Форум за конспирации, уфология и мистика.

Наука и Технологии => Контрол над Съзнанието => Темата е започната от: sidewinder в Юли 23, 2009, 23:41:57 pm

Титла: Education Mind Control
Публикувано от: sidewinder в Юли 23, 2009, 23:41:57 pm
Много ми се иска да отворя тема със заглавие Education Mind Control. В училище, децата действително ги превръщат в затворници на лявото полукълбо на мозъка. Подготвят ги, така да се каже да се впишат по-добре в социума и чинно да му служат. Само, ако някое дете подложи на критичния си ум това, което му се преподава - веднага цафара!

P.S. Методите, по които се преподава днес са една сатанинска поръчка за когнитивна ентропия на младите хора!

И ето защо:


Фабриката за деца

Според много средностатистически изследвания, човек усвоява около 5% от информацията, която получава в резултат на средното и висшето образование.

Всеки механизъм работещ с такъв капацитет на полезно действие отдавна би бил признат за негоден. Фабриката за послушни специалисти, каквото представлява съвременната образователна система, обаче продължава да работи.

Това наистина е фабрика със строги планове за обучение за няколко години, разписание по месеци, седмици и дни. Дори всеки учебен ден е разпределен на няколко урока по съвсем различни дисциплини, като че ли човек е телевизор, който е в състояние да превключва от програма на програма.

Предполага се ,че випускниците като краен продукт на тази фабрика, чиято суровина се явяват малките деца, трябва да отговарят на два параметра. Да овладеят набор от информация определен от училищната програма и да разберат устройството на социалното общество, за да могат по-лесно да се впишат в него.

Независимо от постоянния контрол на качеството и многото тестове и изпити, които учениците преминават по време на обучение, фабриката за послушни специалисти явно не изпълнява задачите си. Резултатите от многобройните анкети проведени сред учениците говорят за незнание на елементарни факти от историята и културата. За тях най-важна се явява дипломата за образование и “необходимите” връзки. Знанията и интелектът са 1% от необходимите условия, за да стане човек успял.

В Япония учителите са задължени да преминават курс по самоотбрана. В Англия наемат затворнически надзиратели за охрана, а в много страни на децата се дава Риталин - силен транквилизатор, без който нито учителите, нито родителите могат да се справят с тях. Всичко това е резултат от “промишления” подход властващ във възпитанието и образованието през последните 200 години. Но този подход е изкуствен и природата на детето се бунтува и въстава срещу него.

Човек трябва да се възпитава и расте. Не да се “стругова” и да му се придава определена форма, а да се създават условия за свободнао творческо развитие. Свободата не означава избор на развлечения след училище, а съвместно търсене с учителя на форма за учене. Детето трябва да учи това, което му е интересно. Тогава то по-бързо усвоява материала, по- лесно вниква и се ориентира. Задача на учителя е да го заинтересова така, че двигател да бъде детското любопитство - заложена от природата познавателна програма, която се включва чрез емоции и учене като в игра. З а съжаление “промишленият” подход бързо убива творческото начало, без което интересът към науката се превръща в успешно вземане на изпити.

Известно е, че децата бързо възприемат лошите привички, нравоученията на възрастните преминават покрай ушите им. Възрастните говорят за честност и доброта, но децата виждат, че преуспяват хора със съвсем други качестава. Учителите не са искрени, а децата безпогрешно усещат фалша и разбират какъв е човек, а не какво говори. Загубвайки доверието на ученика, учителят губи и влиянието си върху него .

Връстниците имат по-голямо влияние върху съучениците си. Затова е добре да провеждат уроци, а не да учат другите на лоши неща .

Не е необходимо да има изпити, проверки, оценки, да се създава атмосфера на нервност и съперничество. Всеки учител знае колко са научени учениците му. Вместо да се забранява на учениците да подсказват, по-добре е това да се поощрява. Не трябва децата да се делят на успяващи и изоставащи. Атмосферата на дружба е много по-важна от успеха.

Човек, който завършва училище в нашето напрегнато време, трябва да има открито, доброжелателно общуване. Трябва да може да създава връзки с другите хора, да разбира себе си и да преценява своите и чуждите интереси. На това трябва да се учи в своето детско общество и за това трябва да има сборни групи по възраст.

Не трябва детето да се праща в училище от което се страхува и ненавижда. От това го очаква само отвращение kъм образователната система, лоши навици, психически травми и промяна в нагласата. В същото време спокойната и доброжелателна атмосфера на приятелство и уважение към ученика са най-добрите гаранции за добро образование.
Титла: Re:Education Mind Control
Публикувано от: A познай кой в Юли 24, 2009, 14:57:40 pm
Затова аз уча тип тоалетно казанче-събирам вода(знания) и я изипвам и не се старая да я задържам и КАПКА от нея.Ако учителят/ката е по-голямо ла*но то събирам повече вода.Много добре работи.
Титла: Re:Education Mind Control
Публикувано от: remalyks в Юли 25, 2009, 11:45:00 am
Много ми се иска да отворя тема със заглавие Education Mind Control. В училище, децата действително ги превръщат в затворници на лявото полукълбо на мозъка. Подготвят ги, така да се каже да се впишат по-добре в социума и чинно да му служат. Само, ако някое дете подложи на критичния си ум това, което му се преподава - веднага цафара!

P.S. Методите, по които се преподава днес са една сатанинска поръчка за когнитивна ентропия на младите хора!

И ето защо:


Фабриката за деца

Според много средностатистически изследвания, човек усвоява около 5% от информацията, която получава в резултат на средното и висшето образование.

Всеки механизъм работещ с такъв капацитет на полезно действие отдавна би бил признат за негоден. Фабриката за послушни специалисти, каквото представлява съвременната образователна система, обаче продължава да работи.

Това наистина е фабрика със строги планове за обучение за няколко години, разписание по месеци, седмици и дни. Дори всеки учебен ден е разпределен на няколко урока по съвсем различни дисциплини, като че ли човек е телевизор, който е в състояние да превключва от програма на програма.

Предполага се ,че випускниците като краен продукт на тази фабрика, чиято суровина се явяват малките деца, трябва да отговарят на два параметра. Да овладеят набор от информация определен от училищната програма и да разберат устройството на социалното общество, за да могат по-лесно да се впишат в него.

Независимо от постоянния контрол на качеството и многото тестове и изпити, които учениците преминават по време на обучение, фабриката за послушни специалисти явно не изпълнява задачите си. Резултатите от многобройните анкети проведени сред учениците говорят за незнание на елементарни факти от историята и културата. За тях най-важна се явява дипломата за образование и “необходимите” връзки. Знанията и интелектът са 1% от необходимите условия, за да стане човек успял.

В Япония учителите са задължени да преминават курс по самоотбрана. В Англия наемат затворнически надзиратели за охрана, а в много страни на децата се дава Риталин - силен транквилизатор, без който нито учителите, нито родителите могат да се справят с тях. Всичко това е резултат от “промишления” подход властващ във възпитанието и образованието през последните 200 години. Но този подход е изкуствен и природата на детето се бунтува и въстава срещу него.

Човек трябва да се възпитава и расте. Не да се “стругова” и да му се придава определена форма, а да се създават условия за свободнао творческо развитие. Свободата не означава избор на развлечения след училище, а съвместно търсене с учителя на форма за учене. Детето трябва да учи това, което му е интересно. Тогава то по-бързо усвоява материала, по- лесно вниква и се ориентира. Задача на учителя е да го заинтересова така, че двигател да бъде детското любопитство - заложена от природата познавателна програма, която се включва чрез емоции и учене като в игра. З а съжаление “промишленият” подход бързо убива творческото начало, без което интересът към науката се превръща в успешно вземане на изпити.

Известно е, че децата бързо възприемат лошите привички, нравоученията на възрастните преминават покрай ушите им. Възрастните говорят за честност и доброта, но децата виждат, че преуспяват хора със съвсем други качестава. Учителите не са искрени, а децата безпогрешно усещат фалша и разбират какъв е човек, а не какво говори. Загубвайки доверието на ученика, учителят губи и влиянието си върху него .

Връстниците имат по-голямо влияние върху съучениците си. Затова е добре да провеждат уроци, а не да учат другите на лоши неща .

Не е необходимо да има изпити, проверки, оценки, да се създава атмосфера на нервност и съперничество. Всеки учител знае колко са научени учениците му. Вместо да се забранява на учениците да подсказват, по-добре е това да се поощрява. Не трябва децата да се делят на успяващи и изоставащи. Атмосферата на дружба е много по-важна от успеха.

Човек, който завършва училище в нашето напрегнато време, трябва да има открито, доброжелателно общуване. Трябва да може да създава връзки с другите хора, да разбира себе си и да преценява своите и чуждите интереси. На това трябва да се учи в своето детско общество и за това трябва да има сборни групи по възраст.

Не трябва детето да се праща в училище от което се страхува и ненавижда. От това го очаква само отвращение kъм образователната система, лоши навици, психически травми и промяна в нагласата. В същото време спокойната и доброжелателна атмосфера на приятелство и уважение към ученика са най-добрите гаранции за добро образование.

Да, абсолютно е така, напълно вярно!
Титла: Re:Education Mind Control
Публикувано от: crescent в Септември 06, 2009, 05:56:55 am
  Като потърпевша от сегашната образователна система ми се ще да споделя нещо от последните дни.Наскоро се случи да намина през гимназията си и ме посрещтнаха няколко промени.
  Първата бяха видеокамери,поставени във всяка стая и по няколко по коридорите.Ще се следят от дирекцията(тоест от,най-вероятно двама,типове наети от някоя охранителна фирма),районните инспекторати и министерството.Честно казано,повечето учители бяха по-притеснени от самите ученици,тъй като корупцията откъм страна на отсъствията е много сериозна при нас,а чрез наблюдението няма да може толкова лесно да се минава покрай капките.
  Колкото до наблюдението,възможно е и да са сложени за пласибо-ефект,не толкова,че някой ще се интересува кой спи и кой не внимава в часовете.Въпреки,че уж са сложени за "безопасността" на учениците.
  Останалите промени са относно дисциплината на учениците.Часовника се връща близо 20-25 години назад с въвеждането на оценка-поведение,индивидуални характеристики от класният ръководител за всеки ученик в краят на всяка година,униформи,десетина забрани за останалата част от външният вид на ученика,вярванията и интересите му.
  Всичко това,подробно описано в книга за инструктаж,която ще се чете в първият учебен ден.
  Но някакси,за да замажат погледите на всички,щото видиш ли,трябва и нещо хубаво да има,са сменили дограмата,паркетите и по-голямата част от материалната база.
  Коланът се затяга,а не се знае какви промени ще измислят до началото на учебната година.

ПП:Не знам колко от тази информация ви е известна и е коментирана във форума,надявам се да не повтарям нещо вече казано.

ПП2:Това с риталин-а ме уби.
Титла: Re:Education Mind Control
Публикувано от: sedere в Септември 06, 2009, 11:43:10 am
Дам с тези камери най много учителите пострадват в мойто даскало учениците се трепът и тн и никои не се намесва а пък някой учител да закаснее с 5 мин и директорката или зам. директорката идва и на нея и чете конско а пък ако нещо учиниците направат помеждуси нещо само в краен случай ако на някой му разбият главата.Та тия камери са сложени да контролират даскалите а пък учениците само ако в критичен случай те могат да си пушат пред камерите не само цигари,но и наркотични вещества и нищо не прават по въпроса само казват по далече от даскалото даже и някои даскали пушат с учениците.В мойто училище има 25 камери отвън в двора и по кародорите само няма в стаите и тоалетните и визкултурният салон.От тази учебна година може да имеме и в стаите за изнеда.А и казват че щели да слагат и в тоалетните за по голяма сигурност да не преписваме по време на контролни а и да не правиме и други работи там.Та с тези камери много избирателно избират кой да накажат като в повечето случай учители отнасят всичко. >:(  
Титла: Re:Education Mind Control
Публикувано от: merulious в Септември 06, 2009, 12:24:47 pm
До голяма степен родителите също имат вина за цялата работа. Какво може да направи един учител, ако родителите нехаят и проявяват родителска загриженост за детето само ако им се налага да го приберат след като са им се обадили от съответните власти, че детето им е прибрано по късните часове от улицата или дискотеката, и то да се и възмущават какво право имали те да им прибират детето!? Вярно, че едно дете не се отглежда само в къщи и не можеш да го предпазиш от света, но ценностите и основите изобщо се полагат у дома, от там нататък и учителите трябва да изиграят подходящата роля, но в днешно време, както се вижда, всичко е обърнато с главата надолу и занемарени от тези, които трябва да помогнат на подрастващите да станат хора, днешните деца в малка или голяма степен се превръщат в зверове.
Титла: Re:Education Mind Control
Публикувано от: Спорт-Здраве4 в Септември 06, 2009, 12:27:50 pm
Мдааа...сега е зле.Аз бях див късметлия и не ме хвана нито казармата, нито камерите по училищата, всичко се размина на косъм.От висшето образование се отървах сам.

Какво да ви кажа - спасявайте се както можете!

Зная, че е лесно да напуснеш даскало, какво пък толкова.Но ако мислите така, значи въобще не разбирате от какво трябва да се спасявате.А това е Системата - THE System.

Системата не изправя пред вас порсто институции - тя изправя пред вас живи хора, амбицирани в това да сринат плановете ви на всяка цена, като използват вашите слабости.А вашите слабости са именно нещата, на които са ви научили в училището до сега.
Титла: Re:Education Mind Control
Публикувано от: sidewinder в Септември 06, 2009, 12:40:18 pm
"Който притежава младежта, той притежава цялото човечество" - Adolf Hitler

Образованието е част от порочната система, където децата се разглеждат като стока, а етапите от обучението поточна линия за индоктриниране. Няма да скрия, аз самия работя в университет и виждам какво става. Всички, дори ректора са склонни да свалят постоянно летвата на качеството само и само да има поток от студенти. Нали така, ако няма студенти, няма да има и университети. Става все по-страшно.
Титла: Re:Education Mind Control
Публикувано от: Alien в Септември 06, 2009, 12:50:08 pm
Писано е за камерите в училищата в темата за Тоталното наблюдение. Нещата са направо класически и са идеален пример за това как се действа! Първо се създава умишлена анархия в училищата в продължение на десетки години! Учителите губят всякакъв респект от страна на учениците, защото са им отнети всичките лостове да се справят с "проблемните ученици". Тоест те нищо не можеха да им направят, което да ги засегне сериозно.На всичкото отгоре, за да останат на работа те трябваше да толерират всякакви ученически прищевки тъй като от това зависи работното им място - няма ученици - няма и работа.Масови съкращения. Тоест се получава конфликт на интереси и учителите трябва да се съобразяват с всичко в името на по-голямата бройка ученици! Това всички ученици го знаеха и го използваха! Като прибавим и скромните им възнаграждения в добавка - за какъв респект може да става дума - към теб има само изисквания и никакви правомощия! В добавка стария учителски персонал още по-здраво стиска кокала към заветната пенсия и няма никакво развитие а младите за такива смешни пари няма как да останат!

И ето идва отговора на всички проблеми - изкуствено създадената анархия ще бъде смачкана с камери! Тези камери разбира се ще бъдат използвани главно за изнудване на учители към ученици и на ученици към учители в зависимост от конкретната ситуация! ПРОБЛЕМИТЕ ЩЕ ОСТАНАТ - ПРОСТО ЩЕ СЕ ТРАНСФОРМИРАТ. Всичко ще бъде правено не на принципа на някакъв респект и уважение а чисто и просто на  СТРАХ .Сценарии с постоянно дебнене, кой кога и къде се е издънил.И понеже естествено "виновните" ще са толкова много че няма как всички да бъдат наказани - пак ще го отнасят само някои за назидание на останалите и точно за създаване на вибрация на СТРАХ! Вратички за "някои" винаги ще има независимо от камерите но пък "вибрациите" ще лъхат на гадно.
Титла: Re:Education Mind Control
Публикувано от: sidewinder в Септември 06, 2009, 13:10:15 pm
Мдааа...сега е зле.Аз бях див късметлия и не ме хвана нито казармата, нито камерите по училищата, всичко се размина на косъм.От висшето образование се отървах сам.

Какво да ви кажа - спасявайте се както можете!

Зная, че е лесно да напуснеш даскало, какво пък толкова.Но ако мислите така, значи въобще не разбирате от какво трябва да се спасявате.А това е Системата - THE System.

Системата не изправя пред вас порсто институции - тя изправя пред вас живи хора, амбицирани в това да сринат плановете ви на всяка цена, като използват вашите слабости.А вашите слабости са именно нещата, на които са ви научили в училището до сега.

Ти си се спасил, но твоите, моите и на други децата няма да се спасят. Никой не иска да срине плановете на децата. Просто искат да ги превърнат в добре пасващи винчета в системата. Да и служат чинно и в крайна сметка да робуват на тази система, нали за това си говорим.
Титла: Re:Education Mind Control
Публикувано от: Спорт-Здраве4 в Септември 06, 2009, 13:15:29 pm
Е да, така е.В случая моите планове просто нямаха никаква съвместимост, за да бъдат напасвани.

Но...конкретно за моитге деца се съмнявам, че няма да се спасят :) По-скоро се опасявам от цикличността - детето повтаря родителя в отношението, но тотално го обръща в проявата.Когато изляза от Системата напълно(не само частично), тогава децата ми ще искат да се върнат в нея.После моите внуци ще тръгнат да излизат отново...
Титла: Re:Education Mind Control
Публикувано от: sidewinder в Септември 06, 2009, 13:22:29 pm
Тази система е пуснала дълбоки корени от хилядолетия и малко ми се вижда трудно да се избяга от нея. Но, ако се държим будни и обръщаме нещата в наша полза, може и да минем по-лежерно. Самия факт, че сега сме пред компютъра и пишем във форум, доказва, че не сме скъсали напълно със системата.

пп.Преди време показаха по телевизията един отшелник, живеещ някъде на британския остров. Този отшелник имаше само едно малко газово котлонче, като предмет от цивилизацията. Всеки друг плах опит за бягство от системата, при положение, че все още си подвластен на социума не се брои.
Титла: Re:Education Mind Control
Публикувано от: Спорт-Здраве4 в Септември 06, 2009, 14:02:11 pm
пп.Преди време показаха по телевизията един отшелник, живеещ някъде на британския остров. Този отшелник имаше само едно малко газово котлонче, като предмет от цивилизацията. Всеки друг плах опит за бягство от системата, при положение, че все още си подвластен на социума не се брои.

Не, това е пропаганда.След като така и така си се замислил за излизане от Системата, тогава Системата ти казва какво да знаеш по въпроса - безопасното за нея.

Обърни внимание, че тази мисъл е програмна :) Защо отъждествяваш Системата с компютъра? Нима Системата е технологията? Не е - просто Системата се опитва да се отъждестви с неща, от които човек има нужда, това е адски тънка пропаганда и човек започва да си мисли, че има нужда от Системата :) Дръж се sidewinder! Не се давай на програмата!


Зарежи го тоя ебан отшелник.Посветил съм цялото си време на излизане от Системата и това в известна степен е мечтата ми.Тук не е темата да говоря за това.
Блогът ми също след месец ноември ще бъде пренаписан, защото идеите в него претърпяха прекалено голямо развитие, за да могат да се оформят само чрез обновление на вече написаното.


Първо - излизането от Системата не означава зарязване на досегашните достижения.Компютърът и Интернет не принадлежат на Системата, това че ги използва е друг въпрос, нали така :)

Но да не се отплесвам, темата е за друго.Тук ще кажа само, че излизането от системата и създаването на първата автономна човешка цивилизация е нещо невероятно постижимо.Нужен е единствено интерес, въпросът е на време, не на възможности.Възможностите вече ги има всеки.
А аз просто преоткривам начина за себе си, и това само защото още много хора на тази планета си мислят същото, само че още не го пишат публично.За идеята вече има силно информационно поле - щом аз съм стигнал до това, значи още някой е стигнал до това преди мен и с всеки нов човек до идеята се стига все по-лесно.

Ако имаш интерес, пиши на лични или в по-подходяща тема из форума.
Титла: Re:Education Mind Control
Публикувано от: sidewinder в Септември 06, 2009, 14:20:02 pm
 :hi:
Титла: Re:Education Mind Control
Публикувано от: crescent в Септември 06, 2009, 18:45:21 pm
Всичко ще бъде правено не на принципа на някакъв респект и уважение а чисто и просто на  СТРАХ .Сценарии с постоянно дебнене, кой кога и къде се е издънил.И понеже естествено "виновните" ще са толкова много че няма как всички да бъдат наказани - пак ще го отнасят само някои за назидание на останалите и точно за създаване на вибрация на СТРАХ! Вратички за "някои" винаги ще има независимо от камерите но пък "вибрациите" ще лъхат на гадно.

 Остава да започнат да изискват към талоните от профилактичен преглед да се добавя и такъв от психиатър,ако разбира се,оживеем след ваксините.
 А наглостта,с която разказват,как всичко се прави за да не бъдат толкова стресирани и агресивни младите,е направо ужасяваща.Пък родителите са доволни,че децата им са на "сигурно" място,а нас кучета ни яли.
Титла: Re:Education Mind Control
Публикувано от: sidewinder в Септември 24, 2009, 16:11:46 pm
Все повече започвам да се убеждавам, че университетите не приемат студенти да ги обучават, а да ги пресяват кои ще приемат модела на ортодоксалната наука. Най-общо казано, науката не търси истината, а привържаници, които да вярват в нея - слугинаж. Нека не се заблуждаваме, че един университет приел 1500 студента има за цел да ги изучи всичките и те да станат специалисти. Това е невъзможно. Чувал съм един професор да казва - "Докторантите са за това, за да ти подсигурят израстването в кариерата и защита на DSc." Тази толкова измислена социалистическа титла, която на запад я гледат като изкопаеми, а в България всеки втори професор я притежава - изпросена в московските университети. Те самите си го знаят това, но нали им отваря врати за пректи. Затова се натискат да я притежават.
Титла: Re:Education Mind Control
Публикувано от: Sasho в Септември 24, 2009, 17:12:04 pm
"Децата мразят училището"- най-голямото клише на света!  :yes: Всички мислят, че е нормално да мразиш училището. Възрастните забравят миналото си само за да се впишат в системата. Но всъшност децата са абсолютно прави...

"We don't need no education
We dont need no thought control
No dark sarcasm in the classroom
Teachers leave them kids alone
Hey! Teachers! Leave them kids alone!
All in all it's just another brick in the wall.
All in all you're just another brick in the wall." - Pink Floyd

"Деца, повторете след мен"- системата

После ми кажете, че има манипулация в музиката  :)
Титла: Re:Education Mind Control
Публикувано от: Sasho в Септември 25, 2009, 19:00:19 pm
Есега да се изкажа по-смислено  :)
 Аз учех/а в училище за """"вундеркиндери""""  ???
Всеки път ни повтарят, че сме специални, трябва да учим за да не разочароваме родителите си, навсякъде залепени лозунги. Толкова много страх се генерира в подобно училище. Повечето рухнаха- пропушиха, пиеха всекви хапчета, но си взеха дипломите и сега имат пари, но не и здрав разум. Децата просто си нямат предсава каква роля играят в системата, някой го разбират и загърбват всичко, само за материалното.
Извод: Всичко зависи от децата!

Едит: Модерната образователна система убива творческите умения на човек! Преди текстове пишех, на китара свирех, вицове измислях, а сега и един пост не мога да формулирам, разбира се за това не мога да обвиня системата, а самият себе си, че се подадох  :hi:
Титла: Re:Education Mind Control
Публикувано от: sidewinder в Септември 25, 2009, 21:20:29 pm
Не може да са виновни децата, когато това става масово явление. Неуспорим факт е, че младежта се индоктринира. Правилно мислиш, че системата е впрегнала усилия да унищожи творческите способности на децата. Това е така, защото на нея не й трябват мислещи индивиди, а слугинаж.
Титла: Re:Education Mind Control
Публикувано от: Sasho в Септември 25, 2009, 21:24:19 pm
Възможно да не е от децата, но в средата в която израстнах, точно виновни са си децата.
Титла: Ученици „режат главата” на Игнатов, искат си ваканцията
Публикувано от: sasho90 в Ноември 02, 2010, 21:21:53 pm
Ученици от Силистра протестираха срещу решението на образователното министерство да съкрати коледната им ваканция, информира БНТ.

Според организаторите - инициативен комитет от средношколци, протестът е първият по рода си в страната.

Над 500 тийнейджъри от всички силистренски училища се включиха в протеста с искане за оставка на просветния министър Сергей Игнатов. Митингът е разрешен от общината.

Бунтът на учениците е заради решението на просветното министерство тазгодишната коледна ваканция да продължи от 24 декември до 2 януари. Младежите настояха да се почива до 11 януари и припомниха, че миналата година ваканцията е продължила до 6 януари, а през 2000 година с два дни повече.

Шествието премина през центъра на Силистра и спря пред Областната администрация и общината.

Източник: News.ibox.bg (http://news.ibox.bg/news/id_853226035)

Какво е вашето мнение? Според мен става дума за все по-голямо поглъщане от матрицата. Докато родителите им работят до късен час, на учениците се намаляват свободните дни. Така се държи населението на каишка - non-stop си във системата.
Титла: Re:Education Mind Control
Публикувано от: Red в Ноември 08, 2010, 17:32:18 pm
В София, Пловдив, Шумен и още няколко града също се подготвят такива протести на 20 ноември. Ще видим какво ще стане, хубаво е че има някакъв опит за изказване на несъгласието и то от ученици (както се казва в статията това си е за пръв път), но ми се струва че ще бъде малко несериозно, неоточнено и в крайна светка смешно. Дано да греша.
Иначе поне решението до което аз успях да стигна е да подбирам информацията, която ми се дава и винаги да оставям малко място за съмнение. До 5 клас учих в едно частно училище, което вече не съществува и където ни обучаваха на този принцип - ако не си съгласен с нещо, съмняваш се, винаги можеш да го дискутираш с учителите и никога нищо не беше наложено като 100% истина и неуспорим факт. Жалко, че затвориха въпросното даскало, но аз се радвам, че това си остана у мен като начин на мислене и до ден днешен така си действам. Иначе е факт, че програмата и въобще самата образователна система е такава, че голямо количество информация трябва да се предаде, пък вече колко е правилно, кой го разбира и по какъв начин се набутва в главите на децата е друг въпрос. На скоро един познат ми разказа, че в час по философия (предмет, който все пак изисква разсъждаване) са говорили за доброто и злото. Та той попитал "Добре де, кой казва кое е добро и кое е зло? Често това, което вреди на един е в полза за друг и обратното. Тогава кой решава?". Преподавателката му отговорила, че е нормално да си зададе този въпрос, но вече си имало остановено добри и лоши неща и няма какво да го обсъждат. Той обаче настоял, а тя се ядосала и му казала да престане да пита иначе щяла да поиска да го изпратят при психолог.
 
И все пак колкото и да обсъждаме проблема с образованието, ей така от приказки нищо няма да стане и най-малкото, което човек може да направи е да се опита да извлича поне за себе си това, което си заслужава или да помогне на децата си на пример на първо място да разсъждават със своята си глава. А и от време на време се появява смислен урок или някой по-свестен преподавател и при желание все нещо ще ти остане в главата. И пак казвам дори да не вярваш, че това което ти се казва е чистата истина, поне е един от вариянтите, от там на татък на теб се оставя това да прецениш ти как че го приемеш.
Титла: Re:Education Mind Control
Публикувано от: Гален в Ноември 09, 2010, 16:00:09 pm
Цитат на sidewinder:
"Ти си се спасил, но твоите, моите и на други децата няма да се спасят."





Има спасение, sidewinder! Ето го перфектният функциониращ модел за Българско Училище. ;)
http://www.sladkavoda.com/

Философия на училището:
"Човечеството е част от еволюционен процес, който ни прави отговорни и задължени към миналото и бъдещето.

Една от целите на училището е да се разработи нова образователна система, наречена конструктивно обучение. Същността на конструктивното обучение е следната: знанията и информацията, които учениците получават, са основни, ключови, конструктивни за всяка отделна дисциплина. Когато децата усвоят един скелет от съществена информация, натрупването на детайлите е въпрос на време, на интереси и на жизнен опит. Тази система дава възможност за енциклопедичност на знанията. Разширени са учебните програми по всички учебни дисциплини. Разработени са нови помагала.
Животът в училището развива у децата отговорност, самостоятелност, умение за работа в екип, творческо мислене, свободен дух. Престоят в училището оказва трайно положително влияние върху тяхното мислене, интереси, мироглед, морал и светоусещане."

Образователни принципи:
"Образованието и възпитанието са единен процес.

Образованието е непрекъснат процес. Човек може да се учи навсякъде и от всичко.

Обучението е свързано с уникалната неповторимост на личността.

Учителят трябва да практикува това, което преподава. Той е модел за поведение на децата.

Една от първите и най-важни мисии на учителя е да създаде и да поддържа вътрешна мотивация за учене и желание за работа у учениците.

Училището е като дом. Децата идват с желание на училище.

Трудът е награда и поощрение, а не наказание.


Човек трябва да може да спазва различни видове правила и регламенти.

Толерантност и допустимост към чужди мнения и позиции.

За да бъдем прогресивни, трябва да съчетаваме традицията и бъдещето.

Знанията и информацията трябва да имат енциклопедичен характер.

Взаимодействие и интегриране между отделните дисциплини.

Ненасилието е начин на мислене и форма на живот.

Темите, в които има насилие, са сведени до минимум, но природните закони и естествените процеси се представят такива, каквито са."

Учебни дисциплини:
http://www.sladkavoda.com/disciplini.php
Титла: Re:Education Mind Control
Публикувано от: sidewinder в Ноември 09, 2010, 16:26:54 pm
Много се радвам за това училище и тези деца. Нека всички да станат по модел на това.

Гален, аз не взимам ничия страна. Докато станат всички училища като това, може и да няма българчета вече в нашата мила татковина.
Титла: Re:Education Mind Control
Публикувано от: Гален в Ноември 09, 2010, 17:33:12 pm


Нека всички да станат по модел на това.



Нека, но са нужни повечко будни родители, за да изискат радикална промяна в образователната система. Например, спират децата си от дебилището и настояват отрочетата им да учат в училища като това, което съм дал горе за пример.

Виж, какво казва създателя му по този въпрос:


"...Макар че ние тук също обучаваме български граждани, оказва се, че на тях не им се полага бюджетна издръжка като на децата от държавните училища, макар че средствата за тази издръжка са платени под формата на данъци от техните родители!..."

"...Защото образованието в държавното училище също се заплаща от родителите чрез данъците. Но там сделката е много неясна - те си плащат, но не могат да изискват. Тъй че държавата е некоректна страна по договора.
..."
Титла: Re:Education Mind Control
Публикувано от: Mirotvorec в Ноември 09, 2010, 18:08:56 pm
Прекрасно школо, Гален! Ето това е българската програма за обучение и възпитание на децата ни! Направиха ми впечатление дисциплините: съвременна култура, български език, математика, компютърни науки, бойни изкуства, йога, светознание, гражданско образование и етика, краснопис, шах, етнография, народно пеене, астрономия, анатомия, английски език, езда. Според мен нищо не липсва.   ;)
Титла: Re:Education Mind Control
Публикувано от: Visitor в Ноември 09, 2010, 19:48:24 pm
Гален, благодарности, че сподели инфо за това училище! Все пак има надежда...

Хареса ми много и това, че има животни и децата по този начин са съвсем близо до естествената среда...  :)
Титла: Re:Education Mind Control
Публикувано от: Polymorpher в Ноември 17, 2010, 21:49:42 pm
Насилието е неизбежно.
Не трябва да се игнорира като мръсно коте. А де се изучи и осъзнае. Няма как да се избяга от него имайки предвид от колко време го носим. Най-вероятно няма и една частица в мозъка на костите ни в която да не се е пропило насилие. Било то в сегашния ни живот или в генетичните ни спомени.

Това е същото като да забраниш на хората да драскат свастики - дори не се докосва до ядрото на темата... Същото вече може да видим и при наркоманите които ще бъдат вкарвани в затвора ако ги хванат с доза.

... За да има градивно образование трябва да бъде пренареден целия обществен ред. ДА трябва си направо нов световен ред... В каквото и училище родителите да си оставят децата не променя факта че - РОДИТЕЛИТЕ СИ ОСТАВЯТ ДЕЦАТА НЯКОЙ СИ ДА ГИ УЧИ, та ако ще архангел Михаил да е...

А това училище което си показал колкото и сладникаво да звучи липсва основата на ученето... А именно КАК да учим - как да боравим с ифнормация, как да я обработваме, как да не бъдем заблуждавани - логика - логически заблуди. И за да не бъде това само мисловна практика трява да се намесят и чувства - осезаемост. Да се осъзнае че стриктната логика винаги се изчерпва и прогреса зависи от усет който е отвъд от рационалното мислене. Занимания провокиращи интуиция и сетива които нямат нищо общо с рационалност и последователно мислене.

Там се полага самата основа на трупане на знания за света. Човек може ли да лети или не? Преди 500 години в средновековието е можело да те изгорят жив само за тазиа представа... Въпроса е там че е имало хора чието съзнание е поддържало идеята че просто е ВЪЗМОЖНО. И така докато едни са се кискали и са се подигравали другите са измислили самолети итн.

Втора точка. Да се постави въпроса и избора за ЕФЕКТИВНОСТ.
Развиване на способностите за възприемане и работа с информация. Памет. Скорост на обработване на информацията..

Много по лесно ще е на едно любознателно дете първо да развие фотографска памет ако желае и след това да приема познания години наред от колкото да го прави с "традиционно" приетата скорост и метод. Дори само на скоростно четене да се научи пак процеса се оптимизира. Има хора които са НАУЧЕНИ като минат с поглед ВЕДНЪЖ за 1-2 секунди през центъра един лист а4 пълен с информация използващ шрифт колкото този които четете - и да го ЗАПОМНЯТ до последната думичка.

Едно е да четеш една книга за няколко часа, друго е да я четеш със скороста с която ти е удобно да прелистваш страниците. А това е практическо умение което може да се усвой за по-малко от една година в която УЧЕНЕТО не е доминиращия като време елемент.

С две думи се изисква едно изцяло невиждано до сега публично обучение което със сигурност ще бъде поставено под убииствен натиск от сегашната система. Съзре ли се потенциала на една такава организация да ОСВОБОЖДАВА умове а не да ги оковава смятайте че почти всички авторитетни установки ще направят всичко по силите си за да я премажат.

Няма такава радикална или НОВА система за учение която да е свободно достъпна за публиката днес. Ако имаше всички доброволни участници в нея (които не са под какъвто и да е натиск) щяха да имат възможноста да изберат пътя си на учение да ги образова как да могат да използват мозъка си за всички функции които изпълняват днешните мобилни телефони.

Да не говорим че темата за ВРЕМЕТО ще бъде засегната. Няма да ти се връчва един часовник и да ти се заяви - следваш го и това е положението. А ще се вникне в същноста. Времето въобще не е това което се рекламира като вярване. Времето е директно свързано с скороста ни на възприятие и действие. Ако един човек овладее способностите си съвсем спокойно ще може да манипулира текущо наложената "Неизбежност" наречена "време". Но стига толкова че ви отведох далеч в моите представи за социална организация.

РИТАЛИН...

Каквото и да е риталин мястото му не е в човешките организми...

В днешната практика той се дава на деца с мистичното състояние наречено "Attention deficit hyperactivity disorder" (какти и при други такива "проблеми" от същия тип) около което и до ден днешен не са изградени ясни, дефиниции, правила, условности и обстоятелства.
Това е състояние което на прост език казано изследва връзката между липсва на внимание и хиперактивност. На кратко при него се ПРЕДПОЛАГА че когато децата не задържат вниманието си с непределена продължителност, предполага се че става дума ОТ - начало - ДО край. И така когато деца се отклоняват или разсейват от ПОСТАВЕНА ИМ ТЕМА - психоложката мафия предполага че за това е виновна тяхната "извънредна активност(ХИПЕР АКТИВНОСТ от скапания анлийски език - хипер - демек МНОГО активен" каквото и да значи това - от когато и да има стандарт за това че трябва следиш всичко което ти се казва от начало до край и колко бързо ти е позволено/се очаква от теб/изисква да мислиш и действаш.

Страничните му ефекти:(за които може да се намери по минимум по един официално публикуван медицински документ съдържащ съществена литература.)

Параноични заблуди.
Параноична психоза.
Психоза сходна на тази от амфетамини.
Активиране на психични симптоми.
Токсична психоза.
Визуални халюцинации.
Звукови халюцинации.
Патологични мисловни процеси.
Крайно затваряне в себе си.
Ефект на ужас.
Писъци.
Агресивност.
Безсъние.
Психическа зависимост от "лекарството".
Голяма вероятност за сериозни злоупотреби.
Общо взето ефекти свързани с амфетамините.
Конвулси.
Мозъчни овреждания.
Итн.
Итн.
Итн.

Не говорим за болки в стомаха и расройство тук.

И това за лекарство което са дава по диагноза която дори не е официално приета като действително заболяване поради ПОВРЕДА в организма (било то психическа или физическа).

Дори легитимни правителствени бюрокрации дават изказвания по адреса на Риталин като го класифицират като лекарствен опит да се избегнат индивидуалните и обществените нужди на децата.

И на кратко:
Ако живееш на места с социален ред като в Америка. Учителя ти се оплаква на училищния ти лекар че не го слушаш в час, привикват родителите ти и им обясняват че не внимаваш в училище и че може да се поправи това с хапчета - колко УДОБНО! - Лайната които ти тъпчат в главата в училище ще ти станат по интересни ако ти дават лекарства. И тъй като ТРЯБВА да учиш. И се ОЧАКВА ОТ ТЕБ да се дипломираш. Обикновения родител вярва на това ... Защото ДОКТОРА МУ ГО КАЗВА. А на доктора уж това му е работата - ДА ЗНАЕ КОЕ Е НАЙ-ДОБРО ЗА ТЕБ!

И така съвсем на кратко: Ако по някаква причина проявяваш признаци че отхвърляш системата те правят наркоман по един много добре разработен вътрешен механизъм...

Тъжно но факт. Това е положението. Ако настояваш да изповядваш догмите на съвременната църква на медицинската мистика си има и последствия.

И така на ден днешен - са МИЛИОНИ децата на които бива даван химикалът риталин.
Най-вече защото държанието им не е точно копие на "обществените" "очаквания" и защото няма кой да се занимава с такъв огромен заряд от жизнена енергия в новите поколения - по добре да им инсталираме ограничител на скороста хахаха.

Разбира се може да предпочитате фармацефтично/рекламната причина за това. Всеки сам си избира.
=====================================================

Естествено цялата работа със съвременното образование си има и един съвсем простичък аспект. Елементарен психологически момент в цялата схема...

Накарай едно дете да прави нещо което НЕ иска в продължение на 12 години и почти можеш да гарантираш че ще можеш да повториш действието и когато излезе от детската вързраст ...

В китай учат от 6 сутринта до 5 следобед. А като се приберат им трябват още няколко часа да си решат домашните защото е недупостимо иначе...

Хронични главоболия и всякакви други работи са постоянно обсъждани от родители които са извън цензурата на ККП.

Ако следваме общоприетите норми и "образованието е ВСИЧКО" пред Kитай райските градини трябваше пасти да ядат ... Да де но нещо са далеч от изобилието на гениални хора и човешки условия за живот ...

Втора елементарна и основна причина за публично правителствено образование...
Накараш ли децата си да ходят на училище "защото другите така правят и така се прави" можеш да се сбогуваш с връзката между дете и родител.

Колкото и да не бъде осмислено, децата намразат родителите си за цял живот И по тази причина. А децата които се чувстат добре в училище се броят на пръсти.

За всички останали бива запомнено като "Мястото на което като чели всички бяха на сила" Като започнем от учениците та стигнем до директорите ...

И така за пореден път установяваме взаимовръзките между всеки един аспект от живота ни тук.
Титла: Re: Education Mind Control
Публикувано от: gogetit в Март 28, 2012, 16:40:09 pm
Мисля, че тази тема е подходяща за това:

Ню Йорк възнамерява да предложи списък с думи които да бъдат премахнати от тестовете в училище, защото някои деца ( от различен произход, вяра и т.н.) мога да се почувстват неприятно  ::)

списъка с думи: http://newyork.cbslocal.com/2012/03/26/war-on-words-nyc-dept-of-education-wants-50-forbidden-words-removed-from-standardized-tests/ (http://newyork.cbslocal.com/2012/03/26/war-on-words-nyc-dept-of-education-wants-50-forbidden-words-removed-from-standardized-tests/)

между тях има думи като:
динозавър
хелоуин
рожден ден !!!!!!!!!!  :---
танци, танцуване !!!!
политика
рап музика
бедност
и др.
 :flag_of_truce:
ами ... нямам думи  :)

Титла: Re: Education Mind Control
Публикувано от: healthy в Юни 28, 2012, 15:58:21 pm
Аз завърших сравнително скоро и имам доста кофти наблюдения.
Говоря за периода след 7ми клас,когато влизаш в някоя "елитна" езикова гимназия с големите претенции и "традиции" и излизаш с множество психични отклонения, наркоман алкохолик или нещо поодобно. В това отношение системата работи идеално. В 8 и 9 клас ни правиха на луди постоянно ти се обяснява колко си безотговорен,глупав и колко по-ниско си от другите. Нещо,което не мисля,че е нормално да се говори на деца в тази възраст,а и в която и да е... Общо взето през цялото време има такова разделение и това е доста смазващо.
От друга страна след тоя период се почва масово с алкохало, наркотиците и други изпълнения, защото вече си пречупен и ти е все тая общо взето.
Има го и родителски конторл и вечното недоволство и даже срам,че си изкарал 4 или 5 Оо.
Последната година вкараха униформи и камери.Опитаха се да правят и забележки за външния вид...все неща за които говорихте вече,но беше доста сешно.
В доста кофти хора се превръщат повечето ученици.
Сега ако видите 8ми клас си правят бал.:D Друста здраво кючеци,момиченцата са облечени като магистралки....тъжна история.И от това си направих заключение до каква голяма степен всички тези изживявания отнемат от детството. Тия деца вече не приличат на деца изобщо.