Трябва да се върнат древните знания, които днес се ползуват само от определени тайни кръгове за техни си интереси.
Първото нещо от което трябва да стартират училищните програми в училищата трябва да бъде запознаване на самото дете със себе си.
От къде идва, защо е тук?
Може би първите 2-3 години от обучението на детето трябва да обхващат именно развитието на неговото съзнание и себе, а не да се натоварва с купища излишни предмети, правопис, граматика....математика...., които затормозяват до такава степен детската психика, че вместо да го направят човек и насърчат развитието на съзнанието му ще го атрофират и унищожат още от самото начало.
Да не говорим за безумното им натоварване от учители и безумни родители, които допълнително обременяват детската психика с ежедневни уроци по "английски", "пиано"...и т.н.....простотии с които детето не иска да се занимава и няма желание да ходи, но родителите му това искат .
П.П. И кво сте взели да обсъждате религиите, като всички сте атеисти, а и никога не сте ги изучавали? Що не вземете да обсъдите "оразованието" си ?
Сега ще ви издам и една тайна от католицизма. Там децата още от 12 години се посвещават в безсмъртието и развитието на човешката душа и в тайните на непорочното зачатие. Знаят защо са тук . По-късно им се разкриват и всички останали знания; отваряне на третото око и контрол върху порталите в паралелните светове: излизане извън тялото......и т.н.....
Така, че когато отричаш нещо и го определяш като праведно или не, трябва да го познаваш из основи за да го отхвърлиш.