Автор Тема: В. и Т. Тихоплав - За иконите  (Прочетена 5065 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

Неактивен H.

  • Много Писал
  • *****
  • Публикации: 8 652
  • In Lies We Trust...
В. и Т. Тихоплав - За иконите
« -: Януари 09, 2006, 01:17:20 am »
Вече знаем, че съзнанието на човека (мислите му) е източник на торсионни излъчвания. Иконописецът, който създава икона, в процеса на работата въздейства върху нея с торсионното си поле или, с други думи, предава й своята „енергийност". Породеното от мислите на художника торсионно поле предизвиква изменение на спиновата структура на самия обект (боята, дървото, платното и т.н.). Тоест в обекта възниква същата спинова структура като на въздействалото върху него торсионно поле. Индуцираните спинови структури сами стават източници на торсионно поле — психичното поле.
„Експериментите свидетелстват, че за честоти под 1030 Хц е възможно както записването на информация върху произволни носители, така и нейното изтриване. Известна е експерименталната феноменология на записването на лекарства във вода по метода на Фол и по много други методи. За това пише и Елена Рьорих, когато споменава за „намагнитената вода", т.е. за вода с торсионна (спинова) памет".
Представете си какви мощни слоеве психична енергия обвиват произведенията на изкуството. Творенията на великите майстори винаги привличат зрители. Високата духовна енергия (или по-точно, мощното спиново въздействие), вложена в произведение, което създава в пространството оптимално съчетание на десни и леви торсионни полета, индуцира в човека съответното спиново поле, действащо благоприятно върху него.
Или пък неблагоприятно! В Петровската галерия на Ермитажа под ръководството на неговия главен научен сътрудник Б. Сапунов, член-кореспондент на Петровската академия на науките и изкуствата, доктор на историческите науки, е проведено изследване за влиянието на няколко икони. Анализирани са свидетелства на музейни работници, данни, получени от двама екстрасенси, и сведения, предоставени от изкуствовед.
Например изследването на иконата „Апостолите Петър и Павел" показва следното.
Мнението на екстрасенсите е: „Иконата има тъмен (минусов) енергиен изход. Нарисувана е от „несветьл" човек с много пороци и болна душа. Тревожно му е било на душата, когато е творил ликовете на светите апостоли. Иконата действа отрицателно върху черния дроб и жлъчния мехур. Тя оказва силно електрическо въздействие в радиус до 1,5 метра. Енергийният фантом има черно напълване".
Изкуствоведът предоставя данни за обстоятелствата, свързани със създаването на иконата. Ето какво е написал самият автор на задната й страна: „Аз - Митрошка, син на Селиванов, гласих тая икона с махмурлук след запой. Беше ми речено от баща ми да нарисувам ликовете на светите Петър и Павел. Тая икона я рисувах по неволя, щото нямаше с какво да платя пиенето... За което се разкайвам". Изкуствоведът съобщава и това, че иконата е намерена в тавана на Мондинската църква. Очевидно не е случайно, че свещенослужителите в храма са скрили на тавана тази незагубила външния си вид икона. Музейните работници също потвърждават, че на посетителите често им прилошава близо до нея.
Отрицателното й влияние успяват да неутрализират с излъчването на висящата срещу нея икона „Свети Никола в житието". Нейният фантом се характеризира с яркожълто напълване с розов оттенък.
При иконите обаче подобни неща се срещат рядко. Обикновено иконописецът дълбоко вярва в Бога, разбира грандиозността на мисията си и влага в изобразявания образ част от своята душа. В противен случай изпод четката му няма да излезе икона, а портрет, картина или нещо като онази „икона", изхвърлена на тавана. В процеса на работата си иконописецът общува с иконата, като я снабдява с информация за образа, който рисува. Той общува с иконата в мислите и молитвите си. Създава мощно торсионно поле на самата икона, което е много дълготрайно и може да въздейства върху хората, които в бъдеще ще имат контакти с нея.
Така иконата се превръща в информационен обект, способен да разпространява натрупаната информация, като генерира около себе си съответното спиново поле. Но най-интересното е, че информационният обект - иконата, който се намира в информационното поле, посредством информационните потоци влиза във връзка с оригинала си, защото по закона на финия свят подобното привлича подобно.
Академик Грабовой в телевизионно интервю казва: „Съществува духовна връзка, цяла система за връзка с всички светии и тяхната реална помощ!".
Потвърждение на това твърдение е статията на Мария Март „С иконата към победа" (Аргументи и факти, № 18, 2004 г.), в която се говори за ролята на иконата на казанската Божия майка във Великата отечествена война. През 1941 г. немците напират към Москва, а православните в целия свят се молят за спасението на нашата страна. Това прави в Ливан и митрополитът на ливанските планини Илия (Карам). След три денонощия бдение му се явява небесната царица и обявява: „В цяла Русия трябва да бъдат отворени храмовете, манастирите и духовните академии. Свещениците да се върнат от фронта и от затворите. Подготвя се да бъде отстъпен Ленинград - това не бива да се допуска. Нека да изнесат чудотворната Казанска икона на Божията майка и с нея да организират шествие около града. После тя трябва да бъде в Сталинград, който също не бива да се дава на врага. Ако това не бъде изпълнено, Русия ще загине".
По каналите на Червения кръст митрополит Илия се свързва със съветското правителство. Месецът е декември на 1941 година. Ленинград се подготвя за продължителна обсада, от него са изнесени част от ценностите. Такова е положението, когато Сталин повиква ленинградския митрополит Алексий (Симански) и му възлага да изпълни всичко предадено от митрополит Илия.
От Владимирския храм изнасят Казанската икона на Божията майка и с нея организират шествие около Ленинград. В десетте храма на града започват редовни богослужения... Врагът така и не престъпва линията, очертана около обсадения град от шествието.
Местят Казанската икона в Сталинград, където тя е на най-трудните фронтови участъци. За победата край Сталинград знае целият свят. Удивителното е, че сред руините на града оцелява една-единствена сграда - църквата в чест на Казанската икона на Божията майка.
За творените от нея чудеса са запазени десетки спомени. Най-интересното се отнася за щурма на Кьонигсберг през 1945 г.
Ето разказа на един офицер: „Нашите войски бяха крайно изтощени, можехме да претърпим страшно поражение. Неочаквано пристигнаха командващият фронта, много офицери, а с тях и свещеници с икона. Мнозина започнаха да се шегуват: „Ето че докараха и попове, сега ще ни помогнат...". Командващият обаче бързо прекрати шегите и заповяда шапките да се свалят. Свещениците отслужиха молебен и тръгнаха с иконата към предната линия - право срещу огъня. От немска страна стрелбата рязко спря, като че ли по команда. Тогава бе даден сигнал и войските ни започнаха общ щурм на Кьонигсберг по суша и море. Немците с хиляди се предаваха в плен, а после в един глас твърдяха, че непосредствено преди руския щурм „в небето се появила Мадоната, която германската армия виждала, а оръжието на абсолютно всички отказало".
През 1947 г. Сталин кани митрополит Илия в Съветския съюз. Връчват му Сталинска награда, която той дава за благотворителност. Иконата на Казанската Божия майка сега е в Казанската катедрална църква на Санкт Петербург.
Различни феномени се случват с иконите и днес. През нощта на 14 срещу 15 март 2004 г. в Москва гори Манежът. Епицентърът на пожара е в таванските помещения. Особено са засегнати помещенията на горния (втория) етаж в едно от крилата на сградата. Вдясно от централния вход на Манежа е клонът на една от московските банки. Там, в помещението за преговори на втория етаж, на масичка има икона на Спасителя, която се появява още през 1999 г., когато офисът току-що е открит и осветен от православен свещеник.
В понеделник рано сутринта, когато Манежът още дими, служители на банката заедно със следователи и пожарникари влизат в помещението и остават поразени... То е изгоряло, големият полилей на тавана е разтопен и стъклото се е превърнало в „сталактити". Наоколо се въргалят обгорели остатъци от мебели. Масичката, на която е била иконата, е изгоряла, но самата икона не е пострадала. Ликът на Спасителя е опушен и ъглите са леко овъглени. Според думите на очевидците те остават с впечатлението, че стигналият до иконата огън е спрял и повече не се е придвижил. Оперативната зала на първия етаж на практика не е засегната: всички ценни книжа, документи и пари се оказват непокътнати.
Многото феномени в православната църква се описват в интересната книга на Б. Серафимов „Иконите и здравето". Например авторът казва, че иконите притежават душа. Той пише: „Взаимодействието на човека с иконата (Бога) може да става или мислено, или на емоционално равнище, с помощта на разума (духа), или на емоциите (душата), именно така той свързва духа и душата си с душата на иконата. Че иконата, ако се съди по всичко, е някакво междинно звено между човека и Бога, очевидно се доказва от случаите на появяване на миро върху нея, на сълзи, на светенето й или на явяването й в реалността и в сънищата, а какво да кажем за случаите на изцеление на нелечимо болни".
Многобройните случаи на появяване на миро, сълзи и кръв, на обновяване на иконостаса, светене на икони и т.н. най-после подтиква руските учени да се заемат с изследването на тези удивителни феномени. Преди четири години в Москва е създадена Комисия за описване на чудните знамения, които стават в Руската православна църква. В нея влизат хора от Московския държавен университет „М. Ломоносов", физичния институт „П. Лебедев" на Академията на науките, Университета за нефт и газ „И Губкин" и други научни центрове, както и представители на православното духовенство.
Съпредседателят на Комисията Павел Флоренски, професор в Университета за нефт и газ, внук на знаменития отец Павел Флоренски, в интервю пред кореспондент на в. „Аргументи и факти", озаглавено „Чудесата в църквата. Трябва ли да им се вярва?", отбелязва: „Ще разкажа един случай, който стана пред очите ми. В самото начало на 90-те години музеят „Андрей Рубльов" предаваше икона на Пресвета Богородица на една от московските църкви. Бяха ме поканили на церемонията. Дойдоха свещеници, облякоха се, запалиха кандило. Внесоха иконата - черна дъска, на която едва-едва с очертаваше Богородица. Започна молебенът. И тогава се случи нещо чудновато - напълно тъмната икона започна да се преобразява пред очите ни! Свещениците я вдигнаха и я понесоха, но вече не като дъска, а като самата Богородица. Иконата оживя! Вървях отзад и неочаквано долових необичайно благоухание. То не беше нито тамян, нито розово масло. Обновилата се икона изпускаше миро.
Що се отнася до нашата Комисия, преди всичко трябва да се подчертае, че ние сме учени. Не са ни необходими нито чудеса, нито сензации. Не искаме да се прочуем като някакви „православни парапсихолози". От друга страна, ясно разбираме, че всяко истинско чудо е не само нарушаване на природните закони, а преди всичко - знамение, знак, изпратен ни за вразумяване.
За наше съжаление и дори за срам много поразителни явления, случващи се в Руската православна църква, досега не са известни не само на нашите съотечественици - например на учителите по история, но и на мнозина вярващи".
Карен Аганбегян, завеждащ лабораторията по разпространение на радиовълните на Института по радиотехника и електроника на Руската академия на науката, носител на Държавна награда, казва: „Много явления, които сега се разглеждат като чудеса, всъщност са проява на неизучени природни закономерности. Това са стихийни процеси, засега ненамерили рационално обяснение. Но дори и най-строгият и придирчив учен няма да отрича, че в Космоса съществува разумно, творческо, условно казано, извънприродно начало".
В същия вестник в рубриката „Известните знамения" се изброяват някои феноменални явления:

•   Слизането на Благодатния огън, което става ежегодно в йерусалимския храм на Гроба Господен във Великата събота.
•   В една от килиите на Световеденския женски манастир в гр. Иваново тече миро от всички донасяни от хората икони, включително книжни и картички с изображения на светци.
•   От храм в храм пренасят иконата на царя мъченик Николай II - капките благоуханно миро, въпреки действието на силата на тежестта, не текат по нея надолу, а нагоре.

В Богородицкия Висоцки мъжки манастир в Серпухов се намира чудотворна икона на Божията майка „Неопиващата чаша", която лекува от пиянство, пушене и наркомания. Под неопиваща чаша се подразбира онази благодат, която произлиза от Божията майка. На иконата тя е изобразена с вдигнати ръце, а на гърдите й е младенецът в чаша.
В благодарствената книга на манастира има много вълнуващи текстове. Един от тях гласи:

„Пристрастих се към хероина. Опитах да се лекувам — нищо не помогна. Веднъж се приготвих да си направя поредната инжекция, но само като хванах пластмасовата спринцовка с наркотика, тя се разтопи в ръката ми, което силно ме изплаши. Разказах за това на мама и разбрах, че е ходила във Висоцкия манастир и се е молила на Пресветата Богородица пред иконата „Неопиващата чаша". Чудото се случи. Вече две години не употребявам наркотици.

Денис, ноември 2001 г.".

Неактивен H.

  • Много Писал
  • *****
  • Публикации: 8 652
  • In Lies We Trust...
Отг: В. и Т. Тихоплав - За иконите
« Отговор #1 -: Януари 09, 2006, 01:21:45 am »
Твърде много са удивителните феномени, които се случват днес с икони, с мощи на светци, с разпятия. Например в църквата „Николай Чудотворец" в селището Ленински (Ленинградска област) кърви разпятие. Кръвта се стича по кръста и капе в специално поставен съд.
Макар че иконите представляват модели на информационни образи, ставащите с тях чудеса демонстрират нагледно, че те са свързани пряко с оригинала. Защото, както вече неведнъж подчертахме, във финия свят действа законът, че подобното привлича подобно! Човек, който може да създаде и запази във въображението си образа на Бога (няма значение как изглежда този образ - може да има физически облик, вид на светеща сфера или на ярък лъч светлина и т.н.), притежава възможността по всяко време, при всяка ситуация незабавно да се обърне към него за помощ. И мигновено да я получи.
Помните ли красивата легенда за Пигмалион и Галатея? Скулпторът Пигмалион създава статуя на красивата девойка Галатея и се влюбва в нея. Мощните информационни потоци, които влюбеният скулптор насочва към статуята, създават информационен образ на любимата му. Пигмалион й дава всички качества, които мечтае да види в нея. Усилията му не са напразни. Той „оживява" девойката, т.е. може да общува с нея на информационно равнище. На това равнище информационният образ „отвръща" на чувствата му.
Съвсем не са били глупави хората, които са съчинили легендата. Също според легендата Афродита оживява девойката в пълния смисъл на думата. Тоест тя й създава физическо тяло и вселява в него нейния информационен образ. Може би пък това е било реален факт?
Днес вече не изглежда неправдоподобно. Вече е известно, че Гр. Грабовой възкресява хора, като им създава физическо тяло по информация, съдържаща се в душата им, т.е. в техния информационен обект.
Със своето мислене, което е в състояние да изгражда всичко, човек може да създава всякакви информационни обекти, да ги дарява с необходимите качества и свойства, да взаимодейства чрез тях с външното информационно поле. С други думи, да ги управлява. Трябва да се отбележи, че определено, но неосъзнато управление на информацията при нас се извършва постоянно. Точно това управление ни спасява от катастрофи и катаклизми.
Според нас Бог, след като предвижда възможност при човека за неосъзнато благоприятно въздействие върху информационните обекти и информационните връзки, ни дава „инструментите" за подобно въздействие. Такива „инструменти" са Вярата, Надеждата, Любовта и майка им - София - Мъдростта! Тези изключително важни категории са основните атрибути на съзнанието на човека, неговите информационни аспекти!
Мъдростта е по-високо равнище на развитие на човешкото съзнание. То изисква по-големи знания. Обикновено на стари години или се помъдрява, или се оглупява - в зависимост от това дали сте успели или не сте успели да възприемете насочените от Твореца към вас знания. Да помъдреете означава да започнете осъзнато да възприемате живота, правилно да оценявате ставащото наоколо, правилно да разбирате Любовта и Надеждата, осъзнато да стигате до Вярата.
Неосъзнато обаче „инструментите" като Вяра, Надежда и Любов действат винаги! Казват „Блажен е, който вярва! Лесно му е на света!". Блажен е, защото с вярата си въздейства върху информационния свят около себе си, върху информацията на съзнанието си и дори върху информацията на материята, т.е. на физическото си тяло. Като вярва и се моли, човек е способен да се избавя дoри от болести като рак. Като вярва и обича, той е в състояние да променя обстановката около себе си. Като вярва, обича и се надява, може да преодолява всякакви прегради. И това не е за учудване!
Човекът е информационен обект, болестта също е информационен обект, а всяка ситуация около нас е съвкупност от информационни обекти и връзки. А Вярата, Надеждата и Любовта са най-силните средства за благоприятно въздействие върху информацията, включително и върху тази на вашето съзнание. Точно затова там, където цари любовта, няма катастрофи, там, където живее надеждата, няма отчаяние!
Между другото, да се въздейства върху информацията на собственото ви съзнание може и с помощта на афирмациите. Афирмациите са вдъхновяващо утвърждаване, едни от най-лесните способи за програмиране на съзнанието, често препоръчван на започващите да работят над развитието на своето съзнание.
Афирмациите са думи, мисли и изказвания, които казват нещо положително за вас. Тези твърдения работят като лични мантри и въздействат върху съзнанието ви чрез постоянното повтаряне и напомняне. Практиката за повтаряне на афирмациите е съзнателно усилие да се замени саморазрушителната и самоунищожителна насоченост на съзнанието с положителна, творческа и ободряваща. Това е ефективен способ за преобразуване със собствените възможности и способности на самовъзприятието и отношението към самия себе си.
Афирмациите могат да се повтарят наум или гласно, да се записват или пеят. По принцип всяка фраза, която има положителен смисъл, може да се използва като афирмация. Съставете за себе си бодри, жизнерадостни, кратки и ясни фрази, които да са утвърждаващи. Повтаряйте ги често. Например:
Всичко ми е наред! Вярвам в себе си!
Мога да постигна всичко! Аз съм силен и здрав! Млад съм, енергичен и изпълнен с живот!
Кожата ми с всеки изминал ден става по-чиста, по-здрава и по-привлекателна!
С всяка изминала минута ставам по-млад!
Мили жени, дори когато с тежките чанти вървите от пазара към къщи, едва мъкнейки крака, опитайте се мислено в ритъма на крачките да си повтаряте наум фразата: „Аз съм здрава, млада, на тридесет години съм, на тридесет години съм! Здрава съм, млада съм, само на тридесет години съм!".

Безспорно е, че числото 30 се отнася за жени, които са по-възрастни. И колкото сте по-възрастни, толкова по-поразителен ще бъде ефектът от въздействието на фразата върху вас. Повярвайте, че това е много по-добре, отколкото да се мисли за болестите, за проблемите на мъжа или децата, за материалните трудности. Още повече, че освен до отрицателна програма за организма, мрачните ви мисли няма да доведат до нищо друго: парите ви няма да станат повече, проблемите ще си останат същите, а болестите ще разцъфтят още повече.
Вашите мисли за болестите също са своеобразни афирмации. Уверяваме ви, че повтаряйки предлаганата фраза, когато се приближавате с ритмична походка към къщи, ще забележите как се е подобрило настроението ви. Ако пък я повтаряте достатъчно често, ще започне да се променя самочувствието ви и обстановката около вас.
Афирмациите рушат препятствията във вашето съзнание. Отначало те само ще ви дават надежда (ето го инструмента за въздействие върху информационните връзки). Ще започнете да смятате, че може би не си струва да се вярва на отрицателните предубеждения, а после афирмациите изцяло ще ликвидират неувереността ви. Имайте предвид обаче, че нищо не се развива и пренастройва толкова бавно, както съзнанието!
С помощта на афирмациите можете сами да управлявате информацията на създанието си, а посредством нея да влияете и върху други информационни обекти. А управлението, неосъзнавано от нас на логическо равнище, се осъществява от душата ни. Академик Грабовой пише: „Задачата е в това знанията на душата да се приведат в логическа фаза и те да се използват осъзнато". Но за целта са нужни знания, които идват от Бога!
Всички методи за спасение, самовъзстановяване и управление на ситуацията, които академик Грабовой дарява на хората, са основани на уникалните знания, получени от Твореца. При това тези уникални знания са интерпретирани с термините и понятията на съвременната наука. Той обаче не само разработва методи за спасение на човечеството. Най-голямата му заслуга е, че като изследва финия свят, формулира неговите закони. Защото финият свят е напълно непознат за учените, а с него може да се работи, само ако се владее знанието за законите и закономерностите му. Ето някои от законите на финия свят:

Първият основополагащ закон е за запазването на информацията: сумарното количество на информацията и ентропията на 1-ото състояние на пространството или на съответната област от него, възникващо в резултат на какъвто и да било процес, винаги е постоянно.

Втори закон: общият обем информация се състои от информация на материята, информация на съзнанието и информация на външната среда.

Трети закон: всеки обект на информация, след като има качествата независимост и неразрушимост, е свързан чрез информационни връзки с други обекти на информация.

Четвърти закон: всеки новосъздаден обект на информация има локален характер.

Пети закон: всеки новосъздаден информационен обект е отдалечен на равно разстояние от всички други структури.

Шести закон: във всяка информация съществува сегмент на друга информация.

„Главното е да се вижда фрагментът на необходимата информация във всеобемащата информация около нас и да се знае как да се подходи към нея, за да се използва правилно. При спасение, заболявания, проблеми от личен характер пациентът трябва да знае изходната информация, която го е довела до отрицателната ситуация. Какво я е предшествало. След това аз обработвам получения материал и работя конкретно по методиката за спасение.
Тази методика е предаваема и изисква точност и коректност. Всеки трябва да усвои системата за спасение индивидуално, лично за себе си... Във всяка информация съществува сегмент на друга информация. Само трябва да се разбере как да се подходи към една или друга информация и да се използва правилно. Когато се владее определена информация, може да се предотвратяват различни аварии. Познаването на концепцията за неразрушаване на каквито и да било системи дава възможност да се организират разчети, теоретични системи за наблюдение, да се конструира сигурността на човека и на други форми на информация и обекти".
Грабовой смята, че всяка бъдеща ситуация, включително и всяка болест, представлява информация, която съществува обективно. Трябва само да се умее да се подходи към нея, за да се промени.
 
Глава от книгата "Учението на Грабовой" от В. и Т. Тихоплав


Източник: http://spiralata.net/nakratko/ikoni.html
« Последна редакция: Януари 09, 2006, 01:36:22 am от Horus »

firma

  • Гост
Отг: В. и Т. Тихоплав - За иконите
« Отговор #2 -: Януари 09, 2006, 08:38:31 am »
Много хубави статии за иконите.Тези които рисуват 40 дена постят и после имат "Божие прозрение".Всяка православна църква е построена на точно определени места,където има Божествен енергиен канал.Затова и църквата на баба Ванга е неодобрена,поради простата причина ,че е построена на стар гроб. ;D

Неактивен H.

  • Много Писал
  • *****
  • Публикации: 8 652
  • In Lies We Trust...
Отг: В. и Т. Тихоплав - За иконите
« Отговор #3 -: Януари 09, 2006, 11:37:52 am »
Църквата на баба Ванга я построиха масони и я изрисуваха масони. И не на мястото, където тя искала. Главна роля имаше дъртият масон Светлин Русев.
 
Като разбрала Ванга се поболяла.

Неактивен Joro Velev

  • Доста Писал
  • ****
  • Публикации: 1 539
  • Живот за пример, това е начинът. Мисия Bell Ringer
Отг: В. и Т. Тихоплав - За иконите
« Отговор #4 -: Януари 10, 2006, 10:09:47 am »
Хей, подсетихте ме за една снимка, посока западно от църквата на Ванга.
Дано е станала...
Когато човек поиска да постигне нещо, намира начин, в противен случай - причина.

Неактивен H.

  • Много Писал
  • *****
  • Публикации: 8 652
  • In Lies We Trust...
Отг: В. и Т. Тихоплав - За иконите
« Отговор #5 -: Януари 10, 2006, 19:14:55 pm »
Где я?

firma

  • Гост
Отг: В. и Т. Тихоплав - За иконите
« Отговор #6 -: Януари 11, 2006, 08:33:38 am »
Хей, подсетихте ме за една снимка, посока западно от църквата на Ванга.
Дано е станала...
IYIjorovelev,може ли да погледнем тази снимка?

Неактивен Joro Velev

  • Доста Писал
  • ****
  • Публикации: 1 539
  • Живот за пример, това е начинът. Мисия Bell Ringer
Отг: В. и Т. Тихоплав - За иконите
« Отговор #7 -: Януари 14, 2006, 03:07:10 am »
Ами лятото направих някои снимки там....
Но,
ще требе жената да каже къде са....,че скоро не сме се виждали с нея...
Дано са станали.... има някакъв триъгълник там.
Когато човек поиска да постигне нещо, намира начин, в противен случай - причина.

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27