Автор Тема: Education Mind Control  (Прочетена 23663 пъти)

0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.

Неактивен sidewinder

  • Доста Писал
  • ****
  • Публикации: 1 834
Education Mind Control
« -: Юли 23, 2009, 23:41:57 pm »
Много ми се иска да отворя тема със заглавие Education Mind Control. В училище, децата действително ги превръщат в затворници на лявото полукълбо на мозъка. Подготвят ги, така да се каже да се впишат по-добре в социума и чинно да му служат. Само, ако някое дете подложи на критичния си ум това, което му се преподава - веднага цафара!

P.S. Методите, по които се преподава днес са една сатанинска поръчка за когнитивна ентропия на младите хора!

И ето защо:


Фабриката за деца

Според много средностатистически изследвания, човек усвоява около 5% от информацията, която получава в резултат на средното и висшето образование.

Всеки механизъм работещ с такъв капацитет на полезно действие отдавна би бил признат за негоден. Фабриката за послушни специалисти, каквото представлява съвременната образователна система, обаче продължава да работи.

Това наистина е фабрика със строги планове за обучение за няколко години, разписание по месеци, седмици и дни. Дори всеки учебен ден е разпределен на няколко урока по съвсем различни дисциплини, като че ли човек е телевизор, който е в състояние да превключва от програма на програма.

Предполага се ,че випускниците като краен продукт на тази фабрика, чиято суровина се явяват малките деца, трябва да отговарят на два параметра. Да овладеят набор от информация определен от училищната програма и да разберат устройството на социалното общество, за да могат по-лесно да се впишат в него.

Независимо от постоянния контрол на качеството и многото тестове и изпити, които учениците преминават по време на обучение, фабриката за послушни специалисти явно не изпълнява задачите си. Резултатите от многобройните анкети проведени сред учениците говорят за незнание на елементарни факти от историята и културата. За тях най-важна се явява дипломата за образование и “необходимите” връзки. Знанията и интелектът са 1% от необходимите условия, за да стане човек успял.

В Япония учителите са задължени да преминават курс по самоотбрана. В Англия наемат затворнически надзиратели за охрана, а в много страни на децата се дава Риталин - силен транквилизатор, без който нито учителите, нито родителите могат да се справят с тях. Всичко това е резултат от “промишления” подход властващ във възпитанието и образованието през последните 200 години. Но този подход е изкуствен и природата на детето се бунтува и въстава срещу него.

Човек трябва да се възпитава и расте. Не да се “стругова” и да му се придава определена форма, а да се създават условия за свободнао творческо развитие. Свободата не означава избор на развлечения след училище, а съвместно търсене с учителя на форма за учене. Детето трябва да учи това, което му е интересно. Тогава то по-бързо усвоява материала, по- лесно вниква и се ориентира. Задача на учителя е да го заинтересова така, че двигател да бъде детското любопитство - заложена от природата познавателна програма, която се включва чрез емоции и учене като в игра. З а съжаление “промишленият” подход бързо убива творческото начало, без което интересът към науката се превръща в успешно вземане на изпити.

Известно е, че децата бързо възприемат лошите привички, нравоученията на възрастните преминават покрай ушите им. Възрастните говорят за честност и доброта, но децата виждат, че преуспяват хора със съвсем други качестава. Учителите не са искрени, а децата безпогрешно усещат фалша и разбират какъв е човек, а не какво говори. Загубвайки доверието на ученика, учителят губи и влиянието си върху него .

Връстниците имат по-голямо влияние върху съучениците си. Затова е добре да провеждат уроци, а не да учат другите на лоши неща .

Не е необходимо да има изпити, проверки, оценки, да се създава атмосфера на нервност и съперничество. Всеки учител знае колко са научени учениците му. Вместо да се забранява на учениците да подсказват, по-добре е това да се поощрява. Не трябва децата да се делят на успяващи и изоставащи. Атмосферата на дружба е много по-важна от успеха.

Човек, който завършва училище в нашето напрегнато време, трябва да има открито, доброжелателно общуване. Трябва да може да създава връзки с другите хора, да разбира себе си и да преценява своите и чуждите интереси. На това трябва да се учи в своето детско общество и за това трябва да има сборни групи по възраст.

Не трябва детето да се праща в училище от което се страхува и ненавижда. От това го очаква само отвращение kъм образователната система, лоши навици, психически травми и промяна в нагласата. В същото време спокойната и доброжелателна атмосфера на приятелство и уважение към ученика са най-добрите гаранции за добро образование.
« Последна редакция: Юли 23, 2009, 23:50:49 pm от sidewinder »

Неактивен A познай кой

  • Малко Писал
  • **
  • Публикации: 385
Re:Education Mind Control
« Отговор #1 -: Юли 24, 2009, 14:57:40 pm »
Затова аз уча тип тоалетно казанче-събирам вода(знания) и я изипвам и не се старая да я задържам и КАПКА от нея.Ако учителят/ката е по-голямо ла*но то събирам повече вода.Много добре работи.
...и нека Силата бъде с теб. Аз ще се завърна ;) Дано през 2012 всички умрем.

Неактивен remalyks

  • Четящ
  • *
  • Публикации: 199
  • in/at/on 11
    • 11
Re:Education Mind Control
« Отговор #2 -: Юли 25, 2009, 11:45:00 am »
Много ми се иска да отворя тема със заглавие Education Mind Control. В училище, децата действително ги превръщат в затворници на лявото полукълбо на мозъка. Подготвят ги, така да се каже да се впишат по-добре в социума и чинно да му служат. Само, ако някое дете подложи на критичния си ум това, което му се преподава - веднага цафара!

P.S. Методите, по които се преподава днес са една сатанинска поръчка за когнитивна ентропия на младите хора!

И ето защо:


Фабриката за деца

Според много средностатистически изследвания, човек усвоява около 5% от информацията, която получава в резултат на средното и висшето образование.

Всеки механизъм работещ с такъв капацитет на полезно действие отдавна би бил признат за негоден. Фабриката за послушни специалисти, каквото представлява съвременната образователна система, обаче продължава да работи.

Това наистина е фабрика със строги планове за обучение за няколко години, разписание по месеци, седмици и дни. Дори всеки учебен ден е разпределен на няколко урока по съвсем различни дисциплини, като че ли човек е телевизор, който е в състояние да превключва от програма на програма.

Предполага се ,че випускниците като краен продукт на тази фабрика, чиято суровина се явяват малките деца, трябва да отговарят на два параметра. Да овладеят набор от информация определен от училищната програма и да разберат устройството на социалното общество, за да могат по-лесно да се впишат в него.

Независимо от постоянния контрол на качеството и многото тестове и изпити, които учениците преминават по време на обучение, фабриката за послушни специалисти явно не изпълнява задачите си. Резултатите от многобройните анкети проведени сред учениците говорят за незнание на елементарни факти от историята и културата. За тях най-важна се явява дипломата за образование и “необходимите” връзки. Знанията и интелектът са 1% от необходимите условия, за да стане човек успял.

В Япония учителите са задължени да преминават курс по самоотбрана. В Англия наемат затворнически надзиратели за охрана, а в много страни на децата се дава Риталин - силен транквилизатор, без който нито учителите, нито родителите могат да се справят с тях. Всичко това е резултат от “промишления” подход властващ във възпитанието и образованието през последните 200 години. Но този подход е изкуствен и природата на детето се бунтува и въстава срещу него.

Човек трябва да се възпитава и расте. Не да се “стругова” и да му се придава определена форма, а да се създават условия за свободнао творческо развитие. Свободата не означава избор на развлечения след училище, а съвместно търсене с учителя на форма за учене. Детето трябва да учи това, което му е интересно. Тогава то по-бързо усвоява материала, по- лесно вниква и се ориентира. Задача на учителя е да го заинтересова така, че двигател да бъде детското любопитство - заложена от природата познавателна програма, която се включва чрез емоции и учене като в игра. З а съжаление “промишленият” подход бързо убива творческото начало, без което интересът към науката се превръща в успешно вземане на изпити.

Известно е, че децата бързо възприемат лошите привички, нравоученията на възрастните преминават покрай ушите им. Възрастните говорят за честност и доброта, но децата виждат, че преуспяват хора със съвсем други качестава. Учителите не са искрени, а децата безпогрешно усещат фалша и разбират какъв е човек, а не какво говори. Загубвайки доверието на ученика, учителят губи и влиянието си върху него .

Връстниците имат по-голямо влияние върху съучениците си. Затова е добре да провеждат уроци, а не да учат другите на лоши неща .

Не е необходимо да има изпити, проверки, оценки, да се създава атмосфера на нервност и съперничество. Всеки учител знае колко са научени учениците му. Вместо да се забранява на учениците да подсказват, по-добре е това да се поощрява. Не трябва децата да се делят на успяващи и изоставащи. Атмосферата на дружба е много по-важна от успеха.

Човек, който завършва училище в нашето напрегнато време, трябва да има открито, доброжелателно общуване. Трябва да може да създава връзки с другите хора, да разбира себе си и да преценява своите и чуждите интереси. На това трябва да се учи в своето детско общество и за това трябва да има сборни групи по възраст.

Не трябва детето да се праща в училище от което се страхува и ненавижда. От това го очаква само отвращение kъм образователната система, лоши навици, психически травми и промяна в нагласата. В същото време спокойната и доброжелателна атмосфера на приятелство и уважение към ученика са най-добрите гаранции за добро образование.

Да, абсолютно е така, напълно вярно!
11

Неактивен crescent

  • Четящ
  • *
  • Публикации: 30
  • like black ink in water
    • 500px
Re:Education Mind Control
« Отговор #3 -: Септември 06, 2009, 05:56:55 am »
  Като потърпевша от сегашната образователна система ми се ще да споделя нещо от последните дни.Наскоро се случи да намина през гимназията си и ме посрещтнаха няколко промени.
  Първата бяха видеокамери,поставени във всяка стая и по няколко по коридорите.Ще се следят от дирекцията(тоест от,най-вероятно двама,типове наети от някоя охранителна фирма),районните инспекторати и министерството.Честно казано,повечето учители бяха по-притеснени от самите ученици,тъй като корупцията откъм страна на отсъствията е много сериозна при нас,а чрез наблюдението няма да може толкова лесно да се минава покрай капките.
  Колкото до наблюдението,възможно е и да са сложени за пласибо-ефект,не толкова,че някой ще се интересува кой спи и кой не внимава в часовете.Въпреки,че уж са сложени за "безопасността" на учениците.
  Останалите промени са относно дисциплината на учениците.Часовника се връща близо 20-25 години назад с въвеждането на оценка-поведение,индивидуални характеристики от класният ръководител за всеки ученик в краят на всяка година,униформи,десетина забрани за останалата част от външният вид на ученика,вярванията и интересите му.
  Всичко това,подробно описано в книга за инструктаж,която ще се чете в първият учебен ден.
  Но някакси,за да замажат погледите на всички,щото видиш ли,трябва и нещо хубаво да има,са сменили дограмата,паркетите и по-голямата част от материалната база.
  Коланът се затяга,а не се знае какви промени ще измислят до началото на учебната година.

ПП:Не знам колко от тази информация ви е известна и е коментирана във форума,надявам се да не повтарям нещо вече казано.

ПП2:Това с риталин-а ме уби.

Неактивен sedere

  • (sedere)
  • Пишещ
  • ***
  • Публикации: 606
Re:Education Mind Control
« Отговор #4 -: Септември 06, 2009, 11:43:10 am »
Дам с тези камери най много учителите пострадват в мойто даскало учениците се трепът и тн и никои не се намесва а пък някой учител да закаснее с 5 мин и директорката или зам. директорката идва и на нея и чете конско а пък ако нещо учиниците направат помеждуси нещо само в краен случай ако на някой му разбият главата.Та тия камери са сложени да контролират даскалите а пък учениците само ако в критичен случай те могат да си пушат пред камерите не само цигари,но и наркотични вещества и нищо не прават по въпроса само казват по далече от даскалото даже и някои даскали пушат с учениците.В мойто училище има 25 камери отвън в двора и по кародорите само няма в стаите и тоалетните и визкултурният салон.От тази учебна година може да имеме и в стаите за изнеда.А и казват че щели да слагат и в тоалетните за по голяма сигурност да не преписваме по време на контролни а и да не правиме и други работи там.Та с тези камери много избирателно избират кой да накажат като в повечето случай учители отнасят всичко. >:(  
« Последна редакция: Септември 06, 2009, 11:45:16 am от sedere »
Преодолей робското подчинение и живей изцяло в настоящето.

Неактивен merulious

  • Пишещ
  • ***
  • Публикации: 548
Re:Education Mind Control
« Отговор #5 -: Септември 06, 2009, 12:24:47 pm »
До голяма степен родителите също имат вина за цялата работа. Какво може да направи един учител, ако родителите нехаят и проявяват родителска загриженост за детето само ако им се налага да го приберат след като са им се обадили от съответните власти, че детето им е прибрано по късните часове от улицата или дискотеката, и то да се и възмущават какво право имали те да им прибират детето!? Вярно, че едно дете не се отглежда само в къщи и не можеш да го предпазиш от света, но ценностите и основите изобщо се полагат у дома, от там нататък и учителите трябва да изиграят подходящата роля, но в днешно време, както се вижда, всичко е обърнато с главата надолу и занемарени от тези, които трябва да помогнат на подрастващите да станат хора, днешните деца в малка или голяма степен се превръщат в зверове.
...water can flow, and water can crash...

Неактивен Спорт-Здраве4

  • Доста Писал
  • ****
  • Публикации: 1 242
Re:Education Mind Control
« Отговор #6 -: Септември 06, 2009, 12:27:50 pm »
Мдааа...сега е зле.Аз бях див късметлия и не ме хвана нито казармата, нито камерите по училищата, всичко се размина на косъм.От висшето образование се отървах сам.

Какво да ви кажа - спасявайте се както можете!

Зная, че е лесно да напуснеш даскало, какво пък толкова.Но ако мислите така, значи въобще не разбирате от какво трябва да се спасявате.А това е Системата - THE System.

Системата не изправя пред вас порсто институции - тя изправя пред вас живи хора, амбицирани в това да сринат плановете ви на всяка цена, като използват вашите слабости.А вашите слабости са именно нещата, на които са ви научили в училището до сега.

Неактивен sidewinder

  • Доста Писал
  • ****
  • Публикации: 1 834
Re:Education Mind Control
« Отговор #7 -: Септември 06, 2009, 12:40:18 pm »
"Който притежава младежта, той притежава цялото човечество" - Adolf Hitler

Образованието е част от порочната система, където децата се разглеждат като стока, а етапите от обучението поточна линия за индоктриниране. Няма да скрия, аз самия работя в университет и виждам какво става. Всички, дори ректора са склонни да свалят постоянно летвата на качеството само и само да има поток от студенти. Нали така, ако няма студенти, няма да има и университети. Става все по-страшно.
« Последна редакция: Септември 06, 2009, 12:43:52 pm от sidewinder »

Неактивен Alien

  • Много Писал
  • *****
  • Публикации: 6 658
  • WATCHER
Re:Education Mind Control
« Отговор #8 -: Септември 06, 2009, 12:50:08 pm »
Писано е за камерите в училищата в темата за Тоталното наблюдение. Нещата са направо класически и са идеален пример за това как се действа! Първо се създава умишлена анархия в училищата в продължение на десетки години! Учителите губят всякакъв респект от страна на учениците, защото са им отнети всичките лостове да се справят с "проблемните ученици". Тоест те нищо не можеха да им направят, което да ги засегне сериозно.На всичкото отгоре, за да останат на работа те трябваше да толерират всякакви ученически прищевки тъй като от това зависи работното им място - няма ученици - няма и работа.Масови съкращения. Тоест се получава конфликт на интереси и учителите трябва да се съобразяват с всичко в името на по-голямата бройка ученици! Това всички ученици го знаеха и го използваха! Като прибавим и скромните им възнаграждения в добавка - за какъв респект може да става дума - към теб има само изисквания и никакви правомощия! В добавка стария учителски персонал още по-здраво стиска кокала към заветната пенсия и няма никакво развитие а младите за такива смешни пари няма как да останат!

И ето идва отговора на всички проблеми - изкуствено създадената анархия ще бъде смачкана с камери! Тези камери разбира се ще бъдат използвани главно за изнудване на учители към ученици и на ученици към учители в зависимост от конкретната ситуация! ПРОБЛЕМИТЕ ЩЕ ОСТАНАТ - ПРОСТО ЩЕ СЕ ТРАНСФОРМИРАТ. Всичко ще бъде правено не на принципа на някакъв респект и уважение а чисто и просто на  СТРАХ .Сценарии с постоянно дебнене, кой кога и къде се е издънил.И понеже естествено "виновните" ще са толкова много че няма как всички да бъдат наказани - пак ще го отнасят само някои за назидание на останалите и точно за създаване на вибрация на СТРАХ! Вратички за "някои" винаги ще има независимо от камерите но пък "вибрациите" ще лъхат на гадно.
« Последна редакция: Септември 06, 2009, 12:52:01 pm от Alien »

Неактивен sidewinder

  • Доста Писал
  • ****
  • Публикации: 1 834
Re:Education Mind Control
« Отговор #9 -: Септември 06, 2009, 13:10:15 pm »
Мдааа...сега е зле.Аз бях див късметлия и не ме хвана нито казармата, нито камерите по училищата, всичко се размина на косъм.От висшето образование се отървах сам.

Какво да ви кажа - спасявайте се както можете!

Зная, че е лесно да напуснеш даскало, какво пък толкова.Но ако мислите така, значи въобще не разбирате от какво трябва да се спасявате.А това е Системата - THE System.

Системата не изправя пред вас порсто институции - тя изправя пред вас живи хора, амбицирани в това да сринат плановете ви на всяка цена, като използват вашите слабости.А вашите слабости са именно нещата, на които са ви научили в училището до сега.

Ти си се спасил, но твоите, моите и на други децата няма да се спасят. Никой не иска да срине плановете на децата. Просто искат да ги превърнат в добре пасващи винчета в системата. Да и служат чинно и в крайна сметка да робуват на тази система, нали за това си говорим.

Неактивен Спорт-Здраве4

  • Доста Писал
  • ****
  • Публикации: 1 242
Re:Education Mind Control
« Отговор #10 -: Септември 06, 2009, 13:15:29 pm »
Е да, така е.В случая моите планове просто нямаха никаква съвместимост, за да бъдат напасвани.

Но...конкретно за моитге деца се съмнявам, че няма да се спасят :) По-скоро се опасявам от цикличността - детето повтаря родителя в отношението, но тотално го обръща в проявата.Когато изляза от Системата напълно(не само частично), тогава децата ми ще искат да се върнат в нея.После моите внуци ще тръгнат да излизат отново...

Неактивен sidewinder

  • Доста Писал
  • ****
  • Публикации: 1 834
Re:Education Mind Control
« Отговор #11 -: Септември 06, 2009, 13:22:29 pm »
Тази система е пуснала дълбоки корени от хилядолетия и малко ми се вижда трудно да се избяга от нея. Но, ако се държим будни и обръщаме нещата в наша полза, може и да минем по-лежерно. Самия факт, че сега сме пред компютъра и пишем във форум, доказва, че не сме скъсали напълно със системата.

пп.Преди време показаха по телевизията един отшелник, живеещ някъде на британския остров. Този отшелник имаше само едно малко газово котлонче, като предмет от цивилизацията. Всеки друг плах опит за бягство от системата, при положение, че все още си подвластен на социума не се брои.
« Последна редакция: Септември 06, 2009, 13:27:01 pm от sidewinder »

Неактивен Спорт-Здраве4

  • Доста Писал
  • ****
  • Публикации: 1 242
Re:Education Mind Control
« Отговор #12 -: Септември 06, 2009, 14:02:11 pm »
пп.Преди време показаха по телевизията един отшелник, живеещ някъде на британския остров. Този отшелник имаше само едно малко газово котлонче, като предмет от цивилизацията. Всеки друг плах опит за бягство от системата, при положение, че все още си подвластен на социума не се брои.

Не, това е пропаганда.След като така и така си се замислил за излизане от Системата, тогава Системата ти казва какво да знаеш по въпроса - безопасното за нея.

Обърни внимание, че тази мисъл е програмна :) Защо отъждествяваш Системата с компютъра? Нима Системата е технологията? Не е - просто Системата се опитва да се отъждестви с неща, от които човек има нужда, това е адски тънка пропаганда и човек започва да си мисли, че има нужда от Системата :) Дръж се sidewinder! Не се давай на програмата!


Зарежи го тоя ебан отшелник.Посветил съм цялото си време на излизане от Системата и това в известна степен е мечтата ми.Тук не е темата да говоря за това.
Блогът ми също след месец ноември ще бъде пренаписан, защото идеите в него претърпяха прекалено голямо развитие, за да могат да се оформят само чрез обновление на вече написаното.


Първо - излизането от Системата не означава зарязване на досегашните достижения.Компютърът и Интернет не принадлежат на Системата, това че ги използва е друг въпрос, нали така :)

Но да не се отплесвам, темата е за друго.Тук ще кажа само, че излизането от системата и създаването на първата автономна човешка цивилизация е нещо невероятно постижимо.Нужен е единствено интерес, въпросът е на време, не на възможности.Възможностите вече ги има всеки.
А аз просто преоткривам начина за себе си, и това само защото още много хора на тази планета си мислят същото, само че още не го пишат публично.За идеята вече има силно информационно поле - щом аз съм стигнал до това, значи още някой е стигнал до това преди мен и с всеки нов човек до идеята се стига все по-лесно.

Ако имаш интерес, пиши на лични или в по-подходяща тема из форума.
« Последна редакция: Септември 06, 2009, 14:05:53 pm от Спорт-Здраве4 »

Неактивен sidewinder

  • Доста Писал
  • ****
  • Публикации: 1 834
Re:Education Mind Control
« Отговор #13 -: Септември 06, 2009, 14:20:02 pm »
 :hi:

Неактивен crescent

  • Четящ
  • *
  • Публикации: 30
  • like black ink in water
    • 500px
Re:Education Mind Control
« Отговор #14 -: Септември 06, 2009, 18:45:21 pm »
Всичко ще бъде правено не на принципа на някакъв респект и уважение а чисто и просто на  СТРАХ .Сценарии с постоянно дебнене, кой кога и къде се е издънил.И понеже естествено "виновните" ще са толкова много че няма как всички да бъдат наказани - пак ще го отнасят само някои за назидание на останалите и точно за създаване на вибрация на СТРАХ! Вратички за "някои" винаги ще има независимо от камерите но пък "вибрациите" ще лъхат на гадно.

 Остава да започнат да изискват към талоните от профилактичен преглед да се добавя и такъв от психиатър,ако разбира се,оживеем след ваксините.
 А наглостта,с която разказват,как всичко се прави за да не бъдат толкова стресирани и агресивни младите,е направо ужасяваща.Пък родителите са доволни,че децата им са на "сигурно" място,а нас кучета ни яли.

 

Сходни теми

  Заглавие / Започната от Отговора Последна публикация
715 Отговора
354797 Прегледи
Последна публикация Юли 04, 2015, 18:27:32 pm
от Митко
15 Отговора
16907 Прегледи
Последна публикация Юни 14, 2012, 21:34:13 pm
от Princess_Deja
15 Отговора
12124 Прегледи
Последна публикация Януари 16, 2006, 00:46:58 am
от asdfghjkl
2 Отговора
6193 Прегледи
Последна публикация Май 21, 2010, 23:13:18 pm
от sasho90
12 Отговора
13099 Прегледи
Последна публикация Февруари 05, 2011, 04:54:22 am
от jedymaster

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27