Автор Тема: Черните триъгълници и TR-3B Astra  (Прочетена 14795 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

Неактивен Peacekeeper

  • Много Писал
  • *****
  • Публикации: 2 131
Черните триъгълници и TR-3B Astra
« -: Юни 07, 2008, 22:26:00 pm »
TR-3B


Един приятел каза, че никога няма да забрави извънземно-изглеждащият TR-3B. Черният като катран триъгълен летателен апарат беше рядко споменаван - при езерото на Младоженците, където извършваха изпитанията - основно цареше затишие. Апаратът летеше над базата напълно безшумно и магически спираше над Зона S-4. Левитираше тихо на едно и също място, за 10 минути, преди да кацне. Той излъчваше сиво-синкаво сияние и беше масивен. Операционният модел е 190 метра в диаметър.
Кодовото име на TR-3B е "Астра". Първите разузнавателни мисии на апарата бяха в началото на 90-те. Триъгълната ядрено-захранвана летателна платформа бе разработена от топ-секретната програма "Аврора" заедно с SDI и пари от черния бюджет. Три (от струващите милиарди долари) триъгълни разузнавателни апарати, вече летяха през 1994 г. Аврора е най-секретната аерокосмическа програма в момента, а TR-3B е най-екзотичният й инженерен шедьовър. Проектът е финансиран от Националната Агенция за Сигурност (NSA) и ЦРУ. "Астра", летящият триъгълник, не е фантастика и беше построен с технологията, която беше налице в средата на 80-те. Не всяко НЛО се дължи на него.

Външното покритие на корабите TR-3B реагира на радарни стимулации и може да променя тяхното отразяване и цвета си. Това полимерно покритие, също така, използвано със системата ECCM, може да направи кораба да изглежда като малък самолет или летящ цилиндър - или дори да излъже радарите, карайки ги да виждат различен на вид самолет, или никакви самолети, или множество на много места. Кръгло плазмено поле, генерирано от плазмен ускорител във вид на пръстен, наречен Нарушител на магнитното поле (Magnetic Field Disrupter), обгражда въртящото се отделение на екипажа. Това е технология, отвъд нашите представи.

MFD технологията е разработена в базите Сандия и Ливермор. Правителството крие всички подробности около проекта. Живачната плазма е под налягане 250 000 атмосфери и е нагрята до 150 градуса по Келвин. Плазмата прави 50 000 rmp (оборота в минута), за да стане супер-проводима, което причинява гравитационни нарушения. MFD създава магнитно-вортексно поле, което почти неутрализира ефектите на гравитацията върху масата с приблизителност от 89%. Не разбирайте погрешно, това не е антигравитация. Антигравитацията осигурява обратна на гравитацията сила, която може да се използва за задвижение. MFD магнитно нарушава гравитационното поле на Земята. Благодарение на това, ядрено-захранваната летяща платформа губи 89% от масата си. Така TR-3B става изключително лек и способен на маневри, които никой друг самолет не е в състояние да направи - разбира се, не вземаме в предвид НЛО-тата, които не сме построили.

TR-3B лети много нависоко, безшумен е, изпълнява разузнавателни мисии и може да лети за неопределен период от време. Веднъж набрал скорост, не му трябва много енергия, за да поддържа височина. От езерото на Младоженците се носят слухове, че са изнамерени нови елементи, които лесно могат да бъдат преобразувани в плазма. С 89% редуцирана маса, корабът може да лети с Мах 9, вертикално и хоризонтално. Съобразно масата, G-силите са също с 89% намалени.

Двигателната тяга на "Астра" се осигурява от 3-те ускорителя, намиращи се във всеки от ъглите на триъгълната платформа. TR-3 е суб-Мах 9 апарат до достигането на всиочина от 120 000 фута - тогава един Господ знае колко бързо може да се движи! Трите ракетни двигатели използват водород или метан и кислород. В една стандарта водород/кислород ракетна система, 85% от масата на горивото е кислород. Термоядрените ракетни двигатели използват водородно гориво, за увеличаване на тягата - добавя се кислород. Реакторът нагрява течния водород и добавя течния кислород в свръхзвуковото сопло, така че водорода гори едновременно в кислородния афтърбърнър. Двигателната система може да работи в атмосфера, с тяга осигурена от ядрения реактор; да работи при екзоатмосферни условия, с водородно гориво; да прави орбитални полети, с водородно-кислородна система.

Това, което трябва да запомните, е че трите ракетни двигатели задвижват само 11% от масата на TR-3B. Те (двигателите) са строени от Рокуел. Много от НЛО-докладите са вследствие от операциите на триъгълната платформа. Важна роля в построяването е изиграла ЦРУ, NSA, NRO и ВВС. TR-3 е модифициран до TR-3A, TR-3B, и Teir-2, 3 и 4, за да объркат всеки, карайки го да си мисли, че са подобрени версии, но истината е, че са различни летателни апарати. TR-3B се различава от TR-3A така, както банан от грозде. Някои от серията TR са пилотирани, други - безпилотни.



Превод: Peacekeeper
Редакция: H.
« Последна редакция: Юни 07, 2008, 22:56:47 pm от H. »

Неактивен SMSI-H

  • Доста Писал
  • ****
  • Публикации: 1 199
Re:Черните триъгълници и TR-3B Astra
« Отговор #1 -: Юни 07, 2008, 22:49:25 pm »
Peacekeeper,
Всичко е много хубаво,но... ми се струва, че никак не вярваш за ракетните двигатели на това чудо. Особено пък за термоядрени ракетни двигатели. Ракетен БЕЗШУМЕН ДВИГАТЕЛ!!! :-\ :-\ :o :o Май трябва да изгледам отново целият Старгейт, за да видя къде е уловката. Във филма космическия самолет имаше също ракетен двигател, но все не ми се вярва да може да се лети в Космоса с ракета. Много допотопна технология е ракетата. Самостоятелния и единственият Гребенников бие всичките хамерикански научни институти, тайни проекти, черни каси и т.н. Смятайте, че е открил самостоятелно антигравитацията в насекомите, разработил е апарат и е летял с него няколко години. За целта не му е трябвал научен колектив, държавна каса зад гърба му и покрепа на маститите учени.

Неактивен H.

  • Много Писал
  • *****
  • Публикации: 8 658
  • In Lies We Trust...
Re:Черните триъгълници и TR-3B Astra
« Отговор #2 -: Юни 07, 2008, 22:58:46 pm »
Терминът в оригинал е "stealth", което значи безшумен, невидим, незабележим и т.н...

cdms

  • Гост
Re:Черните триъгълници и TR-3B Astra
« Отговор #3 -: Юни 08, 2008, 09:15:04 am »
Терминът в оригинал е "stealth", което значи безшумен, невидим, незабележим и т.н...
Кога го пускат на свободна продажба. И какво шофьорска книжка трябва, за да се кара ???

Неактивен Peacekeeper

  • Много Писал
  • *****
  • Публикации: 2 131
Re:Черните триъгълници и TR-3B Astra
« Отговор #4 -: Юни 08, 2008, 09:39:34 am »
Терминът в оригинал е "stealth", което значи безшумен, невидим, незабележим и т.н...
Кога го пускат на свободна продажба. И какво шофьорска книжка трябва, за да се кара ???
Същата каквато имат пилотите на изтребители ;)

Неактивен Peacekeeper

  • Много Писал
  • *****
  • Публикации: 2 131
Re:Черните триъгълници и TR-3B Astra
« Отговор #5 -: Септември 05, 2008, 12:15:12 pm »

Неактивен BAYO

  • Четящ
  • *
  • Публикации: 232
Re:Черните триъгълници и TR-3B Astra
« Отговор #6 -: Септември 09, 2008, 03:01:01 am »
Хехе, много добра снимка. CNN Live да снимат TR-3B. Моля ви се  laugh
Let your fears go, you might find that you’re not lost!

Неактивен veselqk-U

  • Малко Писал
  • **
  • Публикации: 255
Re:Черните триъгълници и TR-3B Astra
« Отговор #7 -: Септември 10, 2008, 03:53:33 am »
В индийските епоси тамошните летящи кораби са се задвижвали също от живак.

Неактивен Plutos

  • Четящ
  • *
  • Публикации: 46
Re:Черните триъгълници и TR-3B Astra
« Отговор #8 -: Септември 10, 2008, 21:19:33 pm »
В индийските епоси тамошните летящи кораби са се задвижвали също от живак.

За това ли става въпрос http://www.fenomenibg.com/modules/news/article.php?storyid=36 :-[

Неактивен H.

  • Много Писал
  • *****
  • Публикации: 8 658
  • In Lies We Trust...
Re:Черните триъгълници и TR-3B Astra
« Отговор #9 -: Септември 10, 2008, 23:38:43 pm »
В индийските епоси тамошните летящи кораби са се задвижвали също от живак.

За това ли става въпрос http://www.fenomenibg.com/modules/news/article.php?storyid=36 :-[

За това става въпрос.

Неактивен avile

  • Четящ
  • *
  • Публикации: 10
Re:Черните триъгълници и TR-3B Astra
« Отговор #10 -: Септември 20, 2008, 13:28:57 pm »
На границата между второто и третото хилядолетие документираните наблюдения на неидентифицирани летящи обекти станаха толкова много, че феноменът ангажира трайно вниманието на учени и специалисти от военно-въздушните сили на редица страни. Регистрирани са стотици примери за невероятни летателни апарати с формата на диск или на пура, движещи се с невъзможни за земната аеронавтика скорости и ускорения, а през последните години се заговори за нашествие от триъгълни извънземни летящи тела.

Първите наблюдения на т.нар. летящи триъгълници бяха направени в долината на Хъдсън в американския щат Ню Йорк през март 1983 г. Свидетели сигнализираха властите за появата на “летящи крила” или НЛО с V-образна форма. Летящият триъгълник се описва от очевидците като черен или сив относително плосък предмет, широк около 100 м. В някои от съобщенията се говори за НЛО с формата на клин или на бумеранг. Очевидец твърди, че летящият обект е бил толкова огромен, че “изпълваше небето”. През следващите четири години стотици хора се кълнат в близките си, че са видели в района подобен уфообект.

През 1990 г. в небето над Белгия се появиха странни неща, които отново вкараха летящия триъгълник във фокуса на световното внимание. В края на март жителите на Брюксел станаха свидетели на едно от най-зрелищните масови наблюдения на НЛО във всички времена.

Уфолозите подчертават, че от ноември 1989 г. активността на НЛО над територията на Белгия рязко нараства. Става дума за точни доклади от достоверни свидетели, между които има учени, военни и полицаи, т.е. хора, които трудно биха сбъркали конвенционалния летящ апарат с нещо по-различно. Болшинството съобщения и направените снимки визират голям над 100-метров обект с триъгълна форма. Появяванията му често се предхождат от силен блясък и магнитни смущения. НЛО са способни на невероятни ускорения и на светкавична промяна на посоката.

Какво все пак се случва през нощта на 30 март 1990 г. и през утрото на следващия ден? Появява се неидентифициран летящ обект, забелязан от стотици хора!

Съобщенията за феномена се концентрират в зоната Уейвър, като болшинството от очевидците говорят за три светлини под един огромен летящ обект с триъгълна форма. Обектът е засечен от различни радарни бази на белгийските военно-въздушни сили и на НАТО. Белгийските въоръжени сили са приведени в състояние на пълна бойна готовност и е дадена заповед за излитането на два самолета F-16.

Самолетите откриват обекта на своите радари и започват да го следват. Приближават се, но изведнъж странното летящо тяло развива невъзможно за земните летателни апарати ускорение и изчезва. След миг то се появява почти едновременно в небето на различни райони, като след състояние на покой светкавично развива скорост от над 1000 километра в час.

Изследователите предполагат, че триъгълникът е управляван от непозната форма на интелект, имайки предвид невероятното ускорение, което би убило човешки екипаж.

Професорът по физика към Свободния университет на Брюксел Леон Брениг е видял и филмирал с видеокамера събитието, като след това филмът му е бил анализиран от американските специални служби на отбраната ДИА. "Беше някаква триъгълна платформа с три силни светлини в основата и една по-малка светлина в средата! – спомня си Брениг. – Обектът летеше бавно от север към юг, после внезапно смени посоката. Ротацията беше наистина специална, обектът не се наклони като нормалните самолети. Имаше неконвенционална форма и се движеше по неконвенционален начин. Склонен съм да повярвам, че съм видял извънземен летящ обект, но това, от което имаме нужда, са научните доказателства!”

Пресата дълго разнищва случая, при разследванията се включиха специалисти от различни области на науката, а белгийските военно-въздушни сили потърсиха сътрудничеството на международна група за уфологични проучвания в опита си да обяснят феномена.

В официалния доклад за събитията от 30 и 31 март 1990 г. майор Ламбрехтс от белгийските военно-въздушни сили подчертава, че появите на НЛО са обезпокоили сериозно властите. Командващият специалните операции полк. Уилфред Брауер признава, че оторизираните правителствени среди са стигнали до формулировката, че неидентифициран летящ обект е нарушил белгийското въздушно пространство. Това са показателни изявления, като се има предвид, че военните и правителствените източници обикновено отричат съществуването на НЛО.

Три години след събитията в Белгия летящият триъгълник отново разбуни духовете с методичното си появяване, този път във Великобритания. По-голямата част от наблюденията бяха регистрирани в първите часове на 31 март 1993 г. /да си припомним, че феноменът над Белгия бе наблюдаван също на 30 и 31 март/. Сред показанията на многото свидетели особено внимание бе обърнато на очевидците офицери от полицията и от охранителния персонал на военните бази.

Описанията за летящото тяло с неземен произход бяха подобни на наблюденията в Белгия. Очевидците един след друг повтаряха спомените си за светлините в краищата на огромен триъгълен НЛО. Очертана бе и една друга характеристика, често споменавана в докладите за необяснимия триъгълник – нисък фонов звук, съпътстващ летящото тяло.

Ще се спрем само на два от докладите към специалните служби, разследващи феномена. Единият е свързан с военната база Косфорд в Шропшайър, където съставът на цял взвод е наблюдавал НЛО, преминаващ точно над базата. Веднага били извършени френетични проверки на сигурността, разпитани били всички специалисти, контролиращи въздушния трафик, но не било намерено каквото и да е обяснение за летящия обект. Констатирано било само, че над зоната не са прелитали самолети и че виденият странен триъгълник е с неизвестен произход.

През същата нощ бе отбелязано още едно сензационно наблюдение. Офицер от метеорологичната обсерватория към поделение на британската военна аеронавтика в Шоубъри, намиращо се на няколко километра от Косфорд, като получил съобщение за наблюдението във военната база, излязъл на открито, за да проучи небето. Изненадан, той видял летящ обект с триъгълна форма, издаващ глух подобно на жужене шум. От НЛО се проточвал ярък лъч светлина, ориентиран към терена на поделението. После светлината изведнъж изчезнала и обектът бавно преминал над главата на офицера.

“Летящият триъгълник се движи по такъв начин, че не може да бъде оприличен с познатите земни технологии!” – казва Ник Поуп от британското Министерство на отбраната.

Не е тайна, че английското правителство разследва случаи, свързани с НЛО, още от 1950 г. и ежегодно военните структури на Обединеното кралство разглеждат над 300 рапорта за уфологични явления. Много изследователи считат, че военните крият важни информации за физически и биологични обекти с неземен произход.

Отначало военните се опитват да обяснят феномена НЛО с възможни прояви и явления от нашия свят. Установява се, че близо 90 процента от наблюденията на НЛО могат да бъдат приписани на земни фактори. Методично се провежда серия от анализи и проверки за активността на самолети, дирижабли и метеорологични сонди, в сътрудничество със специалисти от астрономическата обсерватория в Гринуич се търсят физически и астрофизически обяснения, връзки на феномена с метеоритната активност и пр., но проучванията не дават никакъв резултат.

Търсят се и обяснения във връзка с хипотезата, че летящият триъгълник е секретен прототип на руски или американски самолет. Отдавна се носеха слухове за смяна на модела “Блакбърд SK-71” на “Локхийд” с мистериозна свръхзвукова версия, наречена “Аурора”. Специалисти от белгийските военно-въздушни сили разследваха и възможността летящият триъгълник от 1990 г. да е бил боен “F-117 Стелт”, но получиха категоричното уверение, че никакъв американски самолет не е замесен в случая. Секретните самолети се изпитват в нарочени зони и подобни полети не могат да се извършват без договаряния между правителствата. По аналогични съображения британските власти отхвърлиха предположението за ново поколение на американски летателен апарат.

В опита си да намерят приемливо обяснение за събитията министерствата на отбраната на Великобритания и на Белгия провеждат пълно разследване на загадъчните случаи. Но все по-несигурно звучат официалните твърдения, че НЛО не са заплаха за хората.

И докато правителствата не намериха отговор на въпросите, истинските оператори на мистериозния летящ обект вероятно са се забавлявали от създаденото объркване. В края на краищата има една интересна връзка между наблюденията на НЛО в Белгия и в Англия: и двете са станали през нощта на 30 март и първите часове на 31 март. Историите за летящите триъгълници заляха световните средства за масова информация, но това стана на… 1 април! Кой би обърнал внимание на подобни съобщения в деня, посветен на шегите? Как да оценим това съвпадение? Може би то е знак, че извънземният разум притежава и чувство за хумор?

Всъщност за наблюдения на НЛО се съобщава всеки ден в различните краища на света. Много често свидетели на явлението стават учени и изследователи, военни специалисти. Обяснение за феномена няма. Факт е само, че най-добрите пилоти и най-бързите земни изтребители се оказват безпомощни при преследването на тайнствените летящи обекти.

И все пак! Какви бяха тези мистериозни летящи триъгълници, нахлули в небето на Европа? Учени и военни специалисти търсят обяснение за феномена, предизвикал бойната готовност на военно-въздушните сили на няколко страни.

Документален запис: “Държа го на мушката! Повтарям, държа го на мушката! Обектът се приближава! Един момент, обектът се движи бързо! Опитвам се да го следвам! Загубих го! Повтарям, загубих го! Обектът замина, обектът замина! Опитвам се да го "хвана” отново! Ето, успях! Приближавам се! Приближавам се, приближавам се… Замина! Обектът изчезна!”

На 30 март 1990 г. голям триъгълен неидентифициран летящ обект увисна застрашително над Глонс, предградие в източната периферия на белгийската столица Брюксел. Летящото тяло бе видяно от стотици хора, присъствието му бе регистрирано от земните радари и два изтребителя F-16 от военно-въздушните сили го проследиха, но докато F-16 държаха НЛО на прицела на своите ракети, той сякаш изчезна от небето и се загуби над светлините на града.

Събитието бе изключително, въпреки че през последните месеци белгийското въздушно пространство вече на няколко пъти бе нарушавано от НЛО. През декември 1989 г. обезпокоени граждани се обърнаха към властите със сигнал за триъгълно летящо тяло със светлини на ъглите. Според очевидците летящият обект увисвал на височина 100 метра над земята и издавал тънък шум, подобен на жужене.

Службите на аеронавтиката вече няколко пъти бяха изпращали своите F-16, за да открият какво става в белгийското въздушно пространство. И независимо че можеха да форсират със скорост от над 2000 км/ч, самолетите пристигаха твърде късно. Военното министерство прие сериозно този неуспех и разработи планове за действие при евентуални нови набези на неидентифицирани летящи обекти. Независимо дали бяха приятели, или неприятели, дали идваха от Земята, или от други планети, белгийската отбрана не би позволила на никого да влиза неканен в територията й.

Белгия разполага с няколко ескадрили от изтребители F-16, винаги готови да влязат в действие. По време на студената война F-16 на авиосилите на НАТО имаха редовен ангажимент в “отклоняването” на руските “Миг”-ове, изпитващи времето за реакция на западната защита. Съветските самолети не бяха трудни за радарно откриване и историята приличаше на скъпа игра със смъртоносен потенциал.

Въпреки че се подготвиха до голяма степен импровизирано, превантивните мерки срещу набезите на НЛО бяха организирани по-добре. Командването на военно-въздушните сили реши, че F-16 биха могли да прихващат летящите чинии и триъгълници.

И ненадейно процедурите срещу НЛО бяха подложени на тежко изпитание. При събитията от 30 март 1990 г. “куполът”, включващ комплексната радарна система и ескадрилите от модерни изтребители, бе подложен на гранични усилия и се оказа неефективен. Най-доброто, с което Западът разполагаше, не бе достатъчно, за да се справи с феномена в небето над Белгия.

Към 23,00 ч. началникът на радарната станция към военно подразделение в покрайнините на Брюксел регистрирал на апаратурите неизвестен летящ обект и в същото време получил телефонно обаждане, че триъгълен НЛО е увиснал в нощното небе над квартала. Свидетелят твърдял, че летящото тяло има по една светлина във всеки ъгъл.

Заваляли обаждания и в местното полицейско управление. Полицаи излезли навън и също видели обекта, след което алармирали съответните служби. Скоро първите два изтребителя излетели на лов за НЛО. Самолетите пикирали към неканения гост и на 12 км от него го хванали на прицел. Изстреляна от тази дистанция, която и да е ракета би поразила със 100-процентова сигурност целта, но НЛО нямал намерение да се предава. Когато F-16 се приближили, летящият триъгълник ловко “отскочил” извън полето на прицела. Пилотите, които били сред най-опитните въздушни асове на НАТО, още шест пъти се опитали да хванат на прицел обекта, като три пъти го засекли едновременно. Комбинираната атака на два F-16 би направила на пух и прах всяко летящо тяло, но пилотите не успели да изстрелят и една ракета.

Каквото и същество да е контролирало НЛО, използвало е невероятни трикове за изплъзване. Според единия от пилотите летящият обект е “скачал на радарния екран като танцуваща пчела”. За по-малко от секунда триъгълният НЛО ускорил от 280 км/ч до 1800 км/ч, пикирайки от височина 3000 м до височина 1700 м, след което рязко спрял.

Ако на борда на НЛО е имало някой, при пикирането той би трябвало да понесе натоварване, 40 пъти надвишаващо силата на гравитацията. Никое човешко същество не би могло да устои на натоварване над 8 g. Но дори при невероятната хипотеза, че човек би оцелял след чудовищното ускорение, той буквално би се размазал върху командното табло в момента на рязкото спиране. Затова е разбираема тревогата на пилотите на F-16, когато видели, че обектът отново потегля, сякаш нищо особено не се е случило. НЛО се спуснал до 200 м над крайните квартали на Брюксел, след което изчезнал от радарните екрани, сякаш слял се със светлините на града.

Междувременно на земята се развихрял истински ад. Полицейските постове и казармите, радио- и телевизионните станции, правителствените учреждения били засипани с телефонни обаждания. Над 3000 души съобщили, че са видели НЛО. Ако се вземе предвид, че в Англия например броят на наблюденията на НЛО за цяла година е около 200, може да се създаде представа за възникналата паника.

Белгия разполага със 70 F-16 и почти всички те се включват в търсенето на неканените гости. През нощта е имало нечувана дотогава самолетна активност, но най-добрите пилоти и най-бързите изтребители се оказали безполезни.

След деня на събитията началникът на Генералния щаб на белгийската аеронавтика ген. Уилфрид де Брауер официално изразил смущението на военните от случилото се. И все пак трябвало да се намери логично обяснение на феномена, което да успокои обществеността.

Някой споменава, че прословутите триъгълници може да са метеорологични съоръжения, но метеорологичните балони не пикират с такива ускорения. Друг подсказва хипотезата за нов тип военни самолети, извършващи секретни тестове, но никое правителство не бе искало разрешение за летателни проби в Белгия, а и е доста трудно да се обясни защо секретни самолети ще се изпробват над един гъсто населен град като Брюксел. Отхвърлено бе и предположението, че неизвестните обекти са плод на специални ефекти от проекция върху облаците, защото метеорологичните бюлетини от 30 и 31 март сочат, че небето е било ясно, което между другото е дало възможност на над 3000 души да наблюдават феномена.

И все пак, ако не са били аеростатични балони, секретни полети, военни тестове на нов прототип “Стелт” или проекции върху облаците, какво са били?

Както казва Шерлок Холмс в “Знакът на четиримата”, когато е изключено невъзможното, каквото и да остава, дори и да е невероятно, то трябва да е истината. Може би е дошъл моментът да признаем, че когато става дума за НЛО, най-невероятното предположение може да се окаже истината.


« Последна редакция: Септември 23, 2008, 00:42:31 am от H. »

Неактивен Konstantin

  • Малко Писал
  • **
  • Публикации: 424
Re:Черните триъгълници и TR-3B Astra
« Отговор #11 -: Ноември 23, 2010, 22:27:05 pm »
Хм..  Ето и тук: http://-Цензурурано - Жълт сайт/2010/11/nlo-s-triagalna-forma-napadnaha-angliya/

Предполагам, че става дума за TR-3B Astra


Поне на снимките в статията са дали него за пример. Пък и по принцип на островите тази година зачистиха американските триъгълници. Освен в Англия се наблюдават често и в Шотландия и Ирландия. Обаче си нямам и идея поради каква причина янките го правят.

Неактивен ети

  • Четящ
  • *
  • Публикации: 152
Re:Черните триъгълници и TR-3B Astra
« Отговор #12 -: Ноември 24, 2010, 11:52:45 am »
Да, това е най-вероятно..
« Последна редакция: Ноември 24, 2010, 11:58:49 am от ети »

Неактивен Konstantin

  • Малко Писал
  • **
  • Публикации: 424
Re:Черните триъгълници и TR-3B Astra
« Отговор #13 -: Ноември 25, 2010, 00:46:29 am »
Появиха се и триъгълници в САЩ по новините - http://www.youtube.com/watch?v=4bX1F5o2kpA

Неактивен marhs

  • marh-s
  • Много Писал
  • *****
  • Публикации: 2 370
Re:Черните триъгълници и TR-3B Astra
« Отговор #14 -: Ноември 30, 2010, 23:55:00 pm »
Появиха се и триъгълници в САЩ по новините - http://www.youtube.com/watch?v=4bX1F5o2kpA



Предполагам, че става дума за TR-3B Astra

Поне на снимките в статията са дали него за пример. Пък и по принцип на островите тази година зачистиха американските триъгълници. Освен в Англия се наблюдават често и в Шотландия и Ирландия. Обаче си нямам и идея поради каква причина янките го правят.

Да не е нещо от сорта  ;) Не знам що за модел е това.Попадна ми снимката.




« Последна редакция: Ноември 30, 2010, 23:59:28 pm от marhs »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27