/или алкохол. Някои изглеждат потиснати, дори ги спохождат мисли за самоубийство. С течение на времето може дори да се превърнат в социопати, тъй като стават безчувствени и престава да ги е грижа за каквото и да било. При тези деца илюзията за тъмнината взема превес над светлината.

Повечето от нас са снабдени с филтри, които не им позволяват да виждат и усещат всичко по всяко време. Тези деца обаче нямат подобни филтри. Дори "нормалните" деца преживяват много трудни моменти с приемането на промените в телата и умовете им по време на пубертета. Ако прибавим към всичко това и една изцяло различна гама от чувства и възприятия като тези на Преходните деца, се появява ново и далеч по-проблематично измерение. Не всички Преходни деца преживяват подобни неща, но онези, които имат този проблем, са силно засегнати. Някои лекари им поставят диагноза психотично поведение, но грешат.

Част от Преходните деца обичат да се правят на всесилни, на по-велики от всичко и всички. Надяват тази маска пред другите, но с течение на времето престават да изпитват каквото и да било уважение пред авторитетите. Дори онези от тях, които избират по-положителен подход, често се огъват под тежестта на преживяванията си и се разболяват - отслабват, показват признаци на депресия или имат физически симптоми, които не могат да се обяснят медицински. Все едно че тъгуват за целия свят. дарбите им вземат надмощие над тях и те загубват представа за посоката, в която трябва да вървят.

Също както Кристалните деца, Преходните са крайно чувствителни - усещат и забелязват всичко. Смесените им енергийни полета още повече допринасят за изострянето на тяхната чувствителност. Представете си какво ще е, ако всичко, което изпитвате, било то добро или лошо, се уголемява 10 пъти, и то постоянно, във всеки ден от живота ви. Хиперосъзнати, хиперчувствителни, всичко "хипер" - ето как се чувстват тези деца. Емоционалната болка при тях далеч надхвърля онова, което изпитват "нормалните" хора. Много от Преходните деца са много артистични и изпалзват изкуството, за да изразяват дълбочината и силата на своите чувства по особено драматичен начин.

Неактивен хадзапи

  • Пишещ
  • ***
  • Публикации: 808
Re:Децата на новото време
« Отговор #20 -: Юли 23, 2009, 00:15:24 am »
Преходните деца, които крият чувствата и преживяванията си, се изморяват. За това си има и физически причини. Повишената чувствителност лишава много бързо организма от основни минерали, които са жизненоважни за правилното му функциониране. Пълво се изчерпва магнезият, после калцият. Други минерали, като напр. алуминият, се свързват с рецепторите на клетките, макар да не им е мястото там. След известно време организмът се натравя или забавя функциите си. Когато човек се слещне за пръв път с такова дете, има чувството, че е засмукан заедно с него в някаква бездна, тъй като то е невероятно изтощено. Ако човекът е чувствителен към енергията, действително ще усети постоянното изтичане на сили от тези деца. За да бъдат изправени на крака и да се възстанови балансът им, е нужно изключително търпение от страна на опитен лечител. Освен това Преходните деца са склонни към инфекции и други заболявания, които започват и приключват мистериозно, често без да им бъде поставена каквато и да било диагноза. Аз ги наричам "космически болести", тъй като идват от източник извън 3-измерния свят. Все пак това, от което най-много се нуждаят Преходните деца, е да знаят, че има и други като тях, че не са сами в преживяванията си. Именно този елемент определя дали ще започнат да възприемат живота положително, или просто няма да оцелеят.

Тези деца, изглежда, имат склонност към поляризиране - те или израстват в своите дарби, или гледат на тях като на начин да се сдобият с власт по нечисти пътища. По кой път ще поемат, е въпрос на избор, но този избор се прави въз основа на опита.

...

Преходните деца са склонни да изпадат в такъв гняв, че да губят способността си на разумно мислене. Методът, който съм установила, че работи най-добре в такива случаи, включва известна промяна в тона и позата. Понякога единственият начин да привлечеш вниманието им е да се отнасяш с тях, както те се отнасят с теб - с други думи, да играеш тяхната игра и да им бъдеш като огледало. Трикът е да не станеш като тях, а само да отразяваш поведението им. Човек може да го направи, без да изпада в грозната страна на съответното поведение. Когато вниманието им е привлечено (обикновено от шока да видят един професионалист да се държи по този начин!), става възможно да им се разкрие истината, което трябва да се направи с много любов. Тяхната изострена чувствителност долавя истината и откликва положително.

...

Когато едно дете започне да се изолира от другите, причината в повечето случаи е, че му липсват умения за справяне в живота; то се чувства повече в безопастност като трупа силните чувства в себе си, вместо да рискува да ги изрази. Затварянето в себе си може да означава и че не го разбират. Дете, което се чувства неразбрано от околните, смята, че онова, което има да каже, е без стойност. Тези деца трябва да бъдат насърчавани, дори когато не можем да разберем преживяванията им. Това, че не ги разбираме, не означава, че те не са реални! Няма от какво да се боим; изострената чувствителност не е заразна.

Умереността също се отразява добре на Преходните деца - не някаква ограничаваща система от изисквания, а приблизително организиран план за дейност и цели, в който те да взимат активно участие. Когато знае какво може да очаква, детето се чувства спокойно. Повечето Преходни деца, които имат затруднения, живеят в домове, където всеки е твърде зает, за да забелязва другите, или пък в разтурени семейство, където липсват общуване и здравословни житейски умения. Когато в семейството има някаква организация, детето чувства, че някой го е грижа за него. Това му дава начина, по който да измерва своята сигурност в една предсказуема среда, а също и удовлетворение, когато изпълняват поставените им задачи.

Преходните деца не са просто бунтарски настроени тинейджъри. Дълбоко в себе си те са много изплашени - от онова, което виждат, чуват или знаят и което сякаш никой не разбира. Вслушвайте се в тях. Не ги съдете само защото ви се струва, че идеите и схващанията им са странни. Насърчавайте разговорите в дух на откровеност и честност. Тези деца могат да ни научат на много неща!

Неактивен хадзапи

  • Пишещ
  • ***
  • Публикации: 808
Re:Децата на новото време
« Отговор #21 -: Юли 23, 2009, 00:16:40 am »
АНГЕЛИ НА ЗЕМЯТА


Има безброй истории за ангели, които се появяват да спасят някого, а после изчезват и никой повече не чува за тях. Това поведение е типично за ангелите хранители.

Ангелите, които ще опиша тук, са съвсем различни. Те са родени в човешки тела, с крилете и всичко останало. Крилете не са видими за всички, саво за онези, които притежават съответната способност. В тези деця има нешо етерно, което трудно може да се опише с думи. Няколкото, които съм срещала, имат доста трудности в живота. изпитват някаква космическа тъга за човечеството. имат чувството, че не са за този свят и същевременно знаят за Бог, за Духа и Светлината и преживяват дълбочината на чувството, предизвикано от това познание.



МАЙКЪЛ


Младежът беше на 20 и няколко години. ... Тук ще го наричам Майкъл.
...
"Имам криле. чувствам, че трябва да разнасям посланието за любов. От година насам скитам буквално по целия свят. Отидох в Европа и навсякъде ходих бос. Не мога да понасям обувки, имам чувството, че с тях краката ми са затворени като в кутии. Изпитвам нужда да усещам земята под краката си, защото ми помага да оставам в земната реалност. Обикновено почти не съм в нея. Имам голяма нужда от помощ. ... Не зная какво трябва да направя или къде трябва да отида сега. Знам само, че трябва да споделя с другите онова, което знам. Знам, че ще се докосна до тях - ще излекувам телата, сърцата и душите им, - но точно сега се чувствам объркан и самотен. Можеш ли да ми дадеш някаква информация, която да ми помогне?"

Затворих очи и се взрях в енергийнвата му същност. Той наистина имаше крила! Бяха бели, с някакво златисто сияние по краищата. Цялото му поле бе почти съвършено. Трудно ми бе да го гледам, макар и етерно, защото сиянието му ме заслепяваше. Господи, още една промяна на реалността! Бях имала преди това известни преживявания с криле и ангели, но в никакъв случай не бях очаквала, че някой от тях ще ми се обади по телефона. Говорихме няколко часа. Думите му бяха пропити с дълбока тъга. До такава степен беше загубил основа под краката си, че му беше трудно дори да води логически издържан разговор. Духът му беше страшно чист. За Майкъл раните, които човечеството си нанасяше само, бяха толкова големи, а той се чувствуваше страшно малък и безпомощен, за да предизвика положителни промени тук, на Земята.

...

Говорих му за личната безопастност и за това, че неговата уязвимост е едновременно дар и трудност. Той бе толкова чист, толкова невинен, че не проумяваше защо има хора, които не разбират Бога, светлината и любовта. Поговорих му малко за земните неща, напр. как тялото му се нуждае от храна и сън. Беше му много трудно да се грижи за физ. си тяло, тъй като се беше съсредоточил главно в мисията си. Често забравяше да се храни и спеше съвсем малко. Беше изтощен и много отслабнал.

Цялото му същество бе пропито от любов и той искаше да я сподели с всички.

- Ти си любовта - казах му.

-Да - отвърна той. - Това е и моето послание

- Майкъл - рекох, - трябва да си спомниш как да използваш крилете си. Това е от голямо значение за твоето пътуване. С тях можеш да докоснеш дълбоката същност на хората. Можеш да им носиш утеха, да ги лекуваш.

- Страшно съм изморен, но трябва да продължавам.

- Да, така е, но ако не отделяш време за възстановяване, няма да успееш.

- Знам, просто нямам представа какво да правя с това тяло. Чувствувам го чуждо във всяко отношение.

...

Ето как един съвършен ангел бе затворен в несъвършено тяло, в един несъвършен свят и силата на чувствата му просто го смазваше.
...

Неактивен хадзапи

  • Пишещ
  • ***
  • Публикации: 808
Re:Децата на новото време
« Отговор #22 -: Юли 23, 2009, 00:17:40 am »
КАРА


Преди няколко години отидох в Канада да изнасям лекции на един семинар. По време на престоя ми там една от служителките ме помоли да видя 16 г. й дъщеря, която тук ще наричам Кара.
...
Кара ми каза, че има крила и че винаги ги е усещала. Беше много разстроена, че никой друг не ги вижда, за да е сигурна, че не си воъбразява. Живееше в няколко реалности едновременно и от човешка страна нямаше никой, който да й протегне ръка за другарство или подкрепа. Така човешката й страна бе налегната от космическа депресия. Просто не се чувствуваше добре в този свят. Никой не я разбираше.

- Имам криле - рече тя.

- Да - отвърнах, - виждам ги.

- За мен са толкова реални, че си татиурах криле на гърба, за да мога да ги виждам в огледалото. Моите криле са яркосини.

Всъщност истинските й криле бяха в пепелно сиво-син цвят с леко, прозрачно, синкаво сияние по краищата. Изглеждаха страшно крехки, но знаех, че това впечатление е измамно.

- Страх ме е - започна колебливо тя.
...
Страхувам се, защото виждам всичко - и което е още по-лошо, усещам всичко. не зная как да намеря равновесие във всичко това. Където и да отида, виждам други като мен, които не знаят, че са такива. Виждам ангели, духовни наставници и духове на починали хора. Преследват ме тъмни същества, които ме наблюдават постоянно. Невинаги са едни и същи, но имам чувството, че им трябвам за нещо. Където и да отида, винаги са с мен. Виждам и други реалности, наложени върху тази. Трудно ми е да различа кое е "истинско4 и кое не е. Което е още по-лошо, не си спомням как да се пазя. Не ми е останала никаква енергия. Всяко движение ми коства неимоверни усилия, но не преставам     да се опитвам. само дето боледувам от месеци и имам чувството, че не мога повече.

...
Разговаряхме за многоизмерни реалности, различни видове енергия и как всички същества, които вижда, имат своята задача в цялостната реалност.

...
За пръв път срещаше някого, с когото можеше да говори за преживяванията си, и това бе вълнуващо за нея. Приказвахме си повече от 3 часа, като една през друга споделяхме за етерния си опит.
...
Докато работехме, силата й нарастваше все повече. припомних й как да се пази и й обясних, че много от съществата, които вижда, идват при нея просто от любопитство. Все пак не всеки ден може да се види ангел в 3-то измерение!

...
Тя искаше да е добре. Най-много имаше нужда да знае, че не е сама, че преживявавията й са реални и фактът, че ги има, не я прави ненормална.

...
През следващите месеци тя се излекува и укрепна. Майка й ми се обади да ми каже, че момичето се е превърнало в щастлива личност и дори вече си има приятел!



Както показват горните истории, понякога ангели идват в нашия свят с велики мисии, но изпадат в объркване. ... Освен младите ангели, които описах в настоящата глава, на Земята има и "възрастни" ангели. Много от тях живеят кротко сред останалите, без дори да си помръднат пръста. Други стават учители, ментори, лечители или нещо друго от безбройните човешки проявления от финото съвършенство.

Когато божественото се сблъска с несъвършенството на човешкото (както става с ангелите, дошли на Земята), дори самото му съществуване става проблемно. Мога да уверя читателите, че въпросните деца са напълно нормални. Те просто се нуждаят от подкрепа и потвърждения.
« Последна редакция: Юли 23, 2009, 00:18:25 am от хадзапи »

Неактивен хадзапи

  • Пишещ
  • ***
  • Публикации: 808
Re:Децата на новото време
« Отговор #23 -: Юли 23, 2009, 00:20:57 am »
КАК МОЖЕМ ДА ПОМОГНЕМ?


...
За да предизвикаме положителни промени в нашия свят, първата стъпка е да приемем истината за тези деца.
...
Децата на новото време са новите учители за висшата реалност. Нужно е да разпространим тази информация, така че да стане общоприета истина по целия свят, тъй като явлението не е ограничено в определени географски райони. Децата на новото време са истински хора с истински чувства; просто имат изострена чувствителност и удивителни преживявания в нашия свят и отвъд него.

...
Едно дете с многоизмерна осъзнатост и секционен и холографски начин на мислене не може да стои дълго време на стола. Това е невъзможно за него.
...

ИЗЦЕЛЕНИЕ НА ПОКОЛЕНИЯТА


Макар да са невероятно даровити, Децата на новото време не са някакъв спектакъл. Те са еволюирали човешки същества, носещи свещени послания - напомняния за това кои сме и накъде отиваме. Поставянето им на пиедестал не прави нищо друго, освен да приучи егото им на постоянна жажда за внимание. Не можем да задоволяваме болни амбиции чрез децата си. Когато се научат, че  привличат внимание с дарбите си, за тях средството става по-важно от посланието и истината се размива. Постоянно се натъквам на семейства на даровити деца, където динамиката на семейните отношения е деградирала до такава степен, че детето управлява целия дом. В много от тези случаи то става нахално, дори си позволява да прави подигравателни коментари пред или за родителите си пред други хора. Става властно и неконтролируемо. Тъй като такива деца изглеждат така, сякаш знаят много и са мъдри не за годините си, родители и др. хора са склонни да ги поставят на пиедестал. Позволяват им да царуват без никакви ограничения или организация. Така едно дете, дошло като дар за света, става себично и жадно за внимание. Ако им позволяваме да "ръководят играта", те ще израстнат като груби егоисти.

...
Децата може да са всезнаещи, но все пак си остават деца, които се нуждаят от напътствия и ред, за да изпълнят онова, за което са дошли. Трябва да въведем някаква организация или граници в живота им, за да знаят какво да очакват и да се научат да живеят в този свят. Също така трябва да насърчаваме тяхната даровитост, но по градивни начини.
...
Задавайте на детето въпроси и за неговите преживявания, но не такива, на които да може да отговори с "да" или "не", и най-важното слушайте какво ви отговаря.

...
Ако искаме да дадем на децата си всички възможности да направят онова, за което са дошли, ние като родители, настойници, учители и приятели трябва първо да се заемем с изцелението на телата, умовете и душите си, а за това са нужни честност и почтеност. Ако не можем да бъдем честни със себе си, как ще го постигнем с друг човек, особено с децата си? Самоизцелението изисква и да се вгледаме дълбоко в себе си, за да открием защо постоянно попадаме в едни и същи ситуации и защо не ги променяме, след като ни носят само отриц. чувства. Какво се опитваме да научим? Защо позволяваме на страха да ни управлява? Напр. отново и отново се озоваваме в ситуация, в която даваме, а някой се възползва безогледно от щедростта ни, без да го е грижа за желанията или чувствата ни. Когато даваме, без да искаме нищо в замяна, това означава, че се страхуваме да не ни отблъснат или че няма да бъдем харесвани и обичани. Даването ни прави ценни за момента, но така всъщност прикриваме страха си, че не сме достойни за даден човек или хора.

Неактивен хадзапи

  • Пишещ
  • ***
  • Публикации: 808
Re:Децата на новото време
« Отговор #24 -: Юли 23, 2009, 00:22:51 am »
ОБЩУВАНЕ


...
Когато се вслушват в тях, децата са в състояние истински да се отпуснат. Това отпускане е не само на тялото, то успокоява и духа им. Освен да се вслушваме в тях, е необходимо и да им казваме истината, каквато и да е тя, и да насърчаваме техните дарби, да ги питаме за мнението им и да способстваме всячески за по-доброто общуване. Трябва да им отдаваме цялото си внимание, когато разговаряме с тях, за да можем да ги разбираме.

...
Те трябва да се отнасяме с тях като с малки възрастни - просто трябва да им обръщаме внимание и да се отнасяме с тях, както бихме искали другите да се отнасят с тях.
...
Някои от най-големите проблеми, които съм виждала при по-големи деца, идват от родители, които ги оставят сами да решават всичко, без тази свобода да е придружавана от каквото и да било напътствия. В повечето случаи тези деца започват да се чувстват несигурни, огъват се под тежестта на дадената им пълна свобода и им е нужно прекалено много време, за да вземат решенията си. Понякога просто предпочитат да не решават нищо. Засядат на някой етап от живота си и се парализират. Трябва да напътстваме децата си с чувство за отговорност, като същевременно им даваме някаква свобода, за да се научат да решават.


ДОМАШНА СРЕДА


Енергийните полета на тези малчугани са по-чувствителни от нашата кожа. Те действително усещат цветовете, светлините, звуците и дори формите така, както ние усещаме нещата чрез докосване. При тях обаче все едно някой е завъртял копчето на чувствителността и я е увеличил докрай. Затова тя, подобно на антена, се простира на няколко метра от телата им. Когато енергийното поле на едно чувствително дете бъде докоснато от вибрациите на цвят, звук, форми или други стимули, детето ги усеща до дъното на душата си. Ако се чувства неудобно в дадена следа, сетивността му се превъзбужда и то реагира съответно. Макар тази чувствитерноствероятно да не се регистрира на съзнателно равнище, неспособността на детето да опише с думи подсъзнателния си дискомфорт се изразява в  страдание, което се отразява на настроенията и поведението му.

Настроенията и нивата на комфорт при тези деца се влияят от цветовете в тяхната среда. Меките, жизнерадостни тонове - напр. пастелните: сини, розови, зелени или лилави - са оптимални за създаване на спокойствие в средата. Трябва да се избягват яркото жълто или червено, тъй като, ако живее сред тях, детето най-често страда от тревожност, нервност и хиперактивност. Причината е, че цветът е честота, а честотата (като енергия) е звук и движение. Енергията на цвета взаимодейства с енергийните системи и дори ги променя. Тъмните оттенъци на кафявото, синьото, зеленото и пурпурното имат бавни честоти и вероятно са твърде заземяващи за едно чувствително дете. Чувствителното дете (или доре възрастен) може да усети тези тъмни цветове като тежест, която да го дърпа надолу.

...
Прекомерната звукове или визуална стимулация може да накара тези деца да се чувстват некомфортно или да ги претовари.
...
Тъй като Децата на новото време имат особено силна връзка с природата, живите растения, градинските проекти и дори течащата вода - под формата на фонтани или аквариуми с рибки - са други чудесни начини за създаване на една удобна и успокояваща среда.
Основните геометрични форми добавят ново измерение към общата енергия на помещението. Сферите, пирамидите (задължително 4-стенни), кубовете, 8-стенниците и др. такива са основни енергийни форми, които могат да се открият в цялото сътворение.

...
Друго, кието трябва да се има предвид, е, че вълните на електромагнитните честоти интерферират в енергийното поле на детето и предизвикват в него нахърмонични модели. Такива вълни могат да дойдат от най-различни източници, вкл. телевизори, компютри, захранващи кабели, микровълнови печки, видеоигре и т.н. Нсеки от тях може да предизвика поведенчески проблеми или да изчерпи физ. енергия на детето.

Неактивен хадзапи

  • Пишещ
  • ***
  • Публикации: 808
Re:Децата на новото време
« Отговор #25 -: Юли 23, 2009, 00:24:14 am »
ДЕЙНОСТИ


Тъй като Децата на новото време мислят секционно, дейностите от линеен формат не са им от полза. Секционно мислещият човек върши много работи едновременно в движение, така че за Децата на новото време е естествено да разпределят вниманието си на много посоки. Това, което на пръв поглед прилича на неспособност за задържане на вниманието, всъщност е способност да се следят много неща едновременно. Тези деца са като гъби - попиват всичко наоколо. Могат да превключват на различни теми без каквито и да било усилия. Напр. в един момент ви говорят за задачата, която са им дали в часа по рисуване, а в следващия - за многоизмерната реалност и то без никакво предисловие. Или пък си играят с кучето, заговарят за квантова механика и после отново насочват вниманието си към кучето. Понякога това е малко изнервящо за родителите или хората, които се грижат за тях, тъй като не разбират явлението. Най-добрият начин за справяне с този тип поведение е на детето да се придоставят възможности за различни дейности едновременно. Оптималният брой е 5.
...

Децата на новото време са склонни да оставят следи от дейностите си из всички стои, където отиват, така че трябва да има някакви основни правила. Всяка от дейностите трябва да се извършва на определено място, приемливо за родителя, като напр. маса, на която, ако се разлее боя, няма да е проблем. Детето може да се прехвърля от една дейност на друга, стига да почиства и подрежда след себе си. Освен това изисквайте от него да е приключило с всичките си проекти, преди да е станало време за почистване. Този подход би трябвало да реши проблема с хаоса и да облекчи родителите от постоянната необходимост да прибират след децата. Подходящ е и когато децата са повече от едно и няколкото варианта за дейности увеличават вероятността те да ги упражняват заедно. Ангажирането на хлапетата в множество забавни и градивни дейности подхранва несекващото им творческо любопитство и дава отдушник за тяхната енергия. Така децата стават по-спокойни, а с тях - цялото домакинство.

За родители на Звездни деца посещенията на планетариуми или научни центрове е чудесен начин за подхранване на склонността им към науката. Добри решения са и конструкторите, играчките с движещи се части или двигатели, химическите комплекти (използвани под надзор), комплекти за създаване на кристали, мравешки ферми, комплекти за изработване на радиоапарати, всъщност всичко техническо е добър избор. Разбира се, книгите винаги се посрещат с удоволствие! Подходящи са също така посещенията на паркове или зоологически градини, излети сред природата.

Но най-вече внимателно поднасяната, но последователна организация на живота е от съществено значение за тези деца. Ако нямат представа как изглежда успехът, никога няма да успеят. Ако нямат ясна идея за правилата, няма и да ги спазват. Децата на новото време се чувствуват удобно, когато знаят много добре къде са границите. В този ред на мисли, похвалите при всеки успех също са много важни за тях. Освен това, вместо веднага да налагат наказания, родителите трябва да разговарят с детето, за да знае то с какво точно е нарушило правилата. Напр., ако не се подчини на някое от домашните правила, започнете разговора, като го помолите да обясни как се е получило така. Това създава осъзнатост. След това го попитайте как би могло да промени поведението си следващия път, за да вземе правилно решение. И внимавайте да му дадете достатъчно време, за да ви даде обмислен онговор! Така то ще се научи да взима положителни и ефективни решения. Накрая го попитайте дали е научило нещо от ситуацията и бъдете готови да я обсъждате с него, от негова гледна точка. В много случаи съм откривала, че детето просто е имало различно схващане по въпроса и не е имало намерение да стори нещо лошо, така че гъвкаността и търпението са много важни. Част от подхода е да изслушате детето и да му обясните правилата. Заповедническият тон не върши работа за едно Дете на настоящето - а и за каквото и да било дете - и определено няма да доведе до успехи и семейна хармония. Децата знаят кое е правилно и кое - погрешно, и в общи линии притежават по-изострено чувство за почтеност от повечето възрастни. Родителите трябва да проявяват желание да вземат предвид и неговата гледна точка. Понякога идеите им могат да ни удивят и зарадват или пък да предизвикат още по-задълбочени обсъждания и осъзнаване на много неща както от едната, така и от другата страна.



ПРЕДЛОЖЕНИЯ ЗА ПРОМЕНИ В ХРАНИТЕЛНИЯ РЕЖИМ


Тъй като човешките ДНК връзки еволюйрат постоянно - и накрая ще се променят изцяло, - видът информация, приемана от тялото, също се изменя. Идеалният начин да бъдете сигурни, че едно Дете на новото време получава от храната всичко, което му е необходимо, е да съставите диетата му според неговата ДНК. Ако това можеше да стане, нашите деца щяха постоянно да се променят с еволюцията на своите енергийни полета.

...
В нашия хаотичен свят като че ли никога нямаме време за всичко, което трябва да направим. ... Мнозина ядат в движение, а и децата си хранят по същия начин. Промишлено приготвените храни, които само трябва да се притоплят в микровълновата печка или са напълно готови за консумация, обикновено съдържак какви ли не консерванти и съставките им по химичен състав едва наподобяват естественото си състояние. Естествено приготвените храни стават все по-достъпни и макар да струват малсо по-скъпо, ползата от тях е безценна.
...
Фактът, че нещо ни се предлага в бакалията, не означава, че е здравословно за нас. Рекламите карат повечето хора да ядат неща, които са вредни, само защото на етикетите им пише "здравословна хран". ... Децата на новото време по принцип умеят да се вслушват в телата си и сякаш знаят от какво се нуждаят. Обикновено когато им се даде възможност, избират много здравословна храна. Най-малките са с особена изострена чувствителност в това отношение, така че е по-добре да се вслушваме в техните искания, вместо да залагаме на удобството.

Децата на новото време имат метаболизъм, който изисква те да се хранят различно, особено Кристалните деца. Трябва да ядат много често, но в малки количества, вместо обилно по 3 пъти на ден. Кристалните и някои от Звездните деца - особено в по-ранна възраст - биха хапвали по съвсем мъничка, като птиченца. Това обаче не означава, че трябва да им подадем едон морков и да ги оставим да тичат наоколо, докато го ядат. Внимателното приготвяне на ястията и закуските е много полезно за тях.

...
Когато малчуганите не се хравят здравословно, телесните им функции не протичат оптимално. Новите деца особено болезнено реагират на храни, тъй като - подобно на всичко останало - храната е енергия и всеки хранителен продукт има своя вибрация.  Получих електронно писмо от една жена, която беше удивена от своята Кристална племенница да определя от какви храни и напитки се нуждае.

...
Ако вашето дете постоянно има тъмни кръгове под очите, проблеми с храносмилането или др. симптоми, напр. отпадналост, може би ще е добре да го заведете на лекар, за да се види дали няма непоносимост към някоя храна.
...
Трябва особено внимателно да се отбягват храни, в които може да има остатъчни хормони или антибиотици (като напр. месо, яйца, мляко), освен ако животните не са били отглеждани свободно или по екологично чисти технологии. Генномодифицираните храни също да се избягват. Учените все още не отчитат, че когато храната се модифицира генно, това променя и начина, по който тя се усвоява от човешкия организъм. Ако генното модифициране на храните продължи, начинът, по който клетките ни реагират на различните молекули в телата ни, ще се измени. Ще се създадат нови протеинови връзки, което ще доведе до нов начин на усвояване на хранителните вещества и съответно на функциите ни като биологични организми. Тези промени ще станат част от нашата еволюция. Ако този процес продължи все така безконтролно, накрая ще се промени цялата хранителна верига, което ще причини мутации в растенията, животните и дори в нас самите.
...
Кристалните деца напр. се нуждаят от огромни количества течности. Много от тях сякаш са измъчвани от постоянна жажда. Поради бързия си метаболизъм и тъй като са истински енергийни батерии, те изразходват течностите много бързо. Звездните деца също се нуждаят от големи количества течности, но като че ли жаждата им се проявява на по-дълги интервали. Освен водата, плодовите или зеленчукови сокове, млякото (по възможност екологично чисто), спортните напитки за поддържане нивото на електролитите (в умерени количества) и др. естествени напитки помагат на децата да останат хидратирани, без обаче да им вредят.

Захарта трябва да се избягва, тъй като Новите деца лесно се превъзбуждат дори от малки количества. Захарта временно обръща електрическите заряди в нервната система, което възбужда миниатюрните субатомни частици в организма. Поради това известно време усещаме прилив на енергия, но после се изморяваме, защото телата ни е трябвало да работят извънредно, за да изразходват приетата захар.

...
Ако наистина имаме нужда от захар, то тя да бъде нерафинирана. Друг удачен заместител на рафинираната захар е стевията - хранителна добавка, извличана от субтропично растение от семейството на слънчогледите. Може да се открие предимно в магазините за здравословна храна като течен екстракт или таблетки.

...
Съчетаването на храните също е важно. Може да не ви се вярва, но организмът използва различни ензими, за да се справи с различните храносмилателни задачи - различни за месото, плодовете, млечните продукти и т.н. Когато несъвместими храни попаднат едновременно в стомаха, резултатът е лошо храносмилане, което на свой ред води до какви ли не проблеми - най-често е напълняването. Добра идея е и да се намалят въглехидратите в менюто на детето. Удачно е да се избягва хляб, в който има химически консерванти; ако детето няма непоносимост към глутена или пшеницата, по-добре се придържайте към пълнозърнестия хляб. Да се избягват и частично хидратираните мазнини. Те се задържат в организма около 4 пъти по-дълго от обикновените макла, които са естествени и са полезна част от човешката диета. Нискомаслените продукти невинаги са здравословни!

Хранителните добавки също може да са много полезни за децата. Трябва да се подпомага имунната им система. Рибените масла, богати на мастни киселини омега-3, вит. С под формата на цитрусови плодове (подпомага прочистването на лимфната система и подобрява електромагнитната проводимост в организма), вит. Е, А и Д и чесънът, както и добрите мултивитамини с минерали, са добър избор. Тъмнозелените листни зеленчуци (напр. спанак и лапад, киселец, пресен лук, салатките) притежават укрепващи здравето и дори противоракови свойства. Разбира се, винаги е добра идея да се посъветвате с лекар, преди да поставите детето на какъвто и да било хранителен режим или да му давате добавки. Важното е да се използва здрав разум, да се наблюдава как се отразява на децата това, което ядат, и да се проявява значителна гъвкавост по отношение на хранителните им нужди и желания.

Неактивен хадзапи

  • Пишещ
  • ***
  • Публикации: 808
Re:Децата на новото време
« Отговор #26 -: Юли 23, 2009, 00:25:53 am »
ОБОГАТЯВАНЕ НА УЧИЛИЩЕТО КАТО ПРЕЖИВЯВАНЕ


...
Понастоящем ние подхранваме умовете на децата, но не и душите им. Ден след ден ги излагаме на една училищна среда, която ги изморява, докато в усилието си да поддържат някаква функционалност в нея, те се хлъзват по наклонената плоскост или стават апатични. Много от децата се разболяват от болести, за които като че ли няма определена физическа причина. (Тези и следващите наблюдения важат и за много "нормални" деца).

... Класните стаи пълни с деца от всякакъв произход и с какви ли не нагласи, им пречат да се адаптират и развиват. ... Правите ъгли, грубите повърхности и прекомерната визуална и слухова стимулация ги дразнят неимоверно. Флуоресцентното осветление е твърде ярко за тях и някои от Новите деца получават проблеми с очите и главоболие от него. Всичко това, заедно с излъчването на електромагнитни вълни от лампи, компютри и др. електрооборудване, пресушават така необходимата им енергия. Добавете и лошото поведение на някои техни съученици или учител, който се държи рязко с децата, понеже има лош ден, и ще се окаже, че Децата на новото време просто не могат да се справят в училище като останалите. Всяка подгрупа такива деца са склонни да реагират различно на ситуациите. Кристалните я чувстват до дъното на душата си и искат да "оправят" всичко, за да може околните до един да са щастливи - непосилна задача за едно такова мъниче! Звездните пък най-често се потапят в книга или нещо друго, което ги е заинтригувало интелектуално, и забравят за всичко останало. (Много от Звездните деца трупат чувствата в себе си и това в дългосрочен план може да им нанесе големи вреди.) Преходните или измислят чудесни начини, за да оправят положението, или фокусилат вниманието към него, използвайки не много приемливи похвати. Трети пък изцяло преминават към отрицателно поведение.

Училищата са претъпкани с деца, персоналът не достига, бюджетът е недостатъчен, та дори учителите изпитват трудности да се представят на ниво. Добавете и съчетанието от деца, идващи от различни домове, култури и социално-икономически среди, и естественият резултат е, че децата се разделят на групички, безразличие наляга голяма част от персонала и училищната система далеч не е ефективна за всички ученици. Малчуганите се мъчат да оцелеят пред лицето на това сякаш непреодолимо предизвикателство, а перспективите изглеждат мрачни и насилието се шири в училищата. Крайният резултат е необразовани, невежи човешки маси, несведущи не само за елементарни неща от науките, които се преподават в училище, но и за световните събития и проблеми. Обработват ни да приемаме чужди идеи и идеали, които ни се поднасят на тепсия, и това води до по-голямо разделение в света, изразяващо се в насилие, войни и упадък на културата след широките маси.

Време е за голяма промяна. Време е да се погрижим за нашите деца и е време да променим нагласите си, ако искаме нашето общество да се развие за доброто на всички.
...

Постоянно чувам за случаи, в които специални деца със специални нужди биват помолени да напуснат едно след друго училищата, в които учат. Очевидно цари всеобща липса на умения и обучение за "интегриране" на различните. Това важи както за малчуганите с недъзи, така и за тези с по-фини различия. Когато не насърчаваме тези различия, ние правим лоша услуга не само на децата, но и на родителите им, на общността и на бъдещите поколения.

...
Наскоро чух за едно момиченце с медиумистични способности, което учело в държавно училище в Джорджия. Било на 6 г. Тя е Кристално дете. Гледала на ръка в училищния двор, използвайки по най-невинен начин интуитивните си таланти. И я изключили от училището - с мотива, че била вещица! Да, през ХХІ в., и то в САЩ, хората се боят от различните! Тя е второто дете, за което чувам напоследък, изолирано от общността, задето е с особени дарби. Първото беше отстранено от училище за 3 дни за подобни прояви.

...
За да очертая най-добре промените, които трубва да се въведат в нашите училища, като че ли ще е най-добре да ви предам думите на едно от нашите специални деца за личните му преживявания:


"Когато ходех на специално училище, с мен се отнасяха, сякаш съм невидим. И не толкова заради физ. ми тяло, а заради моите кристални способности. Всеки ден, когато мама ме караше на училище, слушах най-красивите, одухотворени песни с уверения, че светът е добър, но когато пристигах там, тези уверения изчезваха яко дим.

Станах невидим за тях. Мисля, че усещаха дълбочината на съзнанието ми, но още не бяха готови за това. Така че вместо да ме чуят и разберат, че ме нараняват, те ме изпратиха да стоя сам в една зала, където започнах да вия от болка. "Само да се бяха вслушали в думите ми - помислих си - да бяха отделили минутка, за да разбурат, че съм пълноценна личност, а не да ме държат колкото може по-далеч от тях". Това унищожаване на частите, разбиване на цялото, е нанадолнището, в което сме склонни да се хлъзваме ние, Кристалните деца, когато не ни възприемат цялостно.

Смятам, че въпросът за училището може да бъде важен момент, белязан с много внимателно обмислени решения. И все пак когато Духът е на волана, а до него седят семействата на Кристалните деца, които наблюдават внимателно и се вслушват истински, децата като мен най0сетне ще си отдъхват. Всъщност си отдъхва Вселената, понеже знае, че я чуваме. а всяко Кристално дете откликва с радост и славослови единството с Духа. Трябва да подчертая, че истинското вслушване в онова, което имаме да кажем, е ключът към нашето спокойствие в тази ситуация."

Никълъс М. Ченси, на 9 г.




Начинът, по който Никълъс описа унищожението на части от него, ме удари право в сърцето. Това е типичната за Кристалните деца гледна точка - че всички и всичко сме части от голямото Единство; когато тази истина се пренебрегва, единството на частите се разпада и всички изпитват болка. Колко от тези деца се чувстват така ден след ден, но не намират думи като Никълъс, за да го сроделят с нас? Повечето от тях навеждат просто глава и изтърпяват съответния ден с надеждата, че след това ще могат да правят нещо друго, което не ги натоварва толкова.

Неактивен хадзапи

  • Пишещ
  • ***
  • Публикации: 808
Re:Децата на новото време
« Отговор #27 -: Юли 23, 2009, 00:26:48 am »
ДОМАШНО ОБУЧЕНИЕ


За да избегнат подобни ситуации, някои от родителите, които са осъзнали какви деца имат, вземат нещата в свои ръце и осигуряват на рожбите си домашно обучение. То позволява доста гъвканост в програмата, а ученикът може да учи с темпото, с което се чувства най-удобно. Някои деца се справят отлично и им трябва съвсем малко време, а домашното образование им се отразява добре. Други, които се нуждаят от повече внимание и помощ, я получават по-лесно в къщи, а и не им се налага да се сламуват, че възприемат малко по-бавно от съучениците си.

Вече съществува едно самодейно движение от семейства, които подхождат творчески към домашното образование на децата си. Най-успешно се справят онези, които построяват програмата около предметите, които са страст на детето. Тогава то не само се адаптира добре, но и постига невероятни резултати в учението. Разбира се, такъв родител никога не ограничава програмата само до онова, което интересува детето (напр. музика, живопис, наука), но създава начини то да се отдава на любимите си предмети - уроци по един или друг музикален инструмент; посещения на худож. галерии, научни центрове или нещо друго. Като част от образователната програма на едно момиченци родителите му, които имат ферма в Канзас, му разрешили да отгледа цяла нива слънчогледи. Опитът бил сполучлив и сега нивата е местната атракция. Русака и синеока хубавица проявила голямо увлечение по слънчогледите и докато осъществявала проекта си, изучила целия процес - от засаждането до прибирането на реколтата. Това момиченце отглежда и свои телета, като ги храни с бутилка и се грижи за тях, а освен това свири на 5 музикални инструмента. Говори уверено по какви ли не теми, тъй като от малкапе е насърчавана да изразява чувствата и идеите си. Др. семейства започват да следват примера им, полагайки съвместни усилия да осигуряват на децата си пълноценни програми, така че да получат добро образование.

Социализацията е нещо друго, което трябва да се има предвид, когато се обмисля идеята за домашно образование. В някои случаи то може да изолира детето и дори цялото семейство. Общуването с др. деца и възрастни е много важна част от придобиването на социални умения, а също и на умения за работа с чувствата и преживяванията. Като решение на този проблем в много райони семействата оформят групи, което позволява на обучаваните в къщи деца да се събират за посещения на различни места, както и да си организират празненства. Някои дори си имат свои скаутски групи. Другаде пък тези събития се провеждат с по-малко участници, което позволява да им се обръща повече внимание и способства за качеството на преживяването. Но в общи линии този вид организация очевидно работи добре.

Неактивен хадзапи

  • Пишещ
  • ***
  • Публикации: 808
Re:Децата на новото време
« Отговор #28 -: Юли 23, 2009, 00:27:42 am »
СВЕТЛИНИ, ЗВУЦИ И ЦВЕТОВЕ


И на децата и на персонала ще се отрази едно непряко, естествено осветление, което да не излъчва толкова електромагнитни вълни като флуоресцентното.
...
Кристалните деца се влияят най-зле от електромагнитно замърсяване и много от тях страдат от умора и главоболие поради яркото осветление в класните стаи.
...

Визуално и слухово претоварване - "този удар за сетивата" се получава, когато в зрителното поле има толкова много неща, че се създава вътрешно усещане за хаос, или пък когато шумът е толкова силен, че уморява.
...
Опростяването на средата и на визуалните и слухови др азнения ще допринесе много за удобството на всички деца. Подредете книгите и принадлежностите, а където е възможно, монтирайте шкафове или вратички на лавиците, така че претрупаните места да бъдат покрити и да се виждат предимно гладки повърхности. В повечето училища окачват по стените картини, рисунки и завършени проекти на децата. Освободете се от подобни визуални претрупвания. Защо тези неща да не бъдат излагани на определено място в училището, като напр. "Зала на постиженията" или "Стена на мечтите", и децата да бъдат водени редовно там? Така вместо да престанат да забелязват работите на другите, ще могат да покажат своите, и то с подходящата нагласа. Защо да не представим изработеното от тях като нещо специално? Като алтернатива на слуховото претоварване може да се избере някаква тиха, не монотонна музика, която да създаде спокойна, уравновесена атмосфера. Това ще заглуши и външните звуци, които може да разсеят децата.

Цветовете са много важни при създаването на спокойна, не толкова хаотична среда, която да способства за по-лесното усвояване на знания.
...
За да се създаде положителна среда,, светлите цветове са задължителни. Най-подходящи са пастелните тонове на жъртото, пурпурното, виолетовото, синьото, розовото и зеленото (масленозеленото и тревистозеленото също вършат работа). Земните тонове прекалено много заземяват, така че се откажете от тях - осве ако намерението ви не е децата да си подремват сладко! Също така стойте далеч от тъмни, наситени цветове като тъмносиньо и червено.

Неактивен хадзапи

  • Пишещ
  • ***
  • Публикации: 808
Re:Децата на новото време
« Отговор #29 -: Юли 23, 2009, 00:28:47 am »
ПОДРЕДБА НА СТАЯТА


Смекчете острите ъгли и ръбове на мебелите и тяхната подредба, където е възможно. Оптималната класна стая би била кръгла, без абсолятно никакви ъгли. Това би направило атмосферата по-мека, по-съгласувана със законите на свещената геометрия - формите, върху които е построено цялото творение. ... Най-благотворни са сферата, 4-стенната пирамида, кубът и квадратът. Те са приятни за окото и подтикват към усвояване на знания.

Разчупете обстановката, като разпръснете чиновете така, че да образуват малки групи деца със сходни умения. Ако класът не е твърде голям, наредете чиновете в кръг. Извадете от уравнението йерархията и сравняването между децата. Направете учителя част от групата, като сложите масата му в окръжността или по средата й. Посланието на тази подредба е, че всички са еднакво важни. Освен това децата ще могат да се виждат едно друго и ще общуват по-лесно, без някой да се разсейва, защото пред или зад него седи някой друг. Обстановката веднага става по-задушевна. ... По този начин те ще се научат да работят заедно, да си поставят предизвикателства едно на друго и да израстват като отбор. Постепенно ще добиват самочунствие в общуването си и умения за лоялност, приятелство и отговорност, които ще им помогнат по-нататък в живота.

За секционно мислещият човек кръговото подреждане носи и др. ползи. Задачата или въпросът може да се постави в средата. На децата се обяснява, че кръгът е нещо като циферблат на часовник. Задачата по средата е мястото, където са закрепени стрелките. Всички деца подред трябва да допринесат с нещо за решаването й. Започва детето, което се намира на 12 часа, после това на 1 часа изказва мнението и прозренията си и т.н. Така дискусията ще доведе до едно добре обмислено решение.



ПРИРОДНИ ЕЛЕМЕНТИ


Децата на новото време са силно чувствителни към своята среда, природата и планетата въобще. Живите растения са много важни за създаването на една естествена среда. Другите живи елементи са простички, и все пак много ефикасни допълнения в класната стая - аквариум с рибки, малко животно, за което децата да се грижат, или дори домашни любимци "на гости" за деня. Всичко това ще създаде една активна, но спокойна за учителя и учениците атмосфера. Течащата вода под формата на малък фонтан пречиства енергията в стаята и осигурява приятно ромолене, което смегчава обстановката, но не пречи на занятията.

Друг чудесен начин за насърчаване на спокойната и положителна нагласа е класът да се извежда навън, когато времето го позволява. Позволете на всяко от децата да си донесе постелка или одеало, каето да бъде личното му пространство навън. Нека си свалят обувките (ако са достатъчно големи, за да могат да си ги обуят после сами) и да почувстват тревата с ходилата си. Насърчете ги да затворят очи и да почувстват ветреца. След като се отпуснат за няколко минути, ги накарайте всяко да седне на постелката си и да участва активно в урока. Гимнастика като тай чи, разтягане или от време на време волни танци повишават тонуса на децата и способността им да задържат вниманието си. Това може да се направи или сутрин преди първия час, или след обяда, за да се премахне обичайната сънливост. Не са нужни кой знае колко усилия, за да могат децата да се завабляват в училище!

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27