Автор Тема: Библейската присъда над магиите  (Прочетена 4343 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

firma

  • Гост
Библейската присъда над магиите
« -: Март 16, 2006, 18:48:36 pm »
Библейската присъда над магиите

Библията определя магията и чародейството като разновидности на окултните практики: "Врачка да се не оставя жива" (Изх. 22:18) Вж. също Откр. 21:8.

"Чародеят" ("магьосникът") притежава особени умения, които обикновено се свързват с езически жрец.

    "Моисей и Аарон дойдоха при фараона (и при служителите му) и направиха така, както (им) заповяда Господ. И хвърли Аарон тоягата си пред фараона и пред служителите му, и тя стана на змия.
    Тогава фараонът повика мъдреците (египетски) и магьосниците; и тия влъхви египетски направиха същото с магиите си:
    всеки от тях хвърли тоягата си, и те станаха на змии; но Аароновата тояга погълна техните тояги". (Изх. 7:10-12).


Всякакъв вид магьоснически действия неизменно се осъждат в Св. Писание, защото те са враг на истинската вяра, която намира израз в живота в смирение и зависимост от Бога. Една от категоричните забрани се отнася за носенето на амулети и талисмани. В Ис. 3:18 и сл. са изброени някои от тях: "верижки на нозете", "звездички", "лунички". Дават се няколко преки примера за магьосничество или чародейство в Израил: "запитвачката на "духове от Ендор" (I Цар. 28 гл.) е медиум, а не чародейка. (Йезавел обаче се знимава с магьосничество (IV Цар. 9:22). Пророк Михей сочи, че това не е рядкост за Израил (Мих. 5:12). В Йез. 13:17 и сл. за еврейските пророчици се казва, че се занимават с магия, за да предпазят някого или да навредят някому. Трудно е да се проследят детайли в този процес, но е явно, че тук се използват вoали (покривала), придружени със заклинания.

Някои библейски епизоди на пръв поглед насърчават магията, но всъщност не става дума за това. Например мандрагоровите ябълки, като общоизвестно средство за забременяване (Бит. 31:14) са били по-скоро примитивна лечебна билка, отколкото магически ритуал. Действието на Самуил, който излива вода, се тълкува като магия с цел да се предизвика буря, но това е по-скоро израз на смирение (I Цар. 7:6; ср. II Цар. 14:14).

В Стария Завет се набляга особено на силата на благословението и на проклятието. Например Исаак не може да промени благословението, което вече е дал на Яков (Бит. 27:33,37). Но никой не е в състояние да произнесе действена благословия или клетва против Божията воля. Патриарсите вярват, че могат да разпознаят Божията воля и да я оповестяват. Бог може да превърне всяко несправедливо проклятие в благословение (Пс. 108:28).

В крайна сметка - Библията никога не поставя чудесата в една и съща категория с магиите. Мойсей успява да накара фараоновите магьосници да замълчат не защото е по-добър от тях в магиите, а защото е Божи пратеник, чрез когото се изявява Божията сила. Магическите вярвания и ритуали са разпространени в Израил от най-древни времена и още в началото на израилската история те са забранени. Отношението на Библията към магията и магьосничеството през всички времена е отразено в пасажи като: Изх. 22:18; Лев. 19:26; 20:27; Втор. 18:10 и следващите.


По "Библейски речник" изд. "Нов човек", София

firma

  • Гост
Отг: Библейската присъда над магиите
« Отговор #1 -: Март 16, 2006, 18:53:57 pm »
За магиите

Св. Никодим Светогорец

Че магьосниците и баячите дори и да произнасят името на Бога, трябва да бъдат прогонвани

Но ти казваше, че онази старица християнка и онзи баяч християнин, когато баят и дават амулети не произнасят и не пишат други имена освен името на Бога, на Христа, на Богородица и на светците, и следователно какво зло вършат те? На това ти отговаря божественият Златоуст и ти казва, че затова особено трябва да мразиш онази зла старица и онзи зъл баяч, понеже употребяват за подигравка и безчестие имената на Бога, и бидейки християни, постъпват като елини; защото и демоните, ако и да произнасят името на Бога, обаче пак са си демони: "Някои, смятайки да се защитят, казват, че жената, която припява такива неща, е християнка и не изговаря нищо друго освен името на Бога, заради това наистина особено я мразя и се отвращавам от нея, понеже си е послужила с името на Бога за подигравка; понеже, казвайки, че е християнка, показва дела, присъщи на елините; защото и демоните изговаряха името Божие, но бяха демони; и казваха така на Христа: "Знаем Те Кой си, Светият Божий" (тук св. Никодим е перифразирал свободно евангелския текст: "Зная Те, кой си Ти, Светия Божий" (Марк 1:24); и все пак Той ги накара да замлъкнат и ги прогони".

Че болните трябва да прибягват към Христа и светците, а не при магьосниците. Че християните показват велика неблагодарност, когато оставят Христа, светците и Църквата, а отиват при магьосници

И все пак няма ли друг лекар, нито друга помощ, за да отидеш, християнино, да се излекуваш, когато се разболееш? Или това са само магьосникът и дяволът? Не съществува ли Христос, в Когото ти вярваш, единственият и превъзходен Лекар, Който и когато беше на земята, излекува толкова хиляди и десетки хиляди болни? "И ходеше Иисус по цяла Галилея... и изцеряваше всяка болест и всяка немощ у народа" (Мат. 4:23), а сега, когато е възлязъл на небесата, Той изцерява с благодатта и помощта Си всички ония, които Го призоват с вяра? Не съществуват ли такива и толкова много лекари: апостолите, мъчениците, безсребрениците, йерарсите, преподобните и останалите светци, които получиха от Христа благодат и сила, за да лекуват всякакъв вид болести? Не съществува ли светата Христова Църква - общата болница и отворена странноприемница, за да приеме всичките си деца, които страдат от различни болести, както душевно, тъй и телесно, за да ги успокои, за да им помогне, за да ги излекува с освещенията си, с божествените си тайнства? "Нима няма балсам в Галаад? Нима там няма лекар?" - викал някога пророк Иеремия към Израилския народ (гл. 8:22). И аз сега се провиквам към болните християни: да не би да няма, братя, в православната ви вяра и в Църквата, в която вярвате - излекуване и помощ? Колко много победи Христос и кръстът Христов, казва Златоречивият?" "Той разруши смъртта, угаси греха, направи ада непотребен, обезсили силата на дявола; не заслужава ли да Му се доверите за телесното си здраве?"

Как впрочем издържа сърцето ви да оставяте Бога, в Когото вие вярвате и да ходите при проклетия дявол? Как изтезавате най-сладкия Иисус Христос, вашия Творец, вашия Изкупител, вашия истински Лекар, а отивате при човекоубиеца, при тиранина, при оня, който ви прави злини? Как понася душата ви това, да презирате толкова много светци, приятели, благодетели и ваши превъзходни лекари, а да прибягвате при мръсните магьосници и при нечистите демони - вашите най-големи врагове? Как понасяте това, да напускате светата Христова Църква, вашата майка, а да тичате към дяволските синагоги и в жилищата на демоните и на магьосниците? И може ли Христос да действа еднакво с една пияна зла старица и с една циганка? Нима кръстът, освещението и другите спасителни и лечителни тайнства на вярата ви имат еднаква сила с въглените, с подковите и с дяволските амулети? Ах! Неблагодарни създания! Ах! Роде неверен и жестокосърдечен! И къде ли са мълниите небесни? Къде ли са земните трусове и пукнатини, та да ви изгорят и ви засипят? Та да ви погълнат живи? И тъй, справедливо, справедливо трябва да извика тъжно Иисус Христос, разговаряйки заедно с Иеремия, че никой друг народ не е оставил своя бог освен вие, Неговите християни. "Идете на Хитимските острови и разгледайте, и пратете в Кедар... и вижте: бивало ли е там нещо подобно на това? Променил ли е някой народ боговете си, макар те и да не са богове? а моят народ променяше славата си за онова, което не помага" (Иер. 2:10-11). Справедливо трябва да скърби, че небето и земята затреперили, понеже вие, християните, оставихте Него, Извора на живота и здравето, а потърсихте безводните цистерни на магьосниците и циганите. "Чудете се на това, небеса, треперете и се ужасете, казва Господ. Защото две злини извърши Моят народ: Мене, Източника на жива вода, оставиха и си издълбаха пукнати водоеми, които не могат да държат вода." (Иер. 2:12-13) Справедлив е Иисус да зове към вас с Исаия, че Той ви е родил отново чрез светото Кръщение и ви е направил Свои чеда, а вие заради малка болест презряхте Баща си и отидохте при магьосниците и демоните - Неговите врагове. "Чуйте, небеса, и слушай, земьо, защото Господ говори: Аз възпитах и въздигнах синове, а те се побуниха против Мене" (Ис. 1:2). И как волът и магарето познават благодетеля и стопанина си, а вие не познавате своя Благодетел: "Волът познава стопанина си, и оселът - яслите на господаря си; а Израил Ме не познава, Моят народ не разбира" (Пак там, ст. 3).

Следователно, за да не скърби Иисус Христос поради вас и за да не казва такива неща, а и за да не се окажете и вие неблагодарни към Такъв превъзходен ваш Благодетел, оставете, моля ви, мои братя, оставете това - да ходите при магьосници, магьоснички и цигани, а когато се случи да се разболеете, прибягвайте към Христа с гореща вяра и търсете изцерение. Защото Той винаги е ваш най-нежно любящ Баща и ако ви е пратил болест, изпратил ви я е, за да изпита търпението ви, за да ви увенчае много повече и за да види дали Го обичате истински: "Защото кой е, казва Той чрез св. апостол Павел, тоя син, когото баща му не наказва?" (Евр. 12:7) Той дори да ви наказва и от време на време да ви удря плесници заради греховете ви, но пак ви лекува и ви гали като Свои деца, когато се обърнете към Него с покаяние и от цялото си сърце потърсите помощта Му. "Блажен е, казва Елифаз Теманец на Иов, онзи човек, когото Бог вразумява, и затова не отхвърляй наказанието на Вседържителя, защото Той нанася рани и Сам ги превързва; Той поразява, и Неговите ръце лекуват" (Иов 5:17- 18). Прибягвайте в болестите си още и към нашата господарка Богородица, която след Бога е ваше изцеление, утеха на вас, болните и опечалени. Прибягвайте и към всички светци, и като им се молите с вяра, ще постигнете желаното излекуване от болестта си. Ако и при все това не получите желаното здраве, но Бог ви остави да бъдете наказани, защото така е полезно за душата ви, трябва да се покажете мъжествени и твърди във вярата и да предпочитате да умрете десетки хиляди пъти пред това - да повикате магьосници и магьоснички и по този начин да се отречете от вярата си в Христа и да предадете благочестието си. Но и ако други - сродници или приятели - случайно ви подтикнат, пазете се зарад любовта Божия да не ги послушате и нека да бъдете уверени, че заради това ви търпение и великодушие: 1. Бог ще ви увенчае с мъченически венец; 2. съвестта ви ще се зарадва и развесели несравнимо повече, отколкото ако бихте оздравели; 3. хората ще ви възхвалят с големи хвалебствия и 4. за целия си по-нататъшен живот ще получите и изцеление от болестта си, както потвърждава всичко това златописното перо на Йоан.


Препечатано от © Църковен вестник, март 2004

Неактивен Gil-Galadh

  • Много Писал
  • *****
  • Публикации: 2 983
  • V to the A to the D-E-R
    • chigot.blogspot.com
Отг: Библейската присъда над магиите
« Отговор #2 -: Март 16, 2006, 19:05:09 pm »
Още една статийика за разглеждане.Честно казано от една страна са ми изключително забавни,но от друга се чудя как може да има толкова ограничени хора.Както и да е,ето я и моята дежурна дисекция:

Библейската присъда над магиите

Библията определя магията и чародейството като разновидности на окултните практики: "Врачка да се не оставя жива" (Изх. 22:18) Вж. също Откр. 21:8.
в оригинала е "отровителка",имаше и цяло лингвистично изследване по тоя въпрос,никви врачки,магове и тям подобни

"Чародеят" ("магьосникът") притежава особени умения, които обикновено се свързват с езически жрец.
Или християнски светец

    "Моисей и Аарон дойдоха при фараона (и при служителите му) и направиха така, както (им) заповяда Господ. И хвърли Аарон тоягата си пред фараона и пред служителите му, и тя стана на змия.
    Тогава фараонът повика мъдреците (египетски) и магьосниците; и тия влъхви египетски направиха същото с магиите си:
    всеки от тях хвърли тоягата си, и те станаха на змии; но Аароновата тояга погълна техните тояги". (Изх. 7:10-12).

Нека не забравяме че Моисей  е израстнал при същия тоя фараон и следователно е научил всичко от същите тези жреци.Имаме и съвпадението-и на тях и моисеевата тояги стават на змии.Имаме си чисто магическо мерене на пи**ите

Всякакъв вид магьоснически действия неизменно се осъждат в Св. Писание, защото те са враг на истинската вяра, която намира израз в живота в смирение и зависимост от Бога. Една от категоричните забрани се отнася за носенето на амулети и талисмани. В Ис. 3:18 и сл. са изброени някои от тях: "верижки на нозете", "звездички", "лунички".
А Христос и моисеи и пророците и светците какво правят?Не е да се чешат по та***ите.А защо тогава някои хора носят кръстове?Не са ли това пак амулети?

Дават се няколко преки примера за магьосничество или чародейство в Израил: "запитвачката на "духове от Ендор" (I Цар. 28 гл.) е медиум, а не чародейка. (Йезавел обаче се знимава с магьосничество (IV Цар. 9:22). Пророк Михей сочи, че това не е рядкост за Израил (Мих. 5:12). В Йез. 13:17 и сл. за еврейските пророчици се казва, че се занимават с магия, за да предпазят някого или да навредят някому. Трудно е да се проследят детайли в този процес, но е явно, че тук се използват вoали (покривала), придружени със заклинания.
КОйто ми обясни каква е разликата между медиума и чародейката има торба злато от мене(е трябва също така да ме убеди.). А нали такив ане трябваше да се оставят живи?Пък то дори царете се съветват с тях.И в крайна сметка Саул стига до там че да съжали за дето е избил чародеите(не че е  успял наистина де)


Някои библейски епизоди на пръв поглед насърчават магията, но всъщност не става дума за това. Например мандрагоровите ябълки, като общоизвестно средство за забременяване (Бит. 31:14) са били по-скоро примитивна лечебна билка, отколкото магически ритуал. Действието на Самуил, който излива вода, се тълкува като магия с цел да се предизвика буря, но това е по-скоро израз на смирение (I Цар. 7:6; ср. II Цар. 14:14).
Преди двеста-триста години са горели хората на клади само за дето имат дадена билка в градината си,пък не било магия...Изливането на вода в случая си е точно магически ритуал основан на принципа "подобно се привлича с подобно"

В Стария Завет се набляга особено на силата на благословението и на проклятието. Например Исаак не може да промени благословението, което вече е дал на Яков (Бит. 27:33,37). Но никой не е в състояние да произнесе действена благословия или клетва против Божията воля. Патриарсите вярват, че могат да разпознаят Божията воля и да я оповестяват. Бог може да превърне всяко несправедливо проклятие в благословение (Пс. 108:28).
Че какво са благословията и проклятието освен форми на магия

В крайна сметка - Библията никога не поставя чудесата в една и съща категория с магиите. Мойсей успява да накара фараоновите магьосници да замълчат не защото е по-добър от тях в магиите, а защото е Божи пратеник, чрез когото се изявява Божията сила. Магическите вярвания и ритуали са разпространени в Израил от най-древни времена и още в началото на израилската история те са забранени. Отношението на Библията към магията и магьосничеството през всички времена е отразено в пасажи като: Изх. 22:18; Лев. 19:26; 20:27; Втор. 18:10 и
И отново каква е разликата между чудесата и магиите.За моисей обясних по нагоре.Забранени са от тъпите храмовници,щото тея занимания им пречат на властта.Все пак какъв смисъл има от поповете,ако аз директно си призова ангелче и си поговоря с него?И как ще ни налагат законите и идеите си,чрез които се облагодетелстват

ааа,много станаха :D

Но ти казваше, че онази старица християнка и онзи баяч християнин, когато баят и дават амулети не произнасят и не пишат други имена освен името на Бога, на Христа, на Богородица и на светците, и следователно какво зло вършат те? На това ти отговаря божественият Златоуст и ти казва, че затова особено трябва да мразиш онази зла старица и онзи зъл баяч, понеже употребяват за подигравка и безчестие имената на Бога, и бидейки християни, постъпват като елини; защото и демоните, ако и да произнасят името на Бога, обаче пак са си демони:
Само ако ми се обясни ЗАЩО аджеба трябва да ги мразя,при условие,че
1)помагат на хората
2)нали християнството беше религия на любовта?
Демоните си имат бая голям респект от божествените имена,и именно те могат да ги подчинят.

"Някои, смятайки да се защитят, казват, че жената, която припява такива неща, е християнка и не изговаря нищо друго освен името на Бога, заради това наистина особено я мразя и се отвращавам от нея, понеже си е послужила с името на Бога за подигравка; понеже, казвайки, че е християнка, показва дела, присъщи на елините; защото и демоните изговаряха името Божие, но бяха демони; и казваха така на Христа: "Знаем Те Кой си, Светият Божий" (тук св. Никодим е перифразирал свободно евангелския текст: "Зная Те, кой си Ти, Светия Божий" (Марк 1:24); и все пак Той ги накара да замлъкнат и ги прогони".
пак за омразата....и как се подиграва с името на Бога при условие че цери и помага в негово име?
И демоните показват че само го знаят кой,е,а това че Иисус ги прогонва не е особено постижение.

Че болните трябва да прибягват към Христа и светците, а не при магьосниците. Че християните показват велика неблагодарност, когато оставят Христа, светците и Църквата, а отиват при магьосници
И каква е разликата...о чакай,едните ще седят отгоре,докато другите ще направят нещо,а да действаш на своя воля е грях

И все пак няма ли друг лекар, нито друга помощ, за да отидеш, християнино, да се излекуваш, когато се разболееш? Или това са само магьосникът и дяволът? Не съществува ли Христос, в Когото ти вярваш, единственият и превъзходен Лекар, Който и когато беше на земята, излекува толкова хиляди и десетки хиляди болни? "И ходеше Иисус по цяла Галилея... и изцеряваше всяка болест и всяка немощ у народа" (Мат. 4:23), а сега, когато е възлязъл на небесата, Той изцерява с благодатта и помощта Си всички ония, които Го призоват с вяра? Не съществуват ли такива и толкова много лекари: апостолите, мъчениците, безсребрениците, йерарсите, преподобните и останалите светци, които получиха от Христа благодат и сила, за да лекуват всякакъв вид болести?
А Христос е лекувал докато е бил жив,и дори тогава как е лекувал?Чрез магия.А апостолите и мъчениците и светците? И те така.Мога надълго и нашироко да говоря за лечението и за разликите(или по-скоро отсъствието им  между чудесата и магиите)

Не съществува ли светата Христова Църква - общата болница и отворена странноприемница, за да приеме всичките си деца, които страдат от различни болести, както душевно, тъй и телесно, за да ги успокои, за да им помогне, за да ги излекува с освещенията си, с божествените си тайнства? "Нима няма балсам в Галаад? Нима там няма лекар?" - викал някога пророк Иеремия към Израилския народ (гл. 8:22). И аз сега се провиквам към болните християни: да не би да няма, братя, в православната ви вяра и в Църквата, в която вярвате - излекуване и помощ? Колко много победи Христос и кръстът Христов, казва Златоречивият?" "Той разруши смъртта, угаси греха, направи ада непотребен, обезсили силата на дявола; не заслужава ли да Му се доверите за телесното си здраве?"
Ето така лекува светата Христова църква.Свидетелство от 40-те години на XIIв.  от емира на Шейзар Усама ибн Мункиз:
„...Един ден франкският управител на Му-нейтра, в Ливанската планина, писа на чичо ми Султан, емир на Шайзар, с молба да му бъде изпратен лекар, който да се занимае с няколко спешни случая. Чичо ми избра един лекар от местните християнини на име Табет. Той отсъства само няколко дни, след това се върна при нас. Всички бяхме крайно любопитни да разберем как е успял толкова бързо да излекува болните и го засипахме с въпроси. Табет отговори: "Доведоха при мен един рицар с абсцес на крака и жена, жертва на изтощение. Сложих мушама на рицаря; туморът се отвори и състоянието се подобри. На жената предписах диета, която да съживи духа й. Но тогава дойде един франкски лекар и каза: "Този човек не знае как да ги лекува!" И като се обърна към рицаря го попита: "Какво предпочиташ - да живееш с един крак или да умреш с два?" Пациентът отговори, че предпочита да живее с един крак и лекарят нареди: "Доведете ми някой рицар здравеняк с добре наострена секира". Видях скоро да идва рицар със секира, Франкският лекар постави крака върху един дръвник и рече на новодошлия: "Удряй хубаво, за да го отрежеш отведнъж!" Пред очите ми мъжът нанесе един удар, после втори, тъй като кракът не падаше. Костният мозък се разхвърча и раненият умря начаса. Що се отнася до жената, франкският лекар я прегледа и каза: "В главата си има демон, който е влюбен в нея. Отрежете косите й!" Отрязаха ги. Жената започна да се храни с тяхната храна, която е с чесън и горчица, и изтощението й се засили. "Значи дяволът е влязъл в главата й", твърдеше техният лекар. И като сграбчи един бръснач той й направи разрез във формата на кръст, оголи костта на главата и я натърка със сол. Жената умря начаса. Тогава попитах: "Имате ли нужда още от мен?" Отговориха ми, че нямат и така аз се върнах, научил за медицината на франджите доста неща, които не знаех..."
 А след като Христос е угасил греха,обезсилил дявола и направил ада непотребен какъв е проблема да се лекуваме и при врачки например?


Как впрочем издържа сърцето ви да оставяте Бога, в Когото вие вярвате и да ходите при проклетия дявол? Как изтезавате най-сладкия Иисус Христос, вашия Творец, вашия Изкупител, вашия истински Лекар, а отивате при човекоубиеца, при тиранина, при оня, който ви прави злини? Как понася душата ви това, да презирате толкова много светци, приятели, благодетели и ваши превъзходни лекари, а да прибягвате при мръсните магьосници и при нечистите демони - вашите най-големи врагове? Как понасяте това, да напускате светата Христова Църква, вашата майка, а да тичате към дяволските синагоги и в жилищата на демоните и на магьосниците? И може ли Христос да действа еднакво с една пияна зла старица и с една циганка?
Сърцето ми издържа доста лесно,обаче не ходя и при дяволи.И как някой,който ме лекува,изцерява ме,там където църквата само пее молитви ще е тиранин и ще ми върши зло? Ми презирам ги,като са овце кво да направя.
 А магьосниците мръсни? Ми те са осъзнавали че чистотата на тялото е важана.А някой да е чувал за ритуално къпане?А за църквата,която твърдяла че къпането е вредно?Или онея монаси,които се разхождали с отворени рани,от които капели червеи?
  И всъщност Христос не просто може,той действа по същия начин,като старижцата-мъдра.Виж циганите по принцип са си лъжливи,тъй че за тях не съм токлова сигурен


Нима кръстът, освещението и другите спасителни и лечителни тайнства на вярата ви имат еднаква сила с въглените, с подковите и с дяволските амулети?
Всъщност в 90% от случаите имат по-малка сила.


И тъй, справедливо, справедливо трябва да извика тъжно Иисус Христос, разговаряйки заедно с Иеремия, че никой друг народ не е оставил своя бог освен вие, Неговите християни. "Идете на Хитимските острови и разгледайте, и пратете в Кедар... и вижте: бивало ли е там нещо подобно на това? Променил ли е някой народ боговете си, макар те и да не са богове? а моят народ променяше славата си за онова, което не помага" (Иер. 2:10-11). Справедливо трябва да скърби, че небето и земята затреперили, понеже вие, християните, оставихте Него, Извора на живота и здравето, а потърсихте безводните цистерни на магьосниците и циганите.
Да плачем и да страдаме всички за това трагично събитие.Ида си умираме с надеждата че оня горе,като извор на живота трябва да ме полее и мене,докато неверния съсед,дето ходи при врачката и почита старите богове  е жив и здрав

Оффф текста е ужасен.Написан от крайно асоциален тип с очеизвадни хомосексуални наклонности и сексуална незадоволеност.И народът отдавна е казал"Лозето не иска молитва,а мотика".От целия текст разбирам че защото Христос е, разбираш ли, ебати пича щото бил добър,любящ и тям подобни щуротии аз трябва да се моля нему,а не да отида при пияната баба Пенка,щото тя ще ми даде билка и ще ми побае и ще взема да оздравея.И пак си има застраховка- "Ако не получите желаното здраве".....успях за първи път да се ядосам от статия няма да коментирам нататък щото ще стане грозно.Хора,престанете с глупостите-църкавата не иска вашето спасение,иска вашите души!
« Последна редакция: Март 16, 2006, 19:35:49 pm от Gil-Galadh »
-Какво е дзен?  -Fire-water burn на Bloodhound gang chigot.blogspot.

firma

  • Гост
Отг: Библейската присъда над магиите
« Отговор #3 -: Март 16, 2006, 19:20:31 pm »
Gil-Galadh,тези статии се четат междуредовете.Ти си от малкото хора дето ги коментират едно към едно. ;D

Неактивен Gil-Galadh

  • Много Писал
  • *****
  • Публикации: 2 983
  • V to the A to the D-E-R
    • chigot.blogspot.com
Отг: Библейската присъда над магиите
« Отговор #4 -: Март 16, 2006, 19:37:02 pm »
ми щото текста е така написан че ме сърбят пръстие,просто...пък и са доста директни.
Я кажи какво казват "между редовете",което всъщност не е написано черно на бяло?
-Какво е дзен?  -Fire-water burn на Bloodhound gang chigot.blogspot.

Неактивен Mirotvorec

  • Много Писал
  • *****
  • Публикации: 3 793
  • Азъ, от Народа на Еднорога
    • http://silverunicorn.org/
Отг: Библейската присъда над магиите
« Отговор #5 -: Март 16, 2006, 21:02:24 pm »
Момчета  :D  само да ви припомня, че животът е игра, която ние сме се съгласили да играем. Избутайте хумора на по-предна позиция, че да стане весело.  :P
Не мисли като човек!-Крион

virtual

  • Гост
Отг: Библейската присъда над магиите
« Отговор #6 -: Март 18, 2006, 20:56:49 pm »
Gil-Galadh тук и аз съм на страната на рикардо защото много прескачаш.
Само сектантите правят така да четат между редовете

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27