Форум за конспирации, уфология и мистика.

Духовно => Философски мисли => Темата е започната от: benoni в Декември 16, 2009, 15:07:19 pm

Титла: Илюминатска пропаганда в филма "2012"
Публикувано от: benoni в Декември 16, 2009, 15:07:19 pm
Моят личен поглед след като го гледах.

Първо поради увеличаването на хората по света които могат да разкрият илюминатската символика в такъв мащабен филм авторите са прибягнали до библейската символика - апокалипсис, потоп, ноеви ковчези.

Героите в филма. Типичният илюминат - съветникът на президента на щатите. Някои изследователи като покойният автор Никола Николов наричат такива хора в управлението "каган". Името беше доста "тежко" като вибрация. Президентът на щатите - чернокож като Обама, може да се каже човек от народа но инсталиран да управлява от името на илюминатите. Той избира да остане в страната си и загива.

Добрият учен. Простете че имена не споменавам но не ги запомних а и който гледа филма сам може да ги научи. Добрият учен е характерен с това че би бил подходящ член на синьото масонство който не знае истинския план или поне не в детайли. Дяволът е заровен в детайлите обаче. Накрая той спасява може да се каже хората с билети(богаташи имащи по 1 млн. евро поне за да ги платят)и обикновените китайски бачкатори изградили корабите. Политиците ръководещи останалите страни са представени общо взето като безгласни хора. Те вземат само решение да допуснат хората по предложението на добрия учен. Илюминатът е твърдо против. Съветникът не спасява дори собствената си майка както е готов и да не допусне хората с билети и без билети. Интересува го запазването само на хората които са елит в своите държави - политици и свръхбогаташи. Корабите по идея трябва да са повече на брой но не достига време за изграждането на повече от 4. Арабският шейх си плаща на типичният евреин за да се качи на един от корабите. Крайният извод е че илюминатите като цяло отново са благодетели защото въпреки илюминираността си отстъпват пред натиска на неилюминираните. Същевременно пътниците на огромен лайнер загиват заедно с кораба си от приливна вълна.
Старият център на власста Вашингтон е унищожен. Центърът на католицизма, Ватикана - отколешен враг на илюминатите е разрушен, въпреки инфилтрацията му от илюминатите прикрито загатнато н Ангели и демони въпреки че официално в сюжета илюминатът е разкрит. По тяхната диалектическа и символна логика в този филм те  обаче побеждават.

Накрая оцелялата част от човечеството акостира в Африка където според най-новите официални генетични и други изследвания се епоявил човекът. За Йерусалим не се разбира нищо доколкото си спомням н онеговото унищожение не е показано.

Като добри герои в филма са показани тибетците в това число и един млад монах.
Тук ми се струва че се загатва за делението на тибетските монаси на добри и лоши.
Да си спомним намерените самоубили се тибетски монаси след падането на Берлин в края на хитлеристкия период. Тибет в символиката им е противовес на Китай. Илюминатските съюзници в лицето на китайското ръковоство обаче допускат тибетци които им помагат. Другите се промъкват на кораба въпреки забраната.
Другите главни герои - "лудият" конспиролог който загива. Прекрасна роля на Харелсън. Налага се сходството в избора му с възрастният тибетски монах.

Руският олигарх загива и въпреки добродетелите си - загриженост за семейството му и борбеност е представен като крайн онеприятен типаж. Справка - техниките описани блестящо в "The Arrivals".
"Добрите" руснаци - пилотът на самолета и служител на олигарха загива но спасява пътниците на самолета. Въпрек ичовешкит едобродетели коит осимолизира рускинятаь държанка на олигарха тя също загива вече на самият кораб. Символичното е че тя се удавя точно под клетките с представителите на животинската световна фауна.

Децата на олигарха оцеляват благодарение на неговите положителни качества но те са все още "табула раса" и подлежат на индоктринизация.

Главният герой служещ на руският олигарх като шофьор оцелява заедно със семейството си. Написал е книга за космическо пътешествие от която добрият учен е впечатлен. Интерсното е че лекарът - пластичен хирург с еврейски произход поне според името му, който е заместил в сърцата на семейството на писателя самият писател също загива. Тоест той е може би необходимата жертва за да се осъществи плана на илюминатите. Също така е любопитно че той също демонстрира човешки добродетели но основното му желание е да има свое семейство. Както знаем от литературата по въпроса семейството като социална структура е друг основен враг на илюминатите.



Титла: Re:Илюминатска пропаганда в филма "2012"
Публикувано от: fishbone в Декември 16, 2009, 15:14:25 pm
Едва го изгледах...че и 2 часа ли колко там . Голяма тъпня е този филм очаквах нещо по сериозно, а то си беше да не казвам...Нгърските чувства най ме изкефиха накрая. :-*
По добре Пророчеството с бай Никълъс.
Титла: Re:Илюминатска пропаганда във филма "2012"
Публикувано от: Roswell в Декември 16, 2009, 15:28:19 pm
смешка е филма очаквах нещо по реално личеше си компютърната анимация ;D ;D ;D
Roswell
Титла: Re:Илюминатска пропаганда в филма "2012"
Публикувано от: benoni в Декември 16, 2009, 18:32:28 pm
За вас не знам но аз отдавна не гледам такъв тип филми като образци на качествен сценарий или заради специалните и технически ефекти. Да не говорим че гледам определени филми а не всички. Това се отнася за цялата холивудска продукция.
Титла: Re:Илюминатска пропаганда в филма "2012"
Публикувано от: benoni в Декември 17, 2009, 12:02:05 pm
Накратко ще представя моето виждане и за илюминатската концепция в трилогията "Властелинът на пръстените"

Съзнавам че няма да е популярен но такова ми е мнението просто.
Може да се каже че пред идесетина години тази книга ми действаше като наркотик. В смисъл бях голям поклонникна произведенията на Толкин.
Но не в смисъла да ходя по горите тилилейски и да участвам във възстановки по книгите му,тоест не съм бил участник в негови фенклубове каквито в България има.

Но очаквах с голямо нетърпение филмите на Джаксън каквото не мога да кажа за нито един друг филм през живота ми. моето лично мнение сега е че Джаксън беше подготвян за придворен режисьор на илюминатите. Първо какви филми беше правил той преди братя Уейнстайн да му поверят режисирането на проекта на живота му както изглежда. Второ при масираната пропаганда на филма се разбра че от ранна възраст Джаксън също е такъв запален фен на книгата и в продължение на години се е подготвял да заснеме точно този филм. Филмите бяха заснети на куп което дори Джордж Лукас не можа да постигне за новите епизоди на Звездни войни.

Първо във книгата са заложени расистки елементи. Неслучайно към Толкин са отправяни и такива упреци. Освен това четох че докато е преподавал в Оксфорд е членувал в масонска ложа заедно с К. С. Луис автор на друга фентъзи поредица, която аз не съм гледал или чел.
Фентъзито е много подходящ жанр за промивка понеже и възрастните обичат приказките в които доброто побеждава.

Аз лично не мога да забравя следното изказване на Николов - а именно че илюминатите са склонни да обсебват и най-благородната идея и да я изопачават за свои цели. Те имат и друго правило - две стъпки напред и една назад и също го ползват явно доста добре.

Друго съмнително нещо е следното  Толкин описва драконите като отрицателни същества в произведенията си за ранните епохи на Средната земя както и в Хобитът излязъл през 1937 година. Именно това е интересното. В третата епоха живи дракони тоест най-вероятно архетипа на рептилиите няма.

Затова пък на сцената излизат представителите на илюминатите - Валари а именно вълшебниците Ганзалф, Радагаст и Саруман. В приложенията на Недовършени предания 2 част се посочва че от тях не се е очаквало да действат като едно ядро а всеки за себе си. Прозира типичното мислене на илюминатите - разделяй и владей. Неслучайно и възниква конфликта Гандалф срещу Саруман който първоначално има прозвището белия тоест аз си го превеждам като озарения. Споням си сцената в филма когато жезълът на Гандалф осветява част от небосклона когато той препуска за да спаси раненият Фарамир.

Основният мотив в книгата е безспорно борбата за всевластие. Пръстенът на илюминатът Саурон е именно символ на това. Саурон е архетип на демонизираните диктатори. Не отричам че те са донесли неизброими нещастия на хората по света, н оте с аразбунетевали се илюминати или техни политически агенти преди всичко.
За Саурон е характерно че е единственият маяр останал в Средната земя като не считаме пратениците на Валинор - вълшебниците.

Естествено на тях им е възложено да възстановят доблестта в този изстинал свят и прочие високи идеали като подкрепят всички срещу низвергнатия илюминат.

Книгата е писана в годините на Втората световна война а първото и издание съвпада долу гори и с годината на смъртта на Сталин - 1953.

Страната Мордор е на Изток - за мен директно насочване към тоталитарна Германия и СССР



Титла: Re:Илюминатска пропаганда в филма "2012"
Публикувано от: benoni в Декември 17, 2009, 12:21:28 pm
Противно на мнението на авторите на поредицата на "The Arrivals" за мен двойката Арагорн и Гандалф е типичен пример за "бек-каган"

Относно Арагорн. Той е облечен винаги в черно преди да седне на трона в контраст с повишеният Гандалф който е изцяло в бяло. Елфите са типичните представители на арийската раса по описанията на Толкин, съгласно представата за арийска раса(снажни, светлокоси и т.н.). Ясно е описан и мотива за кръвните линии - Арагорн е пряк, далчен потомък и дори описван като физически двойник на Исилдур. А той както всеки който е чел книгата или е гледал филма знае че той запазва пръстена на Саурон след първото му рухване в началото на третата епоха.

Елронд е елф който настоява още тогава Исилдур да унищожи пръстена, тоест да се откаже от претенциите си за независима неконтролирана от "братството" власт.

Тази сутрин като прочетох статията по линка на инсомния в темата Ротшилд ме порази приликата на младия Дейвид Ротшилд с екранният образ на Арагорн.

Освен това същите претенции за справедливо урегулиране в единия случай на управлението на Гондор, най-силната държава в Средната земя след войната за пръстена и на екологичните въпроси по света.

Когато четох някои от статиите на ген. Филатов и мнения на форума на руския гросмайстор останах с впечатлението колко различни като професия хора възприемат Русия като обсадена държаваа Филатов я нарича крепост. Някои могат да ги обвинят в прекален патриотизъм и залитане в метафорите. Но като знаем какво искат "братята" спонсориращи глобализма не е странно че предизвикват такава реакция.
Със сигурност те я и целят.
Титла: Re:Илюминатска пропаганда в филма "2012"
Публикувано от: benoni в Декември 17, 2009, 13:41:09 pm
Според един от малкото човечни образи в трилогията е лорд Денетор. Разбира се в книгата и филма е точно обратното. Въпреки човешките си недостатъци, но кой човек  е идеален той страд асилн о при загубата на първородния си син и в резултат полудява. Той е наследник на дълга поредица наместници на трона и народа го обича достатъчно. Той е живял с проблемите на хората които управлява и именно затова  е отчаян когато е злоупотребил с всевиждащия камък и е видял каква заплаха грози  страната му.

Друг образ който явно е останал от предмасонския период на Толкин е Том Бомбадил. Оправданието на режисьора Джаксън е че е трябвало да се изреже част от обемното съдържание на книгата. Аз лично чувствам че причината е друга - Том Бомбадил дава подслон на хобитите в труден момент, играе си с пръстена който не му влияе ни най-малко и не се опитва насилствено да го отнеме от гостите си.

Самият Гандалф признава качествата на Бомбадил на първият който се е появил на земята и признава че тантурестият веселяк даже не може да задържи в ума си такова важно нещо като пръстена на врага. В друг случай той коментира че им амного по-древни сили от Саурон които ще продължат да съществуват и след падението му.

Невероятно но факт както се казва - първият филм беше заплануван да излезе през декември 2001, "годината която промени света" според братството. Въпреки асоциациите на заглавието на втория филм с падането на двете кули той също с иизлезе по план. Въпреки че има примери за филми, не фентъзи които именно заради асоциирането от зрителите с реални събития бяха отлагани във времето като излъчване.

За да завърша този своебразен кинопреглед няколко любопитни факти. Актрисата Натали Портман изпълнила ролите на кралица Амидала и главната женска роля в "Ви като вендета" е омъжена за един от Ротшилдите.
Актьорът Юън Макгрегър изиграл младият Оби Уан съвсем скоро ще може да гледаме в филм с Джордж Клуни разчепкващ тайният проект Джедай на специалните войски на САЩ базирани в форт Браг. Една от рекламите му е как да убиеш овца с поглед. Третира се темата за войници с парапсихични умения. Как човек да не си спомни енхара,злото око - погледът с който  може да се убива според Кроули.
Едната от най-злите магьосници и последователка на Волдемор е изиграна в поредицата Хари Потър от Хелена Бонъм Картър която е част от рода Ротшилд.
Титла: Re:Илюминатска пропаганда в филма "2012"
Публикувано от: mirage в Декември 17, 2009, 13:45:22 pm
Мен ми направи впечатление от минималния брой военни които да присъстват във филма, някак си не е реално че светът е в предстояща опасност и да няма военно присъствие при евакуациите и т.н като уж поне 2 години тече подготовка.От тоя филм само ефектите на разрушенията си заслужават другото е бозичка представена с няколко комични лафчета.Според мен наистина има конспирация филм основаващ се на възможнате събития през 2012 да е толкоз слаб.Ми тука ако се събереме няколко човека от тоя форум ще измислиме някакъв по-вълнуващ сценарий направо.Много слаби филми правят напоследък, незнам толкоз ли са прости тия американци че толкоз плоски сценарии трябва да им сложат та да вдянат идеята.На мин ми прилича на ефектна манипулацийка.А най-лошото е че всички които досега не са чували "2012" досега ще почнат да излъчват по-голямата част от тях страх и според закона за привличането сами ще си предизвикат събитията които визуализират :) Може би това се цели с тоя филм да го насадят в голям брой хора за да въздействат на глобалното съзнание а оттам и на проявените резултати понеже както знаете всички сме свързани на квантово ниво :)
Титла: Re:Илюминатска пропаганда в филма "2012"
Публикувано от: benoni в Декември 17, 2009, 13:58:58 pm
За да пиша тези неща определено си имам лична причина. Първо не съм манипулатор, второ не съм луд както може да си помислят някои хора. Просто ми беше трудно досега да споделя някои лични неща свързани с тези ми приказки.

Така се случи че през септември 2001 имах поправителни изпити. Тогава се случиха събитията на 11 септември. Бях буквално шокиран което в съвкупност със стреса покрай изпитите си каза думата - застигна ме остра психоза. Странното е че имах видения и то точно под форманта на черен конник. Изпитвах истински ужас но точно в този момент се появяваше някакво бяло същество дребно което скоростно се носеше из въздуха. Тогава се успокоявах.

Както и след време се подобрих с медикаменти. Интересно съвпадение е а може би не(поне аз вече не го считам за такова)е че през 2001 както и през предходните години играех шах с една стара шах програма Саргон III на компютър Правец.

Но имах тефтер с записани партии точно от 2001 година. Някъде през 2008 година вече трайно се установих на някои руски форуми за шах но на практика с всякаква тематика. Покрай шаха се водят и всякакви други разговори. Конспиративни не. Все пак аз съм възпримеан като чужденец. Но се постват много интересни линкове понякога. Аз никога не съм тренирал шахмат в клуб но по реакцията на моите партии от въпросния тефтер разбрах че играта ми най-малкото няма да бъде осмяна. Дори и да не са ме критикували поради това че ме уважават достатъчно като събеседник е нещо.
Титла: Re:Илюминатска пропаганда в филма "2012"
Публикувано от: benoni в Декември 17, 2009, 14:09:13 pm
Бързам да уточня че съм чел откъслечно някаква литература и съм разглеждал партии на големи шахматисти.
Главната причина да се регистрирам там първоначално бяха споровете около тезата на руснаците че Топалов е измамник. Аз бях един от малкото които оспорваха опита да се наложи тази теза окончателно. Беше изключително трудно да се удържи натиска на общественото мнение. Някои от любителите на шахмата там са доста темпераментни н постепенно смея да го твърдя ме зауважаваха  иприеха общо взето моята позиция по този въпрос с изключения разбира се.
Другата особености на техните шах форуми е че там както и тук има представители на всякакви професии - физици, бивши военни, деятели от сферата на изкуството които независимо от обществената си позиция са обединени от любовта си към играта шахмат.
Освен това има и емигрирали руснаци и евреи.
Най-трудното беше да понауча достатъчно руски за да разговарям нормално с тях. В училище бях учил по два седмично руски так аче имах някаква основа а и имам склонност към езиците.
Титла: Re:Илюминатска пропаганда в филма "2012"
Публикувано от: Гален в Декември 17, 2009, 14:34:16 pm

Арабският шейх си плаща на типичният евреин за да се качи на един от корабите.


Те алъш-вериша си го въртят от край време... ;D

Символите на представителите на тези две религии не бяха докоснати във филма.
Исляма бе показан само за секунди в Мека с обикалянето... на Кааба/ако не греша нещо с наименованията!?/. Унищожен от този "катаклизъм" ислямски символ-йок! ;D
За юдаизмът, до колкото си спомням, също не видях унищожен негов символ в "лентата".
Обаче, мамицата им се разплака на символите на Християнството и Будизмът!
Титла: Re:Илюминатска пропаганда в филма "2012"
Публикувано от: Dataworm в Декември 18, 2009, 00:32:53 am
Мисля, че нищо му няма на филма. Прост сюжет и силни ефекти, не остава в съзнанието за дълго след като си го гледал. Нещо като бозите, които снимат по книгите Хари Потър или т.е. от филмите, които бързо забравяш ден след като си ги гледал и никога повече не щеш да ги гледаш отново. Едва ли изобщо си заслужава да се вглъбяваш толкова надълбоко в детайлите, а конспирации можеш да измъкнеш от почти всичко, та те дори не се стараят да ги прикриват вече.
Титла: Re:Илюминатска пропаганда в филма "2012"
Публикувано от: benoni в Декември 18, 2009, 13:31:57 pm
Едва ли изобщо си заслужава да се вглъбяваш толкова надълбоко в детайлите, а конспирации можеш да измъкнеш от почти всичко, та те дори не се стараят да ги прикриват вече.

Аз не съм имал за цел да се вглъбявам- просто това наготово ми дойде в главата.
След като от доста време активно чета форумите на хнет се убедих че нищо не е случайно. Мое лично мнение.

Например това за Властелинът на пръстените ми стана ясно минути преди да го постна тук. Просто от край време имам памет към детайли които на пръв поглед са непотребни и нищо неозначаващи. Никога не съм можел да си обясня защо правя такива връзки. Често изпитвам и дежа вюта. Често предчуствията ми се оказват оправдани. Например в периода на началото на септември 2001 изпитвах силна тревожност която не можех да си обясня. За филма за който постнах вчера инфо в темата за филмите подготвящи ни за световния ред разбрах също напълно случайно от англоезичен канал, даже не си спомням кой защото не го гледам по принцип.
Благодарен съм че този форум съществува и успях да споделя такова съкровено нещо което ме е измъчвало и не имало с кого да споделя поради страх от осмиване.

Това че не се прикриват в голяма степен е ясно на хората които се интересуват от забранени поне общо взето в обществото теми  ичетат литература и форум като този.

Не съм си поставял за цел да убеждавам или разубеждавам някой. Не се смятам в никакъв случай за гуру или нещо даже и близко до влаганото в това понятие съдържание.

Титла: Re:Илюминатска пропаганда в филма "2012"
Публикувано от: Sasho в Декември 23, 2009, 22:02:41 pm
benomi,споделям някои твои мнения относно Властелинът на Пръстените, особено за Том Бомбадил. Този образ оказва голяма влияние върху хобитите, но мисля че забравяш Златоронка...? И нея са я забравили във филма, въпреки, че за мен са много важни герои. Те според мен, са основната опозиция, като сила срещу злото. Но обаче не мисля, че са изпуснати нарочно, просто защото детаилите и символите в книгата не са толкова много, за да затрашат илюминатите (ако изобщо те имат нещо общо с трилогията). Иначе Толкин е мазният в случая, не Джаксън или пък Уейнстайн (като видиш гадни копилета и по.томно какво става с Хитлер,ще се откажеш от тях  ;D)

И да не е спам: Като разбрах заглавието на 2012 и като прочетох резюмето, веднага го задрасках от списъка.
Титла: Re:Илюминатска пропаганда в филма "2012"
Публикувано от: benoni в Януари 16, 2010, 23:17:10 pm
Мартинизъм и театър

Предполагам, че за целите на по-дълбокото вникване в „египетската” тема ще ни бъде полезно да направим макар и кратък обзор на историята на разпространението на мартинизма в Русия. Прецизното определение на етапите на предварителната подготовка на проекта ССР-Мицраим би могло да ни помогне да изясним, как този проект е набирал сила и по какъв начин постепенно ни доведе до безизходна ситуация(или по-вярно казано в паста) на Египетския крокодил РФ.

В последващото изложение, сред останалите източници, от които ползвам данни за масонството, отдавам предпочитание на научното изследване на професора от Санкт-Петербургския университет В. С. Брачев „Масоните във властта”(М. 2006;)

Няма да започваме нашият очерк с Петър I – на Петър, разбира се, няма свободно място за поставяне на масонски знаци и освен това, не предизвиква съмнение, че именно от него и „птиченцата от Петровото гнездо” беше разрушено Православното руско царство и се положиха основите на съвършено нова „управленска традиция” и на мистериите на робството в Русия, - но все пак това е още различна епоха. Ще започнем с 2-та половина на XVIII век, тоест непосредствено, с зараждането на египетското масонство и мартинизма.

И така, през 1754-а година португалският(по други сведения - испански) евреин Мартинес де Паскуалис(Пасхалис), розенкройцер и кабалист, основава във Франция свой Орден на Избраните Коени, или избраните жреци. Впоследствие членовете на ордена получили известност като „Мартинисти”, или френски илюминати, и много започнали да свързват самото название с името(псевдонима) на най-известния ученик на Паскуалис – вече познатият ни Сен-Мартен. „Мартинес” и „Сен-Мартен” – действително са много сходни по звучене, и това съзвучие едва ли се явява случайно.
По версията на известния френски метафизик Рене Генон, Мартинес Паскуалис бил упълномощен представител на северо-африканските(египетските?) кабалисти, и за зона на неговото „влияние” била определена цяла Европа.

Към момента на възникването на мартинизма масонството вече било станало обща европейска болест. Затова новият мартинистки ритуал се внедрявал не в качеството на нова орденова структура, а като система на висшите степени на посвещение във вече съществуващите към това време масонски ложи. Долу оставала масата измамени и манипулирани профани, а на висшите степени започвало изучаването на луциферианската „кабалистична премъдрост”. В Русия  по това време масонската система на управление също вече била напълно установена.

Петър Фьодорович, херцог Голщайн-Хоторпски, 1728-62, 7-и император Всеруски(1761-61)

Един от най-активните масони по това време бил личният секретар на Петър III Дмитрий Василевич Волков, на перото на когото, собствено, и принадлежат знаменитите укази на императора „За волността на дворянството” и за унищожението на Тайната канцелария(1762)».
също там, с.126-127(с позоваване на Г. В. Вернадски”Руското масонство в царстването на Екатерина II”, Пг. 1917, с.9)
„Екатерина II... дошла ва власт с помощта на аристократическата групировка(Н.И.Панин), оръдие на когото в това време се явявали масоните. Това и предопределило благожелателното на първо време отношение към масоните от страна на владетелката.”
също там, с. 127

Именно в годините на царстването на Екатерина II възникнало и се разпространило в Русия розенкройцерството, мартинизма и илюминизма, египетското масонство.

Следва да се има в предвид, че „граф Алесандро Калиостро”, известен също така и като еврейският авантюрист и мистик-кабалист Джузепе Балзамо, официално е считан за „изобретател” (в 1782 г.) на така нареченото египетско масонство. При това, както отбелязвал английският окултист и теоретик на масонството Джон Яркър, 1833-1913,„египетският ритуал на Калиостро” бил напълно идентичен със системата на Мартинес де Паскуалис, тоест мартинизмът.

Разбира се, сам по себе си магът и мошеник Калиостро бил определено второстепенна, може даже да се каже, чисто „представителна” фигура, зад която се криели „висшите посветени” кабалисти-баалшеми(«les Supérieurs inconnus»), но към края на 1770-а година той успял вече да придобие определена репутация и тежест в европейските масонски кръгове и носел титлата гросмайстор на Шотландския ритуал и на розенкройцерите-Филалети. Освен това, благодарение на личното познанство с Мартинес Паскуалис, Вилермоз и Сен-Мартен, той бил иницииран във висшата степен «Рео Круа»  на мартинистките „избрани коени”. Това било степента на посвещение в тайните на „теургията”, или черната магия.

Калиостро много пътешествал в Европа и завързал широк кръг от познанства чрез масонските канали. Специалистите предполагат, че той е бил един от най-активните координатори в подготовката на „френската революция” и последващият режим на терор RF. На него даже му се наложило да проведе няколко месеца в Бастилията за своите дела, а завършил дните си, съгласно официалната историческа версия, в затвора на папската инквизиция.

Въпреки че Калиостро не е споменат направо в „Крокодил” на Сен-Мартен, него, може да считаме за един от прототипите на въведения в поемата образ на космополитния ръководител на „Обществото на независимите” (S.I., Société des Indépendans)  -загадъчната „мадам Йоф”, за която не е известно почти нищо, освен годината и на раждане – 1743 (по странно съвпадение, през 1743 г.се родили както Калиостро, така и самият Сен-Мартен).
Титла: Re:Илюминатска пропаганда в филма "2012"
Публикувано от: benoni в Януари 16, 2010, 23:22:31 pm
Оттам драматичната повест на Алексей Николаевич Толстой получила в ръцете на Григорий Горин съмнителното звучене на лирически фарс. Вината за всичко това е на лъжливата метафизика.

„Формулата на любовта”, Мосфилм, 1984 г.; основателят на египетското масонство и орденът Мемфис-Мицраим граф Калиостро в Русия, на територията, избрана от масоните за провеждане на глобалния людоедски експеримент СССР-Египет-Мицраим

Разбира се, значително по-правилно би било трагокикомичният филм на М. Захаров да се нарече „Формулата на Терора”. В измисления от Г. Горин диалог на Калиостро с неговата съпруга Лоренца Феличиани – едва ли не единственият епизод във филма, подбуждащ към сериозно размишление, - въпросът за кабалистичната „формула на любовта” се оказва повдигнат на метафизическа висота, съответстваща на преломния момент в историята на СССР-Мицраим, а може би и на цялата ни цивилизация. Със всички по-горе указани уговорки, заслужава да се отбележи блестящата актьорска игра на Нодар Мгалоблишвили(роля озвучена от Армен Джигарханян).

Цитат
„Ти отново омагьосваш любовта,Джузи?
-   Какво означава любовта към жената в сравнение с любовта към истината? А истината се състои в това, че човек е нещастен, небето се е отвърнало от него. Единствено аз на земята го правя щастлив. Той иска богатства – аз му приготвям злато, той иска да узнае бъдещето – аз предсказвам съдбата му...
-   Но това  е измама.
-   Човек иска да е измамен, запомни това. Всички мамят всички, но правят това доста примитивно. Само аз превърнах измамата във висше изкуство, затова станах знаменит. Но тук на мен ми се откри друга истина, - струва ми се че някой там горе е намислил да измами мен. Ти знаеш, че на мен не ми е дадено да предизвиквам любов. Страх, възторг, уважение аз лесно пробуждам в хората, а любов... уви...

Цитат
... Не е справедливо, - защо да откриваш тайните на сложното, ако простото е необяснимо. Тсс, аз искам да изнамеря формулата на любовта.
-   Ти си полудял, любов моя – това е божествено чувство...
-   Всеобщо заблуждение, - огънят също се е считал за божествен, докато Прометей не го откраднал. Сега ние кипваме вода на него. Същото ще направя с любовта – не за себе си, за всички. Хората ще престанат да страдат и ще бъдат щастливи.
-   Всички?
-   Всички, поголовно.
-   А ако някой не поиска  да живее щастлив?
-   Тогава той ще умре. Всички желания трябва де се изпълняват. Аз все по-често мисля за преобразуванието.
-   Чие?
-   На всичко по света, в това число и на любовта. В тази формула всичко  е отчетено – познанствата, влеченията, ревността,отчаянието, всички крайни степении. Аз ще прведа това момиче из целия лабиринт. Да, и ако накрая избухне чувствен огън, то значи, - не Бог го е запалил, а човек. И ще следва, че ние сме равни.
-   Ах, ето с кой се съревноваш ти!
-   - Да, да. Да, другите съперници не са ми интересни.

В приведените откъси ясно се усеща влиянието на „Легенди за великия инквизитор” на Ф. М. Достоевски, написан, всъщност, за същото това явление. Взаимствайки няколко мисли от Достоевски, Григорий Израилевич Горин достига в своя сценарий върхът на философската рефлексия.

Циничните разсъждения на Калиостро, разбира се, не са лишени от основания(относно множеството „желаещи да бъдат измамени” той, несъмнено е прав) и даже засяга самата сърцевина на занимаващите ни проблеми, но въпреки това доста по-високо изкуство, от артистичната измама, се явява способността да свидетелстваш за истината, а точно тя не е достигнала на еврейските кинематографисти.

Характерно, е това че като „опонент” на Калиостро в спора встъпва жена – неговата очарователна и подчертано аморална съпруга Лоренца(Е.Аминова). Филмът излиза на екран в годината на Оруел(1984, «ташмад»-744,), и се оказва, че препоръките на Марк „Зохаров” по имитацията на борба с Големия брат по нищо не се отличават от оруеловските:

Цитат
-   Между другото, за съперниците – ти си длъжна да съблазниш този млад мечтател, той ми се пречка в краката и ми обърква сметките.

-   Добре, Джузи, аз ще направя всичко, каквото пожелаеш: ще съблазнявам, ще очаровам, ще убивам, - само за да не страдаш... Погледни, каква нощ, Джузи, включи я в своята формула – след като си решил да направиш целият свят щастлив, започни с мен(издухва свещта)…

На изпитаната през вековете взривоопасна кабалистическа смес на аритметика, магия и еротика, изучена от Калиостро по мартинистките фолианти, авторите на филма не са успяли да противопоставят нищо по-добро, от тоталния скепсис, пошлият лиризъм и все тази еротика. Доминанта за тяхната собствена творческа формула отново се оказва така любезният на сърцето на р. Исаак Лурия(АРИ) принцип за съединението на мъжкото  и женското начало(Зеир Анпин и Нуквы, 6 и 5):

„Необходимо е да бъдеш внимателен и да не забравяш преди всяко дело да произнесеш: „В името на съединението на Името на Свещенния и Благословения в страх, любов и благововение, с име Израел”, винаги следва да се съединят мъжкото и женското.”

Нищо друго не се оказва в душата им. А може ли после това да се повярва в искренността и сериозността на еврейската борба със социалистическата матриархална утопия? При това, моля да обърнете внимание, нито в един момент другарите „Горин” и „Захаров” не излизат извън рамките на „новата гръцка комедия” и шилеровската естетика:

Цитат
„Шегите, които биха ни възмутили, ако би си ги позволил човек, благовъзпитан, ни забавляват в устата на безпростветността. Към тази област се отнасят много сцени при Аристофан, които обаче, от време на време престъпват и тази граница и трябва да бъдат искрено отхвърлени. Ето защо така нас ни разсмиват пародиите, където помислите и действията, свойствени за безпросветността, са приписани на същите тези почтени хора, които поетът е изобразил с цялото свойствено им достойнство и благопристойност. Когато цел на поета е била само фарса, и той е имал в предвид само да ни позабавлява, ние можем и да му разрешим и низкото, - само при положение че не подбужда в нас неудоволствие и отвращение.”
Ф. Шилер „Мисли за употребяването вна пошлото и низкото в изкуството”

Но, ако сам Шилер им е разрешил да лъжат и да се шегуват с „безпросветността” (добрите православни руски хора)…

А междувременно, още няколко епизода показват, че автора на сценария и режисьорът на филма прекрасно са разбирали каква действително зловеща роля, е изиграна от Калиостро в историята на Русия, както и политическата актуалност на филма. На конярът и превозвач на графа(А.Абдулов) е обещана от неговия господар реинкарнация след 200 години като „Уелският принц”,  а на спиритически сеанс за висшата аристокрация в Петербург(в самото начало на филма) наблюдаващите постепенното изчезване на Калиостро през анфиладата на дворцовите зали зрители си разменят такива забележки:
 
Цитат
- Премества се
- Изчезва
- Накъде?
- Къде, къде, - в бъдещето.

Граф Феникс – Калиостро и внесените от него в Русия ритуали на египетското масонство,, както и др. Сталин, „ не са отминали в миналото, а са се разтворили в бъдещето”.
В бъдещият СССР и египетският крокодил РФ. Прожектиран 1-2 години преди началото на перестройката(поредното „преобразувание на всичко по света, в това число, и на любовта), филмът станал още едно напомняне за „посветените” за приближаването на поредната еврейска операция „Изход”.





Титла: Re:Илюминатска пропаганда в филма "2012"
Публикувано от: benoni в Януари 30, 2011, 18:56:34 pm
Телесериалът “Изгубени” като пропагандно средство в полза на Луцифер и неговите привърженици.

Изпълнителни продуценти и автори на сериала са хора с имена като Дж. Дж. Абрамс, Деймън Линделоф, Карлтън Кюз и Джефри Либър.
Моето мнение. Един остров, място или пространство извън планетата Земя. Двама братя-близнаци които воюват помежду си и притежават свръхестествени способности. На острова има пещера в която има басейн със светлина и запушалка която пречи на на същата да изтече. Електромагнетизма там е неописуемо силно проявен. Според официалната теория на физиката електромагнитното взаимодействие е еден от четирите основни видове взаимодействия наред със слабото и силното както и с гравитационното.

Цитат
Съвременната физика е открила четири вида взаимодействия между елементарните частици, които се наричат: силно, слабо, електромагнитно и гравитационно.

Силното взаимодействие се проявява между частиците, влизащи в състава на атомните ядра, както и между някои други елементарни частици. Строежът и превръщанията на атомните ядра се изучават от ядрената физика.

Слабото взаимодействие се проявява между една част от елементарните частици, които носят общото наименование лептони. Към лептоните спада и електрона. Слабото взаимодействие се проявява при някои превръщания и разпадания на елементарни частици и атомни ядра.

Електромагнитното взаимодействие се проявява между частици, които притежават свойството, наречено електричен заряд. Това взаимодействие играе важна роля в природата поради това, че протоните, влизащи в състава на атомните ядра и електроните, които образуват електронната обвивка около ядрата, са частици с електричен заряд (протоните - с положителен, електроните - с отрицателен заряд) и участват в електромагнитно взаимодействие помежду си. Електромагнитното взаимодействие обуславя съществуването и стабилността на атомите на химичните елементи. Известно е, че зарядът на ядрото на всеки атом е точно равен по големина на общия заряд на електроните в атома, така че пълният електричен заряд на атома е нула. При доближаване един до друг на два атома най-външните електрони от електронните обвивки и на двата атома влизат в общо взаимодействие с двете ядра. Това взаимодействие е причина за възникване на химичните връзки и за образуването на молекули. Също поради електромагнитно взаимодействие възникват и сили на привличане или отблъскване (в зависимост от разстоянието) и между неутрални молекули, които се наричат Ван дер Ваалсови сили. Електромагнитното взаимодействие има широко техническо приложение в енергетиката, електротехниката,  електрониката, телекомуникациите. Тази важност на електромагнитното взаимодействие създава необходимостта от специалното му разглеждане в отделен дял от физиката, който се нарича електродинамика.

Гравитационното взаимодействие се нарича още всемирно привличане и се проявява в съществуването на сила на привличане между телата. Тази сила е пропорционална на масите на всяко от телата и обратно пропорционална на квадрата на разстоянието между тях. Гравитационната сила е достатъчно голяма, че да оказва влияние при движението на телата, когато поне едно от тях има сравнително голяма маса и представлява например цяла планета, спътник на планета, звезда или др. небесно тяло. Между по-малки тела гравитационните сили са много малки и не се забелязват на фона на много пъти по-силните от тях електромагнитни или други сили.

Взаимодействието между тела се проявява не само при близък сблъсък и допир, но и когато телата се намират на разстояние. Дори и на разстояние и във вакуум има сили на привличане или отблъскване - гравитационни или електромагнитни. Това предаване на взаимодействието на разстояние става посредством друга, невеществена форма на материята, наричана поле. Около всяко тяло или частица, притежаващо свойство да участва в даден вид взаимодействие възниква поле от съответния вид - гравитационно, електромагнитно, ядрено.
http://physics-bg.org/au/002-fiz-kart.php

Друго какво – островът не подлежи на законите на гравитацията , защото може  да променя местоположението си. За капак на острова има ядрена бомба.
Относно братята-близнаци. Има асоциации с библейския сюжет за Исав и Джейкъб. На острова от „Изгубени” Джейкъб олицетворява положителното начало, а Семюъл отрицателното. Те играят табла в кратките мигове когато не си съперничат или не воюват за преклонението на попадащите на острова чрез различни инциденти и аварии хора.
В тази статия на английски има и препраща към мотива за древноегипетския бог-слънце Ра(при Робърт Морнинг Скай това е Мардук, при Сичин тоа е Мардук-Ра). В различни периоди е имало промяна в характера на персонажите от египетската религия и митология. За проявление на Ра се счита и небеизвестния едноок Хор. Забележете че той воюва със злия си чичо Сет. Ако направите справка в уикипедия може да прочетете че до нашествието на хиксосите в Египет и преди те да приемат за свой главен бог Сет, египтяните са приемали за главен съперник на Ра, гигантската змия Апофис.

http://www.helloneiman.com/lost-black-vs-white-good-vs-evil-jacob-vs-samuel/

Освен че Джейкъб е казано банално „добрия”, облича се винаги в бяло, изцерява с докосване, типичен представител е на арийския идеал за красота. H. преди време беше писал за отношението на илюминати към блондините с сини очи.  Но има и някои петна на слънцето както обичат да казват руснаците – Джейкъб ступва без много да му мисли Ричард Алпърт, който става главният посредник между него и всички останали хора на острова. В библията Джейкъб-Яков чрез измама получава наследството от баща си Исаак понеже е любимец на майка си Ребека докато Исав е любимец на баща си.
Семюъл е име на един от израилевите съдии от Библията предрекъл управлението на царете Саул и Давид. Той е ясновидец. Като цяло той е положителен персонаж но за целите на манипулацията които преследва филма той е отрицателния човек в сюжета. Каква е целта? Според мен да се обявят за дяволски всички сили които нито науката, нито техниката, нито религията признава когато ги притежава неправилния човек.
Мотивът за братята-съперници Енлил и Енки е изключително силно представен. Семюъл е със силно влечение и способности в областта на науката и техниката. Той дори се появява в постчовешкия си период като черен облак от наноботи. Тази идея я има още в произведение на Майкъл Крайтън.
Луцифер – Джейкъб от Библията не само е измамник, но и се бори със Бога(да не се бърка с източника), затова получава и прозвището Израил. В масонството има стълба наречена стълбата на Джейкъб – в уикипедия има подробности.
Освен че Джейкъб във сериала е ариец и доброто момче с изключителни лечителски способности то той и дава право на избор дали да го последваш или не. Има ислабост към изкуството, тъче си сам дрехите както и украсени изделия на изкуството. Семюъл ползва доста по директен метод – обладава труповете на хора и убива хора под формата на черен дим.
От гледна точка на Щайнер и антропософията се очаква пристигането на Ариман но след доста време по земните мерки използвани понастоящем. Окото на Хорус, който е проявление под друго име и на характеристиките на Мардук-Ра и син на Енки според Робърт Морнинг Скай са най-силно рекламирани от съвременните илюминати в медиите. Защото и те и нюейджърите, чийто най-вътрешен кръг е несъмнено свързан с илюминатите са Луциферианци. Иначе защо са учредили едно време издателство Луцифер тръст. Защо т.н. папа на масонството пише че на най-високите известни степени на масонството трябва да се каже че масонството трябва да се разглежда в светлината на луцифериановата доктрина. В един от последните епизоди Кейт попита Джейкъб защо си играе така с хората. Той отговори че давал право на свободен избор на хората. Дори нещо повече той дава избор на манипулирания от Семюъл, Бенжамин Лайнъс да го прободе с ритуален нож. Тоест след дълъг период от време и той загубва физическото си тяло както го е загубил в резултат на неговите действия  и незнание неговият брат-близнак.
Главната манипулация  е че това се сравнява имплицитно с чистата саможертва на Иисус Христос в полза на човечеството, както и с дарът на свободния избор  който той демонстрира на хората. Разликата е че Джейкъб, Луцифер, змията изкусител се опитва да се представи за проявление и син на действителния БОГ – източника.
Светлината в пещерния басейн символизира източника. Но свободното и преминаване през отвора на дъното на басейна е възпрепятствано от тапа. Интересно защо? За Източника няма никакви ограничения, нито духовни, нито физически. Как с материално средство каквото е тази тапа се удържа такава сила като споменатата светлина?
Накрая всичко завършва с хепиенд – Семюъл-Енки-Ариман не успява да напусне острова тоест не достига нашата планета, но за сметка на това неговият съперничещ си  и завистлив негов брат Луцифер става Бог и всичко завършва с хепиенд.
Така се получава двойният ефект – хората са излъгани отново докато съперничеството за сърцата и умовете на хората си продължава с пълна сила.