fly,като изключим частта за рекламите,останалото са пълни глупости,а и никой не ти говори за "хитовете".
Вземи послушай малко по-истиснките неща..
ДОСТА ВЯРНО Gil-Galadh !
FlyDragon от таз простотия дет я написа с интелигентни думи ми стана ясно че разбираш от рап, колкото баба ми от интернет и колкото Буш от хуманност ...
Типичното изказване със 5% истина която НЕ Е по темата и 95 пълна боза ...
Всеки стил има истенски изпълнители. И при рапа и при метъла и при класическата музика, но и си има комерсиални мухльовци !
Hippa To Da Hoppa And You Just Won't Stoppa
МАСОВАТА МУЗИКА КАТО СРЕДСТВО ЗА КОНТРОЛ НАД СЪЗНАНИЕТО
Иван Танев Иванов
Психичното състояние на големи групи от населението може да се променя чрез музиката, която му се поднася. Музиката може да извиси духовно човека, но може да спомогне за неговото деградиране и оглупяване. Влиянието на музиката е било известно още от хилядолетия и тя е била успешно използвана от култови служители и шамани за предизвикване на транс, както у тях самите, така и у околните и за постигане на определни цели – създаване на готовност за бой и сражение, контактуване с “отвъдното”, лечебно въздействие и др.
Съвременната масова музика също влияе върху съзнанието на хората и формира мисловни модели и ценностна система у тях. Голяма част от времето на младите хора е заето със слушане на музикални групи, изпълнители и “парчета”. Безкритичното и неосъзнато приемане на различните музикални вълни, с които е заливана младежта би могло да има твърде неблагоприятни последствия. Огромното мнозинство от хората даже няма представа за произхода и истинското въздействие на определени стилове музика: “рок”, “хеви метъл”, “блек метъл”, “сатанински рок”, “пънк”, “техномузика” и др. Рокът, още от създаването си през 50-те, излиза извън рамките на традиционната национална музика, която е средство за развлечение и емоционално съпреживяване в определен национален стил. За мнозина рок-музиката се превръща в завладяващ фактор, формиращ психиката и мирогледа. Неслучайно, началото на рокепидемията е и начало на наркоепидемията и на сексуалната “революция” за Запада.
Разбира се, много певци и групи наред с негативното, на което съзнателно или не са били проводник, са създали или изпълнявали много хубави и смислени песни. Съществува обаче и тъмна страна в техните изпълнения. С помощта на определен ритъм, в които голямо значение имат бас-китарата и барабаните, публиката, най-често съставена от тийнейджъри и младежи, се довежда до транс и изстъпления, особено на големите концерти на Запад. Високите децибели допълнително увреждат физически и психически. Имало е случаи, при които от мощните звукови вибрации дори е била разрушавана конструкцията на сгради в близост до сцената. Внушенията, които се правят чрез различните видове рок могат да възбуждат първични инстинкти у човека – например немотивирана агресия или пък разпуснато полово поведение. Въздействието е още по-силно когато е съчетано както със съответни текстове, които често са откровено сатанински по дух, така и със светлинни ефекти и символика. Почти на всеки “хеви-метъл” концерт, могат да се чуят безумни стихове пълни с насилие, убийства и повтаряне на името на дявола (Сатаната).
При подобни състояния, много от слушателите изпадат в полухипноза. При това, посланията, които често са многократно повтаряни музикални фрази - хитове (hit - удар), лесно влизат направо в подсъзнанието и от там действат, подтиквайки индивида към определен вид поведение и постъпки. Постоянното слушане на едни и същи ритми и изрази настройва човека на определена емоционална и умствена вълна, като това може да наруши дори ендокринното равновесие в организма. Освен това се създава, както и при митингите, общо доминиращо психо-поле на тълпата, в което индивидуалността изчезва. Така цялата тази човешка маса може много лесно да се манипулира и съзнанието й да бъде насочено в определена посока. Многобройни опити извършени досега от учени и изследователи от различни страни са установили безспорно вредното влияние на този тип музика. Повишава се кръвното налягане, нарушава се пулса и ритъма на дишането, променя се неблагоприятно хормоналния баланс на човек. Предизвиква се невроза, отслабване на паметта и загуба на сън. Не случайно много от изпълнителите й са наркомани и някои завършват трагично земния си път.
Освен явно въздействие върху слушателите, посредством музиката на някои съвременни групи и изпълнители се извършва и тайна обработка на съзнанието чрез т. нар. “замаскирано обратно звучене”. При него съобщенията се записват в обратна последователност или пък като нищо незначещи думи, които обаче имат смисъл прочетени в огледален вид. Те стават възможни за осъзнато долавяне само когато музикалният запис се проиграва отзад напред. Но изследванията показват, че подсъзнанието може да улови фраза произнесена по този начин, а после да я разшифрова като съобщение. Друга форма са т.н. подпрагови внушения (subliminal messages). Те се записват на по-висока честота, и затова не могат да бъдат съзнателно възприети, но действат на подсъзнанието. Посланията понякога са наистина потресаващи.
Голяма част от т. нар. рок звезди са изкуствено създадени и са марионетки в ръцете на безскрупулни търгаши и мафиоти. Освен това те са източник на огромни приходи за тези, които дърпат конците зад тяхната сцена. Когато е необходимо, се организират големи концерти на открито, на които съвсем свободно може да се вземе ЛСД или марихуана. Целта е чрез “потъване в блажения сън на илюзиите” да се отклони вниманието от социалните проблеми, създаване на опиянени и зависими от наркитоците млади хора, със сексуално “освободено” и дори девиантно поведение. Бумът от хомосексуалисти, лесбийки и т. нар. гей-култура са достатъчно ясно доказателство за тази връзка.
За това говори и начинът, по който са били създадени, моделирани, митологизирани и съответно използвани за тези цели групи и изпълнители като "Бийтълс" (Бръмбарите), "Ролинг стоунз" (Търкалящи се камъни), "Дъ Ху", "Блек Сабат" (Черната събота), Алис Купър и много други. Те не са спонтанно възникнали безобидни младежки увлечения. Описвайки “изгряването на Бийтълс” в САЩ, д-р Джон Коулмън в книгата си “Комитетът на 300-те”, заявява: “Те са докарани в САЩ като част от социален експеримент, който трябваше да промие мозъка на големи групи от хора. Когато т.н. Институтът Тависток докара Бийтълс в САЩ, никой не би могъл да си представи културната катастрофа, която щеше да последва. Бийтълс бяха интегрална част от ‘Съзаклятието Водолей’, един проект, който изскочи от т.н. Станфордски изследователски институт (SRI)”.
Феноменът “Бийтълс” не беше спонтанен бунт на младежта срещу старата социална система. Това всъщност е умело изработен заговор от няколко съзаклятнически организации, като т.н. институти Тависток и Станфордски научноизследователски институт, фирми за разпространение на наркотици, религиозни секти и мафиотски организации от черния бизнес. През 1985 г. вестник “Ню солидарити нюзпейпър” публикува интервю с Езекия Бен Аарон, тогава 3-ти в йерархията на сектанската Църква на Сатаната, станал впоследствие искрен и вярващ християнин. Аарон разкрива, че именно неговата църковна секта е организирала такива хеви-метъл групи като "Дъ ху", "Блек сабат" (Черната събота), "Дъ блу ойстър кълт" (Култът на тъжната Коледа). Висш жрец на сектата “Църква на Сатаната” е бил Антоан Ла Вей, автор на сатанинска библия. Аарон разкрива, че те стоят зад някои от “самоубийствата” на популярни рок-звезди.
Ролята на “спонсорите”се вижда и от примера с други музикални рок-групи. През 1967 г. “Ролинг стоунз” издават първия си рок албум, чието име е твърде показателно – "По молба на техни сатанински величества". Няколко месеца преди това "Бийтълс" издават своя превърнат в хитов албум “Сарджънт пепър’с лоунли хартс клуб бенд”, с който правят реклама на психотропни вещества. Песента “Люси в небето с диаманти” ("Lucy in the Sky with Diamonds” или накратко L.S.D., абревиатура на синтетичния наркотик ЛСД) разказва за едно пътешествие в света на фантастиката под влияние на наркотично въздействие. Тогава Бийтълс публично поставят въпроса за легализирането на марихуаната.
Малцина може би са забелязали, че на корицата на албума е ликът на най-известния за това столетие черномагьосник, чародей и сатанист, пристрастеният към наркотиците Алистър Кроули, на когото членовете на групата тогава са били почитатели. Само през 1965 г. на концертите на "Бийтълс" са били пребити и убити около 100 човека, а по време на концерти на "Дъ Ху" е имало 11 убити и 42 ранени. И това далеч не са единствените случаи.
Заедно с Бийтълс се появиха и нови думи и изрази: рок, тийнейджър, поп-музика и др. Всички те, сътворени в контекста на рок-музиката, бяха предназначени за масов контрол над прицелната група - младежта на Америка, за разделяне и фрагментиране на обществото. Новосъздадената група и нейния ‘начин на живот’ бяха превърнати от милиони млади американци в култ. Новото ‘магическо лекарство’ беше бързо раздавано безплатно на територията на колежите в САЩ и на рок концертите, които станаха водещото средство за разпространението и на наркотиците.
Ролята на печатните и електронните средства за масово осведомяване е от изключителна важност за успеха на промиването на мозъците на големи групи от хора. Без масивното непрестанно медийно покритие, хипи-битник рока и култа към наркотиците никога нямаше да придобие огромната си популярност, а щеше да остане като местно явление. Рок концертите започват да стават редовни събития в социалния календар на американската младеж. Употребата на наркотици започна да нараства пропорционално с броя на концертите. Дяволската бъркотия от неприятни и несъгласувани тежки звуци с определен ритъм притъпява умовете на слушателите, така че те лесно да могат да бъдат убедени да опитат на базата на това, че ‘всеки го прави’. Натискът от връстниците е много силно оръжие.
Може да се каже, че 1967 г. е ключова в създаването на тази субкултура. Точно тогава започват големите концерти на открито или рок-фестивали. В следващите 2 години те са посетени от повече от 4 млн. младежи, на които свободно и дори безплатно са били раздавани не само ЛСД, но и други халюциногени! Наркотици са били тайно поставяни понякога дори в безалкохолните напитки. Тези младежи впоследствие стават посланиците и носителите на “новата култура” и Ню Ейдж движението или Епохата на Водолея.
Ето какво казва през 1966 г. известният Бийтълс Джон Ленън: “Християнството ще си отиде… ще изчезне, няма защо да спорим за това… Ние сме по-популярни сега от Иисус.” Много от известните рок-изпълнители признават в частни разговори, че буквално са си продали душата на дявола, за да придобият славата и успеха. Някои от тях, като например Джон Ленън, след това разбират, че са били използвани и се опитват да излязат от този адски кръг, но са убити.
Организаторът на фестивала в Монтерей, Джон Филипс, член на рок групата “Дъ мамас енд дъ папас”, назначава икономически съвет, за да рекламира и финансира предстоящия концерт чрез мрежа на тайни служби и сатанински групи. Филипс пише песента “Сан Франциско”, от която са продадени повече от 5 млн. копия. В нея той зове младежта в страната да дойде в Сан Франциско през лятото на 1968 г. “с цветя в косите си” и да се присъедини към новото “хипи” движение и "Лятото на любовта". Много от тези, които идват, стават жертва на дрогата и на различни сатанински култове. През юни 1980 г. самият Филипс е арестуван за провеждането на широкомащабна дейност, свързана с продажба на наркотици.
Най-големият концерт след фестивала в Монтерей е “Уудсток мюзик енд арт феър”, който “Тайм” възторжено нарича “Водолейски фестивал” и “най-големият хепънинг” в историята. Терминът “свързан с Водолея” е внимателно подбран, защото той носи подтекст, че “Ерата на Рибите”, т. е. времето на Христос, и съответно на добродетелите проповядвани от него, е свършило.
В Уудсток, малък град в областта на Ню Йорк, се събират почти 500 000 младежи, чиито умове са промивани няколко дена с наркотици и рок музика. В първите 24 часа над 300 души употребили ЛСД, търсят медицинска помощ, а до края на събитието са докладвани над 5000 подобни случая, като на помощ от Ню Йорк са извикани 50 лекари и медицински сестри. Сигурността на концерта е осигурена не от полицията, а от една хипи комуна “Хог фарм” (буквално означава “свинеферма”), която е известна с това, че участва в разпространението на ЛСД и в набирането на младежи за секти. Както пише Джоел Розенман “Храната и водата очевидно не достигаха, тоалетните бяха претоварени, избухваха крамоли, а наркотиците бяха в изобилие. Много млади семейства довели със себе си бебетата си, и дори те според думите на Робъртс са били дрогирани. Според проучване на “Ню Йорк таймс” 99% от присъстващите на фестивала са пушили марихуана, а колко са приемали ЛСД едва ли някой може да каже. Присъстващите газели в кал буквално до коленете, защото през трите дена валял проливен дъжд, а не е имало къде да спят. Колите им били паркирани на 8 мили от мястото на събитието. Но целта на експеримента е била именно да се държат младежите 3 дена в трансподобно състояние под влияние на наркотиците, рок-енд-рола, непрекъснатия дъжд и безсънието.
Последният огромен рок-фестивал за 60-те на който присъстват около 400 000 младежи се провежда в Алтамонт, до Сан Франциско, а главните изпълнители са “Ролинг Стоунз”. Условията не се различават от тези при предишния фестивал в Уудсток. Наркотиците и стимулантите са в изобилие – марихуана, долнокачествен ЛСД, амфетамини, алкохол. Концертът се превръща в истинска сатанинска оргия с 4 убити и десетки пребити и ранени. Солистът Мик Джагър се явява на сцената преоблечен като Луцифер. Може да се каже, че този концерт слага началото на хеви-метъл концертите и изстъпленията. Лекарите, осигуряващи медицинската помощ, са били заети с много млади бременни момичета, започнали да раждат преждевременно в резултат на хистерията обхванала всички. За охрана на събитието е била наета моторизираната банда “Ангели на ада”, известна с грабежи, изнасилвания и убийства и участието си в продажбата на наркотици по цялото Западно крайбрежие на САЩ. Пред самата сцена по време на концерта, когато групата изпълнява своя “хит” “Съчувствие за Дявола” докарал до умопомрачение присъстващите на концерта, членове на бандата “Ангели на ада” извършват ритуално убийство, пробождайки многократно с ножове младежа Мередит Хънтър. Това е филмирано от наетия професионален снимачен екип и след това видеокасетата се продава свободно из САЩ.
Безпорно, този тип музика представлява черната страна от културата на цивилизования Запад. Тя обаче се оформя като един конгломерат от бизнес-дейности, който носи много, много пари, а пред парите много съвести млъкват, много уста се затварят. Покрай многото вреди, тази музика разрушава традиционната национална музика, създавана в продължение на хилядолетия от всеки един народ по света. И с какво я заменя ? Ако в тази музика се абстрахираме от светлинните ефекти и децибелите, от маймунските движения и екстравагантното облекло, от недопустимата еротика, не остава практически нищо, което да се хареса на нормалния, независим и разумен човек.
The dimensions of dance
(http://4.bp.blogspot.com/_9GAwD8C7wBw/S0SDVfWcFsI/AAAAAAAABKc/CzeW2oMCEVk/s320/Michael-jackson-Dance-Shadow-michael-jackson-7179297-500-623.jpg)
Превод: Диана, Редактирал: Invisible World, Източник: mkculture.blogspot.com (http://mkculture.blogspot.com/2010/01/dimensions-of-dance.html)
"Съзнанието се изразява чрез творчеството. Светът, в който живеем е танцът на Създателя. Танцьори идват и си отиват за един миг, но танцът продължава да съществува. В много случаи, когато танцувам, аз се чувствам докоснат от нещо свещено. В такива моменти, усещам как духът ми се извисява и се слива с всичко съществуващо. Аз съм звездите и луната. Аз съм обичащият и обичаният. В този момент, аз чувствам как душата ми се извисява и се сливам в едно с всичко, което съществува. Аз съм победителят и победеният. Аз съм господарят и робът. Аз съм певецът, но и песента. Аз съм знаещият и познанието. Продължавам да танцувам и това е вечния танц на сътворението. Създателят и творението се сливат в една цялостна наслада. Продължавам да танцувам – докато остане единствено .... танцът”
Майкъл Джаксън
Майкъл Джаксън отдавна е известен като един от най-добрите танцьори, живели някога. Трудните движения, които изпълнява са се превърнали в модел за подражание и завинаги са се запечатали в колективното ни съзнание. Той е един от малкото артисти, чието влияние надхвърля отделните култури, раси, сексуална ориентация и духовни вярвания. В цитатът по-горе, Майкъл като че ли разкрива тайната на легендарните си танцови движения. За него танцуването беше нещо повече от това да се забавлява. За него това беше духовно преживяване.
Поглеждайки назад, всички тези знаци съществуват. Когато слушаме гладкия ритъм на „Rock With You", текста като че ли ни води към нещо много по-дълбоко от танца със секси момиче в клуба.
Момиче, затвори очи
Позволи на този ритъм да влезе в теб
не се опитвай да се бориш с него
Не можеш да направиш нищо
Отпусни съзнанието си
Някой може да погледне този текст и да си представи как Майкъл води млада дама към дансинга и я учи как да влезе в ритъм. Казвайки това, този текст води и до едно друго преживяване.
(http://i69.photobucket.com/albums/i48/venus_boy23/movkundalini.gif)
В миналото съм изследвал темите за танца по отношение на Монарх програмирането и контрола над съзнанието, използван във видео клиповете на Лейди Гага, Бритни Спиърс и Кайли Миноуг. Но както е при повечето неща, свързани с контрола над съзнанието, веднъж разровили се достатъчно дълбоко, ще откриете, че повечето ритуали, свързани с контрол над съзнанието, водят началото си от духовните корени, които сега се използват като метод за контрол. Има ли все още знаци за духовните аспекти на танца, които да са останали в нашата култура? Или пък тези връзки са просто още една форма на контрол?
Дейвид Боуи е друг артист, който е използвал темата за танца в работата си. Дългата му история на езотерист прави употребата на тази тема от него още по-интересна. Дейвид Боуи е пял за танцуването в песни като „Джон, аз просто танцувам”/"John, I'm Only Dancing" и „Мода”/"Fashion" – последната се отнася повече до контрола и кошерния начин на мислене в света на модата. Песента, върху която избрах да се фокусирам, е „Хайде да танцуваме”/ "Let's Dance", продуцирана от Найл Роджърс.
(http://4.bp.blogspot.com/_9GAwD8C7wBw/S0SGE1l6DXI/AAAAAAAABKk/OWa7oTOf5GY/s320/checkerboard.jpg)
Клипът започва с двама танцуващи на шахматен под, докато Дейвид Боуи пее в ъгъла. Шахматният под обикновено се възприема като символ на Свободното Масонство, но това което по-рядко се дискутира е защо Масоните са го възприели за такъв. Шахматният под представлява светлината и тъмнината и пътуването в измеренията. Танцуването като духовен инструмент представлява отделянето от чисто физическата плоскост и преминаването в друго състояние на съзнанието, както го е описал по-горе Майкъл Джаксън. Имайки предвид тези факти, включването на шахматния под в клипа придобива по-дълбок смисъл от прост символ на Илюминатите.
В песента „Хайде да танцуваме”/"Let's Dance" Дейвид Боуи предлага да потанцуваме на „песента, която пускат по радиото”.
По-нататък той пее „под лунната светлина, под „сериозната лунна светлина”. Питър Р.Кьониг е направил обстойно проучване на окултните референции в работата на Дейвид Боуи и се е вгледал в употребяваната от него през годините дума „сериозен” (Serious) като кодова дума за Сириус. Това не е никак изненадващо като се има предвид, че Боуи обича да си играе с думите и техните многобройни значения.
(http://1.bp.blogspot.com/_9GAwD8C7wBw/S0SLoGHeOjI/AAAAAAAABKs/1JsrbIXkXcY/s320/SiriusRadioLogow425.png)
Дейвид Боуи използва подобна лирическа препратка в песента си „Звезден човек”/”Starman”. В нея той пее за космическо преживяване, причинено от предаването по канала на субект, за което е чуто по радиото.
(http://1.bp.blogspot.com/_9GAwD8C7wBw/S0SMWuucosI/AAAAAAAABK0/ZZdRLigIUMI/s320/red+shoes.jpg)
Клипът се съсредоточава и върху чифт червени обувки. Червените обувки са се превърнали в постоянен събирателен образ в народната култура още от създаването на превърналия се в икона филм „Магьосникът от Оз”. Те са използвани в представянето на Бионсе в „Лудо влюбена”/"Crazy In Love" и в „Ако търсиш Ейми”/ "If U Seek Amy", където Бритни търси себе си.
В „Магьосникът от Оз”, Дороти се вмъква в света на Оз чрез съня си. Сънуването изисква от нас да преминем отвъд физическото ниво и в известна степен, да навлезем в нова реалност. В този смисъл, червените обувки в този клип се превръщат в образ и на преживяването от пътуването отвъд физическата реалност.
Въпреки, че в популярния клип „Мода”/ "Vogue" на Мадона няма червени обувки, тя поема по същата права, спускайки се по пътя от жълти павета.
Спиритичните елементи на песента бяха подчертани по време на турнето „Re-Invention” на Мадона от 2004г. Когато тя „заставаше в поза”, това бяха все пози от йога. Видеопрожекциите показаха техниките й на дишане.
"Това е далеч отвъд физическото,
тази вечер чувствата ми изобщо нямат смисъл.
въображението ни ни отвежда там, където никога не сме били" – Бритни Спиърс, Breathe On Me
През 2003г., точно след скандалната им целувка, Бритни Спиърс и Мадона се захванаха с първия сингъл от четвъртия албум на Бритни „В зоната”/In The Zone. В клипа, Мадона учи Бритни на някой движения от йога, докато й предлага вместо да губи контрол, да разголи душата си.
(http://3.bp.blogspot.com/_9GAwD8C7wBw/S18m0C11G8I/AAAAAAAABNc/jn88SQGk7Vs/s320/grace.jpg)
Заглавието „In The Zone” винаги ми напомня за „Зоната на здрача”, което е интересно като се имат предвид пътуванията из измеренията в шоуто.
Др.Манхатън – герой от „Пазителите”/Watchman е друго отнасяне към синьото.
(http://1.bp.blogspot.com/_9GAwD8C7wBw/S19V3Vq-hII/AAAAAAAABN8/6a_pM5whN5s/s320/3339883377_9b5687bfd4.jpg)
Вижте третото му око. Това не е ли слънчев символизъм?
Друго, за което се сещам е Групата на сините.
(http://4.bp.blogspot.com/_9GAwD8C7wBw/S19WkzTrSwI/AAAAAAAABOM/mvMTWhs49D4/s320/Blue_Man_Group_Theater_1.jpg)
(http://4.bp.blogspot.com/_9GAwD8C7wBw/S19WxDoqB1I/AAAAAAAABOU/CiH0M9QKkXQ/s320/EnhDraw.aspx.jpg)
Известната женска група TLC също беше синя на обложката на албума си от 1999г., Fanmail. Когато беше издаден първоначално, албумът съдържаше холографско копие на обложката. Дали те не се опитваха да разкрият естеството на природата чрез символизирането на три богини? Това беше последният албум, който Left Eye(Лявото Око – една от певиците в триото – Бел.пр) (на Хорус) доживя да види.
(http://3.bp.blogspot.com/_9GAwD8C7wBw/S19ZdQfEnnI/AAAAAAAABOk/rBifcKzkCGc/s320/TLC-Fanmail-Frontal.jpg)
Също като TLC и No Doubt бяха много известни през 90те. През 2002 те издадоха албум с по-бързо темпо, наречен Rock Steady. Един от многобройните хитове в албума беше "Hella Good". В нея Гуен Стефани пее „По някаква причина, вълните продължават да се разбиват в мен”, но кои вълни? Радио вълните? По-нататък тя пее „Не ме събуждай ако сънувам”. Това е още един пример за вплитането на танцуването и сънуването в музиката. Клипът към "Hella Good"се отнася по-скоро към алтернативни значения на песента, отколкото към общата представа.
Гуен Стефани продължава да следва пътя на символичната поп култура и в соловата си кариера.
(http://3.bp.blogspot.com/_9GAwD8C7wBw/S2B_Cnwy_cI/AAAAAAAABO0/mKy5R6lrpLk/s320/gwen-lamb-fragrance-2.jpg)
Във връзка с горното, обърнете внимание, че парфюмът й LAMB, се предлага в четири цвята – Син, Червен, Жълт и Зелен. Тези цветове са много символични и са използвани безброй пъти. Преди да попаднете на този блог, сигурно сте ги виждали без дори да ги забелязвате.
(http://3.bp.blogspot.com/_9GAwD8C7wBw/S2CAXs3-SLI/AAAAAAAABO8/Z8rX_WRr2ig/s320/google_logo.jpg)
Цветовете са широко използвани в много лога и реклами.
(http://4.bp.blogspot.com/_9GAwD8C7wBw/S2CCxKBl2JI/AAAAAAAABPM/dtWsMEjgOJM/s320/2yl5xys.jpg)
(http://1.bp.blogspot.com/_9GAwD8C7wBw/S2CDLsWwFBI/AAAAAAAABPc/5yU8-ASSNHE/s320/axe2m.jpg)
(http://3.bp.blogspot.com/_9GAwD8C7wBw/S2CD9_e5hQI/AAAAAAAABP0/LXkAayf8CfA/s320/windows_logo.jpg)
(http://4.bp.blogspot.com/_9GAwD8C7wBw/S2CEUZBksoI/AAAAAAAABQE/pnHKU6q8Iko/s320/Star+Trek+The+Motion+Picture.jpg)
Една от причините е, че това са основни цветове, които по естесвен начин привличат окото и от това произтича постоянната им употреба от медиите, които постоянно се опитват да ни примамят и да вземат парите ни. Много от вас ще забележат, че тези същите цветове се използват от Ордена на Източната Звезда.
(http://4.bp.blogspot.com/_9GAwD8C7wBw/S2CFR2cWKLI/AAAAAAAABQM/_oQTuqvU5Fs/s320/oes_chapter_color.gif)
По-рано обясних, че шахматният под символизира както Свободните Масони, така и нещо по-дълбоко. Така че за нас не би трябвало да бъде изненадващ факта, че и тези цветове не трябва автоматично да се свързват с Ордена на Източната Звезда. Тези цветове са били използвани от вечно актуалния Алистър Кроули.
(http://3.bp.blogspot.com/_9GAwD8C7wBw/S2CGbWu_SEI/AAAAAAAABQU/omA46h1tmb4/s320/crowleyscrossedoutcrosswk9.jpg)
Дори преди това, тези цветове са били използвани като символ на различни духовни вярвания.
(http://4.bp.blogspot.com/_9GAwD8C7wBw/S2CLEyZW4gI/AAAAAAAABQc/x7wj6X5_Is4/s320/yungdrung4yv5.jpg)
(http://4.bp.blogspot.com/_9GAwD8C7wBw/S2CLdYg0DtI/AAAAAAAABQk/wV1p-zMRrdw/s320/elemsquare.gif) (http://4.bp.blogspot.com/_9GAwD8C7wBw/S2CLdYg0DtI/AAAAAAAABQk/wV1p-zMRrdw/s320/elemsquare.gif)
Тези цветове са използвани във филма „Петия елемент”, за да символизират четирите елмента, петия от които е духа.
(http://2.bp.blogspot.com/_9GAwD8C7wBw/S2CL2_JANFI/AAAAAAAABQs/iLX_zOPyzQk/s320/elements+in+the+fifth+element.jpg)
Интересно е как след като веднъж поемете по пътя да търсите истината, всичко придобива по-голям смисъл. Гледал съм клипа „Лъч светлина”/”Ray of Light” на Мадона безброй пъти и сега, разглеждайки тези четири цвята, добавих ново измерение на последната сцена, в която тя танцува в клуба.
(http://1.bp.blogspot.com/_9GAwD8C7wBw/S2CNGyYDhYI/AAAAAAAABQ0/rmvi7zvACBM/s320/universe.jpg)
Отново тези цветове! Освен това забелязах, че в повечето снимки има бяло. Бялото представлява духа – петия елемент. Ето още един пример как Мадона показва духовността си с танц.
(http://4.bp.blogspot.com/_9GAwD8C7wBw/S2CNgsv3PhI/AAAAAAAABQ8/MpK18r5Qy2A/s320/helter+skelter.jpg)
Майлъл Джаксън използва цветовете, за да ни покани в новата релност на танцовия мюзикъл “Moonwalker”. Той толкова много харесва цветовете, че ги използва отново и след няколко години.
(http://3.bp.blogspot.com/_9GAwD8C7wBw/S2CPhMX8eeI/AAAAAAAABRE/4CZgftFGJwM/s320/moonwalker.jpg)
(http://4.bp.blogspot.com/_9GAwD8C7wBw/S2CQBU0Yz4I/AAAAAAAABRM/rXQEzq5wqqA/s320/asaex4gs7.jpg)
През 1985 г., Мадона издава "Into the Groove". Както и споменатата по-рано "Vogue", "Into the Groove" се разказва за това как да открием свободата чрез танца. Песента беше представена в саундтрака на популярния през 80-те филм „В отчаяно търсене на Сюзън”. И двете – клипа към песента и самия филм – показват Мадона в кожено яке, превърнало се в икона.
(http://3.bp.blogspot.com/_9GAwD8C7wBw/S2EdNN4PRrI/AAAAAAAABRc/8JCq4DS6k0o/s320/madonna-illuminati-300x228.jpg)
На гърба на якето е изобразено Всевиждащото Око с незавършена пирамида точно копие на задната страна на банкнота от 1 долар. Този символ накара много хора да вярват, че Мадона е част от или е контролирана от определени сили. Според мен, Всевиждащото Око не би следвало да се възприема моментално като символ за контрол. Окото е символ на духовността от векове насам.
Джакопо Да Понтормо използва това, което днес наричаме Всевиждащо око в картината си „Вечеря при Ема”. Въпреки, че има спекулации относно това дали той е възнамерявал или не това око да се появи в картината му, или пък е било добавено по-късно, включването му хвърля интересна светлина върху естеството на символизма; ако символите могат всеки път да означават различни неща, дали значението им не е предварително решено за нас с течение на времето? Дали не даваме повече власт на елита и не подтискаме духовните сили на символите като виждаме просто „Илюминати” в тях?
(http://2.bp.blogspot.com/_9GAwD8C7wBw/S2EgkEpi50I/AAAAAAAABRk/oeAYnJiPuaU/s320/Jacopo+da+Pontormo+Supper+at+Emmaus.jpg)
Всевиждащото око е просто един пример от дългия списък на често използвани символи. То може да бъде видяно и като друг начин да се представи Третото око или Окото на Хорус. Също като Дървото на живота или Кундалини, те биха могли да представляват същите духовни преживявания. Много хора спекулират, че Окото на Хорус би могло да представлява епифизната жлеза, което би било интересно и би свързало символа с различни преплетени духовни преживявания. Ако египтяните са били наясно с епифизната жлеза, нека не позволяваме да се поставят граници и на другите им символи.
(http://2.bp.blogspot.com/_9GAwD8C7wBw/S2Eknd0pcbI/AAAAAAAABRs/HBeYZppmYo0/s320/dlinlglo.jpeg)
Точно навреме, Псевдоокултна Медия публикува снимка на Антонела Арисменди, наречена „Гностик”.
(http://4.bp.blogspot.com/_9GAwD8C7wBw/S2EonVZH30I/AAAAAAAABR8/2xhPAEz5nw8/s320/00041-00380.jpg)
(http://3.bp.blogspot.com/_9GAwD8C7wBw/S2Eow-mkxZI/AAAAAAAABSE/gf4_g545-mA/s320/00041-00389.jpg)
Самото заглавие ни препраща към духовно познание, но темата е подсилена от включването и на Дървото на живота на гърба на модела. Включен е и Novus Ordo Seclorum (New Order of the Ages - Новия Ред на Поколенията или Нов Световен Ред) от доларовата банкнота. Поп-рок бандата Fall Out Boy използва символа око без досадното напомняне за елита. Окото е поставено зад ключ. Дали танцът не е ключа към съзнанието?
(http://1.bp.blogspot.com/_9GAwD8C7wBw/S2Ep0UcMRVI/AAAAAAAABSM/LxpqsEo48C4/s320/0000031661_350.jpg)
"Аз съм в транс
Космически ситеми се преплитат
Астрални тела капят като вино
всички природни приливи и отливи
Комети се стрелкат в небето
Не мога да обясня защо
Просто така върви създаването" - Мадона, Impressive Instant
(http://4.bp.blogspot.com/_9GAwD8C7wBw/S2HHlyJ5skI/AAAAAAAABSU/Sxidg_86Nqk/s320/justice.jpg)
Електронната банда Justice символизира духовния аспект на танца най-успешно чрез песента си "D.A.N.C.E.". Няма скрит смисъл в образа на групата – те изпълняват музика за танцуването докато спонтанно използват кръст. Този символ директно свързва танца и християнското съзнание.
Тук пускам филмът на Kanye West - Runaway, заедно с анализ на символите и всичко останало в него. Гледайте го целия. Мисля че думите са излишни...
Kanye West - Runaway
http://www.youtube-nocookie.com/v/Jg5wkZ-dJXA?fs=1&hl=bg_BG&rel=0
Kanye West - Runaway - Exposed - Analysis
http://www.youtube-nocookie.com/v/lyPYNjWQA74?fs=1&hl=bg_BG&rel=0
http://www.youtube-nocookie.com/v/PLAzdJ5ANbM?fs=1&hl=bg_BG&rel=0
http://www.youtube-nocookie.com/v/ORbE0XvWlhA?fs=1&hl=bg_BG&rel=0
Окултно, окултно, окултно... :bad:
http://i48.vbox7.com/player/ext.swf?vid=947f1600
http://i48.vbox7.com/player/ext.swf?vid=e6c6065b
ПП: Между другото, горната песен на Scorpions е тотално депресарска. Навява безнадеждност и безсилие. А имайте предвид, че в нея се говори за цялото човечество. Даже и да не са го направили нарочно, има много НСР насоченост.
Humanity humanity
Good bye
:o :o
Сатанинските послания в "Born This Way" (Lady Gaga)
http://www.youtube-nocookie.com/v/71YN5OZsqhI?fs=1&hl=bg_BG&rel=0
Този анализ на клипа е на малко развален английски, но според допълва добре анализът, пуснат в сайта на Паралелна Реалност - http://www.parallelreality-bg.com/analizi/kratkianalizi/313--born-this-way-.html
Carl Cox - That's the bass
http://www.youtube-nocookie.com/v/6UhfK0TWLyg?fs=1&hl=bg_BG&rel=0
Who masturbates... who masturbates... who masturbates... who masturbates... who masturbates... who masturbates... who masturbates... who masturbates... who masturbates...
И от време на време се чува нещо като "Peel it" или "Feel it", изречено със странен глас.