....
2/ Бог осъзнава, че е допуснал грешки!! Създаденото от него творение е прекалено лекомислино и лесно се манипулира когато е лишено от знание! (така е и досега нали?) Затова възниква сериозен проблем - на него му трябва роб, но разбира, че не може да има знаещ роб, двете понятия знание и робство са несъвместими.
2:15 И Господ Бог взе човека и го засели в Едемската градина, за да я обработва и да я пази. (от кого да я пази Дел, от кого като си е имал херувими и огнен меч, значи остава само работата)
Още нещо е осъзнал "Бога" създал живота и човека, че той е страхлив и безотговорен, но е осъзнал и защо е такъв страхлив. Защото знанието неподплатено с практически опит е просто някаква си безцелна информация! Опита води до смелост, а не знанието. Знаеш много за мишките, но се страхуваш от тях нали?
Мъдроста е -- изживяно емоционално знание превърнало се в опит!
Същинският проблем обаче е безотговорноста, как се учи човек на отговорност, чрез страдание, и самостоятелност (ето ти причината за свободната воля и страданието причинено от собственият ти избор)
Така, че отговорните за постъпките си хора ще си осигурят безсмъртие, няма да изброявам такива личности (безсмъртна инкарнация)
Защо "Богът" не е разрушил това си творение и край? -- Защото не е всемогъщ защото не той е създал съзнанието. Защото е подизпълнител!
Да, до този "Бог" седи Иисус! Той има съветници застъпници и т.н.! Този "Бог" по-скоро "богове" са еволюирали съзнания овладели възможността да творят чрез мисъл - форма. Но независимо от еволюцията им те лъжат проявяват несправедливост, пристрастност и жестокост ............
Абсолюта е нещо съвсем друго.
Сега си представи знаещо и можещо творение и в същото време безотговорно - много опасна комбинация, като имаш предвид и неприкосновенноста на съзнанието!!
Митко,
1." Бог осъзнава, че е допуснал грешки!! " - Нямаш пред вид Абсолюта нали?
Ако имаш желание, Моля те сподели твоето разбиране за "Подизпълнителите" на Бог - За Боговете - Създатели - Силите създали първия Адам, и как се случва разделението в двойката Адам-Ева.
2. Кой се явява Яхве, бога разкрил името си на Моисей?
3. Бог, който се явява на Авраам по какво се отличава от: Абсолюта, и в частност от Яхве.
3. Мислиш ли, че:
- "Бог" на юдеите "градира"- израства през времената, а не е статично понятие...?
- Тази градация не е ли проява на божества, които може би ти наричаш подизпълнители?
- Не израства ли и Адам от Битие, "постепенно", с разгръщане на Библейското повествование, докато се появи Съвършенния Адам - Христос в човека Иисус в едно. Не е ли това инкарниране на Божественото съзнание, у един самопреодолял човешките противоречия( разногласието на дуалността, придобити, чрез "ядене от дървото на познанието"..от Адам и Ева) човек, слял доброволно, в пълна отговорност за действията си - Личната си воля с Божествената, този за който
трябва е слято с
искам не Живее ли той В Бог?
- След като се говори за "дърво"на познанието, на живота, не са ли това представи на енергията на живото етерно тяло и неговите взаимодействия...Доколкото времето на тяхтото описание, предхожда последващите епохи, в това число и сегашната епоха, със съвременните и понятия, които са различни от първоначалния прочит, останал назад в миналото?