РАЗКАЗЪТ НА КЕТЦАЛКОАТЛ
Аз, Кетцалкоатл, за първи път се явих на Земята от Уран в началото на това хилядолетие.(Предишното - забележката е от мен, хадзапи). Аз бях млад идеалист и ентусиаст. Имах грандиозни планове. Аз исках да променя от корен старият порядък на нещага. Отначало аз не бях лидер. Трябваше да се подчинявам на други, да слушам и да се уча. Накрая стана голяма криза, с която не можеха да се справят големите лидери. Те се принудиха да се вслушат в моите идеи. Аз бях уверен, че моят план е по-мъдър и ще сработи там, където се бяха провалили техните сметки. В края на краищата, аз владеех изкуството на три класа - занаятчийско-техническия (оранжев), научния (жълт) и творческия (зелен). Смятах, че зная начина за общуване с аборигените, който ще даде възможност на пришълците да не се намесват в техния физически живот и с това да избегнат кармични дългове. Вместо пряк контрол над живота на примитивните племена аз предпочитах по-мекия, ненатрапващ се начин на общуване.
Аз имах намерение астрално да пътешесвам сред племената в търсене на индивидуални контакти с хората. Можех да привлека вниманието на човек, появявайки се внезапно, сякаш отникъде. Можех да успокоя страховете му и да се опитам да се сприятелиме. Постепенно бих могъл да го обучавам. Отначало аз бих разказал за тези навици, които биха могли да помогнат на племето му да си устрои бита. По-късно бих могъл да му съобщя философски и духовни концепции. И накрая, бих могъл да посъветвам контактьора да сподели знанията си със съплеменниците си - със свои думи и да намери за това подходящ момент. Огромен обем полезна информация би могло да бъде предадена на земяните по такъв ненатрапчив начин. И въпреки, че този начин отнема повече време и изисква повече търпение, отколкото масово приземяване на летателни апарати и щурмуване на чужда култура, той, безусловно, има и определени преимущества. Той дава възможност на контактьора да направи свой собствен избор в съответствие със свободната воля.
Моят план накрая заслужи поддържка от страна на другите доброволци от Уран. Ние се разделихме на малки групи и започнахме да търсиме, а след това и да обучаваме отделни индивиди. Ние встъпвахме в контакт с много племена, населямащи Мексико и Централна Америка. Аз трябваше не само да встъпвам в контакти с аборигените, но и да наблюдавам работата на останалите групи. Осъзнавайки колко важна е независимостта и гъвкавостта в разработката на нови техники, аз предоставих на последователите си пълна свобода на действие. Всяка група трябваше да приема свои решения и да работи в местните условия колкото се може по-добре. Те можеха да разчитат във всичко само на себе си, ако не се смятат конференциите, които редовно се провеждаха на базата.
Ние, уранците, трябваше да демонстрираме много "магически чудеса", за да привлечем към себе си вниманието на туземците. Ние сами трябваше да решаваме къде трябва да се понатисне, къде незабележимо да се отдалечиме. Това беше процес на обучение и за всички нас. И въпреки, че бяха направени много грешки, понякога на нас ни вървеше: "щастливи случайности" даваха чудесни резултати. Когато различните групи се събираха заедно, за да сравнят записките си, ние искрено се изумявахме на творческите решения на съотечествениците си. Понякога подадените идеи се оказваха универсални, но се случваше и те да сработят еднократно.
Всичко изискваше време и търпение. Необходимо беше чувство за равновесие, за да се разбере, кога да се помогне и кога да се изчезне. Ние разбрахме, че не можем да се придвижваме прекалено бързо или да оказваме голям натиск върху контактьорите. Трябва да се прояви търпение, за да могат полезните идеи и навици да пуснат корени. Когато контактьорът не можеше да понесе нашите високи честоти, ние трябваше да намаляваме натиска, за да не увреди стреса неговата психическа и емоционална сфера. Много е тежко да се вижда как контактьорите губят разсъдък. Понякога контактьорите започваха да злоупотребяват с новите си способности и се опитваха да угнетяват съплеменниците си. В други случаи контактьорите загиваха, преди да успеят ада споделят информацията си. Понякога нашата магия се оказваше доста действенна и контактьорът не можеше да преодолее свещения си ужас, изпитван пред нас. Както и да е печално това, но на нас ни се налагаше да разрушаваме отношенията там, където вече започваха да ни обожествяват. Първоначалната бройка контактьори се намали - наброяваше не повече от десетина човека, способни да понесат продължителното общуване с нас, братята от космоса от Уран.
Нашите трудности с аборигените от Мексико могат да бъдат сравнени с тези проблеми, които възникват и при съвременните контакти между хората и пришълците. Обидите и и недоразуменията между съществата от висшите измерения и 3-измерните жители на Земята се случват често и навсякъде. Например, много канали твърдят, че се намират в постоянен контакт с Командата на Ащар, но получената от тях информация в резултат на ченълинг е предвзета и често основана върху страх. Явява ли се това вина на Командата на Ащар или на тези хора, които получават от нея информация? Може би би следвало да се прекъснат всички контакти? Или все пак трябва да се продължи сътрудничеството с най-перспективните канали , вярвайки в плодотворното сътрудничество? Ние, уранците, попаднахме в такова положение преди много векове. Моят контакт беше в Мексико. В продължение на много години аз работех с тих, самотен млад човек на име Копак. Младият човек беше много мек и стеснителен. След като му премина шока, той сякаш с готовност прие идеите ми. Ние с него имахме много дълги разговори. Той беше умен и със желание за знания. Аз почувствах съпротива едва тогава, когато започнах да подтиквам Копак към това, той да сподели знанията си с другите членове на племето. Копак не можеше да си представи, как той, простия младеж, ще може да убеди съпременниците си да извършат промени. Аз, разбира се, продължавах да го убеждавам, опитвайки се да подготвя младежа към бъдещите изпитания.
В продължение на няколко години аз инструктирах Копан по много въпроси. Учех го, че зад мъжките и женските аспекти стои една Творческа сила. И тази Сила иска мъдрост и творчество, но не и човешки жертвоприношения. Цялата ми философия се основаваше на идеята на мирните промени към по-добро. Яз учех на изкуството на мира, а не на войната. Всичко това беше доста сложна материя, за да бъде възприета от примитивното обкръжение на Копан. В този свят оцеляваше най-силния.
Когато Копак възмъжа, той стана мъдър за годините си. Колкото и да се стараеше, той не успяваше да скрие промените в своята личност. Съплеменниците му го гледаха с подозрение. Неизбежна възникваха въпроси: "Какво прави Копак в джунглите съвършено сам? Защо се е променил толкова силно? Какво знае, което не е известно на другите?"
Когато Копак стана на 20 год. баща му и вождовете на племето му бяха убити. Неочаквано племето се обърна към юношата с предложението да му стане вожд. Той беше толкова срамежлив, но трябваше да приеме предложението. Не му оставаше нищо друго освен до се обърне за съвет към нас. Това беше великолепна възможност за уранците да влияят непосредственно върху съзнанието на туземците. Нашето търпение и сдържаност накрая донесоха резултат!
Минаха още 20 год. и Копак се превърна в силен, мъдър вожд. Той учреди закони, основани върху понятията за справедливост, а не върху лични прищевки. Той назначаваше силните на длъжности, награждаваше преданите и се грижеше за образованието. Постепенно успя и да постигне промени в поведението на племето. Той отпрани агресивните стремежи на съплеменниците си в руслото на позитивната, съзидателна дейност. Под неговото ръководство те станаха истински художници - правеха великолепни изделия от глина, покрити с много твърда глазура. Племето започна да процъфтява, да се занимава с търговия с другите племена вместо да води войни. Съседните племена скоро научиха за процъфтяването на племето на Копак. Те идваха при него, за да правят обмяна и започнаха да правят същото и при себе си. Славата и влиянието на Копак започнаха да растат. Успявайки да постигне процъфтяването на своите съплеменници, той можеше да започне да изкоренява кървавите ритуали с човешки жертвоприношения. Това беше главното нещо, на което настояваха уранците. Ние учехме, че на Бог не му харесва, когато се пролива кръв. Той обича верността и добрата работа. Бог иска народите му да живеят в мир помежду си. Хората да помагат на ближните си, да дерят с тях, а не да ги принасят в жертва, за да угодят на зли богове.
Тази промяна беше най-трудна за постигане. Ние знаехме, че тук не трябваше да се бърза. Отначало трябваше да покажеме, че има друг, по-хубав начин на живот. Ние посъветвахме Копак да не забранява изведнъж всичките ритуали. Постепенно едни ритуали можеха да се заменят с други. Тези промени започнаха да се възприемат с разбиране в тази мярка, че младото поколение израстваше, а старото отмираше. Докато племето процъфтяваше без жертвоприношения, хората забравяха за страховете си да не угодят на боговете. И тъй като Копак управляваше мъдро, хората му живееха богато.