Според мен всичко произлиза от много здравата идея за фрагментираност и нецялост, която mitko е приел за себе си като верую.
Оттам програмата на "несъвършенството" и фрагмента не допуска представата, че mitko общува със себе си.За да стане това, което иска, трябва да има медиатор, външен на него(този медиатор пак е самият той, защото няма кой друг по дяволите да бъде).
Следва разделянето на себе си на части - част духовност, част разум, част тяло.
Понеже програмата за фрагмента не позволява ни най-малкото интегриране на тези части, тя подсилва измисленото различие - част духовност не е съвместима с част тяло и тн.
Програмата за фрагмента не позволява възприемането на цялостна съдба.Той никога не се намира в нея - намира се в части от нея.Намира се напред или назад, нагоре или надолу.Програмата за фрагмента разделя и съдбата на mitko на фрагменти.Не пропуска да засили илюзорната разлика между отделните, противопоставя минали на сегашни животи като прави някаква измислена взаимовръзка между тях - единият дължи на другия, единият носел последствие и този се влияел.
Свободната воля пък е враг номер едно.Тя вече е направена, няма повече свободна воля.Все пак mitko не може да излъже себе си - тя е негова собствена, но вече я е направил, сега да забрави за нея.
И о, чудесно.Още една книга, като всички останали, без нищо ново, повтарящо единственото, което се намира на пазара - "вие сте разделени на части и тези части не само не могат да се слеят в този ви живот, защото сте твърде слаби - тези ви части до голяма степен си пречат".
Но просто се чувстваш задължен да го направиш, нали.Защото програмата за фрагмента има вечен глад за налагане на себе си.Не е достатъчно просто да се разпаднеш под нейно влияние, трябва да я наложиш!
ВЪПРЕКИ че няма нито един публичен източник, който да противоречи на Фрагмента, ВЪПРЕКИ че не съществуват пет човека от една държава, които да противоречат на Фрагмента, Фрагментът ВСЕ ПАК напира да затвърди себе си с още една скапана книга.
Просто се питам - а читателят какво ще чете? Или пак ще яде боб, каквото винаги яде.